Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Plazma TV topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Szuperlatívuszokban beszél az új szervermemóriájáról a Samsung
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trisztan94
őstag
válasz
trisztan94
#1083
üzenetére
Szerk: (#1084) hunfatal: Köszönöm, megnézem majd

Még egy dolgot kérdeznék

A collision detection eddig így volt megoldva:
Iterator < Body > iter = raindrops.iterator();
while (iter.hasNext()) {
Body raindrop = iter.next();
if (raindrop.y + 64 < 0) {
dropped++;
iter.remove();
}
if (raindrop.overlaps(bucket)) {
dropSound.play();
catched++;
iter.remove();
}
}Amikor összeér a vödör és a csepp, akkor nagyon szépen eltűnt a csepp és lejátszotta a hangot.
Ez amúgy a libgdx "Simple app" tutorialján alapszik, csak átalakítanám box2d-re (gravitáció, "szél" [x tengelyen gravitáció], box2dlight, stbstb miatt)Tehát beraktam ez helyett a box2d-s collision detection-t. így:
Iterator < Body > iter = raindrops.iterator();
while (iter.hasNext()) {
Body raindrop = iter.next();
world.setContactListener(new ContactListener() {
@Override
public void beginContact(Contact contact) {
Fixture fixtureA = contact.getFixtureA();
Fixture fixtureB = contact.getFixtureB();
if ((String) fixtureA.getBody().getUserData() == "bucket" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "drop" || (String) fixtureA.getBody().getUserData() == "drop" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "bucket") {
//csepp és vödör ütközik
dropSound.play();
catched++;
iter.remove();
}
if ((String) fixtureA.getBody().getUserData() == "ground" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "drop" || (String) fixtureA.getBody().getUserData() == "drop" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "ground") {
//csepp és föld ütközik
dropped++;
iter.remove();
}
}
@Override
public void endContact(Contact contact) {}
@Override
public void preSolve(Contact contact, Manifold oldManifold) {
// TODO Auto-generated method stub
}
@Override
public void postSolve(Contact contact, ContactImpulse impulse) {
// TODO Auto-generated method stub
}
});
}Viszont az iter.remove()-ra ezt a hibát dobja:
"Cannot refer to a non-final variable iter inside an inner class defined in a different method"
Ráraktam az iterátorra a "final" modifikációt, akkor nem hibázik, de amikor valami ütközik (csepp - talaj, csepp - vödör), akkor nem az tűnik el amelyik ütközött, hanem egy tök random.
Értitek, hogy mit magyarázok?
Tudok készíteni egy videót a dologról, ha kell.Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Vezetékes FEJhallgatók
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- E-roller topik
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Le Mans Ultimate
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Plazma TV topic
- World of Warships
- További aktív témák...
- AMD Radeon RX 7600 8GB OC HIBÁTLAN!!
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4195, 94% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3678
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB SilentiumPC Signum SG1 TG FSP 700W
- Ventilátor bazár /NZXT/CORSAIR/LIAN LI/DEEPCOOL/ZALMAN/120MM/140MM/VEZÉRLŐK/LED KIT-ek/
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Tudok készíteni egy videót a dologról, ha kell.


