Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    válasz subidu #30998 üzenetére

    "Nem vállalt rá az eladó fél év garanciát? Mert akkor hozzá kellene vissza vinned, az NBD gar. ellenére."

    Elég fura a helyzet. A gép a megérkezése pillanatától problémás volt. A kamera nem működött (az eszközkezelő sem látta). A touchpad pedig az elejétől fogva olyan volt, mint a mesében: hol volt, hol nem volt.

    De mivel az én kérésemre a HDD-t, amivel árulták (mint utólag kiderült, az már eleve a gyári SSD helyett volt benne), az eladó cég cserélte SSD-re, arra gondoltam, hogy driver-hiba. És mivel a szeviz előtt minden nap elmegyek, az eladó meg 250 km-re van tőlem, inkább a Dell szervizbe vittem.

    Ott elsőre palmrestet és kamera-kábelt cseréltek, majd mivel ez nem segített, alaplapcserét is végeztek.

    Ekkor jeleztem az eladó cégnek mail-ben, hogy azért átnézhették volna, mielőtt eladják.

    A válasz érdekes volt (idézem): "egy olyan gépről van szó, amire a Dellnél van gyári garancia. Ilyen esetekben nem nyúlunk bele a gépbe, hiszen garanciás, a garancia elvesztését semmi esetben sem kockáztatjuk meg, vitázni sem fogunk ezen".

    Tehát az eszközkezelő megnyitása (a kamera onnan is kiderült volna) és öt perc touchpad-használat nagyobb kockázat a garanciavesztés szempontjából, mint a HDD kicserélése SSD-re, és aztán a driverek és szoftverek feltelepítése??? Ezeket ugyanis simán megtette az eladó cég... Azt értem, hogy egy origi dobozolt gépbe nem nyúlnak a garanciavesztés elkerülésére - de egy olyan gépet sem néznek át, amibe ők maguk SSD-t és drivereket, szoftvereket telepítenek? :F

    Mivel a Dell szerviz szó nélkül cserélgette sorban a gépem fő darabjait, egészen mostanáig a megjavításban láttam a megoldást. Végül a palmrest, a kamera-kábel, majd ezután kamera és alaplap, majd teljes újraformázás és driver-újratelepítés, majd újabb alaplapcsere után kezdtem türelmemet veszteni - hiszen lassan két hónapja csak napokra van gépem, és akkor sem problémamentes. :(((

    Ekkor merült fel a gépcsere vagy készpénzvisszafizetés - a szerviz javaslatára.

    Ekkor szereztem egyáltalán tudomást arról, hogy a gép eredeti konfigurációja teljesen más volt...

    És ekkor kezdtem elveszteni a fonalat a garancia és a gép alkatrészeinek eredete kérdésében.

Új hozzászólás Aktív témák