Hirdetés
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- A Cougar félkörpanorámás mikrotornya fogadja a csatlakozóikat rejtő deszkákat is
- Négyeszközös HDD-ház érkezett a SilverStone műhelyéből
- Szemez az Intel gyártósoraival a Qualcomm
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Léghűtés topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mini PC
-
PROHARDVER!
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Nemrégiben újrahúztam a win-t, 8.1 került fel, steam telepítés után a korábbi helyéről bemásoltam mindent, így látszólag meg is van minden játékom. Most azonban mikor indítanám a játékot(F1 2012), ezt kapom:
Grid2, Raceroom, amit eddig próbáltam mind ment, csak ennél dobja ezt. A steamcache könyvtár törlés már megvolt, amit a hibaüzenetnél szereplő link alatt írnak, de ugyan ez.
Van valakinek ötlete, az újratelepítésen kívül?
-
válasz
Steady74 #4373 üzenetére
Már túl vagyok rajta: [link]
neliszab is hívott GTL-ezni, meg is vettem, gyakoroltam is, de sajnos, mint írtam, én akkor játszok, ha épp van időm, egy normális ligában meg azért időhöz kell igazodni, ami nekem nem mindig menne, egyszer-egyszer beugrani meg nem látom értelmét, meg lehet nem is néznék jó szemmel.
Elvagyok én offline is
-
válasz
barcalaci84 #4368 üzenetére
Nem szoktam online játszani szinte semmit, se ezt, se mást. Néha leülök hétvégén, és tolok egy offline futamot(amikor én ráérek, és nem máshoz igazodva). Engem leköt, mert nem vagyok pro, és verek mindenkit 10 sec-el, mert nem játszom annyit. Neked meg más jön be. Leszóltalak? Nem. Akkor?
-
Második évadomat futom, és a kínai nagydíj időmérőjén Q1, Q2-ben a Catheram nyert 1 sec-el mindenki előtt.. Bahrein dettó..
-
Kétesek..
Most fejeztem be egy szezont prof szinten. Force Indiával kezdtem, de az elején így is küszködtem. Aztán átültem Lotus-ba, itt meg a végén már 2 másodpercekkel vertem őket időmérőn.
Egyébként tényleg olyan, hogy rajtad versenyen érződik a gumikopás, és az üzemanyag súly, ők meg sokszor időmérős köröket mennek már az elején. De ugyan ilyen kiszámíthatatlan az eső is. Valahol szakadó esőbe ronggyá verem a mezőnyt, valahol meg ha megfeszülök is adnak nekem másodperceket is akár, ott ahol mondjuk szárazon én húznám be.Most Ferrarival folytatom a második szezont, már legend ai ellen. Ausztráliában időmérő második hely, futam 3. Malay P3-at nyertem, időmérőn esett, Q2-be alig bírtam bejutni, és maradtam is 17. Versenyen 4. lettem. De mindkét futamon végig küzdeni kellett, meg ne előzzenek.
Ok, így jó, mert izgalmas a futam, de eléggé kiszámíthatatlan néha a játék..
Prof-ról visszavenni a nehézséget meg tényleg röhej. 3 fokozat beférne még közéjük, akkor a difi..
-
válasz
barcalaci84 #4281 üzenetére
Izé, offline karrierben, nem online. Bocs, ez kimaradt.
-
Üdvözletem!
Nincs arra valami módszer, hogy az ellenfelek autóinak hangját lejjebb vegyem(olyan módszer, ami miatt a steam se dob le)?
Felettébb mód idegesítő, hogy nem hallom a saját kocsim hangját, mivel többek közt én hangra váltok, nem kijelzőt nézegetek..
-
válasz
Balazsrbr #2539 üzenetére
Sokkal kisebbre már nem nagyon lehet venni
Mellesleg ez a 2%, kb annyi, hogy semmi, csak így számomra jobb az egyenesekben, mert az autó beállításain kívül, ez is segíti, hogy egyenesen haladj, ne kacsázz egy-egy kézmozdulatra.(#2543) Jim74:
Igazán nincs mitEnnél a 400 fok miatt nagyobb kanyarokban kicsit többet kell ugyan gépészkedni, de a túl direkt kormányzást, mint ahogy legtöbben belőtték itt, én nem szeretem. Inkább fordítok kicsit többet egy hajtűben(átfogni 400 fokon sem kell), de cserébe nem kell annyira feszülni az egyenesekben, hogy nehogy bemozdítsd. Mellesleg azért is vettem DFGT-t az F430 helyett, hogy akkor már ne csak ~270 fokot tudjam fordítani.
-
válasz
Balazsrbr #2428 üzenetére
Úgy vettem észre a procit jobban szereti. 6870-em van, de ha minden max-ra teszek, és driverben is mindent minőségre tolok fel, akkor sem sokat esik az FPS, de cserébe butítani is hiába butítom, nem sokat nyerek vele.
Persze gyengébb VGA esetén annak cseréje is dobhat a sebességen.
-
-
Végigtoltam egy 100%-os versenytávot, hát van baj mit mondjak..
A versenymérnök sokat dumál, de minek? Jön mögöttem Hamilton, vagy másodperceket ver rám körönként, erre miután megelőz, egy körrel később rámszól a mérnök, hogy nyomjam, gyorsabb vagyok(hát marhára nem voltam). A lekörözéseknél is össze-vissza beszél, és rámondja az élesen előttem állóra, hogy nem versenyzek vele(vagy csak tudja, hogy béna vagyok
). A végén Alonso ~25sec-el ment előttem, igaz hoztam rajta körönként 1-2sec-et éppen, de hat körrel a vége előtt rászólni a fülemre, hogy ezaz, meglesz, erős optimizmusra vall úgy érzem
Pár körrel később meg közli, hogy az előttem haladó defektet kapott. Meg is lett az eredmény, az addigra 20 másodperc közelébe ledolgozott hátrányom 30 lett..
Ezt meg nem is értem, ezután penalty-t kaptam, csak azt nem tudom, miért..
Bezzeg a következő kanyarnál az egyik McLaren megpörgött, majd keresztbe tolatott végig az orrom előtt, lazán a korlát mellett a pályától jó messze sikerült csak megelőznöm, de neki semmi.. Már vártam, hogy azért is én kapjak, mert neki mentem..
Mit mondjak, a tavalyi se volt egy leányálom, de ez..
-
Azért ismét jól sikerült belőni a nehézségi fokozatokat.. Ugyan azzal az idővel, amivel simán nyerek Pro szinten, laza 3-4sec-el vernek Legenden..
Az meg, hogy a körülöttem lévő verdák motorját jobban hallom, mint a sajátom, eléggé fail..
-
válasz
werszomjas #2084 üzenetére
Nade ha full, akkor 3 szabadedzés kellene legyen, és pont az a bajom, hogy miért csak egy van? Na mindegy, ez van..
-
Srácok, karrier alatt tényleg csak 1 szabadedzés van, ami 1 órás, vagy én keféltem el valamit?
-
Oké, gyakorlással biztosan javulni fogok, annyira bénának azért nem érzem magam
Csak azért kicsit gáz, hogy konkrétan nem a pályát, a féktávokat, stb kell megtanulni, hanem azt, hogy a programozók milyen idióta viselkedést kölcsönöztek a játéknak.
Az nálam kiveri a biztosítékot, hogy magasabb sebességnél adott fizikai kormányelfordulásra, fokozatosan kevésbé reagál. Magyarul kb mintha sebességfüggő kormányzás lenne ráállítva, csak az a baj, hogy itt nem állítható..No mindegy, ha kidühöngöm magam majdcsak jó lesz. Vagy nem..
-
válasz
Motion_Blur #2051 üzenetére
Már akinek
-
válasz
Steady74 #2048 üzenetére
Hát remélem.
Most a Season Challenge-t nyomom, de vagy 20x el kell kezdenem minden időmérőt, hogy legalább 18. legyek a Torro Rosso-val
Futamon jobb a helyzet, mert az elején beszaladok 10 alá, aztán meg vonatoznak mögöttemMondjuk mintha arról lett volna szó, hogy idén az AI agresszívebb lesz, ahhoz képest elég ha elé húzom kicsit a kocsit, és már vissza is táncol, pedig van vagy 6 autónyi helye előzni..
-
Hát eddig engem csak felidegesíteni tud ez a game. Ha meg feszülök se tudok normálisan menni, és mikor azt hiszem igen, akkor se, mert az idő meg nem azt mutatja.
A 2011 sokkal normálisabb volt, ez eddig egy sz***
-
Na, most már jöhet az F1, 1:58.785
---------------------
Srácok, eddig csak egyszer toltam a játékot, most akartam megint neki esni, és egy nagyon érdekes dologra lettem figyelmes. Valaki, ha játék közelben van, és kormánnyal tolja, nézzen már rá pls.
Szóval, DFGT, 360-as elfordulás beállítva, játékban a linearity 50%. Ha áll a kocsi, akkor ha kopptól-koppig eltekerem a kormányt, belső nézetből figyelve, a játékban is szépen megteszi. Ugyanakkor, menet közben, ahogy gyorsulok, ugyan azon kormányállásnál folyamatosan csökken a játékban a kormány elfordulása. Nem, nem azért, mert csúszik a kocsi orra, mert látható is, hogy tekeredik vissza a volán a kocsiban, miközben én meg sem mozdítom a kormányt.
Össze vissza állítgatok mindent, de semmi változás. Így viszont gyakorlatilag vezethetetlen a cucc, mert ahogy gyorsulok, folyamatosan rá kell kormányozni, és akkor arról még nem is beszélek, ha esetleg alulkormányzott lenne a verda, már nem lenne hova korrigálnom, mert elfogy az előttem lévő kormány.
Ez olyan szinten gáz, hogy Suzukában az utolsó egyenesben lévő törést padlógázon csak úgy tudom teljesíteni, ha koppig fordítom a kormányt.Ez így nagyon tré
Nálam lenne a para, vagy másnál is ilyen, szokjam meg?
Ha esetleg nem értitek amit írok, doboki róla videót, ha kell.
-
Steam-es STCC-vel nincs gond. Javítottam is az időmön
-
válasz
werszomjas #1968 üzenetére
Degresszíven kell fékezni, azaz ahogy lassulsz, emeled el a féket. Akkor nem blokkol.
-------------------------
Nos, kipróbáltam végre én is. Hát, szokni kell keményen, meg vannak benne elég nagy szamárságok. Most ha már mindenki kínában nyomja, ott toltam kicsit én is. 1:34:9xx-et sikerült összekaparnom, szóval egyelőre nem túl acélos
Van még benne az tuti, de hogy hogy mentek ti 2-3 másodperccel jobbakat, elképzelésem sincs..
Viszont az első rohadtul idegesítő dolog. Mi az már, hogy lesodródok a külső ívre a pálya szélére, és 30-al lehet visszadöcögni az aszfaltozott bukótéren? Arról nem is beszélve, hogy a kocsi fele se megy le, de már szórja az invalid lap-ot, bezzeg a célegyenes ráfórdítón úgy szánkázok keresztbe, ahogy jólesik, azért semmi
Van olyan kanyar, hol meg lelóg fél kerék, és már érvénytelen kör..Ja, és DFGT, 360°, linearity 50%, a többi ízlés szerint 1-5% között. Profilerben azt lőttem be, amit fentebb Trihorn mutatott, plusz az FFB is úgy van állítva.
Viszont a 300° nekem túl direkt, azért 360-ra tettem, de lehet 400 lesz belőle. -
válasz
RevolutioN2 #1067 üzenetére
Na jó, a gyerekbetegségeit még ha el is nézzük, de olyan hibákat benne hagyni(és újakkal bővíteni), amik a kezdetek óta fennállnak, és úgy kiadni 2012-ben, az elég gáz. Ráadásul mind olyan, ami egy óra játék alatt is simán előjön.
Én még nem próbáltam, tudom, akkor ne fikázzam, de ezekkel van tele a net. Illet volna észrevenni kiadás előtt, és javítani.
-
Az is könnyen megeshet. Viszont annyi bug került elő a megjelenés óta, hogy itt már nem csodálkoznék semmin.
Nekem még sehonnan nincs meg, a demot se próbáltam(több mint egy hónapja várom vissza a kormányom), úgyhogy saját tapasztalatom még nincs. De úgy érzem várok a vásárlással még, míg ki nem kupálják valamennyire. Addig marad a 2011.
-
Sziasztok!
Ahogy olvasom itt a véleményeket, azt hiszem nem vesztettem sokat, hogy nem rohantam megvenni. Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi hibával képesek voltak kiadni, főleg annak tudatában, hogy elég lett volna csak a tavalyit továbbfejleszteni, és annak hibáit javítani. De ez így borzasztó
Máshol olvastam, hogy még az üzemanyag kijelzés(azaz, hogy mennyire elég adott keverékkel, tudjátok, hogy +3 kör, vagy -2 épp) sem jelzi ki rendesen(azaz mindig +3 és úgy is megesik, hogy megáll a verda). Ez igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- Milyen egeret válasszak?
- sziku69: Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- HP 15 Pavilion FHD LED Matt Ryzen5 5500U 4.0Ghz 8GB RAM 256GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN M4 Cooler Master 650W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető ASUS ROG Strix G18 32GB/2TB
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest