Új hozzászólás Aktív témák

  • stmiklosi

    tag

    válasz hun_gery #30159 üzenetére

    Szevasz!
    Bocs, de nem egészen így van.
    Bármelyik csomaghordó cég (futárszolgálat, Posta akármi) szabályzata dióhéjban a következőt tartalmazza.
    A csomag átvevője ellenőrizheti, kifogásolhatja a csomag(olás) sértetlenségét.
    Ha hibát talál, jegyzőkönyvet vesznek fel. Ha nem talált a csomagolásban hibát (külsérelmi nyom, bármi) aláírásával átveszi a csomagot.
    Most sarkítok: csomagot átvették, futár megfordul, távozik.
    Amíg viszont nem vetted át a csomagot, nem írtad alá az átvételt, nem nyithatod ki, nem nézhetsz bele.....
    A futár semmiféle felbontott csomagot nem visz vissza, nem műszaki ember, esetleg elbíráló, hogy eldöntse a csomag tartalma megfelel-e a valóságnak. Mi a valóság? Amit az ügyfél várt? Aztán honnan tudja, mit várt az ügyfél? Azt amit ő mond? Igazat mond?
    A futárszolgálat ebből a kérdésből teljesen érthető módon kivonja magát, nem tiszte elbírálni mit szállít.
    Az ő dolga sértetlenül, időre leszállítani a csomagot.
    Üdv: StMiklos

Új hozzászólás Aktív témák