- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS ROG Ally
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
- Bemutatkozik a Socket 939 és az Athlon 64 3800+
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsa7
őstag
válasz
The DJ #51951 üzenetére
Ez a gond, bár attól még nem kellene leszívnia. Úgy van kötve, hogy állandóan áram alatt van. A fej ISO csatiján a piros és sárga vezeték nincsen összekötve? Akkor lehet állandó áram alatt. Ha nincs, akkor már előtte az autó kábelezése olyan, vagy valamelyik átalakító közösít. Az állandó pozitív van a fej állandó pozitívjára és gyújtás utáni pozitívjára is kötve.
Az előző autódban amikor volt ez a fej, ott hogy volt kötve? Gyújtás után vagy akkor is ment gyújtás nélkül?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.