Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Mini PC
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sfi
tag
Na akkor egy pár mondat M70-es ügyben:
Hétfőn megvettem, mivel szinte mindenki jót írt róla, és hát végül is ezért olvasok itt már hetek óta...
Kezdem a pozitív dolgokkal: Nagyon szép, könnyű, könnyen csatlakozik, két nap tapasztalat után szerintem az akksija is jól viselkedne. Én ezt a zsebbe rakós megszakadást nem tapasztaltam egyszer sem (be is b@szna, ha fél méter távolság meg egy négy milliméter vastag vászon működésképtelenné tenné), szerintem ez inkább teló testhez érés probléma lehet, bár laikus vagyok ebben a témában. Nekem még a panel lakásban sétálás sem zakkantotta meg, ennek ellenére elég szánalmas a hatótávolság, olyan 6-7 méter, és annyi. Nekem előtte Nokia BH-110-em volt, autóban telefonálás közben többször leparkoltam, a telót a kocsi tartójában felejtettem, és olyan 25-30 méter séta után (nem vicc) kezdett el sisteregni, jelezve, hogy forduljak vissza a telóért...
Szóval ahhoz képest ez szánalmas, ez akkor sem elfogadható, ha háromszor annyi ideig bírja az akksi, és fele akkora méretű/súlyú...Na akkor jöjjenek a negatív tapasztalatok(ezek voltak a pozitívak
) :
Ez a szüntelen pofázás a sírba visz, mikor a fülin lévő gombbal fogadom a hívást, még ugat vagy két mondatot, közben a vonal túlsó végén már türelmetlenül hallóznak...
A hívás befejezése utáni néma csend is borzasztó idegesítő, minden alkalommal megnézem, hogy biztos vége?