- Számítási kapacitásban és hardverben gazdag 2025-öt kíván a PROHARDVER!
- A Moore Threads egy profiknak készült grafikus kártyával bővítette kínálatát
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Egyedi Ryzent kér a Lenovo a készülő olcsó kézikonzoljába?
- Scuf Reflex Pro kontroller és egyéb Black Ops 6 érdekességek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az új Radeonok is a hagyományos tápcsatlakozóra szavaznak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz GICA666 #9661 üzenetére
Az a baj, hogy az RTS-ek nagy részében, főleg multiban, olyan szinten túl van pörgetve a játékmenet, hogy nincs idő gondolkodni, tisztán reflexből kell "játszani". Attól függ, hogy mennyire lehetsz sikeres, hogy hogy tanultad meg a sorrendet, és azt milyen tempóval hajtod végre.
Ha tényleg olyan játékkal akar játszani az ember, ahol esetleg csak hosszú távon derül ki, hogy egy döntés helyes volt-e vagy sem, akkor TBS-ek jöhetnek csak szóba.
A Tiberian Sun mondjuk zsír tényleg. Single-ben a legjobb pályák azok voltak, ahol fix számú egységgel kellett megoldani mindent. Ott bizony nem volt érdemes rohanni, mert annak gyors vereség lett a következménye.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest