Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    valaki jár még ide vagy van valami másik magyar forum ahol jobban pörög a topic?

    A kérdésem az lenne, hogy ki hogy csinálja azt, ha kialakit egy base mesht ami elég elnagyolt kinézetre , azután , hogy tudja növelni a poligonszámot és a pontosságát a modelnek anélkül , hogy a felület elromlana.
    Értem az alatt, hoyg görönygyos és hullámos lesz.
    Mert most addig oké, hogy az alapmodelre rádobok egy turbo smooth, ez megnöveli a poly számot, de ha ez után a finomitott meshháló vertexeit hozzáakarom igazitani a referencia kép pontjaihoz, hogy pontosabb alakhuséget kapjak, az azt eredményezi, hogy minden egyes vertexet kézzel kell oda igazitanom, és utána ez okozza a hullámosodást a felületetn és a loopok torzuláűsát.
    Ez eléggé megneheziti a későbbi részletek kidolgozását és a felületek sima felületét.

Új hozzászólás Aktív témák