- iPad topik
- Apple notebookok
- Milyen SSD-t vegyek?
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS ROG Ally
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #30882 üzenetére
Én csak józan paraszti ésszel tudok következtetni a fórum túloldaláról és - mivel nem jelentkezik tömegesen ez a hiba ezeknél a gépeknél - nehéz feltételezni, hogy az új alkatrészek pontosan ugyanúgy hibásak, mint a korábbiak. Arra még nehezebb válaszolni, hogy de melyik szoftver, hiszen a gépet sem látom Egy live oprendszert nálad is meg lehetne próbálni. A szétszedés miatt ne aggódj, az üzleti széria bírja a szerelést A procit meg nem kell ragasztani, alaplapon van
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
gazpityu
csendes tag
válasz gazpityu #30890 üzenetére
Hahó, senkinek nincs semmi használható ötlete?
Mit tudtok javasolni? Mit kéne csinálnom? Kiverni a balhét, hogy most már cseréljék az egész gépet? (Szerintem az NBD-hez képest elég türelmes voltam, másfél hónapja nincs gépem...)
De ha gépet cserélnek, akkor milyen konfigurációra cserélnek? Pl. mi van a RAM-okkal (az eredeti 3 helyett 8 Gb van), stb?
Ha a garanciálisan kicserélt palm-rest, majd két alaplap, stb nem oldotta meg a touchpad bizonytalan működését, akkor mit lehet még tenni a teljes cserén kívül??
És mi a protokoll ilyenkor? Mennyi idő alatt, ki dönt, és addig milyen gépem van?
-
gazpityu
csendes tag
válasz gazpityu #30952 üzenetére
Volt már gépcseréje itt valakinek a Dell ügyfélszolgálattól? Meddig tart, hogy zajlik, milyen konfigurációt cserélnek? Átrakják bele a most benne lévő extrákat (pl.: RAM, DELL WIRELESS 5550 HSPA kártya, stb), vagy azokat is cserélik? (Legalább akkor, ha azokat a gyári konfigba valamelyik Dell kereskedőnél rakták bele?)
Vagy a készpénz-visszafizetés mit jelent? Mennyi idő alatt dől el, és mennyit fizetnek? Illetve a döntéstől mennyi idő, mire megjön a pénz?
(Ma ezt a két lehetőséget - a cserét vagy a készpénz-visszafizetést - tartotta legvalószínűbbnek az ügyfélszolgálatos hölgy, de a pontos tartalmát és az elbírálási/átfutási idejét egyiknek sem fejtette ki...)
[ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #30970 üzenetére
Csak nagyon indokolt esetben, nem rakják át az extrákat, hiszen gép CSERE, nem barkácsolás És a gyári konfigot várják vissza.... Szóval ezesetben vissza kellene alakítani gyárivá a gépet... Ennél többet én sem tudok.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Micha3l
tag
válasz gazpityu #30970 üzenetére
Altalaban nem cserelnek, hanem visszakapod a teljes vetelarat, amit anno kifizettel a notebookert.
Kb 1-2 honap mire a penzedhez jutsz, inkabb 2.
Fogjak kerni az eredeti felallasu gepet, HDD, RAM ha ki volt idokozben cserelve akkor azt vissza kell szerelni, doboz, lemez(ek), papirok ha megvannak az csak jo. -
subidu
tag
válasz gazpityu #30996 üzenetére
Lehet, hogy azt a gépet vetted meg amit nekem is kínáltak. Én inkább vettem egy zsír új x230-ast, mert nálam inkább a megbízhatóság számított nem pedig a pénz. Ennek is kiterjesztettem a garanciáját NBD-sre.
Nem vállalt rá az eladó fél év garanciát? Mert akkor hozzá kellene vissza vinned, az NBD gar. ellenére.
ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #30996 üzenetére
Első körben tisztázni kell, hogy egyáltalán magyarországi-e akkor a gép... Nem kapsz vissza vételárat, én még nem hallottam ilyen megoldásról. Max csere, de mint mondtam csak nagyon indokolt esetben.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Chaser
titán
válasz gazpityu #30996 üzenetére
Az eredeti ára biztos több volt mint amennyiért apróról megvetted.
szerk: Egyébként kaphatnál vissza teljes vételárat, csak ahhoz kéne egy kisker. Ha ugyanazzal a hibával 3x van szervizben a gép 1 éven belül, elállhatsz a vételtől, magyarul visszakérheted a pénzt. Na de ha nincs kisker az szopacs.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31033 üzenetére
Még egyszer elmondom, de utoljára, mert úgy látszik süket fülekre talál amit mondtam. Az eredeti árát nem fogja a dell kifizetni, hiszen nem tőle vetted, hanem a kereskedőtől. Ha használtan vetted, akkor meg méginkább érdekes, hogy ezen neked nyereséged legyen. A fogyasztóvédelmi törvény szerint a szerződés előtti állapotot kell visszaállítani, magyarul az eladó visszakapja a gépet, Te pedig a vételárat. Majd az az eladó visszamegy vele szintén oda, ahol vette, ha akar. Mivel másodkezes vásárlásról van szó, ezért a fogyasztóvédelmi törvényeket mindig csak az eladóval szemben tudod érvényesíteni. Namost pontosan ezen probléma kiküszöbölése végett szokás a gépet kicserélni és nem pénzezni... Nem tudom kivel beszéltél, de én még olyanról nem hallottam, hogy a dell utalt volna Gipsz Jakabnak 282000 ft-ot. Olyanról már hallottam, hogy kapott új gépet az illető... És ehhez neked viszont kötelességed visszaállítani a gyári állapotot... Ne várd, hogy majd tesznek az új gépbe hsdpa-t meg SSD-t, csak azért mert azt már valaki beletette a gépbe. Jobb ha nem is hangoztatod, hogy szét lett szedve a gép ilyen célból. A dell elég rugalmasan kezeli a házilagos bővítéseket, de ebben az esetben konkrétan konfigurációs változás miatt nem fogja elfogadni a jelenlegi állapotot.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31035 üzenetére
Ha leírod, hogy most konkrétan mi a problémád a géppel, akkor talán egy szervizeléssel tudunk rajta segíteni, ugyanis nincs konkrét szériahibája a gépnek, amit nem lehet javítani... Olyan hülyeségeket nem említve, mint pl felpörög a ventilátor, melegszik a gép, 70 fokos a processzor, ha otthagyom lemegy suspendbe stb.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31041 üzenetére
OK. És mi a panaszod a gépre? Mit nem lehetett 2 hónapig megcsinálni? Már elmondtad, hogy a kamera nem működött. Gondolom kicserélték és jó lett. Még mi baja van? Rossz a touchpad? Azt is ki lehet cserélni, nem tudom elképzelni, hogy annak cseréje után hogy nem működik, pláne hogy az alaplap is új. Csak mellékesen megjegyezném, hogy volt 2 hete egy Vostro 3550, amihez 3x mentünk ki, mert az egere önálló életet élt. Cseréltük a touchpadot, az alaplapot, majd harmadszorra mikor kimentem, akkor kiderült, hogy a gépre dugott ethernet kábeltől bolondul meg! Digi kábel, gondolom valami zavarjel van a földelésén és ettől bolondul meg az egere. Végig semmi baja nem volt az egérnek...
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31053 üzenetére
És szoftveresen volt-e próbálgatás? Az, hogy ilyen hosszú ideig nincs gond vele, majd egyszercsak akad, inkább enged szoftveres gondra következtetni. Próbáltad egy live oprendszerrel használni?
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
albi31
senior tag
válasz gazpityu #31056 üzenetére
végigolvastam a story-d,nem lennék a helyedben,sem a szerviznek a helyében,mert szinte biztos,hogy hardware hiba,a 2db alaplap cserét nem is értettem,de mindegy is,sajnos egy olyan hibával szembesülnek,amire nincs kapacitásuk,ezért nem tudják megoldani,ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31056 üzenetére
Ha még tényleg nem próbáltad ki másik oprendszerrel akkor én is azt ajánlanám. Mivel lehet hogy nincs sok minden telepítve egy neked "egyszerű" program is simán be tud kavarni.
Pl.: Régebben mikor még windows-t használtam a Logitech G35-ös (virtuális 7.1) fülesemnél vettem észre hogy youtube videók alatt 2.0-ban csak a jobb oldali füles szól és 7.1-ben pedig nagyon torz lesz a hang. Persze driver frissítés nem segített még végül kiderült, hogy az új flash player tett be a drivernek és ezért volt a hiba (amint visszaváltottam régebbi flash player-re megjavult a dolog) Hogy mi volt szarul megírva füles drivere vagy flash player, nem tudom, nem is foglalkoztam vele, de jól mutatja hogy bizonyos dolgok hogy össze tudnak néha akadni.Live oprendszer röviden: pl letöltöd a 64bit-es ubuntut majd kiírod egy dvd-re, ezután beboot-olsz róla mintha telepíteni szeretnéd az oprendszert az elején kapsz egy grafikus felületet ahol ki tudod majd választani hogy 1, tényleg telepíteni akarod (jelen esetben az ubuntut) vagy 2, ki akarod próbálni, válaszd azt hogy ki akarod próbálni, ekkor kapsz egy kb teljes értékű oprendszert ezzel tudsz tesztelni (progik nagy részét is tudod telepíteni (szoftver centerből) mivel ilyenkor a memóriába írja ezeket). Tehát ezzel "biztonságosan" tudsz tesztelni.
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31096 üzenetére
"A Dell maga sem tudja, hogy egy "Dell" service taggel árult, NBD-s gépben mi számít gyárinak (mi származik hivatalos kereskedőtől, mit raktak be márkaszervízben, stb)? Nincs semmi nyomonkövethetőség?"
Már hogyne tudná, magad is megnézheted a support.dell.com oldalon az eredeti konfigot. Mellesleg ha veszel pl egy autót, akkor ott ki szavatolja, hogy minden alkatrésze gyári? Onnantól, hogy valamit használtan vettél, nem kérheted számon a gyártótól az esetleges anomáliákat, de ezt már írtam párszor. Én felajánlottam dell szerviz segítséget, ha nem élsz vele, akkor még fuss pár kört az eladóval.
Albi hozzászólására reagálva én úgy tesztelek egy 1-2 naponta előforduló hibát, hogy a konkrét gépen dolgozom (mivel minden alkalmazásom html alapú, nem igényel semmilyen szoftver installálást) a hiba jellegétől függően saját vagy az ügyfél operációs rendszerével.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
masholnap
senior tag
válasz gazpityu #31096 üzenetére
itt szerintem a legtöbben tudják, hogy ki az eladó. furcsa, hogy nem sikerült dűlőre jutnod vele. mondjuk ha a Dell szerviz azt mondja, hogy kuka, azaz csere, azt eleve neki kéne állnia, hiába az NBD.
elméletileg szinte minden volt már cserélve benne, nem? a maradékot azért még érdemes lenne megnézni, pl RAM.
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31091 üzenetére
Azt azért nem értem, hogy ha ennyire fontos akkor ahogy én is írtam miért nem próbáltad ki egy live oprendszerrel?
Illetve azt sem értem hogy ha garis akkor most mégis mi a probléma? Mivel tőlünk kérdezgeted hogy a csere vagy pénzvisszafizetés hogy megy? Ezt a'szem a Dell-től kellene megkérdeni, vagy ők nem tudnak rá válaszolni?
Ha esetleg azt az infót adják hogy vissza kell az eredeti állapotot állítani vagy nem tudják javítani (ekkor biztos lehet vmi igazolást vagy vmi-t kérni) akkor kellene a harveraprós eladót felkeresni.[ Szerkesztve ]
-
bambi33
csendes tag
válasz gazpityu #31100 üzenetére
Szia.
Elolvastam az egész kálváriádat.
Amit nem értek: veszel egy használt, gyári garis laptopot kereskedőtől, majd gariztatod ez+az miatt.. utána minek is foglalkozol, minek is zaklatod a kereskedőt? - a tescoba ha veszel valamit, 3napig cserélik majd utána mehetsz a szervizbe, nem a tesco foglalkozik a problémáddal! - elküldenek a problémáddal együtt a melegre- ez esetben a kereskedő felháborodását megértem.
2. használtan veszel egy laptopot, nem gyári konfig, ez benne van a pakliban, valószínűleg a kereskedő sem gyári konfiggal vette, mivel már használt gép volt, tehát valószínűleg már magánszemélytől vásárolta ő is. Te így vetted meg, hogy előtte nem ellenőrizted le, hogy ez most gyári kiépítés vagy sem, az már a Te hibád. Ha gyárit akarsz, akkor úgy keress, vagy vegyél dobozos, zsír újat! Abban biztos minden gyári lesz, hacsak a kereskedő, forgalmazó nem bővítette már! - ez előfordul.
3. NAV-os sógorod hiába emlegeted, ez szánalmas. A hardverapró nem arról szól, hogyan basszunk át embereket lopott cucokkal! Jó lenne, ha leszállnál a magas lóról és tisztelnéd ezeket az embereket!
4. A dell mindent megtett ezek szerint amit csak lehetett..ha cserélik a gépedet, kiveszed belőle a többlet ramot, kiveszed belőle a 3G Modemet és ennyi. A csere gépedbe pedig beleteszed őket. Mi ezzel a gondod??? Úgy látom sokkal nagyobb problémát csinálsz ebből az egészből, mint amekkora! Ráadásul ha cserélik a gépedet, szerintem már 6230-as szériát fogsz kapni...bár ebben nem vagyok 100%-osan biztos.
5. Szervizes felajánlotta a segítségét itt a fórumon keresztül, azzal sem éltél...csak fikázod a kereskedőt folyamatosan!-a saját hozzá nem értésed miatt másokat hibáztatsz stb...pl mi lenne, ha cserélnél benne RAM-ot?-még ha tesztelt RAM-ok is, én ezt simán kipróbálnám.
5. Idézed folyamatosan a vele váltott szövegeket: erre kaptál engedélyt???
6. Nem félsz, hogy üzletrontásért feljelent?-mert én már simán megtettem volna! - és hogy miért?-mert az írkálásaid alapján, itt sokan tudják, hogy kiről van szó, ez több mint aljas a részedről!-gyári garancia esetén ki ad még fél évet előre?- valószínűleg gyári garival hirdette, ezt Te így vetted meg!- szép lenne, ha az emberek így állnának hozzá a dolgokhoz, mint ahogy most ezt Te teszed.
Talán el kéne gondolkoznod a többi hozzászólásokon is, és magadnak megoldani a problémádat, mert ez itt már több mint unalmas!
Az eladó felajánlotta jó sok idő múlva még a cserét is, de Te azzal sem éltél, hanem ezen felbuzdulva rögtön kérted tőle a Nortonod kifizetését, kompenzációját stb. amihez az eladónak megint csak semmi köze!!! Csodálkozol, hogy felháborodott???Nem szeretem a hazug, inkorrekt embereket...
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31104 üzenetére
Mint írtam nem olyan bonyolult dolog a live linux, ha windows-t tudsz pl telepíteni ennek is menni kellene, ha még nem csináltál ilyet akkor is kb pár óra alatt utána lehet olvasni (és még sokat mondtam) hogyan kell csinálni, biztos van youtube-on videó is. Ha egyáltalán nem értesz hozzá akkor sem hiszem hogy az ismeretségi körödben nincs olyan vki aki ebben tud segíteni.
Azt pedig akkor sem értem hogy most végül mi van a Dell-el, pl rákérdeztél-e arra hogy ha ennyiszer volt alkatrész cserélve akkor mit ajánlanak? (Mert Oké hogy írod hogy volt ez-az cserélve de azt pl már nem mondod hogy ezután mit javasolt a Dell csak azt hogy elhúzódik az ügy..."De azóta eltelt újabb két hét")
-
masholnap
senior tag
válasz gazpityu #31110 üzenetére
szerintem nem, de nehéz eldönteni úgy, hogy mi is van, hogy csak az egyik felet halljuk. remélhetőleg a Dell most már hamar megoldja a problémád.
egyébként igen egyszerű, hogy honnan tudjuk kiről van szó. annyi pozitiv visszajelzéssel, ilyen Dellekkel és saját weboldallal csak egy ember van ezen a szájton
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31110 üzenetére
Akkor szvsz "egyszerű", meg kell várni hogy a Dell mit mond és aszerint "tovább menni", ha esetleg a Dell azt hozza ki hogy olyan eszközzel van a hiba ami az eredeti service tag szerint nem volt a konfigban akkor a hardveraprós eladóval kell felvenni a kapcsolatot, mivel bár írtad hogy használtan vetted a laptop-ot de pl ram-ra is hosszabb idő szokott lenni a garancia, illetve hogy nem hívta fel a figyelmet arra hogy az NBD garanciába nem minden alkatrész javítása tartozik bele... ha elzárkózik akkor pedig ennek is megvan a megfelelő topicja ahol az ilyen rossz üzleteket lehet jelezni és az illetékesek majd kivizsgálják hogy jogos-e a panaszod.
(Ugyanez a helyzet ha esetleg kéri a Dell az eredeti konfigot vissza mivel csak úgy tud segíteni.) -
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31110 üzenetére
Szerintem már rég nem a témába illő, amit írsz. Ha jogvitád van, akkor keress neki egy fogyasztóvédelmi topikot, egyébiránt leírtuk a megoldásokat. Szerintem szívleld meg a tanácsokat és aszerint járj el. Azzal, hogy ide regényeket írsz, hogy SZERINTED milyen jogaid lennének és mi jár neked nem mozdítod előre a topikot.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
bambi33
csendes tag
válasz gazpityu #31107 üzenetére
"Ja. Csak a Tesco nem árul gyári garisként (!!!) olyan terméket, ami az átalakítások miatt NEM BIZTOS, hogy gyári garis. Ráadásul nem árul általa berakott SSD-re általa feltelepített driverekkel és szoftverekkel úgy, hogy a végeredmény működésképtelen, és ő még az eszközkezelőt sem nézi meg eladás előtt.
Úgyhogy én meg nem értem meg."
Csak egy példa: Tescos vásárlás: Pacard Bell, gyári gar 2év, +1GB bővítés(tesco által!!!)
előretelepített op.rendszer! A rendszer feltelepítése után nem találtam a drivereket, wifi sem volt rajta.
LAN kábelem volt, így pacard bell honlap, driverek feltelepítése, majd a wifi sehogy sem akart életre kelni. Rengeteg drivert megpróbáltam, sehogy sem sikerült! 3óra szarakodás után szétcsavartam a gépet, és láss csodát, nem is olyan wifikártya volt benne, mint amit a GYÁRI konfig írt!!!-na akkor ez most hogy is van?-mit árul a tesco??? képzeld, nem mentem reklamálni, hanem feltelepítettem a fizikálisan is benne lévő wifi driver-ét! ezzel vállalva, hogyha netán gyári garos lesz, akkor az isten se fogja lemosni rólam, hogy esetleg nem-e én cseréltem benne már wifi kártyát!"Miért is van benne a pakliban??? Ha gyári NBD garanciával árulta?"
-...és a leírtak szerint gyári garis, hiszen folyamatosan cserélgetik neked az alkatrészeket! ÚGYHOGY GYÁRI GARIS!
"Nem egészen. Ugyanis a kereskedő nagy betűkkel NBD garisként árulta a gépet. Ez pedig ugye azt jelenti, hogy VITATHATATLANUL garis. Szerinted nem?"
- az előbb írtam,hogy gyári garis! Ezt Te bonyolítod túl, bolhából elefántot csinálsz!!!"Márpedig utána ő maga írta, hogy a belenyúlás a gyári garanciát veszélyezteti, ezért nem tesznek ők ilyet. EZEK UTÁN kiderül, hogy valaki (vagy ő, vagy előtte más, de neki tudnia kellett róla, amikor eladta) teljesen átépítette..."
-mit szerettél volna vele csináltatni, hogy erre ezt a választ kaptad??????????? mert ezt még sehol sem írtad le."Ráadásul a honlapján azt írja: "Minden termékünkre vállalunk Garanciát ami használt gépek esetében 1-6 hónapig terjed!" Vagyis azt sehol nem írja, hogy a gyári garis gépre semmilyen garanciát ő maga nem vállal."
Gyári garanciás gép esetében nem tudom, hogy miért kellene +6hó garit vállalnia?-mivel lennél előrébb????? Gondolkozz már egy kicsit!!! Számomra egyértelmű, hogy a gyári garos gépekre gyári garancia van!-neked nem?
"És a te agyadban nem fordulna meg a "milyen eredetű alkatrészek" kérdés, ha az ÚJ!!!-nak hirdetett gépéről is azt látod, hogy teljesen átalakított konfig?
Ez mi, ha nem a vevő megtévesztése?"Az ÚJ szó fogalma nálad mit jelent? Mert nekem az új szó azt jelenti, hogy még senki sem használta, ha a kereskedő úgy forgalmazza, hogy "feltuningolja" esetleg extrákkal, csak örülök neki! Lásd:Tesco!
Hidd el, ha cserélik a gépedet, ennyit kell tenned, a plusz dolgokat kiveszed és ennyi. Mivel használtan vetted, így természetes, hogy nincs doboz stb...
"A kereskedőt csak most, a számomra érthetetlen felháborodása ás támadó stílusa után , és kifejezetten amiatt kezdtem fikázni. És végig név nélkül. Kissé furcsállom is, hogy szerinted felismerhető - miközben a Hardveraprón van legalább 4-5 ennyi hirdetéssel fentlévő, ugyanilyen kereskedő. Én nem ismernék rá... Ti ugyan miről??? Csak nem arról, hogy más(oka)t is tévesztett már meg ugyanígy? Vagy tán érintett vagy az ő oldaláról?"
Egy ember hirdet így, úgyhogy nem volt nehéz kitalálni!!! - és az értékelése nem véletlen! Úgyhogy szerintem fejezd be a mocskolódásodat!
Amit még nem értek: Számlát kaptál róla, akkor magánszemély nem lehet, tudomásom szerint egyéni vállalkozó, hogy nem KFT, az ki nem @@@ja le?-tökmindegy, nem?
Utolsó mondataidra már előzőleg válaszoltam, az ÚJ szó fogalma nálam ezek szerint mást jelent.Amúgy meg végezetül: szerintem ha a dell cserélni akarja a laptopodat és a gyári, eredeti állapotot kérik vissza állítani, a hardveraprós eladó ismereteim szerint biztosan segíteni fog ebben. Nem gondolom, hogy ez problémát jelenthet, a megoldás a fontos. Ha őt is ugyanúgy zaklattad, mint ahogyan itt leírtad, akkor nem csodálom, hogy elfogyott a türelme. Nem elfogultság, de nagyon zavaró a stílusod meg amit itt eddig műveltél.
Megjegyzem, két dolgot még nem próbáltál ki!-ami megoldhatja a problémádat!
Én itt befejeztem, mert ez már nem ide való!Nem szeretem a hazug, inkorrekt embereket...
-
őstag
válasz gazpityu #31107 üzenetére
Tisztelt gazpityu!
Mivel sokan jelezték már, hogy itt a topicban a hátam mögött (mert nekem nem írt egy privátot sem) inkorrekt módon nevemet ugyan nem említve, de nagyon célzatosan írogat eléggé üzletrontóan!
Álláspontom a következő: utolsó e-mailembe jeleztem, hogy hívja fel a kollégámat, egyezzen meg vele. Ezt nem tette!!! Nem értem a miértjét. Szeretném nagyon rövidre zárni a dolgot, mert a problémája nagyon nem idevaló, nem méltó a topichoz és fórum társaimhoz sem.
Amennyiben abban a karcmentes, makulátlan állapotban, ugyanazzal a felszereltséggel, mint ahogyan megvette a gépet, és a Dell-től a szervizes munkalapokat elküldi nekem, tartozékokkal, számlával együtt, abban az esetben a teljes vételárat visszafizetem 3hónap után!(Ha gondolja, még futárt is küldök a csomagért.) Mindezt csak azért, mert arról vagyok híres, hogy átverem az embereket ön szerint. Ez lenne a legjobb megoldás mindkettőnknek, nem gondolom, hogy nekünk valaha is üzletet kellene kötnünk. Ha élni kíván a lehetőséggel, akkor kérem azt e-mailben vagy itt privátban jelezze felém és ne a hátam mögött!Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD