- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsa7
őstag
válasz
The DJ #51951 üzenetére
Ez a gond, bár attól még nem kellene leszívnia. Úgy van kötve, hogy állandóan áram alatt van. A fej ISO csatiján a piros és sárga vezeték nincsen összekötve? Akkor lehet állandó áram alatt. Ha nincs, akkor már előtte az autó kábelezése olyan, vagy valamelyik átalakító közösít. Az állandó pozitív van a fej állandó pozitívjára és gyújtás utáni pozitívjára is kötve.
Az előző autódban amikor volt ez a fej, ott hogy volt kötve? Gyújtás után vagy akkor is ment gyújtás nélkül?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.