Hirdetés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- OLED monitor topic
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
zacci
senior tag
Sziasztok,
Sok evvel ezelott regisztraltam az Amazon.de oldalon, de nem rendeltem meg onnan. Most szerettem volna rendelni egy termeket. Szepen be is leptem, beallitottam a 2FA-t, es modositottam a jelszavam erosebbre. Modositottam a szallitasi cimet, mert ido kozben elkoltoztem, megrendeltem a termeket, bankkartyaval fizettem, szepen le is vonta az osszeget a kartyamrol. Ezek a trogerek meg csak nem kuldtek az arut, erre ma kapok egy mailt az account-alert@amazon.com cimrol, hogy letiltottak az accountomat, mert allitolag gyanus mozgasokat erzekeltek rajta es allitolag e-miatt toroltek a megrendelesemet is. Nem ertem, ha nem akarjak kikuldeni az arut, akkor irjak azt es ne tiltsanak ki. Persze nem tudok nekik irni sem, mert ezen a szutyolk amazon.de oldalan ahhoz be kellene jelentkezni. En meg nem vagyok hajlando Amerikaba telefonalgatni.
Milyen e-mail cimre lehet nekik panaszt kuldeni es kerni, hogy ugyan oldjak mar fel az accountomat es kuldjek az arut, vagy adjak vissza a penzemet. Az biztos, ez volt az elso es utolso, hogy dolgom volt az Amazonnal.Segitseget elore is koszonom, es elnezest, de nagyon felbaxtak az agyamat.
zacci
A biztonsag kedveert modositottam meg egyszer jelszavamat, de ettol meg le van tiltva a fiokom, tehat lofaxt sem ertem vele.
Ezt kapom, ha be akarok jelentkezni:
We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance.
Es ime a level, amit elvben az Amazon kuldott:
Hello,
We believe that an unauthorized party may have accessed your account. To protect your information, we took the following actions:
-- Signed you out of risky active browser sessions
-- Deregistered risky devices
-- Reversed any modifications made by the unauthorized party
-- Canceled any pending orders
-- Disabled the password to your account. You can no longer use the same password for your account.Please call Customer Service and ask to be transferred to the Account Change department to regain access to your account.
Customers within the US: 1-800-388-5512
Customers within Canada: 1-800-201-7575
International customers: 1-206-922-0880In the meantime, follow these instructions to make your account more secure after you regain access:
-- Do not use the same password that you use on other sites, including the one used with your email provider.
-- Actively monitor all your accounts, including your email. Check if there were any unauthorized changes, such as auto-forwarding or deletion rules in your email settings.
-- Review your recent order history and archived orders, and report any unauthorized orders placed to your account. Review this by going to "Your Account" and go into "Archived orders."
-- Remove any unauthorized device registered to your account by clicking "Your Account," then "Digital Services and Device Support," and then "Manage Content & Devices."
-- Register a mobile phone number to receive notifications through a secure source by clicking "Your Account," then "Login & security," and then "Add" next to "Primary mobile number." If you have already added a mobile phone number, you may see an option to verify the number.
-- Enable Amazon's 2-step verification to add an extra layer of security to your account by clicking "Your Account," and going into "Login & security."
-- Download the Amazon mobile shopping app and turn on push notifications to your account to ensure you are notified about any order or account updates on multiple channels.To learn more about how this may have happened and what else you can do to secure your account, go to "Security and Privacy":
https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201908990Account Specialist
Amazon.com
https://www.amazon.com
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Gyúrósok ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- World of Tanks - MMO
- Battlefield 6
- A mostaninál szélesebb Foldon dolgozhat a Samsung
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Tartós Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD
- Gamer PC - INTEL I7-14700KF / RTX4080 SUPER 16GB / 32GB DDR5 / 3TB SSD / 1000W 80+GOLD / 360 AIO
- Dell Optiplex 3050 Sff i5-7G /8 gb ddr4/NVME foglalt/ 250gb ssd
- AMD Radeon RX 7600 8GB OC HIBÁTLAN!!
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 7210 2-in-1 12" FHD touch, i7 10610U, 16GB RAM, 512GB SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Xiaomi 14T Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple Imac 21,5 Inch, Late 2015! Intel Core I5 + Intel Iris Pro Graphics. 1TB Háttértár!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


