Új hozzászólás Aktív témák
-
earny
tag
1024 napja regeltem! Kerek évforduló!
Más:
Biznic V3-hoz ha jól láttam lehet rendelni opcióként tv tunert. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? -
Xantomas
őstag
válasz
vaszoly #1593 üzenetére
Nem rontani akarom kedvenc gyártom topikját, de itt van egy, igaz ez 4e ft-tal meghaladja a 140K-t.
[L]http://www.laptopszalon.hu/product_information.php?product=722&title=DELL%20NB%20Insp1501nSem3500+%20512M%20120G[/L]
Polip, csak most nézem... Hol vannak az infók, hogy a gépekre mennyi garancia van? -
vaszoly
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok laptop témában. Szeretnék venni egy gépet (csak irodai felhasználásra). Két gépet néztem ki: Albacomp Eco-Mobil Traveller V6 és az Acer 5310. Kb. egy ár, csak az Acernél 1 év gari van, míg az albánál 2.
Melyiket ajánlanátok? (Polip tesztjét a laptotkalauz.hu-n olvastam, az elég pozitív)
köszi -
Davey7
senior tag
na megvettem a notit! egész jó...eddig semi bajom nincs vele,csak olyan téren csalódtam,h azt hittem,h be vanak építve a dolgok...pl kami,meg 1-2 kimenet...
nekem a kamival kapcsolatban lenne kérdésem,h milyen való bele és kb. milyen árba tudják ezt belerakni?minden albacompot forgalmazó helyen beletudják ezt tenni?elsőkörben ennyi...
-
ityam
őstag
egy olyan kerdesem lenne hogy mennyire altalanos hogy kb 6-7 ora amig feltoltodik a noti?kb 10000mWh al tolti.ezt az idot soknak tartom kicsit, igaz nem is kicsi az aksi.
-
ityam
őstag
Nah megvettem ay uj notim:mitac 8207d (gyakorlatilag egy albacomp noti csak nem tom melyik fantazianevű) egy 1.86 os celeronM el 2x 1 giga rammal x1600 al(17" Wide kijelzővel). Egyenlore teljesen meg vagyok vele elegedve, egyeduli dolog ami picit nem teccik hogy melegszik,de vegulis megszokhato. Mindenesetre a regi mobil sempronos ,xpress 1100 as aceremhez kepest sokkal jobban melegszik de mondjuk ez ertheto.9 Cellas aksi van benne igy meg a celeronnal is kb 2 es fel orat birja aksival full fenyeron(ha nincs nagyon leterhelve).