- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Léghűtés topik
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rover623
félisten
Azt hiszem a szervíz átvágásával meg anyázásával a saját problémáját mondta el.
Pontosítsunk: vevő bejön, nyomit megveszi nálunk...
Minden alkalommal felhívjuk a figyelmét arra hogy használhat hozzá gyári patront - mi csak ezt tartunk, tehát ha ezt veszi és nálunk veszi (mert ugye ez sem kötelező) akkor valóban keresünk rajta - és használhat utángyártottat vagy töltögetheti a patronokat - amihez mi nem segédkezünk, nem tartunk ilyesmit (pedig azon is kereshetnénk ám, szal bukott az elmélet
) - de akkor számolnia kell azzal hogy a gyártók körülményesebben fognak eljárni bizonyos garanciális problémák kezelésénél...és akkor még finoman fogalmaztam...
Tehát a vásárló döntése hogy a továbbiakban bejár hozzánk patront venni, vagy le se szarja a fejünket és máshol vásárol, akár eredeti, akár utángyártott téntát...
Egy dolog viszont azonos mindkét (mindhárom) esetben: mi vagyunk az eladók, mi töltöttük ki az eladáskor a garancialevelet, tehát a ''kedves'' vásárló hozzánk hozza vissza a beteg nyomit...''velünk van jogviszonyban'', szokta volt mondani az okosabbja...
És nekünk kell vele a márkaszervízbe menni, nekünk vágja a pofánkba röhögve a szervíz hogy mi az ábra, a vevő pedig a mi pultunkat csapdossa hogy őt nem fogjuk átvágni, garos a nyomtató, javítsuk/javíttassuk meg, vagy adjuk vissza a pénzt...
Tisztán és világosan: a korrekt hozzáállásunkért, a vevő tájékoztatásáért, a gyártók felé tanúsított lojalitásunkért, az elmaradt haszonért (mert ugye az utángyártott patronon és a meg nem vásárolt gyárin is lenne hasznunk) mit kapunk ilyen esetben cserébe?
Kellemetlen szituációt, idegeskedést, szállítási költséget, pocsékba ment munkaidőt...veszteséget...magyarul a kedves vevő a mi nemiszerkezetünkkel óhajtja csépelni a csalánt...hát inkább tegye a sajátjával, ha már választani kell...
Továbbra is fenntartom:
A garanciális időn belül javasolt a gyári patronok, tonerek, festékkazetták használata...!
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Léghűtés topik
- Gaming notebook topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tudományos Pandémia Klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nyaralás topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- ASUS TUF Gaming F16 FX607JV-QT212 Notebook
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB fekete / 12 hónap jótállással!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged