- Hisense LCD és LED TV-k
- A GDDR7 memóriák okozzák az új GeForce-ok magas árazását
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jlaci74
aktív tag
válasz Mitrogabesz #67984 üzenetére
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #67993 üzenetére
Vagy kölcsönkérni egyet egy teszt erejéig.
De azt mindenképpen tudni kellene, hogy amikor jelentkezik a hiba, akkor a tengely látszólag a helyén van vagy kicsúszott egy kicsit.
Tome, vagy többiek, az itt [link] látható belső tengely le tud lazulni a motorról ezáltal tud kontakthibát okozni? Azaz nem az alu tengely mozdul ki ebből a belső tengelyből, hanem a belső tengellyel együtt mozdul el az alu is?
-
Géjza
őstag
válasz tome0001 #67987 üzenetére
Jah, mikor írta, hogy vett 8Nm-es tápot és vele rakatta fel, akkor gondoltam te voltál.
De akkor most az a kérdés, hogy valóban kicsúszik-e a tengely a dupla szorító ellenére is (teljesen vagy "csak" érintezési hibát produkál) vagy a tengely a helyén van és valami más mizéria van, ami miatt fw-t akar frissíteni (kérdés, hogy min akar frissíteni mindig). Fura, hogy játék közben akarja. Kkontakt hiba triggerelheti? Úgy érzékeli, hogy épp most tett rá egy perecet, aminek nem friss a fw-e?
[ Szerkesztve ]
-
Mitrogabesz
kezdő
Oké köszi
-
hemaka
nagyúr
válasz Mitrogabesz #67984 üzenetére
Meg en is azon agyalok melyik legyen vagy csinaltassak, de a tobbeieket kerdezd meg ok tudjak ezt jobban.
crazy mudi dog ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
tome0001
Topikgazda
Én segítettem meghúzni Flegmajomnak a kétoldalú szorítót egy személyes találkozó keretein belül, de mivel én is ezt használom, tudom hogy kell meghúzni, tudom hogy kell állnia, azzal nincsen baj.
A nyomatékkulcsom épp az egyik havernál volt kölcsönben, így sajnos az nem volt nálam amikor feltettük a kétoldalú szorítót, de 15 év bicószerelési tapasztalattal nagyjából érzésre tudom mennyi 12Nm.
Megbeszéltük, hogy ha járok felé, a nyomatékkulcssal lehúzom neki 12Nm-re.
Küldött képet, 1mm van a két szorító között, ahogy nekem is, tehát nem ér össze így elvileg jónak kéne hogy legyen.
Azt nem tudom, hogy esetleg a sok szétcsúszástól mennyire kopott el a tengely széle esetlegesen...
De én is most hallok ilyet először, hogy a kétoldalú szorítóval kimozdul a tengely...
Így itt nekem is elfogyott a tudományom sajnos, pedig nagyon szívesen segítek bárkinek, de ittmár konkrétan felhúzom magam hogy mi lehet a baj -
Géjza
őstag
válasz FlegMajom #67982 üzenetére
Azt majd meglátjuk, hogy lesz-e...
Up to date az összes firmware (pedál/bázis/perec)? Mit akar frissíteni? Bázist? Pedált? Perecet?
Egyáltan tudtommal ha kicsúszik a tengely, akkor nem fw frissítést kezd el, hanem csak lecsatlakozik a perec, halott lesz a perec.
Videón mutatják hogy kell állnia a tengelynek: [link]
Lehet nem is tengelyproblémád van. Vagy szemmel láthatóan is kijön a tengely, mint a videón is látszik?
[ Szerkesztve ]
-
hemaka
nagyúr
válasz Mitrogabesz #67980 üzenetére
En is akartam venni, de ide nem szallitanak valami miatt.
crazy mudi dog ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
FlegMajom
junior tag
Pofára esés nem lesz, mert a gyári szorítóval még rosszabb volt. Nem szórakozásból cseréltük le.
Igen, balfék voltam, használtan vettem, magánszemélytől, mert a Fanatec oldaláról nem tudtam rendelni. Biztos béna voltam, de ahányszor megadtam, hogy Magyarország, mindig átjavította másra.
Azt nem tudom, hogy mennyit használta az előző tulajdonos. Azt tudom, hogy januárban vette, én pedig áprilisban vettem tőle. Ránézésre is újszerűnek tűnt, kipróbáltam, működött. Gyári szorítóval és táppal használta. Néhány hónapig nálam is rendeltetésszerűen működött. Aztán elkezdett használat közben is frissítést kényszeríteni. Játék közben elrántotta, kikapcsolt minden funkciót és közölte, hogy most azonnal frissíteni akar. Persze hiába frissítem, semmit nem ért. Reklamáltam az előző tulajnak, hogy teljesen megbolondult a kormány, pedig nem csináltam vele semmi különöset. Ő mondta, hogy valószínűleg csak kijött a helyéről a tengely. Szétszedtem, visszaraktam, max 1-2 óráig működött, aztán megint ugyanaz. Beszéltem valakivel, aki ezzel foglalkozik, ő se tudott vele mit kezdeni, de elküldte az egyik eladó hirdetését innen Hardverapróról. Ráírtam, megkértem, hogy cserélje le ő a szorítót. Egyrészt azért, mert állítólag szakszerűen kell meghúzni, másrészt annyi kézügyességem sincs, mint egy lónak. Megcsinálta, a boost kit-et is megvettem tőle. 1.5 óráig jó volt, aztán megint nem. Szétszedtem, ráhúztam amennyire bírtam. Addig működik, amíg nem megyek dirt pályára. Ott egy kört se bír.
Az új cuccokat pár hete vettem -
Géjza
őstag
válasz FlegMajom #67978 üzenetére
Lesz pofáraesés, mikor kiderül, hogy az alis szorítóval van a bibi, amihez semmi köze fanának...
Szóval amíg nem tudod biztosan mivel van konkrétan a gond, addig kár lehúzni bármit is vagy fröcsögni a vakvilágba.
Ha csak ez megy és érdemben nem válaszolsz a kérdésekre, amikből ki lehetne deríteni, hogy mivel is van a gond és hogy lehetne azt megoldani, akkor végülis nekem is tökmindegy mivel szívsz vagy mit éppen mit húzol le (lehet alaptalanul)...
[ Szerkesztve ]
-
Mitrogabesz
kezdő
Sziasztok. A Gt omega playseatekről mi a véleményetek?
-
Bandit21
addikt
válasz FlegMajom #67978 üzenetére
Figyu segíteni akarunk csak az információ amit adsz nem mutat egy irányba hagyjuk az autókat az külön vallás
Legyen már világos:
Mennyit használta akitől vetted ?
Mivel használta ?
Te használtad úgy ahogy ő?
Mit vettél hozzá?
Mennyi idő után cserélted le rá?
Az új cuccal mennyi ideig használtad?Hidd el nekünk aztán nem fáj ha kifogtad az egyetlen rosszat és az se ha ezt később hirdetett reklámban tolod akárhol nem ez a lényeg hanem hogy működjön.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
FlegMajom
junior tag
válasz Gomez86 #67976 üzenetére
Egyetlen terméke miatt húzom le, mert egyet vettem. Ráadásul, ahogy már említettem, nem az első kormányom. Leginkább azért húzom le, mert alacsonyabb kategóriájú termékek is sokkal tovább bírták.
Nem mondom biztosra, hogy semmit nem csinálok rosszul, simán lehet. Akkor miért csak ezzel? A többi kormányt miért nem tettem tönkre néhány hónap alatt?
Szinte mindenhol megkaptam, hogy rajtam kívül mindenkinél jól működik. Ezzel nem igazán vagyok kisegítve.
A japán autókról is szinte csak pozitív véleményeket hallok. Én mégis lehúztam kivétel nélkül mindet, amit próbáltam. Egyik rosszabb volt, mint a másik. A VW autóival sose volt bajom, Saab-okkal se. -
Géjza
őstag
válasz FlegMajom #67972 üzenetére
Ez sem világos (korábban írtad):
"Már vettem hozzá alumínium szorító gyűrűt is, elvileg 12 nm-re ráhúzta, akitől vettem."Hogy mi? Akitől vetted, az a gyári szorítóval használta, de te vettél 2 oldalas szorítót, amit az eladó rakott rá csak neked? Azaz az eladó nem használta sosem ezzel a leszorítóval? Így van? Mert akkor kb dobd ki azt az általad vett leszorítót, tuti azzal lesz a bibi (nagy a belső átmérője). Ha így van, akkor vegyél hozzá való leszorítót vagy tuningold meg a tengelyt pár tekerés szigszalaggal.
-
Gomez86
őstag
válasz FlegMajom #67972 üzenetére
Még ha úgy is van hogy a tiéd rossz/hibás és nem te csinálsz valamit rosszul akkor is, lehúzni egy márkát egyetlen terméke miatt az nem túl.... valóságos?
Vannak itt vagy 100-an Fana bázissal és senkinek nincs gondja vele a szorítóval...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
Akkor nincs mese H váltó, és kormányváltós kerek + formula perec
KS-ről van sok video a neten, de bármi kérdésed van vele kapcsolatban tedd fel nyugodtan és megpróbálom megválaszolni a csekély tapasztalatom alapján.
(azért az SGP videoban picit hangosabb mint valóságban, bár nem sokkal. Illetve azóta vagy megszokta a fülem, vagy enyhült egy kicsit)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
zsozsa74
őstag
Ár/érték arányban a Fana H/szeki váltójánál jobbat nem találsz. Nekem 9 éve teszi a dolgát. És sokkal jobb a sebességek elhelyezése (egymástól való távolsága), mint akár a TM, akár a Simagic H váltóján. És csak 250 euró.
Automobilista 2 - www.lowfuelmotorsport.com - Steam: zsozsa74
-
FlegMajom
junior tag
Tényleg csak két féle pedálszett van Moza bázishoz?
Annyira hülye még én se vagyok, hogy kiszállásnal a kormányra támaszkodjak. Magam felé nem tudom miért húznám. Úgy tudom, hogy a W11-esen kívül más autó nem rendelkezik kettős tengelyű kormány rendszerrel.
Esetleg lefelé húzom egy kicsit, de az se valószínű.
Nem ez az első kormányom, de a többivel sose volt hasonló problémám. A vicc kategóriás tescós kormányom is sokkal többet bírt, mint a híres Fanatec 😅 -
Feck
tag
válasz Gomez86 #67943 üzenetére
Szerintem nálam is a KS perec lesz/lenne a nyerő.
Meg is néztem néhány videódat. Tényleg csattog, nem tudom ez éjjel a szomszédot mennyire zavarná..
Most kicsit meglőve érzem magam, pedig olyanjólelterveztem az egészet. A vezetés élményéhez nekem sokat ad a H váltó és kuplungozás, külön szeki váltót lehet nem is szeretnék (elég, ami a kormányon van), maximum olyat, ami tudja a H-t is - persze pont a Mozánál nincs ilyen...Átfutottam összehasonlításokat, és a CRP pedálnál alapvetően jobbnak tartják a P1000-et, igaz 100 EUR különbség van is köztük.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz FlegMajom #67959 üzenetére
Ez vagy az utángyártott szorító hibája (nem jó hozzá) vagy user error van...
Ha nem jó a szorító mérete, pl minimálisan nagyobb a belső átmérője, mint a tengely átmérője, akkor hiába húzod meg tökig, nem fogja rendesen rögzíteni a tengelyt. Ha a két félkör teljesen felfekszik egymásra mindkét oldalon, semmi rés nincs köztük a 2 oldalon, akkor nem jó a szorító mérete és persze ki fog csúszni a tengely. Ha ez van, akkor pl. 2-3 tekerés szigszalaggal a tengelyre, ahová a szorító menne és ha így rögzíti rendesen a tengelyt, akkor a szorító belső átmérőjével volt gond.Gyári szorítóval próbáltad? És húzd meg a csavart/csavarokat, ahogy bírod.
Nálam a gyári egyoldalas szorítóval sem volt különösebb gond, néha rá kellett nézni és ha kicsit kimozdult, akkor lelazít, tengely visszatol és meghúz. Fél év alatt 1x kelllett ezt megcsinálnom. Azóta a kétoldalas van, azzal meg sem moccant a tengely fél éve, hozzá nem kellett nyúlnom.
Fana itt annyiban hibás, hogy a csl dd-hez adott 1 oldalas szorító az nem hülyebiztos. Aki a perecbe kapaszkodik és magafelé huzigálja, akkor az egy idő után ki tud csúszni. Adhatná ehhez a bázishoz is a gyári kétoldalas szorítót, mint amit ad a nagyobb base-eihez.
Aki így, nem rendeltetésszerűen használja vagy tutira akar menni, akkor 1-2e Ft-ért vehet MEGFELELŐ utángyártott 2 oldalas szorítót.
[ Szerkesztve ]
-
mozso
senior tag
Visszakerestem, 2022 Januar 5-en raktam fel az asztalomra a CSL DD-t. Ami azota sem lett leveve........ szoval hasznalom rendesen.
Ezt az egyetlen modositast csinaltam (pirossal), hogy az osregi QR1 oldaliranyban se mozduljon egy tizedmillimetert sem (erre erzekeny vagyok).
Soha semmilyen gondom nem volt a lelazulassal, pedig LC-s pedal van gurulos szekkel parositva, azaz elvileg le kellene huznom a kormanyt magam fele.
Persze a szek rogzitve van. Akinek tengelyiranyban lelazul a CSL azok szerintem nem ulnek stabilan, az autoban sem a kormanykerekbe kapaszkodsz. Vagy ha kanyarban megis ezt teszed, akkor kritikus szituban gond lesz.
Sohasem felejtem el amikor Weber Gabor a Hungaroringen meglokte a konyokomet vezetes kozben, hogy felhivja a helytelen vezetesi poziciora a figyelmemet. Nem kellett meg 1x elmondani, azonnal beallitottuk. -
Bandit21
addikt
válasz FlegMajom #67959 üzenetére
+1 a magad felé húzásra. Épp nem néztem hogy áll a topic lakókról szóló táblázat de korábban kb az volt az arány, hogy 75 bázisból 50 csl dd volt, és ilyet nem írt még senki.
Elég reprezentatív. Főleg h ha jól értem használtan vetted, tehát valaki már ment vele korábban. Nekem is sok idő volt mire kiöltem magamből a magam felé húzást. Jó üléspozi kell hozzá.
Nyilván az r9 főleg az r12 v egy alpha mini jobb komolyabb cucc, de ha ez a gond, hogy kihúzod, akkor erről inkább szokj le a csl dd-nél és utána lépj fel ha teheted.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
addikt
Tuti, hogy a kormányba kapaszkodás és a maga felé húzás miatt lazulnak ki a tengelyek. Nekem a két és fél éves CSL DD tengelye amikor QR2-re lett cserélve, kb. fél mm-re se volt kihúzódva. Gyári bilinccsel gyári meghúzással. Viszont végig Wheelstand Pro-n volt használva aminél ha elkezded magad felé húzni a kormányt, akkor az egész állványt magadra húzod. Egy rigre szerelt bázisnál ahol az ülés is fix, simán ki lehet húzni a tengelyt, főleg ha közben még jobbra-balra rángatja az FFB...
-
Moby
veterán
válasz noblem1983 #67961 üzenetére
Mi az, hogy nincs szükségük QR-re? Nekik is van gyorscsati a sajátjuk. Volt azzal is szívás az elején, lepattant magától. Persze erősen kellett tépni, de szerintem ez a kicsúszik a tengely is erősen user error, mert ilyen erő fel sem lép, csak ha a user huzza maga felé a perecet. Nem érteni miért, de ez is ilyen kissé általános probléma. Szóval amikor a gyártó azt gondolja, hogy ilyet nem fog a user csinálni, mert nem normális dolog, akkor minden második ezt fogja csinálni. Szóval ők sem tehettek mást, mint kicserélték a rugót erősebbre a QR-ben.
-
FlegMajom
junior tag
válasz noblem1983 #67961 üzenetére
Nekem ennyit nem ér 😅
Mozáról nincs vélemény?
Másik problémám az, hogy nem tudom megkerülni a steamVr-t, pedig nagyon utálom. Beállítottam alapértelmezettnek az OpenXR-t, de csak az AC és az iRacing működik.
Nem lehet valahogy letiltani? Ha egyszerre futnak, csak meghülyítik egymást szerintem.
Amúgy az ACC miért csúnyább, szemcsésebb nálam a régi AC-nél? Ugyanolyan felbontáson nyomom őket. -
noblem1983
senior tag
válasz FlegMajom #67956 üzenetére
Vannak még ők akiknek nincs szükségük QR csatlakozóra [Asetek La Prima] de ez se olcsó sajnos.
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
Laby
őstag
válasz adrian360 #67951 üzenetére
Azért abba megállapodhatunk hogyha váltás élményt szeretne valaki, akkor nem Nascarozni szeretne, hogy egyet fel-egyet le legyen max a váltási teendő körönként, vagy legtöbbször még annyi se, csak ha bejön a pace car, akkor lehet váltani párat.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Laby
őstag
válasz Lac-coo #67944 üzenetére
Én is szeretem nagyon a H váltót, de online versenyzésben nem nagyon van már rá lehetőség, így elég ritkán lehet.
Egyáltalán nem népszerűek a H váltó autós szériák már sajnos.
Elvétve 1-1 Mx5 esetleg, de iRacingban már az is szeki váltós lett az ND szériával.CS V2 videóm nekem is van, de én például nem szerettem az átmérőjét. Nekem már túl széles volt, és nem volt komfortos annyira pályaversenyzéshez.
Ráadásul az az egybefüggő LED sor ultra gagyi szerintem, főleg hogy semmi értelmes színt nem lehet hozzáadni, csak ilyen gyerek játék kinézetet.
Viszont van új verzió már belőle, ott hagyományos LED "pöttyös biszbasz nem tudom mi a neve" megoldással már nem tűnik rossznak.Most már Simagic vonalon vagyok ugye, itt a GTS méretre sokkal jobban bejön, de ez erősen szubjektív és felhasználás függő.
[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Gomez86
őstag
Nagyon hasonló setup-om van, bár én a ks perecet választottam de összesen szerintem 2x használtam mert szinte kizárólag rally-zok (kerek pereccel).
Itt a korábbi videoim közt láthatod a Moza CS V2-t mint kerek perec, aztán a frissebekben pedig az SGP-t csattogni (pl Mexico power stage), meg egy sima rally kormányt QR-el feltéve.Hasonlót mondtam volna mint Jules, hogy a H váltót nagyon ritkán fogod használni, így ha esetleg szűkebb a keret talán hasznosabb az SGP.
Nekem tanulság volt hogy tudtam hogy fogok majd vásárolni egy "üres" rally/drift perec is, és hiba volt nem akkor egyből megrendelnem a QR-t hozzá. Így csak azért nem szívtam a fogam mert később lett elérhető az SGP, és azt amúgy is rendeltem, és becsavartam mellé a QR-t. Ha egyben akarod letudni a rendelést és nem Moza kerek perecet szeretnél akkor érdemes lehet azt is a kosárba tenni.Illetve még annyi, és aztán majd jönnek a tapasztaltabbak és elmondják, hogy nekem annó amikor válogattam (tavaly november) akkor azt mondták hogy a Moza pedálja nem annyira acélos. így én pedálból a Fanatec (CS V3) mellett tettem le a voksom.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Feck
tag
válasz JulesTS #67941 üzenetére
Köszönöm a linket és a beszámolót
Igen, a váltó és kéziféknek onnantól lesz értelme, mikor lesz egy kerek perecem is. Csak mivel készül a rig, ezeket előre szeretném lefixálni. A Moza SGP-t is néztem és talán tényleg több értelme lenne, ráadásul gyorsabb lehet a váltás is vele... az, hogy kicsit hangos, szerencsére nem zavarna senkit.[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
addikt
Jó irány...
Nem akarlak semmiről lebeszélni, vagy valamire rábesz|lni, csak pár megfontolandó dolog:
Külön váltó és kézifék általában ezekhez kell: rally, drift, ETS2/ATS, city car. Viszont ezekhez általában nagyobb kormányelfordulás és kerek perec szükséges. Szóval amíg nincs kerek perec, addig nem biztos, hogy használnád a váltót és a kéziféket.
