Hirdetés
-
PROHARDVER!
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adam_Ke
friss újonc
Sziasztok!
A ChatGpt segítségét kértem egy excel függvényhez. Elég jól megoldotta a problémát ránézésre, de mégsem működik. Mivel eléggé kezdő vagyok excelben, szerintem valami triviális lehet a probléma. Tudnátok segíteni megtalálni?
A feladat a következő volt:
írj kérlek egy excel függvényt, ami kiszámolja az R6 cellában megadott dátum és a mai dátum közötti különbségeket és években és hónapokban adja visszaA válasz pedig:
=DATEDIF(R6,TODAY(),"y") & " év, " & DATEDIF(R6,TODAY(),"ym")-(DATEDIF(R6,TODAY(),"y")*12) & " hónap"
Mivel magyar excel, először próbáltam átírni magyarra, bár lehet, hogy teljesen feleslegesen.
=DÁTUMTÓLIG(R6;MA();"Y") & " év, " & DÁTUMTÓLIG(R6;MA();"YM")-(DÁTUMTÓLIG(R6;MA();"Y")*12) & " hónap"Hát ez sem működött.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kés topik
- Spórolós topik
- eldiablo: 30 év után szakítottunk, de azért még beszélünk...
- Filmvilág
- Az elmúlt 30 év legjobb processzorai
- További aktív témák...
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel