Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thon73

    tag

    Újabb probléma, ezúttal viszont a gépben van a hiba.
    A képernyő 480 fizikai pixel széles (emulátor).
    Létrehozok rajta egy ViewGroup-ot, ami "480 px" széles. Ennek egyetlen child-ja lesz, ami egy négyszöget rajzol.

    A probléma:

    A nyégyszög csak akkor kerül a képernyő legszélső pixeljére (elvileg 0. és a 479. pixel), ha:

    A ViewGroup onLayout-ban a Child left: 0, a Child right 480 (!!)
    A Child-ban a négyszög rajzolásához RectF left 1.0, a RectF right 480.0. (Vastagság természetesen 1 pixel)

    Bármi mást állítok be, vagy lesz egy üres rész a kép széle és négyszög között, vagy eltűnik a négyszög oldalvonala.
    Gondolom, valahol van valami kerekítési hiba. De hogyan lehet akkor ezekkel az értékekkel számolni, hogy pontos méreteket kapjak? Vagy hogyan tudom pont a View szélére tenni a négyszögemet? Van ezzel vkinek tapasztalata?

Új hozzászólás Aktív témák