Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jamo80

    csendes tag

    válasz kali #12840 üzenetére

    Szia Kali!

    Azzal amit itt írsz, teljesen egyetértek. Sehol nincs kolbászból a kerítés...
    A Dell fórumból 3 oldalt olvastam vissza, ott nemigen találtam a K52JE-hez hasonló problémát, de ha többet visszaolvastam volna, biztos találok. Nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a Dell-el és a szervízzel is.

    Ezzel ellentétben az ASUS ígérgetésen kívül nem igen töri magát a probléma megoldásán. Ja, és az ígéreteit sem tartja be, és amikor megreklamálok valamit, akkor engem kérnek meg, hogy küldjem el nekik a munkalapot. Miért nem kérik el azt a hivatalos szervíz partnerüktől? És még megmagyarázzák, hogy az "alaplap javítva" egyenlő az alaplap cserével. Szerintem esetemben egyszerű a képlet: a szervíz berendelt egy alaplapot gariban, de nem az én gépemben cserélte ki, hanem egy haveréban. Felém javítást, az ASUS felé cserét jelentett le.

    És egyre inkább kezd nyilvánvalóvá válni, hogy az ASUS a szériahiba ellenére a polcokon hagyta a K52JE-t (ha jól tudom a szériahibát az ASUS is elismeri már).

    De amit leírtál, az sajnos igaz, elsősorban a maga érdekeit nézi minden multi, könnyű belenyúlni más gyártó esetén is a kakiba...

Új hozzászólás Aktív témák