A másik megfontolandó, az a H váltó. Próbáltam Moza H váltót, tetszett is, de nincs szeki módja. A H váltónak akkor látom értelmét, ha pár régebbi rally autót, vagy pálya autót (Raceroomban is akad ilyen) szeretnél autentikusan vezetni. Egyedül talán ETS2/ATS amihez "kötelező" a H váltó, de akkor arra kell felező, sor váltó kapcsolós váltógomb. A szekvenciális váltó talán többször kell mint a H. Nekem SHH volt amit lehet váltani H és szeki között, de folyamatosan csak szekvenciálisan használtam. Amikor nyertem egy Moza SGP-t [link] , akkor nem is gondolkodtam, hogy az SHH helyett csak szekvenciálisat feltegyek-e. A Moza SGP egyébként nagyon jó, csak kicsit hangos. -
Feck
tag
Üdv Srácok!
Végül úgy döntöttem, hogy a MOZA irányába megyek el, egy R12-es lehet a befutó. Kormányon még filózom, hogy a KS vagy a GS V2P legyen.. később majd lesz kerek perec is.
Továbbá ezeket az elemeket néztem ki, ha van bármi ellenvetés, jobb ötlet, örömmel fogadom:- pedál: MOZA CRP [link]
- váltó: MOZA HGP [link]
- kézifék: MOZA HBP [link] -
-
Bandit21
addikt
Remi Gaillard?
Ha francia és tornász az csak O lehet.Loeb 14/15 -be összetett 3 volt a wtcc vb-n. Mondjuk azok elég Citroen fejnehez évek voltak ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
#214
aktív tag
Tegnap böngésztem az iRacing heti felhozatalát és megakadt a szemem a Ferrari GT3 Challenge global ranglistáján.
Jelentősége amúgy semmi, ezen a global ranglistán pusztán részvétellel is lehet pontokat farmolni, és semmi bizonyítékom, hogy valóban Loeb lenne a név mögött. Ezt az egy releváns videót találtam, csak semmit nem értek belőle.
-
tvamos
nagyúr
válasz fatal` #67406 üzenetére
Koszonom nektek a sok segitseget, vegul sikerult megjavitani a regi kormanyt.
Azt mondta a gyermek, hogy ez ot egyaltalan nem erdekli, szoval... nagy orom, hogy nem ruhaztam be ebbe penzt. Persze, en elveztem a kormannyal jatszast, olyan sok helyet foglal a lakasban, hogy nekem ez nem eri meg. Megy vissza a raktarba a cucc.
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
szacsee
nagyúr
válasz FlegMajom #67925 üzenetére
Távolról csak tippelgetni tudok.
Nálam acél gyűrű volt, aliról vettem, elvileg az alunak is bírni kellene, de a csavar túlhúzást jobban bírja az acél gyűrűs megoldás.
Kicsit várni kell rá, ha aliról rendeled, de lehet van fórumtársaknál is acél változat amit már ésszel, de jobban meg lehet húzni a csavart.
Mielőtt ezt megteszed érdemes megnézni, nincs-e valami a tengelyre kenve. A CSL DD motor tengelycsonkja kompozit műanyagból készült ha jól sejtem, a tengely pedig alumínium. Töröld le száraz mikroszálas ruhával, ha van rajta valami, esetleg a tengely hasíték belső részét is, utána betolva próbáld ki, ha nem jön össze, akkor acél gyűrűs megoldás segíthet, vagy a Fanatec support.Aztán lehet tévedek és pont valami kencével vékonyan bekenve tapad meg jobban a tengely, bringás topikban rákérdezhetsz, hogy karbon bringáknál alu nyeregcsőnél hasnzálnak-e valamit, hogy ne kelljen széttépni a nyereg gyorszárat.
Szerk: Legfontosabb, kormányba ne kapaszkodj soha, ha felállsz a cockpitból, vagy tengelyt hosszíiányú mozgásra ne kényszerítsd!
[ Szerkesztve ]
-
-
FlegMajom
junior tag
Üdv,
Valaki tudna segíteni CSL DD tengely rögzítés probléma megoldásában? Már vettem hozzá alumínium szorító gyűrűt is, elvileg 12 nm-re ráhúzta, akitől vettem. Másfél órát bírt
Szétszedtem, jobban meghúztam, most működik. Ha viszont dirt pályára megyek iRacing -ben, egy kört se bír.
Attól lehet baja, hogy jobban ráhúztam?Előre is köszönöm a segítséget
-
biker
nagyúr
amit én csináltam, az nem giro szenzoros, hanem kormányszög elfordulásból számol, de kicsi lengés itt is van benne, mert ha hirtelen ránt egyet a kormány, azt nem mindig tudja lekövetni a kormányszög érzékelő > simhub telemetria kimenet > adatkiolvasás > simhub dash elfordulás beolvasás > elforgatás
ebben van egy minimális késés, és lehet olyan hirtelen rántás a kormányon, ami után kicsit lengeni látszik
[link] ilyenDe tény, ennyire nem leng.
Egyébként értelme van, fejjel lefelé nehéz olvasni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
veterán
A tesztek szerint viszont elég nagy különbség van a GT DD Pro natív működése, és a CSL DD+drivehub között FFB tekintetében. [link]
Nekem is ez a bajom, ahány átlakaítót néztem eddig, egyik sem adja azt, mint a natív támogatás, konzol esetén meg bele van az ember kényszerítve a Fanába. Ennyi pénzért meg már lehetne sok minden mást is venni, vagyis így nem lehet[ Szerkesztve ]
-
Moby
veterán
válasz Pista0001 #67914 üzenetére
De nincs mihez. Maga a bázis teste az egyetlen fix pont(de azokon sincs egy common rögzítési pont), a graviszenzor is azért lett az, hogy bármilyen bázishoz lehessen használni. Az másik kérdés, hogy opcionálisan az belekerülhetett volna, hogy moza bázis esetén ne a graviszenzor működjön, hanem a bázis küldje el az állásszöget, de ez még akár bele is kerülhet, szoftveres feature lévén.
-
zozek
tag
Ha már szóba jött a ps, valakinek van tapasztalata a drivehub-al? CSL DD-m van, hamarosan megint lesz Ps5 otthon és jó lenne a GT7 kormánnyal
-
Moby
veterán
Közben abból sem látszik semmi, hogy nem érné meg gyártani a GT DD Pro-t, vagy a nagyobbik clubsportot ahol ügyesen összekötötték a nagyobb nyomaték feloldását a ps kompatibilitással, 200 euróért, ami majdnem egy amúgy elég szarul működő Ras1ution 2 ára, amit szintén sokan megvesznek.
-
tome0001
Topikgazda
Annyira kevesen használnak középkategóriás kormányt PS-en, hogy nem éri meg kifejlesztni rá egy bázist, sőt a Sony-nak is vastagon kell fizetni a license-ért (ahogy a Fanatec is teszi).
Pont emiatt kerül majdnem 2x annyiba a GT DD Pro mint a CSL DD. És szinte tök egyforma a két bázis.
Aminap néztem egy cikket monitor használatról, és a Steam-es játékosok asszem 3-4%-a használt csak UW monitort, és további 3% 32:9-et. Ez is meglepett, mert azt hittem sokkal nagyobb lesz ez a szám.
Ezt csak azért írom, hogy nem gondolnád amúgy mennyire kevés embernek van igénye PS-en középkategóriás kormányra... -
Moby
veterán
Amúgy nem akar a moza (vagy bárki más) végre PS komtibilis bázissal előjönni? Ez vicc, hogy ennyire egyutas ez a téma máig
-
Moby
veterán
Nem, ez ilyen (sajnos). Nem a kormányszög szerint forgatja el, hanem van benne egy gravity szenzor, ami így működik mindenben (mobiltelefon pl). Van előnye, meg hátránya, itt a hátrányok szembeötlőbbek.
Az viszont szuper, hogy saját dashboardot lehet rá szerkeszteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- A GDDR7 memóriák okozzák az új GeForce-ok magas árazását
- A Silent Hill 2 Remake is magyar szinkront kap
- S.T.A.L.K.E.R. - Anomaly
- Kutya topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Hyundai, Kia topik
- Silent Hill 2 teszt
- További aktív témák...
- Samsun Galaxy Watch 6 Classic R960 47mm
- Új Samsung Galaxy S24 Plus 256/12GB Black.
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple Pencil 1 - karcmentes, szinte új
- Jó áron ÁRON ELADÓ! Üzleti HP Elitebook x360 830 G10 Laptop! / i5-1345U 16GB 256GB Garancia2027.09
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest