Hirdetés
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jjc
aktív tag
válasz Rankerz #24787 üzenetére
a lényeg sztem:
"Tormented Stingers and Stygian Crawlers have had their experience reduced by 75%""A maximum of eight buffs and debuffs will now be displayed on the UI"
"Players should now encounter more monsters in Acts I, II, and IV in Inferno difficulty when playing at Monster Power 1 or greater"
"Players can now craft multiple items and gems at a time within the same tier, so long as they possess the necessary materials"
"The duration of Archon should now be extended by assists from players in multiplayer games, in addition to kills"
"Names in your “Recent Players” list will now expire if they become older than a month"
"A new section has been added to the friends list called “Players Near You”
Any player who is on your local network will be displayed here (even if they’re not currently your friend)"
"In addition to selecting your Difficulty, Monster Power, and Quest, players will also be able to choose from the following tags when searching for Public Games: No Tag, Questing, Brawling, and Key Warden"
"A notification is now sent to all players in a multiplayer game whenever a party member engages an Elite monster or Treasure Goblin in combat, and their location will be shown on the mini-map
In addition to this, an icon will also appear over player banners in town to indicate if they’re in combat with a monster, Elite monster, or Treasure Goblin""Players now receive a 10% bonus to Magic Find, Gold Find, and Experience per additional player in a multiplayer game, up to a maximum of 30% in a four player game
The Magic Find and Gold Find bonuses can exceed their respective 300% caps""Players can now identify all items in their inventory by speaking to Deckard Cain or by using the Book of Cain that can be found near the shared stash in all Acts"
Galaxy Note 8, Dell Inspiron 7559, Popcorn Hour A-110, TP-LINK C1200
-
Sirandrish
legenda
válasz mikromanus #24794 üzenetére
Tök mindegy hogy milyen alternatíva mikor Immo övet veszel az árából és még tán jobb is lesz, szóval akkor az egyik hihetetlen alternatíva már ki is esik..
240STR-es Immo öv 6-800K...abból neked minek olcsóbb alternatíva??"Attól, hogy valami ritkább még nem szarabb."
Ezt fordítsuk csak meg egy kicsit..Attól, hogy valami ritkább még nem jobb!
Ritka a 3socketes Tyra? Kit érdekel? Ki keresi? Senkit/senki! Mert inkább mindenki Immot vesz, vagy esetleg Raret, ha nem akar statot bukni, és nincs goldja komolyabb Immora.Az hogy az AH-ban lehet venni mást, a kutyát nem érdekli, mert egyszerűen nem kell a népnek!
Az AH-ban egy 3Socketes 150+ STR-es Tyra 40Mnél kezdődik..
Immoba tudod mennyi egy olyan? 350K! És abba még VIT is van + setbonuszt is tud adni..
Akkor miről beszélünk?"Ez pár ezernyi-tízezernyi kombó az összes lehetségesből. A userben a hiba."
Milyen fantáziát szeretnél? Ha DPS kell akkor CHC+CHD meg mainstat..ha deffenzív abilitást akkor meg All resit+armort..ezen kívül hány féle "stat" létezik? 100, esetleg 150? Amiből MINDENKI 3-4et akar a kariján mert azoktól fejlődik?
Nem a fantázia kevés hanem az opció..De egyébként nézd meg a saját fantáziadús geared.
CHC/CHD/AS/Mainstat/ResiÉs kb ennyi..
Vagy te már megint arra gondolsz hogy valakinek AS van CHC helyett a ringjén? Mert az aztán nagy dirrdurr..főleg hogy nem erről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Gorneck
legenda
válasz Cyberbeni #24792 üzenetére
Igen, jól tudod...
WDvel szoktam egyedül csapatni...összeállítok vmi blőd vagy látok vmi érdekes skillsort és azt próbálgatom...de a WD egy igazi imba op omba vadállat kaszt ami kellő szórakozást nyújt és egyedül is élvezetes vele játszani...
A többi karival alig akad olyan pillanat, hogy solo-ba közlekednék, ha tehetem bekéreckedem vhova, ha épp Andrish vagy r0l33 nincs gép előtt. Szerencsére van már 4 karim is amivel tudok menni.És általában azokba a csapatokba, társaságokba vissza is várnak...legalábbis eddig nem volt panasz a jelenlétemre.
Gorneck#1239
-
mikromanus
veterán
válasz Sirandrish #24791 üzenetére
Össefoglalva: nincs fabntáziád és ezért nincs igazam. Értem.
Bővebben: ami övön jön leach, az nem kell máson. pl fegyveren, vagy skillen. Nem feltétlen az övvel buksz többet. Így beférhet valami sebző passzív + több chd, dam és stat lehet fegyveren. Lamentation csak egy olcsó alternatíva. Ha nem lenne immo. Immo is a setbonusz miatt jöhet a fentieken túl szóba. Tyralelt nem láttá sokat? ok. Nézd meg str-3 socket kombóra mennyi van AH-ban. Aztán nézd meg mennyi van immo armorból. Na ugye!? Attól, hogy valami ritkább még nem szarabb.
"Még isteni szerencse hogy a craftolt motyók nem ugyan olyanok.."
ugyanolyanok
Ami nem ugyanolyan, azt bezúzod vag yeladod. Tényleg, mennyi sokszínűség van bennük. Ha kalapács vagy, akkor mindent szögnek nézel. Ez a baj."Millió aktív játékos milliárdnyi droppal amiből választhatsz 3 közül? Az neked nem egyhangú?"
Milliónyi játékos, milliónyi droppal, amiből milliónyi variáció lehet, de mindenki ugyanazt a 4-5 jellemzőt akarja. Ez pár ezernyi-tízezernyi kombó az összes lehetségesből. A userben a hiba. Nincs fantáziája. Meg az itemekben.is persze. Nincs elég alternatíva kiváltani a kulcsjellemzőket.De van igazság abban amit írtok. Elcseszték a rollokat azzal, hogy a totál életképtelen set és legendeket túltápolták. Így a rare sok sloton nem alternatíva. A craft lehetőség után sem. A pajzsokat a dam nerfekkel nyírták ki, a tegezek alapból szarok, de a deadman AS miatt ott is döglött minden más. Armorokon van 2-3 alternatíva, csak nincs köztük rare. A set bónusz és az alapból jó rollok kinyírtak minden más alternatívát és ez nem jó. De ezt tudhattátok ti is már akkor amikor tóltápolták ezt a sok sar "legendaryt" és hullottak mint a nyári zápor. Csak hangosabb volt az örömködés, hogy "húaztadelegendary. A mai ötödik egyedi-legend dropooom"
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
legenda
Olyan 150-200. Még 2 van a stashben, ami 230+ vites és 180-195 str-es, egybe van armor is. De ez az egyetlen amiben 200 feletti str ment.
Kesztyűből van 3 is (chc+as, chc+chd, chc+chd+as, első kettő allresis, elsőbe vit is van). Ezeknél jobb arány van...kb 100ból jött ki.
Bracer az is kb 100ból jött ki.
Többi karimra egy db-ot se sikerült eddig craftolnom...hacsak a Monk bracerét nem tekintem annak.Szal eléggé rémálom számomra ez a craftolgatás...így 400 vállas, 400 bracer után. Többiből annyit nem craftoltam...mert siralmas végeredményeket kaptam...
(#24785) Jimy83: Mert szeretek csapatba játszani...így még 1 Furit luxusnak tartok.
Gorneck#1239
-
Sirandrish
legenda
válasz mikromanus #24788 üzenetére
Miért jó ez neked?
Amiket írsz annak a felének nincs alapja, de ha lenne akkor sem nekem lenne igazadLamentation? ezerből talán 1 Barbár hord olyat...immot is csak nagyon kevesen, esetleg azok akiknek gyengébb a védelme és kell neki beltből is LS vagy csak ott tudja megoldani..de igazából mindegy mert a kasztok 80%a nem tudja hordani egyiket sem...a WH meg 90%ban kb kiüt mindent..
Tyrael armor? Rajtad kívül senkin nem láttam még..nah jó..hazudok, mert már vagy 2be belebotlottam.És nincs alternatíva..
Monkok Innat hordanak ha van goldjuk, ha rare van rajta az valószínűleg azért van mert nincs pénze olyanra amivel nem bukna sok statot.
DH-k detto..esetleg Natit, de az is egyre ritkább a DPS korban.
Wizek szinte kivétel nélkül Tal Rashat hordanak, bár ez terjed a többi kaszthoz is, ugye a DPS a minden.De mondom..ha igazad lenne és minden karakternek lenne 2-3 alternatívája..akkor mi van?
Millió aktív játékos milliárdnyi droppal amiből választhatsz 3 közül? Az neked nem egyhangú?
Még isteni szerencse hogy a craftolt motyók nem ugyan olyanok..Lényeg a lényeg..most (ritka alkalmak egyike) egyet kell értenem Gyurival..
Egy kasztot néhányféleképpen lehet felöltöztetni..persze vannak random cuccok, pl vállas meg ring amit mindenki olyat vesz amit szeretne de a gear igen komoly része le van korlátozva 2-3 itemre.Kis kiegészítés:
Egy ilyen játékban ahol minden random, nem szabadna olyan itemeknek lennie amik mindent kiütnek..
Mi az hogy a sárga cuccok 60%át a földön kell hagyni mert egyszerűen NINCS ESÉLY RÁ hogy eladhatót varázsolj belőle, mert a Legend/set kiüti a francba ár/érték arányban is? Nevetséges!Az hogy ebbe én pl már rég beletörődtem, csak egy dolog..de ettől még a geraek felépítése kasztonként igen is egyhangú.
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
granini
őstag
válasz Rankerz #24787 üzenetére
Szerintem..
magambol kiindulva alapvetoen 3 dologgal tudja a Blizzard motivalni a nagy tomeget hogy kapjon ra a jatekra a patch utan..1) itemek
Igen, kellenek a jobb rollok, felerositett targyak amig eddig total nem voltak kepben infernon, uj design, csilli, villi, szinezheto, satobbi. remeljuk elgondolkoznak ezen. Tenyleg minden DH nat/inna/craft cuccokat hord. Tyrael, rare, Inquisitor, lehetne egy csomo mas cucc. Es ez nyilvan minden kasztra elsorolhato..
D2-vel 7-8 evet jatszottam, es meg az utolso evben is talaltam olyan unique meg set cuccokat amik ugyan megvoltak de nem ilyen tokeleteshez kozeli sorokkal.. meg mindig elveztem a talalas oromet, pedig a vege fele mar volt sajat irott patch-em ami kifejezetten ezeket dobalta.. hat oke, LAN-ban offline ebbe akkor meg vele lehetett nyulni.2) terkep
Valoban, van az Uber run, meg a key run, meg van az xp farmolos run. Barki kozulunk fel tudja sorolni actonkent azt a 3-4 mapot ahova jarni szoktunk.. En Act4-ben nem voltam miota a warden kidobta nekem mp7-en az infernal machine plan-t.. Act 2-be csak wardenre jarok mert hanyadek az egesz act.. Mob density-t igenis kene novelni, hogy legyen meg legalabb 4-5 olyan hely mint Act3-ban az alkaizer palyak..
Es kene varialni a szornyeket is.. Act 2-n anyad a szunyogok, Act1-en anyad a bekak, mindig ugyanazok..Szamomra a PvP nem hoz semmi erdekeset.. utni egymast a mezon nem akkora poen.. hajlando vagyok varni meg 1 evet az expansionre/DLC-re ha kozben a targyakat feljavitjak annyira hogy fenntartsa az erdeklodesem..
3) fejlodes
szerintem ez is kulcs.. persze kinek mi a fejlodes.. van aki a DPS-t hajkurassza, van aki meg az XP-t.. nna meg aki a Gold-ot.. a fenti ket pontot ha jol megoldjak akkor automatikusan lesz lehetoseg fejlodni. Mert jatszani fogunk, es fejlodunk, es jobb cuccot talalunk, meg beindul az AH remelhetoleg, es nem mindenki a craftra fogja kuporgatni a penzet..Valahogy igy latom..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #24788 üzenetére
Publicon MP8 körül és afelett már nem csak mazsolák vannak. Ha véletlenül be is esik a partyba egy látványosan gyenge egyed, azt a votekick mindig megoldja. Alacsonyabb MP-n siralmas tapasztalataim vannak a csapatmunkáról (kb nincs is), de MP8+ elriasztja a potyautasokat. Bőven vannak P80+ játékosok, akiknek van gearje és tapasztalata is már. Jó publicozni időnként.
Rankerz: Meglesem ezt a PTR-t.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24777 üzenetére
"én nem tapasztaltam ilyet publikban. Igaz, hogy mp4 felett nem is voltam."
Nem ütöd meg a potyautas szindróma küszöbértékét. Amúgy ilyen szinthez minek public run? Ez bőven "bármivel vihető" nehézség és jelenleg azért csapatban lassabb (legalábbis erre fogják a csapat-monsterHp nerfet).
HC más közeg. Ott azért komolyabb és megfontoltabb (?) játékosok nyomulnak. Vagy el se érik a par 5-10-sok szintet.Itemre
Barbár öv: immo, lamentation, WH, rare
nem egységes. Egy szar WH nem jobb egy jobb immo vag ylamentationnál szerintem, de árban bőven ugyanott vannak (vagy wh drágább). Statpont központú szemléletben (meg armor leach prioritás mellett) a rare darabok is jók lehetnek. Nincs rengeteg magas szintű legend, így pontosan mit vársz? Cassiusban és Thundergodban rohangáljon egy para 100-as kari???
Armor: immo, tyralel, craft
DPS-ben a tyralel a jobb. Főként ha démonokról van szó. Minden más kasztnak megvan a 2, vagy 3 alternatíva. Az inteseknek +1 is. Jajj, mind azonos. Ugyanmár. Mit vársz? Teljesen véletlenszerű egyedi rollokat és 50 féle iLvl 63-as setet? Ezt te se gondolod komolyan: A setnek meg az a lényege, hogy ha több van belőle, akkor extrákat ad.
Amiért picit hasonlítanak az itemek azok amiatt vannak, hogy a setek stabil és jó rollokkal bírnak A rareban veszett mód mázlisnak kell lennie a rollnak, hogy ugyanazt adja, vagy más hasznos és magas értékes kombó jöjjön ki. Tyralelben is a 3 socketesek érnek valamit és egy szabad jellemző van (ami így el is ment). Nincs túl sok belőle. A setekből szarásig van az AH és az átlagos/gyakoribbak olcsóak is. Így akinek kevés a goldja az ezek közül könnyebben talál jót. Akinek lesz hirtelen suskája, az meg nem is tudja, hogy van alternatíva. Eh, casualok...Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
-
Jimy83
aktív tag
válasz Gorneck #24784 üzenetére
Ja nézegettem tényleg nem sok minden újdonság , akkor lehet új karakter lesz vagy váltok barbárra az 100 óra fun lenne megint
Miért nem nézel barbira egy IK helmet 6 chc val 280 str-el elég olcsó , és akkor mehetne egy 270 str es Ice climbers .
Én a chc memp árából egy jó EF-t vennék inkább . -
Gorneck
legenda
Ez lett a barbáromból (154k az unbuffja)...egyelőre csak szárnycsapkodom vele...szokom a skilleket, a támadásokat (mikor mit kell eltolni).
Remélem sikerül rá craftolnom egy jobb amut még, meg szépen lassan összejön egy CHCs Mempora is a zsé...
(#24782) Jimy83: Mivel nem sok semmit fog tartalmazni így felesleges sztem várnod...főleg, ha az unalom a gond.
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
mpierre
veterán
Eddig 3 barbárom bánta az akadozást. Ebből egy para 5 volt (ennyi maradt belőle), a többi épp nevelés alatt állt. A mostani csak 14-s szinten áll, de a net miatt már megfontolom, hogy mikor megyek vele egy karikát.
Szóval mennék én, de a gumi effekt kimondottan idegesít.
#### A hatalom nem egy jelvény vagy egy pisztoly. A hatalom az a hazugság: minduntalan hazudni, míg lassan az egész világ behódol neked. #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
Jimy83
aktív tag
Jöhetne a patch , mostanában nemigen van kedvem a játékhoz úgy néz ki meguntam .
Mondjuk az elején nem gondoltam volna hogy ez 560 óra után jön el -
Gyuri27
félisten
válasz Cyberbeni #24778 üzenetére
Ez ne releváns.
Vegyük az átlag wd-t. Kb 70% 3-4 zuni cuccot használ. Ville vállas, twh öv, mana knife.Eleve ott kezdődik a baj, hogy chd-chc hajszolásról szól az egész. Hiszen nincs más. Ez és az hogy nincs változatosság (wd-nél ugye csak zuni set van) behatárolja a mozgásteret.
Amd - Radeon - Ryzen
-
JSaN
addikt
válasz mikromanus #24769 üzenetére
Most az elmult 1 hetben sokat puboztam, igaz HC-n. Es eleg pozitiv a tapasztalatom. Sok olyan jatekos volt aki segitette az egesz csapatot, mindig meg allt vissza ment meg nezte mer van kicsit le maradva valaki, stb, igaz neha voltak olyan barbarok hogy mindig futotak ki a tomegbol ha nagy csata volt, en meg ott alltam a surujbe es jobban birtam, Bar ez szerencsere ritka volt.Elobbi volt a jellemzo, es joparszor az eletukel fizettek, tegnap is volt velem egyutt egy masik WD aki nagyon jol supportkodok es egyszer csak bumm kifekud paragon 46 szinten. Mondjuk csak azert pubozok, mert hiaba van fent friend listen 15 ember ha egy se hc-t tolja.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Cyberbeni
addikt
válasz Gyuri27 #24777 üzenetére
Itt egy topik: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8568377488
Itt az első 3 DH:
http://us.battle.net/d3/en/profile/Sÿlak-1173/hero/3960555
http://us.battle.net/d3/en/profile/Lightsworn-1437/hero/124506
http://us.battle.net/d3/en/profile/Rock-1556/hero/14052827Erre azért nem mondanám azt, hogy mindenki ugyanazokat a cuccokat használja (mondjuk DML-t kb mindenki használja, ha nem 2*1h, de amúgy nem ugyanazok a gearek)
@killerjohn: pont hogy az ID all cucc lesz a stone of recall, nem?
-
Gyuri27
félisten
válasz Sirandrish #24768 üzenetére
Igen 5% és nem 0,5.
F-ECT$: végülis nem ls, de müködik.
mikromanus: én nem tapasztaltam ilyet publikban. Igaz, hogy mp4 felett nem is voltam.
Maradva a példádnál az imo az imo. Itt is, ott is. Persze a statok változnak. Hiszen elvileg 2 egyforma nincs. Meg ugye árban is nagy a különbség.
Mondom megint mert látom nem akarod megérteni. Az öv pl majd mindenkin ugyanaz. Gondolom kitalálod melyik. A dh-k nagy többsége mantit használ dml-l. A wd-k nagy többsége mana knifét. A vállas ált wille. A braces meg storm esetleg lacuni.
Amd - Radeon - Ryzen
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Cyberbeni #24772 üzenetére
Mit nem értesz ezen? Cain háza mellett(?) lesz egy hely, amihez odalépve lehet identify all-t nyomni.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
jpeetr
aktív tag
Alakul a csaje [link]
Won Khim Lauval egész szépen aprít már. -
Rankerz
senior tag
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24766 üzenetére
Hát ja. A public az szerintem 50% potyautas, 25% aki túlvállalja magát Az MP szinttel, mer' jobb az XP és 25% aki néha betéved és vagy elborzad, vagy nem (pl Te)
Egysíkú és uniformizált? Ez esetben: fantáziátlan, unalmas, tucatkarakter, casual gamer, tescos karakter, potyautas. Kb eltaláltam?
Egyébként itemekben épp nem azonosak. Attól, hogy van aki immo armort hord 120 str és 40 vitával (ha egyáltalán lehet ilyen), az nem hasonlít az olyanra aki szintén immot használ csak 190-190 str-vitásat. Jó, a design ugyanaz, de azért érezheted, hogy a két felhasználó egész más réteget képvisel. EGyébként sem rögzült a legtöbb slot. A legend és setekből is van 2-3 használhatóbb, azok erősen tagoltak mind árban, mint használhatóságban, ezen felül az aktívabb DPS növelő slotok nem azonosak és nem is nagyon hasonlóak. Ja, hogy minden sárga azonos? Akkor ja. Vagy rare, vagy legend, vagy set. Totál unipofák
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
Gyuri27
félisten
válasz F-ECT$ #24764 üzenetére
Blade. Én ezt használom dilettáns módon.
mikromanus: aki publikba jár az miért lúzer?
Megmondom a frankót egyedül szeretek játszani. Viszont ott a loot =0. Másrészt elég hülye időkben játszom. Így nehéz lenne egy csapatban.
Nem vágod mi az, hogy egysíkú, uniformizált?[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24763 üzenetére
Ezen ne csodálkozz. Eddig is csak a lúzerek jártak publicra... Meg a trollok. (én nem)
Ha változott is a public az utóbbi patch óta (mp is lehet benne), attól még a normálisabb karakterek nem járnak ilyen helyekre. Tudod, vannak akiknek vannak barátaik. Vagy olyan hasonszőrűek a fórumról vagy máshonnan, akik szeretnek scapatban nyomulni.De megkérdem újra: mi van akkor ha sokan használnak egy-egy népszerűbb, könnyen gearelhető és olcsó buildet? Attól semmivel sem lesz rosszabb az inyenceknek való build. Meg ott van az, hogy vannak olyan buildek amiktől egyesek tartózkodnak. Mármint ha meglátnak egyet a csapatban, akkor távoznak is kapásból. Van aki az archont nem csípi, van aki a robbanó kutyákat és lefogadom, hogy a meteorzáporral se barátkoznának meg páran. Van aki érzékeny a vizuális lártvány orgiára. vagy a lagra.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gyuri27
félisten
válasz mikromanus #24762 üzenetére
Mostanában járok publikra. Hátha megsegít a nagy drop isten. Robbantós wd-t eddig nem láttam. Meteoros wizt se. Dh-ból ma láttam egy danetta dml kombót. Ők is jellemzően mantiznak. Minap 3 dh volt a csapatban. Mind ugyanúgy nézett kis és ugyanazokat használták.
Mondom nem az ő hibájuk. Ennyi idő és patch után blizzéknél sokkal több set és legendaryt kellett volna készíteni (hasonló irányba mint ahogyan szó volt az 1.0.8 kapcsán, ami aztán majd jól kimarad).Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24761 üzenetére
Mások értéktelenek, mert belőlük sok van. Viszont belőlem csak egy van. Jobb lesz vigyáznom magamra
Sokan ezt a kettőt használják? Na és? Ettől még nem kevésbé működőképesek azok a skill és item kombók amiket kevésbé hazsnálnak. Attól hogy az emberek nagy hányada kínai vagy indiai te még nem leszel se hindu, se nem kicsi-sárga-szorgos. Attól, hogy a játékosok jó része szeret terepszínű lenni és beolvadni a tömegbe attól még szórakozhatnak a különcök is.
"Mint ahogy a wd-nél is jellemzően maci van meg acid"
Az acid vitatható. Az emós-öngyi kutyulis gyakoribb szerintem. A kicsiarakás zombis is jó muri. Az, hogy a többség csóró hozzá az nem az én bajom. (ej, ez de sznob duma)[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gyuri27
félisten
válasz mikromanus #24760 üzenetére
Tudod arányok. A wizek nagy többsége az általam emlitett 2 nagy halmazba tartoznak. Mint ahogy a wd-nél is jellemzően maci van meg acid. Ezen nem változtat hogy fellengzősködsz.
Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24759 üzenetére
Wizard resource buildek: meteor, arcane torrent (alkesz style)
Lehet esetleg desintegrate is csökkentett energiaigényű, de nem tudom mi értelme lenne. Mondjuk elérhető összes skill. De akkro már inkább az Archon.Szóval csitt csekély csőlátással megvert sorstársam! Nézelődj, okulj és szórakozz!
A drop meg szar. 75%-ban azért mert sok jó van a rendszerben a beetetős drop időszakból, 25%-ban amiatt, mert ha üres lenne az AH akkor is szar lenne majd mind ami esik. Picit szerintem "finomították" a droprate-et, vagy a rollokat, vagy szélesítették az itemeken a jellemzők minimum értékét, hogy kisebb esély legyen a jóra. Persze azért magatalálósban is el lehetne lenni ezzel a droppal is egy MP határig. Max kevésbé számítana úgy az "ePenis"...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gyuri27
félisten
válasz mikromanus #24756 üzenetére
Papiron. Annó papiron nálunk jó lét volt. Nép jólét. De ezt hagyjuk.
Wizből is pl van az archon meg a cm. Persze 1-2 skill vagy passziv változhat egyeseknél, de ez ettől még ugyanaz a build. Mint ahogyan fenti példánál maradva a wizek is ugyanazokat a geareket használják (1-2 slot kivétellel). A dolog oka egyszerű. Azokkal a cuccokkal lehet maximalizálni a dps-t.Nem tudom kinek mi a kánaán. Nekem tavaly óta volt egy 100 egy 50 meg egy 30 millás eladásom. Meg 2-3 5 millás. Nyilván és roll és loot ügyileg belacsaptam a lecsóba.
Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
Ha már itt a "lassú = selejt" felevtődött, akkor kis ráérős MP 10 run. Enyhe retro feeling. Van benne védőskill (Warcry meg életszívó passzív)
Diablo 3 - Mp10 - Vault-keywarden run - solo barbarian - HotA build - retro styleBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #24748 üzenetére
Sokkal több build van. És ezt nem csak azért mondom, mert minden változat ami egy skillben eltér a többitől az a szememben külön build. Nem, több teljesen eltérő build van kasztonként. Az, hogy a nagy item és roll kánaán miatt irreális elvárásai vannak egyeseknek (very best of ePenis), az már az ő bajuk.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Cyberbeni
addikt
válasz proci985 #24749 üzenetére
minden skillre az alapján számolódik a lifesteal, amikor lerakod. Tehát SP->trap*4->1-2 lövés->még 1-2 trap mielőtt lejár az SP->nyilazás, amíg maxos lesz a hatreded.
@Rankerz: "We're also looking to revamp itemization, and part of the revamp will include moving to fixed versions of the elemental damage increasing attribute, as well as the MinMaxDamage affix—put simply, we'd fix the bugs for new items. "Legacy" items will continue to use the current (bugged) version. The new versions will likely bear different language such as "Fire damage you deal is increased by 5%" to differentiate from the old mechanics. (That wording isn't final, it’s just an example.)"
Még több broken legacy cucc
Ideje cold SoJ-ból feltankolni[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Megvan végre 200K unbuff. Egy kérdés maradt tán nyitott: nadrágból tudnék valami jobbat, vagy próbálgassak craftolni chest mailt inkább?
Asszem mail érdemesebb lenne, mert a nadrágba kell a + MS.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #24749 üzenetére
Csak itmből nem hat rá szerinted, vagy Shadow Powerből se? Csak mert mintha épp felfele szánkázna a life mikor benyomom az SP-t. Legyen az reflect, vagy más ellen. Vagy az idő megszépíti és emós-öngyi hajlam ilyenkor aknázni?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Ifju
aktív tag
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Cyberbeni #24747 üzenetére
meg mondjuk az sem ártana, ha DH-nak nem 1 socketről kellene lemondania az ls-ért, ha végtelen pénze van
lemondhat a másik random statról is, csak akkor max 1130 körüli lesz a fegyver base damja. shadow powert egyébként tényleg jó lenne kirakni végre.apropó: másik probléma a trappal, hogy reflect hat rá, life steal meg nem, szóval reflectesek ellen normál mennyiségű resisttel megint esélytelen.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Gyuri27
félisten
válasz Cyberbeni #24747 üzenetére
A nagy változatosságot behatárolja a chc-chd duó. Hiszen ezek mind felett. Itt meg is ette a fene az egészet.
Wd-nél van 3 build oszt csók. Wizznél 2. Monknál talán nem ennyire rossz a helyzet. Bár ott is van 2-3 főbb csapás irány.
Akárhonnan nézed uniform az egész. Wd-nél zuni cuccok, mana knife és helló.
Wizznél némi zuni meg chant és ennyi.
Monknál némi inna meg nati. Mindenki ugyan úgy néz ki, ugyanazt hordja.
Nekem ez a bajom.Az se jó, hogy sebzést csak úgy tudsz növelni, hogy mindenen a mindenható chc-chd-as maxos és mindenen van amin lehet. Ugyanis ezen cuccok ára elég csillagászati.
Ezért örültem az új legendaryk beharangozásának. Persze ezek most nem lesznek.
A craft meg vicc. Eleve az 5 tulajdonság kevés az archon cuccokon (ha már acc bound legyen rajta 6 netán 7, meg set bónusz). Meg ugye ezekkel bukod a legendaryk egyedi értékes statjait és/vagy a set bónuszt. Illetve drága. Ahhoz mindenképp, hogy 100 itemből pl egy középsz.r nincs. Az meg goldból is 5 misi (+ ami kell hozzá) és ez csak egy archon. Hol van még a többi slot.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Cyberbeni
addikt
válasz Gyuri27 #24746 üzenetére
alacsony resistekkel még 6% sem elég reflectesek ellen (mármint távolsági karakterrel)
szerintem dodgeot simán sebzéscsökkentéssé konvertálhatnák reflect damage ellen, meg offhand esetén duplázhatnák a fegyverből jövő ls-t (meg mondjuk az sem ártana, ha DH-nak nem 1 socketről kellene lemondania az ls-ért, ha végtelen pénze van (egyébként meg kevesebb a különbség, ha hasonló árúakat hasonlít valaki), én szívesen mennék shadow power nélkül is.
persze lehet csak bennem él az a tévhit, hogy blizzard nem akar musthave skilleket, meg minél nagyobb változatosságot akar@proci: a jeges az csak ilyen 4-5 ellenfelet sebez. egyébként meg trash mobok ellen csak azért jó ele arrow, mert spike trapre 1.2s-et kell várni, egyébként meg rosszabb, mint acid cloud WD-nek.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Thrawn #24739 üzenetére
egyébként a vicc az, hogy kb egy hete húztam a második barbárom. lvl30 körül nightmare ponyn (khm lvl50-53 körüliek a pónik ott?). volt baj, de végül addig játszottam a skillekkel, amíg már bírta. a totális meglepetés nekem az volt, hogy van egy csomó skill, és vannak értelmes alternatívák.
kifejtve: ott az elemental arrow, van egy hasznos rúnája, esetleg még az ice lehet jó tényleg nagy tömegben, de arra a sima lightning ball is jó. nether pár patch óta nagyon nerfelce.
ott a spike trap, vagy három csapda egyszerre, vagy echoing.
az arrownál van három skill, de alapvetően úgyis a spraying / devouring marad. esetleg ott a granades amíg nem mobilak az ellenfelek, vagy a bola shot/thunderrel ha stun is kéne.
strafe nem skálázódik.
barbárt kb a tanktól a papír dpsig mindenre fel lehet szerelni, akár gearcsere nélkül is.
kieg: egyébként night stalker mellé a chc nem kontraproduktív dps szempontjából, csak akkor a kezdetektől számolni kell, hogy elsődlegesen CHC kell mindenre és abból lesz a dam.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cyberbeni
addikt
DH nem annyira rossz, viszont a többiek tényleg tudnak tudnak lenni, bár jó macis vagy zombi kutyás WD-vel még nem találkoztam überezés közben (MP10).
Túléléssel kb semmi gondja nincs a DH-nak, csak az, hogy elég sok védelem kell, hogy ne haljon egy ütésre, de egyébként a legjobb védelmi dolgai vannak, vagy legalábbis versenyképes a többi kasztéval.
Egyik legnehezebb a resource management a DH-nál, egy tűrhető szintre fel lehet hozni, de barbárhoz meg wizardhoz nem közelíthető, de még egy jobb macis WD-t is csak a legőrültebb builddel lehet megközelíteni.
MP0-2 farmolós build (még xp buffolás előttről): [link]
megfelelő max discipline, pickup radius, meg cluster arrow cost reduction quiverre nem árt (esetleg 4 set nat is jó)
MP3-8 farmolós build: [link]
ide már elég egy kicsit kevesebb max discipline meg pickup radius is, de a több mindig jobb, plusz spike trap és elemental arrow bonus nagyon hasznos, 4 set nat esetleg nagyon alacsony fear mellett, de nem próbáltam, szóval lehet az is cumi.
MP10 cm wiz nélküli überezős build (ha van, akkor inkább spray of teeth, hogy azonnal tudd tölteni az életet, ha baj van): [link]
esetleg ha kevés a védelem akkor marked for death helyett guardian sentry, de akkor dps csökken a csapatnak is, nem csak a DH-nak
MP10 2 cm wizzel (ha sk elszabadul, akkor para van egyébként, mert se a cluster arrow, se a grenade nem jó mozgó célpont ellen, és nem lesz mivel életet tölteni, amikor pörög, de másik kettőre ez több dps, viszont ha nem totál mozdulatlan a célpont, akkor fekvés van, meg 0 dps): [link]utolsó kettőhöz nem árt akkora attack speed, hogy disciplineből ne fogyj ki (főleg mert az utolsó hatred töltésre is használja a SP-t, szóval ott folyamatosan megy), de az első kettőhöz csak annyi kell, amit más stat vesztése nélkül lehet szerezni (pickupos mempo ennek ellenére az egyik legjobb, mert az criten kívül kb mindent ad, ami kell, ez persze csak akkor, ha nincs pénz crites mempora)
egyébként vállas a legkönnyebb pickup radiushoz, de mellé nem árt még 1 cucc, ha valaki nem akar sokat figyelni a health globeok felvételére, persze azt túl sok stat bukása nélkülfegyvernek mindenképp 2 kezes crossbow, mert:
7.5 hatred/sec, 3 hatred/attack, 3 aps: 4 másodperc alatt 2 spike trap és 10 hatred generáló támadás, a támadások 16,7%-a spike trap
7.5 hatred/sec, 3 hatred/attack, 1.625 aps: 8 másodperc alatt 3 spike trap és 10 hatred generáló támadás, a támadások 23,1%-a spike trap
bármi más értékkel számolva mindig a lassabb fog arányában több spike trapet lerakni, amíg 0-nál nagyobb a hatred regen (esetleg hatred on hittel is lehet számolni, de ott már számolni kell a proc ratettel is, mindenesetre az nem befolyásolja, hogy melyik a jobb, csak azt, hogy mennyivel)
ugyanakkora dps-el meg ugye az a jó, ha a támadások többsége spike trap, mert az 3*275%-ot sebez 30 hatredért. (esetleg sok bónusszal cluster bombs is jó, de csak csapatban)passzívnak azért kell a spike trapes, mert vengeance mellett 5-öt lehet lerakni kapásból, és abból általában meg is hal a pakk, vagy magas MP-n is 4-et le lehet rakni, és még egyet, mielőtt az első lejár.
kísérletezgetni természetesen lehet bármivel (stunolós cluster arrow stunolós gránátokkal, vagy nagy attack speedű permastun DH), de mivel a karakter lényege pont a magas sebzés, és túlélés, amíg az ellenfelek élnek, ezért nem nagyon van jobb arra a feladatokra, amiket leírtam. (strafe DH esetleg kicsit jobb alacsony MP-n, de ott mostmár kb senki nem szokott játszani, meg mikromanusnak úgyse tetszik, mert ő nem szereti a függőleges tengely mentén pörgő dolgokat, csak a vízszintes tengely mentén pörgőket )
egyébként nem olvastam el mindent, amit írtatok, szóval ha valami kimaradt, akkor nyugodtan szóljatok privátban, és bocs hogy ez is kicsit tl;dr lett
[ Szerkesztve ]
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #24740 üzenetére
Lassú -> nem hatékony -> kuka.
Rapid Fire-t használó DH-val találkoztam MP8 publicon, High Velocity rúnával tolta, egész használhatónak tűnt. Amíg el nem fogyott az "energetika" (Hatred)...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24736 üzenetére
Nekem energetikai buildem van minden karakteren mostanában. Mondjuk a barbi picit pazarlóan kezeli az indulatait, de a monk, DH, WD és wizard épp a fejlesztett energiakezelő rendszert teszteli épp. DH picit kevésbé érzi a témát, de annak meg van pár "szivemcsücske" skillje és nem olyan vészes az energiaigénye.
(#24739) Thrawn
Én tank DH-t vittem sokáig. Lassú, mint az állat, de elég nehezen kenték el a száját MP10-en is. Mostanában picit el van hanyagolva, de a skillezés maradt, a tank cuccok meg le lettek cserélve "normálisabb" itemekre. DH-ban kevesebb a meggyőző build/skill kombó nekem. A "rapidfire experiment" csúfos kudarcot vallott, de az aknamunka mindig jól ment.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz Rankerz #24721 üzenetére
Magas MP-n papír a DH. Ennyi.
P100 DH után mondom ezt. A tárgyak java része most a P53 monkon van, azzal játszom. Ég és föld a különbség.Facetankolni a DH is tudott MP6 környékéig, afelett garantáltan elfogy vagy a Hatred vagy a Discipline és ott vége a dalnak. Muszáj elmozogni, aközben meg nehéz DPS-t osztani. Nem lehetetlen mondjuk, mert a CM-wizzek is megoldják ha kell egérmakró nélkül a dolgukat.
Barbárnál amióta buffolták a Rend-et, első számú életbentartó skill lett szerintem.
Monknál pl a kis tornádók is töltenek vissza életet.
Wizznél nem sokat mozog az ellen ha jön a fagy, elég a loh.
WD választhat, hogy LS vagy loh, mindkettővel megoldja.
Például.DHnál 3% LS ami fegyverből beszerezhető ha DPS-t is akarsz, a két egykezes nem opció (szerintem). A 3% édeskevés. Marad a Shadow Power - Gloom (+15% LS), azt viszont fent kéne tudni tartani valahogy. 30 Discipline van alapból, 14-be kerül a SP ami 5 mp-ig tart. Mennyi is a Discipline regen? 1 db per szekundum. Tehát 10 másodpercen belül el kell lőni kettőt, a harmadikat már csak 2 sec kihagyás után lehet. Ekkor elfogyott a manna (17 sec után) és ha itt még a tömegben vagy, akkor nem jutsz ki élve. Sokszor elég az a 2 sec kihagyás is ahhoz, hogy elfeküdjön a kari. Az innen-onnan összeszedett plusz Discipline pl Nightstalker, Vengeance érzésre nem ad annyi pluszt, hogy elég legyen. Előbbinél a gearezést el kell tolni igencsak critch felé, ami a DPS-re végső soron nem lesz jó hatással (hacsak nem csilliárdos valaki), utóbbinál meg egyfeszt HG-kat kellene összekapkodni DPS-kiosztás helyett...
Volna miért hozzányúlni a DH-hoz, eddig szinte csak nerfeltek rajta. Egyszer véletlenül buffolták (ToC) de az is csak egy patchet élt meg. Jó lenne visszakapni a régi Natalya's szettbónuszt (soha nem fog megtörténni, mert kétféle legacy is lenne már belőle). A régivel sajnos örök életedre papír maradsz. Tekerhetnének a Shadow Poweren is, tartson mittomén' 8 másodpercig, de LS csak 9 maradjon meg a 15%-ból.
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24736 üzenetére
Ha igazam van, akkor se bíznék Beni támogatásában ezúttal. Bár akkor erős lenne a konfliktus benne, mert ugye egyetérteni velem eretnekség, a kedvenc kasztját meg gyengének mondani megint nem tűnik járható útnak. No, erre kiváncsi leszek. Lehet ma nem ér rá írogatni...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24732 üzenetére
"Az számít mennyi sebzést tudsz leadni, nem az, hogy mekkora az ePenised." Épp ezért papír DPS a DH te magad válaszoltad meg lol
Milyen mp-n van neked tele erőforrásod?
Mondjuk mindegy, majd Beni megmondja hogy ki miért és miben téved remélem
-
mikromanus
veterán
válasz mpierre #24734 üzenetére
Nagyon pöpec ám a Quasimodo-monk. Mondjuk kicsit rá kellett gyúrni nekem a stabil harangozáshoz a regenre, de így simán aprít. Mp7-ig teszteltem. Afelett már nem olyan jó a 132k DPS. 175-180K-ig simán felvihető, azzal meg elég jól tartható az MP10 is szerintem. Amíg van harang a terepen, addig nem nagyon scapják le. 360k resistek mellett picit azért ez tényleg aggályos.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mpierre
veterán
válasz mikromanus #24730 üzenetére
"Ami tovább bírja mint 3 harang..."
Komolyan mondom, hogy befejezem az elkezdett papnőt.
#### A hatalom nem egy jelvény vagy egy pisztoly. A hatalom az a hazugság: minduntalan hazudni, míg lassan az egész világ behódol neked. #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24730 üzenetére
Szerintem a DH nak legalább annyira bajos az erőforrás menedzsment mint a Monknak, sőt. Legalábbis amiről én tudok. Bele lehetne itt abba is kötni hogy egy target nem multi target vagy kis idő vs hosszú idő nem megfelelő teszt eredményt adott. Szerintem akkor is látványosan lebőgött, na mindegy .
Az meg hogy a játék elején kellett a +30% közelharci fiuknak az biztos még úgy is a távolsági karik farmoltak 0-24 be (ha emlékeztek) de azóta sok idő eltelt és nagyon elbillent a mérleg a Monk/Barb irányba. Ha most jön 1.0.8 ba mob sűrűség buff sok értelme nem lesz távolságra menni, hisz a szádba is ellenfél lesz olyan gyakorisággal lesznek a pályán. Bár ez már kicsit off
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #24731 üzenetére
Egyrészt akkro hanyag az erőforrás és skill kezelésed az egyikkal, vagy jó a másikkal, másrészt azt se hiszem amit kérdezel amíg nem látom a két olyannyira hasonló karakteredet. ez van. Mondjuk nem mmintha számítana a véleményem, ugyi?
Titok az armoryd, vagy megosztható velünk?A DPS amúgy se jelent semmit. 90k DPS-sel jobban sebez a különc WD-m, mint 200k-val a hagyományosabb skillezésű bármelyik másik karakterem. Az számít mennyi sebzést tudsz leadni, nem az, hogy mekkora az ePenised. Mondjuk a többinek is van pár fura buildje talonban.
edit: az én troll DH-m tele van erőforrással. Úgy aprít ahogy akatr és még a preparationt is hanyagoltam eddig. Van ami nem működik, vagy van némi skill, vagy item előfeltétele. Unlimited clustert akarsz nyomni, vagy mivan?
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #24726 üzenetére
akkor nézd a WD vs DH kérdést. A csilivili hűdehúde DH-m semmi perc alatt kimegy a Hatredből és discből már MP4-en, miközben a WD-vel negyed olyan gearrel beleállok az arcane desecrator jailer vortex akármibe és MP6-on még olyanom nem volt hogy a mana elfogyjon. Nem tudom, van-e DH-d, de javaslom kipróbálni egyszer, csak hogy érezd, milyen az élet MP1 fölött. WD-vel még akkor sem tudnék meghalni, ha elaludnék az asztalon, DH-val meg kite-old szét a fél világot (mármint magas MP-n). Ja, és persze WD-vel ptv nélkül buffed 400-500K AOE sebzéssel rohangálok félálomban - a DH-m ehhez képest sehol sincs
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24727 üzenetére
Ez rövidtáv. Monk hamar "eldurran", a DH meg fentvan egész este. Ennyi a különbség.
Ghom MP10-et néztem. Kb azonos DPS, kb azonos idő. Ami tovább bírja mint 3 harang az már balanszos(abb). Egy-egy 5-10 perces runt azonos sebzésre esetleg értelmesebb összevetni, de ott se biztos, hogy valójában van ennek értelme.
edit: amúgy a retro barbár skillezéssel Mp10-en egy pakk megközelítéssel, ismerkedéssel, elpusztítással és a tetemek elásásásval együtt átlag 2 perc alatt meglehet. Nem annyira gyors, de stabil és jól elvan a karakter 3 desecrator tócsa, 6 arcane sentry, 50 elektomos szikra némi plague talaj és molten tenger mellett is (már ezek egyszerre egy területen, középen a barbival, +körülötte 4 oldalról 4 elit és 50 fehér ellen tengerében is)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
czpitti
senior tag
válasz Rankerz #24727 üzenetére
Hát én nemtudom.Van egy haver dh hasonló gearrel mint az enyém de ő a papírforma dh : messziről aprít mint állat meg se közelítem,de ha véletlenül belekerül a lecsóba ( ha nem figyel 100%-osan) elfekszik.Ez akkor igaz ha ketten megyünk mert néha elfelejtem hogy a hátam mögött van szegényke.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Rankerz
senior tag
válasz mikromanus #24726 üzenetére
Itt pusztán a skillezés a lényeg mint te is írtad. Gear ugyanolyan (majdnem). Védelem monknak alapból +30% redukció. DPs papíron DH nyert. DPS ténylegesen monk nyert.
Nincs ezen mit túlragozni, bár te abban jó vagy de most a számok győztek akárhogyis nézem
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24725 üzenetére
Monk: ellő az atomból 3-4 darabot, aztán csapkodhat a lomha fegyverrel 10-20 másodpercet, hogy megint ugyanott legyen. DH távolról (!!!) aláaknázza a terepet, a robbanások alatt is sebez a többi támadásával is és ha fogy a "nyersanyag" az aknához, akkor azonnal feltölti magát (25 hatred - preparation). Szép, hogy egy pakkot néznek, és ú, de OP a monk, de hosszú távon a run alatt nem feltétlen ennyivel erősebb ez a kombó sem. Ja, mondtam már, hogy a monknak bele kell másznia az ellen szájába a sebzésért, a DH-nak meg nem?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rankerz
senior tag
válasz F-ECT$ #24723 üzenetére
Blizznek? Ilyen kaliberű játékokban a távolsági vs közelharci karik balanszolása alapnak számít. Úgy szokás hogy
Távolsági karik: többet sebez alacsony védelemmel
Közelharci karik: kevesebbet sebez nagyobb védelemmelA videóban a jobb védelmű közelharci kari dps ben is csúnyán rávert a távolságira hasonló gearben. Szerintem tanulságos
@Mikro a skillezésben DH nak miért nincs ilyen effektivitású sebzése? Mert anélkül csak papír az a dps ha nem tudja leadni
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Rankerz #24721 üzenetére
275% dam (spike trap) vs 1202%% dam (wave of light). Mi a kérdés?
edit: még csak nem is az energiatakarékos verziót használja a monk, hanem a full DPS-est... A 4-5* annyi sebzés azért karcoljon már erősen!
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
defede
tag
válasz Gorneck #24719 üzenetére
Sok a túlóra mostanában. Az asszonyt is kirakták a melóhelyről úgyhogy elég kevés időm van kikapcsolódni D3-ban. Kerti munkák is indulna ráadásul. Azért a melóhelyen tudok AH-zni
http://eu.battle.net/d3/en/profile/frenkdrebin-2705/hero/1804670 Hammer of justice crushes you Overpower
-
Gorneck
legenda
válasz defede #24715 üzenetére
Nincs mit. Kicsit hama léptél...
Oda kicsit több DPS kell...meg nem ártana egy CM se...nem csak azé, hogy haladós legyen, hanem, hogy a fear ne okozzon lassulást...tényleg csak a DPS leadásával kelljen foglalkozni.
Látom ma is toppon a PH...
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
Thrawn
félisten
válasz defede #24715 üzenetére
Menne MP10 is, csak icipicivel lassabb lenne a tempó. Farmolni nem, de űberezni jó az MP10. (Nerf után lehet farmolni is megéri majd ott). Az elnök úr Bird néven fut ahogy az első hszben is benne van.
Cyberbeni: Akkor még jó sokáig lehet brimet gyűjtögetni AH-ba...
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
defede
tag
Thrawn, Gorni kösz a múltkori játékot. Élmény veletek menni. Tetszett. Kíváncsi lennék MP10-re ilyen csapattal. A Horvathszabi itt van PH-n szintén?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/frenkdrebin-2705/hero/1804670 Hammer of justice crushes you Overpower
-
PunkZoli
aktív tag
Van 40 millió goldom hc-n sofcore-ra átváltani, ha valakit érdekel. privátban
-
-
Thrawn
félisten
Közeledik a patch, napok óta velünk tölteti fel az AH brimkészletét a Blizz
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #24707 üzenetére
ne idegelj, épp most gearezem a HC WD-met
-
Rém
tag
Más sem tud belépni?
Az authentikátor valami központi hibára hivatkozva nem enged tovább?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
- NEXTLEVELRACING RACER Szimulátor állvány + Shifter mount
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest