Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    Sziasztok!
    Egy Dell Latitude E6220-as gépet vettem pár hete, használtan, de számlával, az eladó és a Service Tag szerint még 2016-ig szóló NBD garanciával.
    A gép gyakorlatilag azóta folyamatosan szervizben van (nem hívtam házhoz őket, mivel minden nap ott megyek el a helyi Dell szerviz előtt, így nekem is ez az egyszerűbb). Az elején egyáltalán nem működött a kamera (az eszközkezelő sem látta); illetve a nagyobb baj, hogy a touchpad hol működik, hol nem. Néha csak a koppintást nem érzékeli, de többnyire a kurzor-mozgatás is megszűnik. (Illetve az egyik szerviz után egy-két alkalommal a klaviatúra is ugyanilyen szakaszosan eltűnt-visszajött, de ez az első alaplapcsere után megszűnt).
    1. először palmrest-et
    2. következő alkalommal kamera kábelt
    3. aztán kamerát
    4. aztán alaplapot cseréltek benne garanciálisan
    5. aztán teljes (SSD-formázás utáni) firmware-frissítés
    6. aztán újabb (2.) alaplapot cseréltek.

    A kamera megoldódott, a klaviatúra is újra OK, de a touchpad terén csak annyi javulás van, hogy most ritkábban és rövidebb időre tűnik el. De ez inkább rossz, mivel nehezebb a szerviznek is látni: nekem folyamatos 7-8 órai munka alatt 3-4 alkalommal tűnt el, hol 5, hol 10 percre. (Mondjuk 2-szer a legrosszabbkor, prezentáció közben - ahogy ez lenni szokott...)
    A szerviz a második alaplapcsere előtt azt mondta, hogy ha megint nem oldódik meg a kérdés, akkor gépcserét fognak kérni.

    Na most jön a kérdés.

    A 6. szerviz (második alaplapcsere) után jobban belenéztek a Dell-es adatbázisba. És aszerint a gépet eredetileg kevesebb RAM-mal és más SSD-vel, továbbá a most benne lévő Dell wireless 5550 HSPA, kártyafüggetlen WWAN/3G modul nélkül, és rövidebb NBD garanciával adta el a Dell.

    Vagyis felmerül, hogy egészen átépítették. (Mondjuk az SSD-t tudtam, hogy új van benne, de ez logikus is, a legtöbb user megtartja a lementés és formázás helyett - én választottam bele az újat.)

    Csakhogy a benne lévő RAM-ok (2x4 GB Kingston, a sorozatszámuk is egyezik, tehát nem bővítgették, hanem egyszerre tették bele), és a Dell Wireless 5550 ugyanúgy arra utal, hogy hivatalos Dell szerviz építette be őket, mint a szervizperiódus megnövekedése, amit a Dell is elismer, hogy most 2016-ig érvényes.

    Mindenesetre a 2. alaplapcsere után mégsem történt meg a gépcsere, most újra nézegetik, állítólag az első nap nem látták a hibát (a fentiek miatt ezt nem csodálom, folyamatosan rajta kéne ülnie egy emberüknek), de ha látnák, akkor sem tudják, hogy a palmrest-et vagy az alaplapot cserélnék megint...

    Nekem meg gyakorlatilag 1,5 hónapja nincs gépem...

    Mit tudtok javasolni? Mit kéne csinálnom? Kiverni a balhét, hogy cseréljék az egész gépet? De akkor milyen konfigurációban? Mi van a RAM-okkal (3 helyett van a 8 Gb), stb?

Új hozzászólás Aktív témák