Keresés

Aktív témák

  • fischerrc4

    csendes tag

    válasz alexxxx #1228 üzenetére

    Én most nem arról beszélek, hogy egyes Bnetes-ek szarnak az ügyfél fejére. Mindig van gyenge láncszem, akit a pillanatnyi haszon letérít a hosszú távú haszon-ról. Egy jó tanácsadó igazi haszna az elégedett ügyfél, aki tovább ajánlja őt. Te soha senkinek nem fogod azt a Bnetest tovább ajánlani, előbb utóbb már meg fogja unni a folymatos telefonálást, ügyfél felhajtást, és feladja. Egy jó tanácsadó, aki figyel az ügyfélre, azt egy pont után új ügyfelek keresik fel, az elégedett ügyfeleinek a baráti köréből.

    Most a cost-average effektusról:

    A cost average effektus az nem olyan, hogy néha működik, néha nem. Ez tiszta matematika. A cost average effektus annyit jelent, hogy rendszeresen veszel valamiből, aminek az árfolyama ingadozik, és a végén, ha csupán az addigi árfolyam átlagos árán tudod eladni, már akkor is nyereséged van, mert több darabot vettél, mintha az átlagáron vásároltál volna.

Aktív témák