Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaTpr0F

    senior tag

    Ilyet még nem nagyon láttam, gondoltam leírom:

    Amazon.co.uk-ról rendeltem egy Nixeus Revel egeret. Nem jött be, indítottam egy visszaküldést. Ma este csomagolnám be, majd eszembe jutott, hogy az eredeti címzésen németből küldték a cuccot annak ellenére, hogy uk-s oldalukon rendeltem. Írtam nekik egy üzenetet, hogy, ha nem nagy baj, akkor én inkább a német return centerükbe küldeném, mert nekem az kényelmesebb lenne. Erre kapom a választ kb. fél óra múlva (22ó30p-kor!!!, igaz nekem indiainak vagy, arabnak tűnő nevű ügyintézőtől, lehet náluk már reggel van), hogy értik a gondomat, elnézést kérnek és visszautalták a pénzt. Az egeret tartsam meg, vagy semmisítsem meg, ahogy jónak látom. :Y (Ismétlem, én csak annyit kértem, hogy nagy küldjem a német központjukba, semmi egyebet nem kértem számon vagy panaszoltam, hogy az UK nekem drágább, vagy ilyesmi).

    Most ezt nem mint egy kihasználadó eljárást szeretném megosztani, hanem az Amazon customer service több mint korrekt hozzáállását. Le a kalappal.

Új hozzászólás Aktív témák