- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Bluetooth hangszórók
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz
petipetya #4944 üzenetére
Itt a link: [link]
Here are a few things we can tell you before you ask:
You can still access your account. You’ll be able to access your Curve account via the app and view all your existing account information and details of past transactions.
You won’t need a new card. Once we’re up and running again we anticipate that you will be able to continue to use your existing card.
Time travel is suspended. Go Back In Timeis unavailable for the time being.
Curve Cash is suspended. Your Curve Cash balance will remain the same, but is also inaccessible, for now.
Refunds may be delayed. We are currently unable to process refunds. When we are back up and running, we intend to address refunds as a priority.
Apple Pay, Google Pay & Samsung Pay won’t work. Using your Curve card through a digital wallet will also be unsuccessful while we’re down.
How we’re fixing it.
We began our transition away from Wirecard a few months back and we are moving furiously down the path to complete this migration. We are hoping to be fully operational soon.
This isn’t the first challenge we’ve faced, and it won’t be the last. We intend to respond, as always, with the conviction and resilience that Curve was built around.
In the meantime, we’ll be keeping all your payment details safe, so that once we’re back up and running, you can pick up where you left off with your Curve Card.More updates to come.
-
tlala
addikt
válasz
petipetya #4742 üzenetére
A minap a Curve kártyámmal napokon át próbálkoztam, de mindenféle rejtélyes üzenettel megtagadta a termináloknál a fizetést (kisbolt, Tesco, stb.).
Az egyik esetben felvillant valami értesítés angolul, ami hamar el is tűnt (sem az értesítés sávban, sem a Curve appban nem találtam többé nyomát), amiből annyit tudtam elolvasni a felvillanás alatt, hogy "ATM" és "use your PIN".
Végül egy OTP automatából felvettem 5000 Ft-ot (persze az ATM PIN-nel kezdi), és azóta ismét működik a kártya.
Talán elég lett volna egy egyenleget is lekérdezni, de ez csak utána jutott eszembe, illetve alig veszek fel kp-t, szóval az sem okozott gondot. -
petipetya
nagyúr
válasz
petipetya #4701 üzenetére
Nyilván azóta sem használtam chip+pin párossal, ám a Google Pay alatt természetesen működik a fizetés ugyanannál a terminálnál a Curve-el. Csak ezért nem fogok bemenni bármilyen boltba idő előtt. OTP ATM-ben mit csinálhatok a Curve fizikai kártyával, ami chip+pin tranzakciónak minősül? Kivéve a PIN kód váltás.
-
nyirzoz
aktív tag
válasz
petipetya #4636 üzenetére
Mai GPay-Curve NFC tapasztalat.
Azokon a terminálokon ami csak egysoros kijelző van és kábelen oda tartják eléd, azokon " Nem támogatott kártya típus". Ezek kisebb boltok voltak.
A nagy hiperek több soros termináljain viszont gond nélkül ment a fizetés.
Most vagy terminál vagy a terminálok mögötti elszámoló bank hiba lesz. -
SpongyaBob
veterán
válasz
petipetya #4573 üzenetére
Köszi!
Már csak akkor fogok kínomban röhögni ha nekem nem fogadja majd el a kártyám
Van még egy hülye kérdésem:
Teszem azt, fizetek telefonnal érintéssel az összeg pl. 30 ezer, a terminál PIN kódot fog kérni.
Ugye GPay-ben van hozzáadva a Curve. A Curve PIN kódját vagy a hozzáadott bankkártyáét kell megadni ilyen esetben? -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya #4549 üzenetére
Továbbra is az a kérdésem, hé épp valami gebasz van, akkor hogy kapod meg? Szerintem egy ilyen, meghiúsult tranzakció esetén a bizonylat papír alapon biztosabb.
És ne értsd félre, papír ellenes vagyok a legtöbb esetben. Nem kapok szolgáltatói számlát papír alapon, sárga csekket a 87 éves öreganyám nem fizet évtizedek óta, nehogy én, stb.... -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya #4547 üzenetére
Szép szó, de a mögöttes tartalom és a kivitelezés eléggé kérdéses lenne.
Lemész a boltba egyszál kártyával. Az valamiért nem működik. Akkor azon a nem működő csatornán (nem)kapnád meg a bizonylatot?
Ilyen esetben pont azért jó a papír mert az egy offline igazolás arról, hogy nem sikerült a kártyás vásárlás. -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya #4543 üzenetére
Mivel tudnád még te bizonyítani az igazadat ilyen esetben? Sajnos vannak bizonyos esetek ahol nehéz kikerülni és még ott sem tudjuk kihagyni a papírt ahol könnyen lehetne.
Ha a boltban a megvásárolni kívánt termékeket megfogtad, annak a fecninek ahhoz képest kicsi a kockázata. -
válasz
petipetya #4517 üzenetére
Oké, ezt értem, nekem a biztonság a lényeg. Ha a Curve kártya adatait adom meg egy adott online vásárlásnál, és ezen adatok illetéktelen kezekbe kerülnek, akkor tudnak pénzt levenni a számlámról, vagy van valami plusz biztonsági lépcső beállítva? Ez nem világos számomra. Ebben különbözik egy bank által kibocsájtott mezei kártyától?
-
balinlin
senior tag
válasz
petipetya #3477 üzenetére
szerintem nem jó megoldás, mert a back in time lassan adja vissza az eredeti kártyára a pénzt és valószínűleg előbb beterheli az új kártyát, utána engedi el a másikon a terhelést
ha meg véletlenül sikerül akkor a revo hajtja be rajtad, az semmivel se jobb
ráadásul jó eséllyel vissza is adják a pénzt automatikusan, ha még megkavarod az további adminisztratív gondokst okozhat -
Hovi
aktív tag
válasz
petipetya #2732 üzenetére
Akkor jól sejtettem, hogy az új terminál a siker oka. Ugyancsak villámgyorsak az új terminálok a dohányboltokban. Viszont a mellettünk lévő kisboltban még egy nagyon régi terminál van, az is gyorsan elfogadja a kártyát, ott a válaszra kell sokáig várni. Ilyenkor morognak is mögöttem...
-
snipr
aktív tag
-
Somatom
veterán
válasz
petipetya #2547 üzenetére
Tulképp mi kell a telós fizetéshez? Google Pay telepítve, Curve kártya aktiválva, beállítva, a szoftver szerint minden rendben, készen áll az érintéses fizetésre. NFC bekapcsolva. Ma a Tescoban próbálkoztam vele. Ujjlenyomattal feloldottam a kijelzőt, a home -on voltam, odanyomtam a teló hátlapját a kártyaleolvasó terminálhoz, de nem történt semmi. Valamit rosszul csináltam?
-
Somatom
veterán
válasz
petipetya #2478 üzenetére
Nálam azonnal érkezik SMS -ben a kód, beírom és az app nem fogadja el. Eddig háromszor futottam meg ezt a kört. Nekem ez zsákutcának tűnik.
Ráadásul úgy tűnik, hogy az app nem tud két készüléken bejelentkezve futni. Kényelmesebb lenne a tableten kezelni, de amióta a telón beélesítettem, azóta a tabon ki vagyok léptetve. -
jézusom
addikt
válasz
petipetya #2428 üzenetére
Hát izé.
Lementem ATM-hez. Ugyebár 2 kártyám van. Mondom kiveszek egy ezrest. Pin kódot elfogadja, pénzt nem ad ki, mondván érvénytelen kártya. Mindkét kártyán ezt csinálja. Az egyiken pint is próbáltam cserélni, azt sem engedi. És az applikációban jelzi, hogy fel akartam venni a pénzt, de hiba! -
Somatom
veterán
válasz
petipetya #2342 üzenetére
Különösebben nem vagyok oda a western filmekért. Inkább a gengszter filmek jönnek be.
Al Pacino:
"Egy rendes gengszter nem hord pénztárcát."
Soha életemben nem volt pénztárcám. Iratok jobb zseb, kártya, kp. bal zseb. Teló meg jól elrakva, mert az kényes portéka. Meg, amúgy sem kell előrángatni, hiszen híváshoz, üzenethez ott a Huawei Talkband a csuklómon. -
Hovi
aktív tag
válasz
petipetya #2270 üzenetére
Nálam is (sajnos fotó nincs)
1, GPay
2, Curve
3, K&H sms
Én alápakoltam K&H debit és credit, OTP, Revolut s szépen viszi minden Google Pay-al. Sőt, összehasonlítva a K&H saját NFC-s alkalmazásával, sokkal gyorsabb a GPay. A K&H lomhább, tovább kell ott tartani a telefont.
A Curve a GPay integrációval nagyot gurított. -
haszon11
újonc
válasz
petipetya #1972 üzenetére
1. A Cetelemnel minden honapban mas a zaras napja.
2. Nem biztos, hogy bolcs dolog a Cetelem zaras elott kozvetlenul regisztralni a Curve appban a Cetelem kartyat, ugyanis jo esellyel ott sem lesz lathato a kod. A Cetelemnek nehany nap kell, hogy lathato legyen a kod akar a netbankban is.
Idezem a Cetelem valaszat a panaszomra:
Cetelem hitelkártyával 2019. augusztus 24-én indított 30,-Ft-os tranzakció egy Curve kártya igénylés volt, amelynél az összeg hitelesítési célt szolgál, továbbá ez az összeg azóta a hitelkártyán jóváírásra is került.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy a Netbankban a foglalt tételnél csak a kereskedő lokációja (London) került feltűntetésre az adott tranzakcióval kapcsolatban, ez a Netbank rendszer jelenlegi hibás működéséből adódik, amely hiba elhárításán már dolgozunk.
További adatok a soron következő számlaértesítőn kerülnek majd feltüntetésre. -
lócitrom
őstag
válasz
petipetya #1970 üzenetére
ha jól rémlik minden hónap 25.-e körül jön elektronikus értesítő/kivonat(?) nekem.
hogy őszinte legyek ezt nagyon én sem rizikóznám. a telefonos ügyfélszolgálat teljesen használhatatlan. a beszélgetés java általában arról szokott szólni, hogy 70%-ban beazonosítanak, 20%-ban elmondják, hogy amúgy kb. majdnem mindent írásban tudok intézni. a maradék 10%, ha véletlenül... valamiben VÉLETLENÜL valóban tudnak segíteni. az online ügyfélszolgálat is tragédia. szóval. ha jól értem most a napokban kellene próbálkoznom ezzel, ha jót akarok?
-
KTU
addikt
válasz
petipetya #1758 üzenetére
Minimális összeg GBP esetén ami feltölthető 10 £.
Neki gondolom csak 5 £-ja van.
Ezért nem tudja megcsinálni amit javasolsz.
Ha lenne rajta minimum 10 £, akkor már működik amit javasolsz(#1757) Is-tee
A "Curve Cash" kártya legyen aktív az alkalmazásban, evvel vásárolj, vagy vegyél fel pénzt ATM-ből.5 £ most kb. 1800 HUF
-
Is-tee
aktív tag
válasz
petipetya #1758 üzenetére
Köszönöm a segítséget, de kicsit érthetőbben le tudnád írni?
Mert hiába van még adva a curve kártyám revolut alatt rá megyek a fizetés->kérés->hivatkozás létrehozása, de itt mindig
az említett hibáraa dob. Curve-on belül ki választottam a curvee kártyát elsődlegesként választva. -
Watcher45
tag
válasz
petipetya #1689 üzenetére
Soha sem mentem el a kártya adatokat egyik webshopban sem. Alipay mentés nélkül is lehet fizetni, Revo virtuálissal már többször is vásároltam Alin. PayPal alá is elmentettem a Revo virtuális kártyáját. Curve-t inkább az itthoni vásárlásokra használom, de szerintem nem okozhat problémát a használata. Viszont a kedvezményprogramban nem használható kártyaként igazolja vissza a kártyaazonosító [link]
-
-
torma99
aktív tag
válasz
petipetya #1513 üzenetére
Az akár már 10 GBP, tehát többet is tehet bele, aki szeretne. Egy érdekes lehetőség, mert egyelőre nincs semmi konkrétum.
Bennem így az ötlött fel, hogy nemrég volt a nagy tőkebevonásuk, de most azt kommunikálják, hogy "hagytak helyet" az ügyfeleknek is a beszállásra, ez azt jelentheti, hogy a kockázati tőkések közül lehet valamelyik szervezet meggondolta magát és most feltöltik a hiányzó keretet. Persze ez csak találgatás.Kíváncsian várom mi lesz, ugynakkor 10 GBP-ért nem fog fájni senkinek elégetni, viszont ez inkább egy donation kategória lesz, minthogy ebből valaki profitáljon, amennyiben a cég sikeres lesz.
Az ügyfélbázis növekedése nagyjából sínen van, az üsz. jónak mondható saját tapasztalataim alapján, ugyanakkor nem látom, mi fogja rávinni az embereket tömegesen az előfizetésre. Az 1% visszatérítéshez 1000 EUR-t kell elkölteni a három kiválasztott helyen, ami meglehet, de azért nem egyszerű. Az FX díjak elkerülésére a Revolut ideálisabb a jóval nagyobb keret miatt, persze az meg betehető simán Curve alá.
Néhány hét és minden kiderül.
-
szuladam
aktív tag
válasz
petipetya #1384 üzenetére
Én minden számlát, víz, gáz, villany hónapok óta Curve vel fizetek. Néhányszor nem ment de akkor a fő kártyát is elutasította. Másnap simán ment újra a fizetés.
Off: szerintem mostanában ( elmúlt fél év) nagyon gyakori hogy szarakodnak a kártyás fizetések függetlenül attol hogy sokan használnak fintech kártyát, jellemző ez az egész rendszerre :/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-roller topik
- Bundle topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrotik routerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest