- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
- ASUS notebook topic
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Raspberry Pi
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krethx
aktív tag
válasz
SpongyaBob #7877 üzenetére
A Lock kapcsolót kellene átváltanod OFF állapotra. Kép szerint. Mivel azt írtad hogy nem tudod a Lock-ot feloldani írj a Support-nak. De előtte telepítsd újra az app-ot. (És próbáld ki hátha segített.) A Support-nak jelezd a levélben hogy az újratelepítés is megtörtént már. Mivel ezzel szokták kezdeni a választ. Így talán hamarabb lesz előrejutás az ügyben.
-
István89
tag
válasz
SpongyaBob #7734 üzenetére
Én utoljára a mekiben jártam így február elején, gpay-el. Kétszer is megpróbáltam, de elutasította és persze be is terhelte mindkétszer. 074 kód. Elkértem az elutasító nyugtákat, írtam a banknak és feloldották 1 órán belül. Azóta nem használtam, mert szerintem megbízhatatlan, ha magyar bankkártya van mögötte, ha fintech cég kártyája, nálam mindenhol egységesen rosszul működik.
-
balinlin
senior tag
válasz
SpongyaBob #7734 üzenetére
Jó eséllyel auto visszakapod a zárolásból a pénzt.
-
fil
őstag
válasz
SpongyaBob #6783 üzenetére
Én is már több mint egy éve használom napi szinten GPay alatt ,minden probléma nélkül. Most, hogy ennyi gondról olvastam volt egy kis para, mert eBay-ről vártam egy refund-ot eBay -> PayPal -> Curve -> Revolut "útvonalon". Szerencsére rendben megjött.
Mondjuk ennek nem "szerencsének" kellene lennie. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SpongyaBob #6783 üzenetére
" ... mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs
... "
Ne görcsölj. Előbb utóbb Te is sorra kerülsz -
Somatom
veterán
válasz
SpongyaBob #6783 üzenetére
Tegnap én is paráztam egy Eurós ATM -nél, de símán kiköpte a napi 200 -as adagot. Lekopogom, eddig nálam is működnek a fő funkciók.
-
Nutra
tag
válasz
SpongyaBob #6640 üzenetére
Nekem egy android és egy iphone van. Mindkettőn fent van a curve, viszont csak egyen lehetek bejelentkezve. Ha a másikon belépek, akkor újból be kell jelentkezni és az előzőről kivág.
Ellentétben a Revoluttal, amelyik vígan megy mindkettőn egyszerre.
NFC-t nem próbáltam még, de egyelőre nem is akarnám. -
balinlin
senior tag
válasz
SpongyaBob #6640 üzenetére
Nincs akadálya, hogy több telefonon is engedélyezd az nfc fizetéshez. Nekem is iOS+Android eszközön is ott van.
Viszont ha valahol bejelentkezek, a másik telefonon kiléptet a curve. -
olizatriznyá
tag
válasz
SpongyaBob #6246 üzenetére
Nekem sajnos most sem működik.
-
natë
nagyúr
válasz
SpongyaBob #5535 üzenetére
Én az Apple Payben sem. A Support semmitmondó blődségeket ír, majd nem válaszol
-
tlala
addikt
válasz
SpongyaBob #5535 üzenetére
Én sem.
És a support is hetek óta csak semmitmondó lepattintást ír. -
Oliverda
titán
válasz
SpongyaBob #5535 üzenetére
A Google hivatalos listáján továbbra sem szerepel Hungary.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SpongyaBob #5124 üzenetére
"A négy jegyű kódot szándékosan nem írtam, mivel elég azt két viselés közt egyszer beírni!"
OK, ezt nem tudtam. Azt hittem, ezt minden alkalommal kell. Jól értem, hogy ez akkor nem összeg hanem alkalom (24h vagy az óra levétele "triggereli") függő?
Magyarán, ha elhagyod, és nem tiltod le időben, akkor a szerencsés megtaláló a napi limited-ig bármit vehet vele?
A másik, ami eszembe jutott, hogy - hál' Istennek ritka ugyan - néha úgy körbe van bástyázva (főleg benzinkutak esetén) a leolvasó, hogy alig tudom a telefont odatenni, nem, hogy órával a kezemen odaférjek.(#5125) balinlin
"Szerintem hogy kinek mi egyszerű/kényelmes az egyéni dolog ... "
Így igaz. És az is, hogy életemben nem próbáltam órával fizetni. Mégis - a neten fellelhető infók alapján - úgy érzem, hogy ha nem is annyira kényelmetlen, mint elsőre gondolta, de nem is kényelmesebb v. gyorsabb, mint a telefonos fizetés. Arról nem is beszélve, hogy a telefonnak azért ott kell lennie (mert előbb-utóbb elfogy a token ...)(#5123) kazsmerlaca
"Apple Watch-al nagyon egyszerű ... "
Igen, ott, hogy megy? Jöhet privátba is a válasz ...(#5126) tomp
"GPay-nél még ujjlenyomat se kell ha PIN határ alatt fizetsz."
Úgy érted, hogy nem kell a PIN, ha 5 ill. most már talán 15e Ft alatt fizetsz? Vagyis pont úgy működik, mint a kártya? Milyen óráról beszélünk? -
darkmann
őstag
válasz
SpongyaBob #4778 üzenetére
Ha vissza olvasol, látni fogod, hogy meglehet oldani a GPay-t Curve-vel. Nekem is működik, meg még pár embernek itt. És nekem is Unicredit kártya van a Curve mögé regisztrálva.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SpongyaBob #4776 üzenetére
Nehéz szülés volt. Én ennyit nem szenvedtem volna vele - mondjuk, ha az SPay-hez kellett, akkor megértem.
Én pl azért (is) váltottam iOS-re, mert Apple Pay van, és GPay meg ki tudja mikor lesz, vagy mikor tűnik el újra az app a telefonomról. -
balinlin
senior tag
válasz
SpongyaBob #4738 üzenetére
Tehát volt ahol nem a cash-re volt állítva mikor próbáltad használni? Mert ez nem derült ki az írásodból.
Ha meg ennyire nem megy semmi valódi kártyával a curve mögött, akkor marad a support. Vagy a széttörés... -
JóGéza
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4735 üzenetére
Online fizetést próbáltad?
-
balinlin
senior tag
válasz
SpongyaBob #4726 üzenetére
Ne cash-ről próbálj meg felvenni
-
szilasz007
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4728 üzenetére
Buta kérdés, a mögé állított bankkártyát volt az aktív az appban? Pl nekem egyszer átállt curve cash-re és onnantól elutasítóan viselkedtek velem a terminálok...
-
iceQ!
addikt
válasz
SpongyaBob #4731 üzenetére
Mikor megjelent a Curve én akkor regeltem és kaptam kártyát. Semmi gond nincs idáig. Az lehetséges hogy ez az utólag kiadott kártyáknál van?
GPay is tökéletesen működik.
-
emeritus
tag
válasz
SpongyaBob #4728 üzenetére
A reinstall mindig megér egy próbát. Volt?
-
Oliverda
titán
válasz
SpongyaBob #4728 üzenetére
Akkor írd meg neki, hogy valószínűleg hibás kártyát kaptál, küldjenek cserét.
-
Oliverda
titán
válasz
SpongyaBob #4726 üzenetére
Írj a supportnak.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SpongyaBob #4667 üzenetére
Gondolom most a vírushelyzet miatt náluk is kisebb a létszám, mint a legtöbb helyen. Ha már vissza is álltak, tuti, hogy felgyűlt a meló.
Mondjuk erre figyelhetnének, mert ebből van pénz, bár ez menjen gördülékenyen. -
gixxergabi
senior tag
válasz
SpongyaBob #4667 üzenetére
Én is 2x írtam rájuk utána hogy elküldtem, aztán rá egy napra visszaírtak, egy hét alatt lezajlott...
-
emeritus
tag
válasz
SpongyaBob #4574 üzenetére
Ha a Curve kártyát használod, akkor a Curve Pin kódját kell megadnod, bármelyik kártyád van mögötte.
Megelőztek. -
tomp
félisten
válasz
SpongyaBob #4574 üzenetére
Gpay-el nem fog PIN kódot kérni ha a képernyőzárat feloldottad érintés előtt.
Ha csak bekapcsolod a kijelzőt de nem oldod fel és úgy érinted akkor már kérni fog. Természetesen a Curve kártya PIN kódját fogja kérni. Mást nem kérhet a terminál. -
petipetya
nagyúr
válasz
SpongyaBob #4572 üzenetére
Hivatalosan még nem kellene aktívnak lennie a Google pay-es NFCs fizetésnek, de gyakorlatilag és műszakilag az, használjátok egészséggel
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SpongyaBob #4507 üzenetére
Twitter, Facebook írtál nekik? Esetleg egy új mail, direktben emailcimre (nem appbol indítva - bár ez esetedben amúgy sem áll fenn) amiben a már futó ügyre hivatkozol?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SpongyaBob #4456 üzenetére
Nekem volt közös számla OTP-nél barátnőmmel, saját kártyámat hozzáadtam Curvehöz és sokági használtam gond nélkül.
Ha külön kártyát adtok hozzá, nem kellene, hogy gond legyen.App reinstall?
Ha az sem segít, akkor írnék nekik, mást úgysem tehetsz. Talán az support email címére direkt, az gyorsabb volt sokaknak mint az appból, esetleg még FB/Twitter).
-
JóGéza
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4453 üzenetére
Szia!
Az előtted lévő hozzászólást olvastad? -
nyirzoz
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4397 üzenetére
Ez így akkor nem kerek!
Akkor nincs is megrendelve, ezen csak a support segíthet. -
nyirzoz
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4395 üzenetére
Akkor marad a Support. Wallet--profile--help--3 csík jobb fent.
Visszaigazoló mail kaptál, amiben benne van a szállítás várható ideje, neved, címed? -
nyirzoz
aktív tag
válasz
SpongyaBob #4393 üzenetére
Megrendelés után nekem itt a kártya várható kézbesítése volt látható egy timeline-on és egy aktiváló link.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8G (GV-N4060EAGLE OC-8GD
- TP-Link Archer AX73 AX5400 Router
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged