- CPU léghűtés kibeszélő
- Apple MacBook
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Raymond #38864 üzenetére
semmi. de az alapállításod az volt, hogy az amd nem tudott honnan leesni. tényszerűen: dehogynem, voltak már ennél is mélyebben.
egyszerű lenne a bányára fogni a történetet, de q/q alapon egyik üzletáguk sem tudta hozni a számait. ~15%ot esett a datacenter, 20at az oem&ip, és a másik kettő is ~5%ot ment lejjebb, pedig a bányákba nem kell se quadro, se tesla.
vannak itt más gondok is, nemcsak a bánya zárt be.
-
válasz
Raymond #38853 üzenetére
ott vannak a számok. 2015q4ben (a táblázat az nv üzleti évét jelzi helyesen) 470m volt az amd árbevétele ebben a szegmensben, most több mint a duplája. nem győztél meg, hogy 2018q4 rekord gyenge negyedév lett volna az amdnek ebben a szegmensben, voltak ők ennél sokkal lejjebb is.
-
#45185024
törölt tag
-
Raggie
őstag
válasz
Raymond #38662 üzenetére
Én az értelmesebb játékokat néztem:
-AC Origins
-BFV
-F1 2018
-FC 5
-Deus-Ex:MD
-GTA V
-GR-Wildlands
-R6-Siege
-SotTR
-WolfE2
-StrageBrigadeEzek között java részben 1440-ben és 4K-ban lelépi a 1080Ti-t a RadeonVII, nem mindenhol de többen igen, mint amiben nem.
Lehet még nézegetni 2-3-4 éves single player játékokban is, de nincs sok értelme szerintem. A GTA V-t is csak azért tartom relevánsnak mert rengetegen játszanak máig vele.
Ezeket pl nem tudom mi értelme van ma beletenni VGA tesztbe:
-DragonQuest
-Witcher3
-Civ 6
-Divinity 2
Vagy régiek vagy egyáltlán nem számít bennük, hogy mennyi az FPS ezért nem is optimalizáltak. -
HSM
félisten
-
Erdei88
veterán
válasz
Raymond #38559 üzenetére
Mégis jut mindenkinek Radeon VII
Abu megígérte, én hiszek neki
-
HSM
félisten
válasz
Raymond #38553 üzenetére
lezso6 csinált egy szuper táblázatot róla: [link]
Pl. 1/16-od helyett 1/2-es FP64, vagy az int adattípusok. Mint az arányokból látszik, FP64-ben konkrétan 8X gyorsabb, mint egy azonos konfigú Vega10, illetve utóbbi int-et nem is tud.
Ha a játékokra gondoltál, nem sokat. Ott kb. FP32 és FP16, ami szükséges, de leginkább FP32. Ugyanakkor bizonyos felhasználásokra ezek jól jöhetnek, az inkább tudományos FP64 annyira nem is érdekes, de az int4/8 típusokról volt szó, tán a deep learning algoritmusoknál, de lehet rosszul emlékszem.(#38554) Devid_81: Igen, elvileg a Navi lesz az utolsó GCN. Nekem amúgy nincs bajom az architektúrával. A ROP-ok lehetnének kicsit sávszél takarékosabbak, ez eléggé megfogja őket szvsz, amúgy szépen mennek, az Rx580-am sem egy csúcs holmi, mégis szépen viszi a FHD monitorom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #38420 üzenetére
Egyik játéknál sem az igazi. Amíg konzolon sokkal hatékonyabban bánnak a memóriával a programok, addig PC-n nincs közvetlen hozzáférés az erőforrásokhoz. Az más kérdés, hogy nem is lehet, mert sokféle konfiguráció van, de ettől még nem volt jó az a modell, ami a rendelkezésre állt. Ezért jöttek az explicit API-k, amiknél a jó hír, hogy megoldottuk az allokációk törlésének a problémáját, ezért jár a pacsi, viszont eközben átestünk a ló túloldalára, ami már túl bonyolulttá teszi a fejlesztőknek a memória hatékony kezelését. Tehát effektíve megoldottunk egy problémát, de közben teremtettünk egy újat. Elméletben kezelhetőt, de egy pénz mozgatta világban a gyakorlat mást fog mutatni.
A HBCC teljesen más tészta. Ez nem szoftveresen akarja kezelni az egyes problémákat, hanem gyökerestül új megoldást kínál, aminél a jelenlegi problémák már a működésből eredően nem is létezhetnek.
Az persze igaz, hogy az ok ugyanúgy az volt, hogy a mai programok elpazarolják minimum a memória felét:
De a megoldás tekintetében hardveresen alakította át az egész rendszert az AMD. -
válasz
Raymond #38389 üzenetére
Sokkal érdekesebb a Gross Margin csökkenés... itt valamit leírtak a háttérben (egyszeri költség, vagy valami), ami sokat rontott a haszonmutatón (ie a cég plusz pénztermelése).
A tőzsde is szerintem erre reagált inkább. Persze az -500M bevéltecsökkenés előrejelzése se jó hír.
-
HSM
félisten
válasz
Raymond #38422 üzenetére
Pedig látod, nálam szorgalmasan megtöltögette a 8GB-ot is, FHD-n [link].
Utána meg kis lag, takarítás, és folytatta tovább nagyjából 6GB foglaláson, amíg be nem telt megint a 8GB és kezdődött elölről a ciklus.
Jó lenne amúgy tudni pár dolgot. Pl. mit is csinál pontosan, amikor telik illetve üríti a ramot? Pl. csak a shadow cache-t dobja ki, vagy alacsonyabb textúraminőségre is vált?
(#38423) huskydog17: FPS gondom nem volt az 1350Mhz-re fixált 8GB-os Rx580-al, max grafikán FHD-n.
Talán csak a Motion Blur-t kapcsoltam ki, mert nem szeretem, meg a Chromatic aberration lens effectet, mert az nekem wtf egy játékban.
Szval látom, itt a DF-nál jól ment. De azért én jobban a dolgok mögé néznék, mielőtt kijelentem, hogy nincs itt semmi látnivaló. Nekem sok még a kérdőjel. Nézegetek én is írásokat, amennyire időm engedi, de még megnyugtató válaszokat nem leltem. -
HSM
félisten
válasz
Raymond #38408 üzenetére
Elég gyanús, hogy a 1440p-s nekifutásnál "véletlen" éppen az örsön van egy óriási vágás, ahol pont szeret kifogyni... [link]
Amúgy máshol is van egy-egy bereccenés, 1440-en, csak nem olyan durvák.
(#38406) Habugi: Ez csak egy példa. Más játékban is akadtak arra utaló jelek, hogy elkél alá már FHD-n is a 8GB VRAM.
Nekem sajnos akárhogy nézem, kicsit visszás ez a 6GB dolog. Ennél lényegesen gyengébb GPU-kra is került 8GB már évekkel ezelőtt is. De nézhetem úgy is, hogy már egy RX560 képes volt szűk 4GB-nyi VRAM-ot meghajtani, ez meg hányszor gyorsabb GPU? -
HSM
félisten
válasz
Raymond #38402 üzenetére
Tudom. Én az átlagnál sokkal háklisabb vagyok a VRM elfogyós belaggolásokra. Amúgy teljesen egyértelmű a szituáció, a linkelt videón is színtisztán látszik 5:53-nál: [link].
200ms-es giga-lag, köszi, nekem ez teljesen elrontja a játékélményt.Pont ugyanezt tapasztaltam én is a demóban (azt is szépen megeszi), csak 8GB-on nem darált be közel sem ennyire rondán, mikor beteltek a dolgok.
(#38404) PeTeR_33: Nincs alapja. A sima Vega-k is megoldják, bekapcsolod a HBCC módjukat, és megoldja a háttérben okosan 8GB-ból is.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Raymond #38081 üzenetére
Limitalt darabszam, megkotesek
Ha megjelenik kiderul.
Erdekes modon a Founders Editionoknel nincs haborgas
Ha nem akarjak hogy az AIB-ek tegyenek ra hutest akkor ez van.
Eddig azon ment "haborgas" miert nincs 2080 korul teljesitmenyu kartya, most hogy van most meg a gyari hutes -> FE megoldasok.
Jo a mubalhe csak uncsi
Space Invaderst nem fogjatok hianyolni
Pedig az Minden RTX termekhez jar, csak van akinek meg nem sikerult feloldania
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
Raymond #37960 üzenetére
meghogy nemert hozza. az a textura mar a 16GB -s Radeonhoz van tervezve.
tippre ABU resztvett az "igy futtassuk ki az NV kartyakat a memoriabol tanfolyamon. -
hokuszpk
nagyúr
válasz
Raymond #37960 üzenetére
na ezt mar konkret. koszonom.
de szvsz nem cafolja meg ABU azon allitasat, hogy a PBR nagykanallal eszi a memoriat.
oke, picit tulmeretes es a szuksegesnel lehet tobb mapbol allo csomaggal probalta bizonyitani, de ettol meg lehet benne racio, jozan paraszti esszel kilogikazva a kozzetett csomagbol egyszerubben lehet a kivanatos kisebb meretu es minosegu texturakat osszehozni, mint esetleg egy kozepes minosegu 256x256 -ot felskalazni 512x512 jominosegure. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #37963 üzenetére
Minden egyes képtömörítésnél (lényegében a textúráknál is erről van szó) az a kérdés, hogy a tömörítéssel vesztett minőséget megéri-e elbukni a tömörítésből származó előnyért cserébe. És itt azért nincs egzakt érték, mert projektfüggő, hogy ez konkrétan mit jelent a gyakorlatban. Minden esetben, minden projekt igényeit felmérve lehet találni egy olyan köztes pontot, ami a minőség és a tömörítés szintje szempontjából még éppen megfelelő az adott felbontásokra vonatkozóan.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Raymond #37952 üzenetére
Engem erdekelt volna, nem ertek hozza, szeretek tanulni. Amikor egy kulturalt, szakmai parbeszed folyik, arra szerintem sokan kivancsiak lennenek, am ez elmarad.
Felremagyarazasbol jeles, a tobbit meg ugorjuk.
Szeretek csalodni, meg van remeny hogy elmagyarazod.
ps: Inkabb ugy mondom, megtisztelhetnel minket
-
Ragnar_
addikt
válasz
Raymond #37916 üzenetére
A Dice azt mondja, hogy a BattleFrontnál egy 8k textúra megáll 90Mb-nál akár, és a gen 4-ben összesen van 800Mb texture pool, akármit jelentsen is.
Mondjuk egy 2k-ban még ugyanilyen minőségben is jóval kevesebb lenne a fileok mérete, aztán ugye a grayscale típusú maszkokat be szokták illeszteni egy RGBA file channeleibe, mondjuk azzal a méretük nem változik, csak a drawcall.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
Raymond #37907 üzenetére
akkor ird azt, hogy "irrealisak a szamok, a meretek, a formatumok, a mennyiseg nem ul, es egy jatek se hasznalja ugy a texturakat" -- akar bovebben is.
de ez igy ebben a formaban, hogy csak szimplan bekiabalod az eterbe: "hulye vagy ehhez fiam ulj le egyes", nekem -- de szerintem tobben is igyvagyunk ezzel -- nem jon be. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #37904 üzenetére
Nem úgy van felhasználva. Valószínűleg valamilyen más formátumban. Én például 670 MB-ra tömörítettem le.
A lényege ennek inkább az, hogy ma már a textúrázás nem olyan, mint régen, amikor volt egy diffúz textúra, aztán kész is. Ma már számos komponens van mellé, amelyek a PBR pipeline-hoz kellenek. Persze felületenként változó, hogy mennyi. De, hogy brutálisan zabálják a VRAM-ot a PBR előtti időkhöz képest, az biztos. Ez egyszerűen látszik a mai programok memóriahasználatán, illetve az egyes programokban, amelyek a grafikai beállításokhoz javasolnak egy megfelelő VRAM mennyiséget. A mai világban ez így működik. Egyszerűen sok memória kell a magas részletességhez.
Az egy másik kérdés, hogy a problémát hogyan kezeled. Akár az is megoldás, hogy a karakterek részletessége nagyobb, aztán spórolsz az egyéb, kevésbé fontos modellek, vagy éppen a felületek textúráján. Ilyen trükkökkel kordában lehet tartani a PBR memóriaéhségét. Tipikus példa a BFV, ahol a karaktereken látszik, hogy eléggé jók a textúrák, míg a környezeten már kevésbé. De hát basszus, nincs elég memória.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #37899 üzenetére
Tessék: [link] - a nap végéig meghagyom a linket, aztán törlöm.
Ez egy 8K-s PBR fémpadló (7 komponens és ~1,1 GB), amivel dolgoztam a hétvégén. Sikerült betömörítenem elfogadható minőséggel 670 MB-ra az összes komponenssel, de ez még így is egyetlen egy textúra.
A PBR-es világ nem olyan, mint régen, hogy olcsón megvan minden. Kétpofára zabálja a memóriát. Igen jó optimalizálás csak a fontos részletekre alkalmazni komoly felbontást, míg a kevésbé lényeges objektumok mehetnek 1K-s textúrákkal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #37772 üzenetére
És ezekre a "régi dolgokra" épül az egész.
Jóval korábban elkezdték ezt már. 2010-ben voltam Németországban az NVIDIA müncheni főhadiszállásán, és ott beszéltünk több kollégával és NV-s fickóval, hogy mi lenne ha a frissítési frekvencia az fps-hez igazodna. Bár konkrétum nem volt, de utaltak a VESA-ra, hogy több tag is így gondolja, és talán egyszer ez lehetséges lesz.
A VESA sokkal hamarabb dolgozott már ezen, csak egy iparági szabványt csinálni nehezebb, mint összerakni rá egy FPGA-t. Természetesen az NV-nek szíve joga volt csinálni egy saját hardveres implementációt, hiszen az AMD és az Intel szabadalmaihoz a keresztlicencekkel hozzáfértek. Elvertek rá sok évet, sok pénzt, és most kezdik elölről. Ez az ő döntésük volt... Ha működött volna, ma sem támogatnák a szabványt.
Az meg nem úgy működik, hogy az AMD szépen meglátta a G-Sync-et, és gondolt egyet, majd gyakorlatilag egy év alatt áttolt az iparágon egy full szabványt a VESA-val. Erre sokszor négy-öt év sem elég (gondolj bele milyen régóta készül a HDMI VRR, amivel nem az a gond, hogy nem tudják megoldani ezt az amúgy rém egyszerű feladatot, amit az AMD pikk-pakk megoldott a HDMI-s FreeSync-kel, hanem a szabványosítás az időigényes), szóval ezek már születő dolgok voltak a háttérben.
Ugyanúgy az AMD is hozhatott volna egy FPGA-t NotFreeSync néven, csak hát az a gond, hogy a monitorpiac nem úgy működik, hogy hozol valami méregdrágát, és akkor a Samsung és az LG farkát csóváló kiskutya módjára szaglássza majd a lábad, és kérdezni, hogy mikor fizethet érte, hogy szépen lefölözze valaki más a nyereségüket. Az NV ezt tudhatja, a G-Sync előtt megdöglött már egy 3D Visionjük.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raymond #37645 üzenetére
Ez van...
Metro Exodus megjelenitésének látványvilágát akkor majd csak korlátozottan fogom játszani. Crysis első részének idejében is ez volt. HD 6850-en kezdett a FullHD játszható szintet jelenteni, majd a HD 7850 már azért egészen jó volt. Majd megint kapaszkodni kéne felfelé, de azért akkor ez könnyebben ment.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raymond #37640 üzenetére
Raytracing és DLSS miatt váltanák feljebb, de ez az RTX 2060 ref. videókártya a 350 $ ársávban nekem a GTX 1070 Ti helyett nem elfogadható alternativa. Átnéztem több tesztoldalt, de néhol elég szélsőséges eredmények voltak. Ez egy hatékonyabb és DX12-re optimalizált Turing architecturás videókártya, de ez néhol kevésbé jőtt át (ahogyan a humorom). Megvárom a custom hűtéses RTX 2060 videókártyák eredményeit és utána többet tudunk majd.
-
#00137984
törölt tag
-
válasz
Raymond #37527 üzenetére
Ha piacra dobnak (nagyon) óccóér pár bányányi vega64-et, akkor energiatakarékos beállításokkal nem rossz kari az, gyakorlatilag a 2060-al lesz pariban.
#37529: igen, még nem adtam el az előző monitort (Asus swift), ezen a húzáson valószínű bukni fogok - bár nem hiszem, hogy egy lejárt garis monitornál olyan nagy lenne a veszteség, amikor mást is tud a g-sync-on kívül (3DVision, 144Hz...)
-
válasz
Raymond #37527 üzenetére
Ha jól vettem ki, akkor továbbra sem támogatott a freesync, csupán a freesync monitorok kapnak gsync supportot. Aprónak tűnő eltérés, de azért érdekes, remélem ráaggatják majd a gsync logót a monitorokra, még ha tulajdonképpen ez freesync is igazából. Megfejték a marhát, de nem hagyják kimúlni.
-
-
-
-
korcsi
veterán
-
válasz
Raymond #36505 üzenetére
Az RX480 239, az RX 580 229 dollárban került. Az más már más tészta, hogy anno a kriptoláz miatt többe került, az nem az AMD hibája.
Az RX 590 legrosszabb esetben 299 dollár lehet, de ez is a bundle-k miatt. Szvsz max 199 dollárba kéne kerülnie bundle nélkül, hogy jó üzlet legyen.
-
-
válasz
Raymond #36496 üzenetére
hát nem tudom NV topik tele volt .34 drivernél , hogy beszart Turingon több VR játék. nagyon valószínű pedig,, hogy kell az új Win frissítés majd hozzá ezt írják Redditen, hogy helyreálljon a dolog.
ITT egy reálisabb teszt erről ami hozza az én 4 K eredményeimet [link] alacsonyabb felbontáson nem érdemes csodát várni még VR nél sem -
válasz
Raymond #36459 üzenetére
Jelen esetben az a "baj" hogy nem egyértelmű mit csinál és sokan kikapcsolják mert azt hiszik amit te is írtál hogy double meg triplle buffering és a GPU számol előre...
De csak ismételni tudnám magam, itt nem erről van szó, mert ezek a mindenféle sync megoldásokhoz jók csak... itt meg vsyn off esetén is duplázza majdnem az fps-t ezen opció.
v.ö: ebben az állásban a GPU-t nem kéne korlátozza semmi, tehát mindig a legfrissebb kiszámolt képet adja ki és a maximumom pörög.
Tehát nincs mit előre számolnia, mert nincs rá amúgy kapacitása sem.
Itt csakis valami GPU keze alá elődolgozásról lehet szó a CPU részéről... ami tök más, mint az első mondatban említett dolgok. Tehát semmiféle rendering nincs.De túlragoztuk, legalábbis részemről elmondtam már amit akartam még egyszer.
(vagy a DICE nem mond el valamit és a vsync off nem vsync off teljesen mégsem.
)
-
válasz
Raymond #36456 üzenetére
A pre render is rossz...
Render az amit a GPU számol ki... itt nyilván nem történik az, hisz ígyis nyakig van a melóval... DX11 alatt meg nincs async.
Mindegy végülis nem akarok ezen vitázni, csak elég hülye név.
Főleg hogy ezek a frame render dolgok a különböző sync-ek kapcsán szoktak bejönni.(#36458) Raymond
Szerintem továbbra sem használod jól a fogalmat de mindegy. A pre render az mindenképp előre kiszámolt elkészített valami. Főleg hogy először te is múltidőbe ragoztad. De hagyjuk.
Ennek preprocess vagy valami ilyesmi név kéne.
-
válasz
Raymond #36422 üzenetére
Ez mondjuk logikátlan, ha nincs sync akkor a GPU mindig kiteszi a kész képkockát, nincs mit előre számolni (még előbbre).
Ennek az opciónak csak valamilyen sync esetén lenne előnye.
Vagy pedig nem renderingnek kéne hívni.
Kíváncsi lennék mi a túrót csinál ez az opció... gondolom inkább proci meg egyéb fronton előkészít dolgokat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #36438 üzenetére
Furi, hogy nekem ezt Off-on jelzi. Lehet, hogy az új frissítéssel már On.
Alapvetően ugyanarról van szó. Elvégre, ha nem készít elő több jelenetet a CPU, akkor a GPU nem tudja megkezdeni az extra képkockák számítását.
A profilokban régóta módosítják ezeket a beállításokat a gyártók. Az, hogy a driver alapértelmezett beállítása az NV-nél 3, míg az AMD-nél 1, nem jelenti azt, hogy minden egyes játékra igaz. A BF5-nél a profilban megadott default mindkét gyártónál 1 volt a korábbi meghajtókban. Ez az AMD-nél nyilván nem jelent változást az általános defaulthoz képest, de az NV-nél igen. Az, hogy ez változott-e a legújabb GeForce driverrel? ...kötve hiszem, de persze lehetséges.
Ha a profilban ezt konfigurálja az adott gyártó egy játékra, akkor nem sokat számít, hogy a driver ténylegesen alapértelmezett beállítása mi.
(#36440) b. : A DX12-höz is ugyanúgy más kódot kap az AMD. Az a baj a shader modell 6-ös kóddal, hogy csak egy shader modell 5-ból konvertált alap, amiben egy csomó új függvény nincs is használva. Egyszerűen még nem volt rá idő, de a DXR miatt ugye muszáj az új shader modellt is használni. Az AMD csak azért kap más kódot, mert arra a production pipeline máshogy van kialakítva. Régóta van már egy jól működő eszköz, amivel a PS4-hez megírt kódokat be lehet nyomni a PC-be, és az futhat a Radeonokon. Ez API-tól független. Ezt majd idővel ejtik, mert nyilván az lenne itt mindenkinek az érdeke, hogy ezeket a kódokat egy szabványos felületen biztosítsák, ami a shader modell 6, csak a portoláshoz idő kell. Meg ugye itt a shader modell 6 az direkten a DICE munkája, az AMD arra nem ad nekik embereket, hogy ezt megcsinálják, mert nekik, a saját specifikus kódjaik birtokában nincs szükségük a shader modell 6-ra.
Szóval az, hogy a DX11-ben fura az eredmény, meg furán gyorsa a Radeon, annak köszönhető, hogy van egy rakás olyan kód, amelyek gyorsabban a szabványosnál, és azt csak egy Radeon tudja futtatni. Semmiféle drivertrükk, mágia, vagy csoda nincs mögötte, egyszerűen évekig ezen dolgoztak a DICE-szal, és ennek ez az eredménye.A DX12-es lassulásnak és dadogásnak pedig ez az oka: [link] - vagy kiütöd a problémát blokkalapú vezérléssel, vagy marad a DX11. Persze a megoldás az lenne, ha újraterveznék, de szerintem az EA-nek nem ér meg annyit, hogy ezzel törődjenek az új generációs konzolok előtt.
-
-
-
Raggie
őstag
válasz
Raymond #35893 üzenetére
Persze, értem. Én nem számon kértem csak azt mondtam, hogy az az új infó a linkelt hírben, hogy az eddigi cikkekben rámutat a fals várakozásokra.
EDIT: meg csak úgy simán személyesen csodálkozom, hogy akkor ezek szerint nem akar/tud semmivel válaszolni az nVidia az RX590-re?!
-
huskydog17
addikt
válasz
Raymond #35815 üzenetére
Jelenlegi árfolyamon átszámolva 155k, not bad, itthon ez a típus 192k-ről indul.
Sőt, a 8 GB-os RX570-es MSI Armor átszámítva 54k, itthon 73k
Soha nem volt ilyen olcsó a 8 GB-os RX570
-
válasz
Raymond #35673 üzenetére
Érdekes
Ilyen bika VGA-t egyértelműen 4k-n érdemes üzemeltetni (fullHD-n nem tökmind1, hogy 150 vagy 110FPS-t dob a rendszer?), ahova úgy néz ki a legtöbb esetben elég az AMD Ryzen. Sajna nagyon szűköcske a teszt, szivesen látnék még egy tucatnyi egyéb játékot is a tesztekben.
Ezekszerint 4k-n még valszleg egy rendesen meghúzott 4770k is elég lenne nagyjából...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #35673 üzenetére
De azt azért tudod, hogy alig tesztelünk DX11-es játékkal? Ez a múlt, mi pedig sosem kergettük a múltat. Írtam, hogy DX11-ben ez a probléma nem létezik, csak DX12 és Vulkan API-val jön elő. Itt is úgy néz ki, hogy azokban a motorokban, ahol nem épít a program root/layout leírókra. Legalábbis ezeket szűrjük le abból, amilyen eredményeket mi mértünk, illetve kaptunk ellenőrzésképpen.
Eleve nem tudjuk, hogy mi a probléma. Elképzelhető, hogy függ a Windows 10 októberi frissítéstől, vagy a 2080 Ti hozza elő, mert Pascallal nem tudta még megnézni senki. Mi sem. Csak annyit látunk, hogy az Intel processzorok 2080 Ti-vel, HD felbontásban, főleg Hyper-Threadinggel nem működnek jól. Ellenben a Ryzen kifogástalan. Nem tudjuk miért, de a Hyper-Threadinges dolgot RTX 20-ra más is jelezte. Persze talán nem volt szerencsés alig működő driverrel rendelkező GPU-val mérni, de a mérések előtt honnan tudhattuk volna, hogy valami gubanc lesz?
(#35674) huskydog17: Írsz nekik és kész. Mondtam. Nem zavar, ha válaszolnak, de én nem rakom ki a magánlevelezéseket. Nem érdekel, hogy nem tetszik, én sem örülnék, ha egy másik média munkatársa kiadná, hogy írt xy ügyben nekem, és beszélgettünk. Ez ránk tartozik, de ha mással beszél az ügyben, az szabad.
Senki sem mondta, hogy Full HD alá fog menni a játékos, de múltkor arra panaszkodtak az olvasók, hogy miért tesztelünk magas felbontáson procitesztet, ugyanis itt nincs köztük különbség. Most visszatértünk a régi modellhez, hogy akkor hozzuk ki a különbséget. De ha ez sem jó, akkor most már döntsétek el, hogy mi legyen.
Kérdés mit értesz engine limit alatt. Pár százalékot arra fognék, de nem 40%-ot. Vagy az Intelre külön be van írva, hogy alacsonyabban legyen az engine limit?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA 600W
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest