Hirdetés
- Ne már! Drágább lesz a GPU a memóriapánik miatt?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Senki sem töröl ennél jobban
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Emelkedik a korábbi generációs Intel CPU-k ára
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Rosszul látod... Adott pl. a Golf4 1.9TDi 150le-vel és 1.8 20VT szintén 150le-vel.Ha mindkét motort felhúzzák 250lóerőre és rendesen meghajtják mindkettőt akkor a dízel kb. +2-4literrel fog többet enni 100kilóméterenként, a benzines minimum! +8-10literrel többet mint széria állapotában./ezt azért merem így kijelenteni mert mindkettőhöz volt már szerencsém/.

-
bobsys
veterán
teljes értékű pótkerekem van, ugyanaz a méret mind a felni mind a gumi mint a többi (a héten viszont lecsrélem mindet újakra)
én arra gondoltam, hogy mivel 130nál az eleje szinte a felnin közlekedett (igaz nemsokat), meg az ütés, hogy eltűnt alóla a gumi, okozhat problémát? -
dokar
addikt
A max teljesítményből a fordulatszám ismeretében számolható a max nyomaték
ilyet senki nem állított
de ha már adtál egy ilyen mondatot, akkor a következőre javítanám:
A max teljesítményből és az ehhez tartozó fordulatszám ismeretében számolható az ugyanezen a fordulaton fellépő nyomaték.
pl nézzük az én kis gyárilag 90 lovas verdámat:
amit tudunk: 125Nm@4000RPM, 66kW@6000RPM
ebből a következőt számíthatjuk: 52,36kW@4000RPM, 105,42Nm@6000RPM -
blunt
aktív tag
én mindenképpen re070ben gondolkodnék ha borzalmasan kemény oldalfal kell.
Megpróbálhatod az re050est is, bár az evo 9es barátom mindig panaszkodik, hogy kevés a kocsijára az a gumi. Ha nem pályaautózni akarsz minden nap, akkor szerintem az re050 nagyon jó választás lenne!
Az re070ről viszont azt mondta a budaörsi úti gumis barátom, hogy meg fog szűnni, úgyhogy érdemes lenne még most bevásárolni abból ha esetleg az szimpibb! Ezek amúgy utcai slick gumik. -
dokar
addikt
Sztem n fokozatban a NYG max értéke feletti (NY(n)1, NY(n)2... ) RPM-eknél (R(n)1, R(n)2...) vizsgáljuk a sebességeket és az ehhez tartozó n+1 fokozatban lévő RPM-ekhez (R(n+1)1, R(n+1)2...) illő nyomték értékeket (NY(n+1)1, NY(n+1)2... ) és ahol abs(NY(n)i-NY(n+1)i)~=0 (i=1...sokáig) ott van az elváltási pont azaz annak a két pont által meghatározott szakasznak a ''jobb'' pontjánál (NY(n)i) lévő RPM (R(n)i) , amelyik párhuzamos az x tengellyel.
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
úgy értettem, hogy a végáttételt ha növeled, azáltal rövidebbek lesznek a fokozatok.
az ok, hogy a benzinest hosszabb tartományban lehet pörgetni, de minél rövidebbek az intervallumok, annál intenzívebb lesz a gyorsulás. gondolom a legjobb megoldás a fokozatmentes váltó állandó nyomatékmaximumon tartása, csak nem biztos, hogy erősebb kocsikban helytállna dolog. -
dokar
addikt
hát ez nekem sem teljesen tiszta, mert ugyebár benzinessel is lehet vontatni nehéz súlyt, csak hát csúsztatni kell a kuplungot neki rendesen. sztem a cikkben sem számoltak ezzel, mert ha a szikárkerékpáros 4 tiprás/sec-el startol, miközben csúsztatja a ''kuplungot'', akkor már az elején megfogná a dagit.

Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Samsung Galaxy S22 8/128 GB Phantom White ÚJ, gariban cserélt! 6 Hónap Jótállás
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Samsung Galaxy S23 Ultra Green 120 Hz Dynamic AMOLED 2X, 200 MP kamera, beépített S Pen
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest







