Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Jamo80 #12845 üzenetére

    szerintem a vádaskodás felesleges - kivéve, ha tudod bizonyítani!?!? a kettős kimutatás vélhetően könnyen kibukhat, szóval aludjon nyugtalanul a szervizes hónapokon át, ha esetlegesen igazad van, de amennyiben nem, úgy csak magadnak okozhatsz kellemetlenségeket, szóval csak óvatosan! (és ezt nem rosszindulatból írom!)
    a széria hibáját nehéz elismerni, mivel nem adódik a hiba minden darabnál, ezért furcsa is lenne minden darabot visszarendelni...
    az egyik munkatársamat pont egy dell noti szervizelésekor próbálták nagyon balgának nézni régebben, égnek is állt a hajam, amikor telefonon felhívott, és elmondta, hogy mit mondtak neki! amikor ment a notiért, akkor mentem vele, és szerencsére sikerült elrendezni a dolgokat, de maradjunk annyiban, hogy minden szervizben emberek dolgoznak, és bár nem szabad általánosítani, de előre sajnálom azon kevésbé hozzáértő embereket, akik azon szervizesnél ügyintéznek, akivel nekünk volt dolgunk anno...
    mivel elég sok gyártó termékéhez van közöm áttételesen, így több gyártó/szerviz esetében is lenne mit mesélni, akár a nevesebbek közül is!

Új hozzászólás Aktív témák