- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Pánik a memóriapiacon
- Steam Deck
- Samsung LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple asztali gépek
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax
#11269
üzenetére
Anno volt erre irányuló teszt is valamelyik oldalon.
Ugyan azt a képkockát majdnem hogy mikroszkóp alá tették, és pixel szinten nézték a különbséget. Akkor nem igazán volt különbség. Szvsz most a 4k-val több értelme lenne az ilyennek. De így sem hiszem, hogy a színtelítettségen kívül mást találnának. -
janos666
nagyúr
válasz
TTomax
#11269
üzenetére
A ShadowPlay az nVidia GPU-kba integrált H264/AVC encoder-t használja.
Az iGPU-s Intel CPU-kban is van ilyen QuickSync néven.
A Sandy-é ilyeneket tud rögzíteni, a Haswell-é elvileg jobbat: BF_QS_test01Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik.
Mindháromnál kb. annyi a CPU terhelés, hogy vissza kell másolni a GPU memóriából a CPU memóriába a képkockákat, megetetni őket az encoder-es, aztán kiírni file-ba a végeredményt (csak az Intelt ismerem jobban, de ez tudtommal RGB-t eszik, a chroma subsample-t is a hardware-es egység csinálja, még talán át is tudja méretezni a képkockákat).
Látatlanban jobban bíznék ezekben, mint egy külső kamerában. Főleg, hogy két VGA összevetésére ugyan azt a QuickSync-es Intel CPU-t használjuk (akkor ha el is ront valamit, egyformán teszi mindkét VGA-nál).
Egyrészt, mert a nyersanyagot kapja meg a framebufferből, másrészt, mert egy ilyen H264/AVC eszköznél szigorúan veszik azt, hogy tartsa magát a szabványhoz, egyébként nem nyomhatja rá a gyártó a logót (lehet hozzá adni opcionális szűrőket, de maga a decode/encode az szigorú szabvány). És egyébként is nagyon könnyű ellenőrizni, ha pl. 3D gyorsított képszerkesztő programból rögzítesz vele videóként tesztábrákat (pl. szürke és színes gradienseket, amiken látszik, ha levág a dinamikatartományból, belenyúl a gammába, eltorzítja a színeket, stb, valamint ponthálókat, amiken látszik a felbontástorzítás, élesítés/homályosítás, stb).
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- MSI Radeon RX 5700 XT MECH OC 8GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASRock Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D OC 12GB számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új és régi konzolok Okosítása és Szoftveres szintű javítása - Már 12.52 FW-s PS4-ek is!
- Nokia 8 Sirocco / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:87%
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



