- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
Új hozzászólás Aktív témák
-
gazpityu
csendes tag
most végül mi van a Dell-el, pl rákérdeztél-e arra hogy ha ennyiszer volt alkatrész cserélve akkor mit ajánlanak? (Mert Oké hogy írod hogy volt ez-az cserélve de azt pl már nem mondod hogy ezután mit javasolt a Dell csak azt hogy elhúzódik az ügy...
Egyrészt azt mondta a Dell, hogy az eddigi javítások - hiába volt 5 alkatrészcsere és 1 teljes driverfrissítés - valamilyen szempont miatt nekik csak 2 javításnak számít. Lehet, hogy tényleg csekélyértelmű medvebocs vagyok, de nem is értettem, hogy ha ugyanazt az alkatrészt kétszer vagy háromszor cserélik, az miért számít csak egy javításnak - de ez valószínűleg nem is logikai, hanem jogi, szabályzatbeli kérdés.
Másrészt küldtek egy hete egy listát, hogy miket próbáljak még meg én vagy a szerviz. A szerviz erre azt mondta, hogy a többségét a listának már megnézték - a hiányzókat meg mára fejezték be, és ma reggel ment a válasz a Dell-be.
Amikor utoljára beszéltem a Dell ügyfélszolgálatos hölggyel, kérdeztem, hogy akár a csere, akár a visszafizetés, amiket ő javasolt, mit is jelent - de csak annyit válaszolt, hogy várjuk meg az eredményeket és a Dell központ válaszát.
Lehet, hogy tényleg a legokosabb lenne várnom csendben a Dell végső megoldására - de egyrészt két hónap után már nagyon esz a fene (a munkaszezonomnak ez a legsűrűbb időszaka!!!), másrészt meg szeretnék előre felkészülni, hogy milyen lehetőségek lehetnek, és milyen további mozgásterem van, ha számomra nem teljesen megnyugtató a megoldás.
Ez a másik oldalról annyira felháborító fogyasztói hozzáállás???
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háztartási gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Videós, mozgóképes topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Billentyűzet gondom van
- További aktív témák...
- Acer Nitro 5 AN515-55
- HP ProBook 450 G7, 15,6" FHD IPS, I5-10210U, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( olvas
- HP ProBook 440 G7, 14" FHD IPS, I5-10210U, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( olvasd
- LENOVO Yoga Pro 7 14IMH9 83E2003AHV(14,5" 3k Touch/Core Ultra 5/32GB/1024GB SSD 5 év garancia! ÚJ
- ZBook Studio 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Nuki Smart Lock Ultra okoszár
- BESZÁMÍTÁS! 32GB(4x8GB) G.Skill Trident Z RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3425, 94% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



