Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Monitor hiba topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Huawei MediaPad M3 - a médiának bejön
- ZIDOO médialejátszók
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fogtunder
nagyúr
nekem több, mint egy hete nem volt időm játszani, éppen egy eléggé félrement Avenger defense küldim van, ahol nagyon kezd elfajulni a helyzet, azt kellene megcsinálni, de kb. a kampány felénél járok, amíg be nem fejezem, tuti nem lesz long war, de azt se tudom, hogy van-e értelme elkezdeni, mert egyszerűen nem lenne időm befejezni.
amúgy ez a küldetés elég köcsög, commander nehézség, 2. szintű fegyverek és armor van, közvetlenül a hajó mellet várt egy sectopod és két elite lancer, utána való körben megjelent egy sima és egy advanced mech valami adventtel, majd rögtön utánuk befutott két muton és a berserker queen. nagyjából megoldottam a dolgot, de még van egy nagyobb pod a térképen és már bőven jön az erősítés melléjük, a beacont viszont még nem is látom...
-
Djuree
félisten
ha van taktikai érzéked gyorsan megy a felállás, ha meg nem akkor lehet neked 2 napod is 1 pályára akkor sem fog menni. a pályákon úgyis sietni kell mert a dropok felőrölnek egy idő után...de ez nekem jó így éppen.
a pályákon nincs is időlimit csak körlimit, azzal nincs is gondom, az elfér tőlem, engem a földgömbön idegesít a limit. szépen sorban szeretem csinálni a missionokat, olyan sorrendben ahogy én szeretném, nem állandóan arra figyelni hogy jajj most melyiket csináljam nehogy nőjjön ez a rohadt számláló, vagy melyikre menjek hogy csökkenjen, és még az véletlenül sem az amelyik engem érdekelne és amelyiket szeretném csinálni hanem amelyiket MUSZÁJ! és ez itt a qrva nagy baj, hogy MUSZÁJból kell csinálni a pályákat nem úgy ahogy szeretnéd, mert ha úgy csinálod ahogy szeretnéd rábasztál. főleg nehezebb fokozatokon, ott már az elején is erre kell tervezni mert ha itt elrontod nem lehet helyrehozni később.de ha neked ez jó akkor egészségedre, azok vannak kevesebben akiknek jó így...szívesen tolnék ebbe is párszáz órát, de így nem fogok 100-at se.
-
fogtunder
nagyúr
nem,ingyen letölthető MOD.
a Long Wart készítő csapattal elég szoros az együttműködés, már a megjelenéskor voltak modjaik, mert előre kiadták nekik a játékot, és azt nyilatkozták, hogy nagyon komoly támogatást kaptak a készítőktől. hivatalosnak nem hivatalos, de azért nélkülük valószínűleg nem lenne ilyen szintű átirat.
-
Akkor jól gondoltam én hogy élve értékesebb.
Az volt az ötletem így józanparaszti ésszel hogy egy hullát nehéz kihalgatni.Biztonság kedvéért e szerint csináltam a guerilla-kat, de jobb így konkrétan tudni is.
Akkor még azt szeretném kérdezni hogy a council küldik megvárnak vagy azok is eltünnek?
Ilyen szürkésfehér épület ikonjuk van de van amikor nem pont az lenne a kövi lépésem hogy azokra rámenjek, -
Csak èlve vagy holtan is?
Közben összeállt nekem is hogy valszag itt is a feladatok fignak előre mozdítani.
Akkor egy másik kérdés.
Vannak ezek a guerilla küldetesek amivel valamit ugye lassíthatok amire készülnek.
Egyet választok, ez eddig oké.
De mi van a másik kettővel ami eltünik miutá a választottat megcsinálom.
Azokat nem lehet szabotálni azzal hogy lenyomom a facility-t? Vagy ezek nem függenek össze?
Peresze logikus hogy stratégiázzak és azt válasszam amit leginkàbb el akarok kerülni de jó lenne ha a többi event-nek is oda lehetne sózni facility lezúzással. -
-
-
Szal folyamat ad cuccot. Azt hittem valami fejleszthető belőle mint az elsőben volt mikor élve fogtam valakit.
Akkor lehet nem ezen a küldin fogom használni mert elég jó pàlya codex nèlkül is.Amúgy ő ki vagy mi?
Èpp elég jó volt a toturial pálya amúgy is de aztán mikor a videó végén még ez is megjelent, csak pislogtam hogy ez mivolt? -
Akkor találtam.
Tegnam nyomtam egy ilyen alien factory assaultot v mit. Az a nagy piros cucc a térképen.
Harmadjára már tök jól kijöttem volna de nem tudtam hogy itt nekem kell evac-ot kérni és az egyetlen sérült emberem kinyirták mire rájöttem hogy nekem kell lerakni az evac zónát.Másik folog hogy ebből a skulljack-ből mi fog majd következni?
Meg ez triggereli be s codex-et?
Mert eddig nem jött de ahogy elnyomtam a skulljacket egyből megjelent.
Gond nem volt vele. Kapott egy flash-t aztàn egy körből levis szedtem csak az evac-os bombázásom miatt csinàlhatom újra sz egészet.. -
Djuree
félisten
-
Djuree
félisten
ahha. most járok júniusban asszem, akkor még az belefér, addig kéne őket kiképezni még nem jönnek a nagy debellák, oda már kelleni fognak.
amúgy decemberben véget ér a játék mindenképp, vagy lehet évet is lépni? gondolom az avatar számláló is betelik egyszer mindenképp, mert ha a középső fő gyár ad kockát, azt ugye nem tudom már leszedni, csak ha a főgyárat támadom, de akkor meg vége a játéknak. -
fogtunder
nagyúr
+1
minél előbb rá kell menni a psi ops-ra, az első pár hetet úgyis a bázison fogja tölteni, hogy fejlődjön, de mire ki tudja küldeni az ember, már nagyon durva dolgokat tud csinálni. nekem az egyik kedvencem a Stasis, amivel meg tudsz bénítani bármit egy körre, amíg lepucolod a nagy dögök mellől a sallangot, aztán a következő körben meg nyugodtan el lehet intézni, ha az egész csapat rá koncentrál. de az összes páncélozott ellenfél ellen erősek, a domination is nagy előnyt tud adni, már csak azzal, hogy nem téged lőnek, amíg ott egy másik golyófogó a mellettük.
-
Djuree
félisten
-
Djuree
félisten
max az nem keveri aki nem ismeri a skilleket...sokkal érdemesebb keverni, van tök használhatatlan skill, meg eleve kinek mi a játékstílusa.
toturi:
2. sor közepe WS. köré kell resistance comms, power supply, proving ground, AWC.
ez a legjobb kombó sztem. powert igyekezz exposed power coil vagy mi helyére tenni, több energiát ad, bár az csak 3. sorban van, idő oda leásni, de én kivártam.később behozza a lemaradást...
-
Djuree
félisten
basszameg én meg direkt nem használtam, mondom csak 1 van inkább tartalékolom nehezebb helyzetekre.
lehet ma kezdek egy újat commanderen, ma sokat olvastam/kérdezgettem és sokkal többet tudok már a játékról. tudatosan fogok építkezni/fejleszteni. a mostani veterán játékomban úgyis game over lassan, mindent összevissza csináltam. -
emmm
őstag
Jaaa, na ez volt a kulcsmondat. Akkor már értem, miért csak a defensive matrix vagy mifenében tudtam használni, csak a szomszédos mezőre jó. Köszi, a legközelebbi végigjátszásnál már ezzel fogom kezdeni!
Spark: igen, ez a hátránya, ami pedig nem kicsi, sajnos. Egybéként sokat használtam, alig találták el; gondolom, az alap defense magasabb, kb. mint egy low cover.
-
emmm
őstag
Ezt nem értem. Hogy növeled vele a mérnökök számát? Én csak két gremlint kaptam, venni nem tudtam mérnököt benne. ?!
(#803) Cadal: nem rossz a Spark, meg többet is lehet belőle gyártani; közelharcban és tömegre is használható. De kb. olyan, mint a gránátos/heavy vagy milyen nevű kaszt, csak nagyobb páncélzattal a végén (4-es páncélig fel lehet húzni).
-
fogtunder
nagyúr
a specialist nekem is nagy kedvencem, de többnyire pont valami másra akarom használni, mint arra, hogy garantált sebzés legyen, kivéve a colonel rankon az AOE.
én leginkább az elején szeretek vinni egy grenadiert, mert ha mindenki mellé lő, akkor még meg tudom vele menteni sokszor a helyzetet, a kampány második felében ritkábban használom őket, de még akkor is ott vannak a speckó gránátok, amik DoT hatásúak, sokszor jól tud jönni.
-
fogtunder
nagyúr
ha azt a taktikát választod, hogy előre lopakodsz stealthes assaultokkal, és hátulról, beásva lövöd szét a beacont, akkor lehet jó, mert amúgy is mindenki ott van a hajó mellett és akkor az ellen is odajön, de egyszer nem volt még, hogy turret nélkül ne tudtam volna megcsinálni a küldetést.
-
KaraDani
addikt
Amúgy ennek a logikája régóta érthetetlen számomra. Oké kisérletezek valami lesz belőle, de utána ha már egyszer legyártottam azt a valamit, miért is nem tudom, hogy kell újra legyártani
Nem értem miért random továbbra is. Ha nekiállok a következő végigjátszásnak lehet megnézem csinált-e rá már valaki valami modot, mert iszonyat idegesit.
-
fogtunder
nagyúr
az elején ilyen lesz, később sokat javul majd, ahogy fejlődnek az emberek, de több a sérültem nekem is, és hárman már elhullottak. pont írtam múlt héten, hogy egy küldetésre alig bírtam egy használhatónak nevezhető csapatot összerakni. aztán azt is túléltem, mindenki elő lett léptetve, most már van pár fejletebb és egy csomó közepes emberem, rotálni kell őket, odaadni a killeket annak, aki még nem fejlődött és akkor működik. de egyébként elég nagy ugrás tényleg.
-
SaGa59
őstag
Amit ott kiír, az valószínű az a mennyiség, ami helyből ott van a pályán, akiken át kell verekedned magad, hogy eljuss az utolsó összecsapás helyszínére. Az utolsó teremben 1-2 körönként beteleportál egy-egy újabb pod (vegyes, három facelesstől három-négy codexig bármi lehet bennük, kedvencem volt a gatekeeper három codex-szel brigád, majd egy körre rá melléjük három muton. A gatekeeper nyitott egy területre ható csapással, amivel szerencsésen kinyírta az eléggé sebzett saját embereit is, viszont szerencsétlen rangerem meg ott lapított tőlük három lépésnyire, épphogy megúszta élve). ha nem igyekszel. Simán föl lehet menni ötven fölé is, csak nem biztos, hogy megéri... Az avatarokat kell levadászni, a többi csak feltart...
A leghasznosabb támadás a pszik soulfire-je volt, mert attól gyógyulnak is... -
fogtunder
nagyúr
a hack csak időszakos, de írja is, hogy temporary control, szóval érdemes lövetni az ellenséggel a hackelt unitot az alatt a pár kör alatt. én a MECekekkel direkt be szoktam futni az ellenség közé és saját magamra is tolni a rakétákat. sectopodokkal nem is szoktam szórakozni, shutdown, vagy stasis, aztán és inkább szétlövöm én.
-
sagajr78
tag
Dehogy öngyilkosság. Bőven van hely és idő is elkerülni az ellenfelek általi észlelést. Ráadásul úgyis csak két körig kell álcázva maradnod, mert a gerilla suli mobilitás bónusza úgyis csak két körig él.
Persze bele lehet futtatni a katonákat egyből a lebukásba, de akkor sem kell leállni bunyózni. Futni kell messzebbre tőlük, használni a kampót és nem feleslegesen bunyózni. Ezt kell alapvetően elfogadni, hogy nem kekeckedünk az ellenfelekkel míg a feladat készen nincs. Ha az megvan, utána mehet az aprítás, de addig csak a saját idejét húzza ezzel a játékos. Ha annyira izgulsz a lövöldözések miatt, akkor mimic beacon, smoke bomb berakható és használható nyugodtan. Ezekkel elég alacsonyra lehet venni a sérülés veszélyét. Ha meg viszel esetleg specialistát felderítő képességű drone-al vagy scanner gránátot, akkor meg jó előre láthatod hol is vannak az idegenek és még könnyebb elkerülni őket.
Az összes pálya adott méretű. A normál pályamérettől csak a script-elt szori feladatok mérete tér el. A normál harci helyzetekben pedig nagyon könnyű eljutni a terület feléig akkor is, ha nincs kampós ruha a katonán. Ha meg van és épület is akad, akkor meg aztán a kétharmadáig is lazán eljutsz (sőt összehozható a félpálya is egy kör alatt, csak jól kell megválasztani a kampózás helyét).
A megtévesztően kecsegtető százalékok helyett inkább figyeld mekkora a célpont hacking defense értéke (ez jobb alul látszik mikor hacking-el próbálkozol). Ezen és a kiválasztott hacking célon (midnegyiknek van egy nehézsége ami hozzáadódik a célpont védekezéséhez) alapul a valódi siker, a kettő értéke összeadódik és ezt kéne meghaladnia a katonád próbálkozásának a saját hacking értékével és egy véletlenszerűen meghatározott számnak 1 és 100 között (ez a csík ami felül megy).
Az egész százalékosdi tulajdonképpen azt mutatja, hogy ha 100-ból levonod a megadott siker százalékot, akkor ezt hozzáadod a célpont hacking defense értékéhez, na akkorának vagy annál nagyobbnak kéne lennie a tuti sikerhez a katona hacking értékének.
Minden egyes alkalommal ez a véletlen generált 1-100 közötti érték lesz amin a sikered múlik. Ezért fog látszólag gyakorta nem sikerülni a 66% sem, mert teljesen külön lesz lefuttatva a véletlen generátor ami egy 100-ig terjedő skálán generál neked egy értéket. Tehát ne úgy nézd, hogy lesz 3 alkalomból 2 sikered, hanem száz alkalomból lesz 34 buktád. Így nem fogod magad idegesíteni feleslegesen.A másik oldalról meg ott van az is, hogy épp emiatt különösebb probléma nélkül rá lehet mozdulni a 9-10%-os siker rátájú dolgokra is, mert ha a RNG úgy akarja úgyis sikerül, ha meg nem akkor a 90% sem fog.
Ha meg növelni akarod a sikert, akkor használj bluescreen ammo-t és emp gránátot/bombát. Az eltalált célpontok hacking defense értéke elég erősen megzuhan és így a velük való játszadozás jelentősen könnyebbé válik (igazából ez elengedhetetlen a biztos sikerhez a sectopod-ok ellen, akiknek akár 150-es is lehet a hacking defense értéke és akkor még ehhez hozzájön egy átlag 30 az ideiglenes lebénításnál és akár 80 pont az irányítást választva).
Supply hiány ellen havonta kell látogatni a black market-et és eladni a szükségtelen dolgokat, modokat és egyéb vackokat (hullákkal egyetemben amik nem kellenek). Ugyanígy havonta érdemes vásárolni is. Intel elég sok gyűjthető az advent katonák skulljack-es felnyársalásával és a tőlük szerzett intel chache-k kikutatásával. Ez az amiért tilos úgy elindulni feladatra, hogy nincs a csapatban specialista skulljack-el. Ő lesz a folyamatos intel generátorod (és egy ütéssel advent egységeket gyilkoló katonád).
-
sagajr78
tag
Azért amikor már andromedon van az ellenfeleknél, akkor már 2 kör alatt ott illenék lenni a védendő célpont látótávolságában (ha van egy kis szerencséd akkor a cuccot támadó egység előtt is felfedheti magát a csapatod egy tagja, mert különben az a brancs addig lövi lelkesen a célobjektumot). Ehhez bőkezűen méri a mindenféle könnyítéseket a játék (mozgást gyorsító páncélok, PCS-ek, mászókampó, mozgás duplázó drog, lopakodás közben extra mozgási távolság és még géppisztoly ha feltetted a "'hivatalos" SMG pack-ot is). Ha 4 kör kell a megközelítéséhez, akkor valamit nem igazán jól csinálsz, valószínűleg túl óvatosan közelítesz. Menj bele bátrabban a veszélyzónába. Ezért érdemes többek között pszíkert vinni. Egy ember előrefut mint a mérgezett egér, aztán a pszíker mérsékelten követi és ha kell, akkor dob rá egy inspire akciót amitől az előzőleg minden akcióját elköltött emberke kap egy cselekvést még, így védekezhet, fedezékbe vonulhat és más hasonlók.
Robot irányításának átvétele egy nehéz dolog. A sima kis fehér robot az még könnyű ellenfél, bár a sikerhez ott sem árt ha van fejlett hacker és legalább 2-es drone. A vöröshöz már maxos szintű hacker és 2-es drone kevés. Oda kell még egy skulljack is (ez legyen az alap felszerelése minden hacker-nek) és akkor sem lesz tuti a siker. Ahhoz kellene még egy 3-as típusú drone is. A sectopod ellen viszont ha csak nem sikerült mindezek mellé (colonel chacker + 3-as típusú drone + skulljack) még pluszban 1-2 permanens hack növelést beszerezned a játék korábbi csatáiból (csak olyan fogoly szabadítós feladatoknál tudsz ilyet szerválni ahol a kimentéshez fel kell törni az ajtót/kocsit, illetve azon feladatokból ahol egy önmegsemmisítő ládából/terminálból kell kiszedni az ott lévő motyót; vagy ha mocskos nagy mákod van, akkor magas nehézségi szinten játszva esetleg találkozhatsz ilyennel a pályákon lévő felderítő és hekkelhető tornyoknál is) a robotot irányítani szándékozó emberednek, nem lesz 100%-os a sikered. A 66/ már kifejezetten jó esély a sectopod ellen, de őszintén szólva jobb inkább lebénítani vagy egy pszíkerrel sztázisba tenni 1 körre. Úgy nem kell vele foglalkoznod egy darabig.
-
micafighter
nagyúr
-
Shadowguard
senior tag
Nekem a research után felajánlotta a beszervezett területek mellett, ahol azt is írja mennyi pénzt kapsz után. Bár kellett cirka 10nap mire rájöttem, hogy a torony nem automatán épül meg, mint a bázis épületei
micafighter: Köszönöm a tippeket, végül visszatöltöttem egy régebbi mentést, szerencsére volt egy bázismentésem pár nappal a gerilla misszió előtt. Sokat nem nyertem vele, de így legalább nincs dupla intel költség. Cserébe előbbre jött a védekezős misszió és találkoztam az első mutonommal. Kellett egy pár nekifutás mire sikerült megoldani.
Elsőre vicces volt: ráküldtem a ranger kapitányt, majd az megfaragja a szép új kardjával-> counterattack, crit, ranger meghal-> szintezni odacipelt Rookie bepánikol és elszalad, a gránátos dettó pánikol és hátba lövi a mesterlövészem...Viszont gondolkozok rajta, hogy újrakezdem, az alapok így már meglesznek (nagyjából) és azért bakiztam párat. Lehet nem kellett volna a nyersanyagot elszórni engineerre, de gondoltam azokból sosem elég. Meg 90 intelért szerezni contactot 30 helyett...
És még a kontinens bónuszaim is vacakok, legalábbis amit eddig látok belőlük. Ázsia ad 20% research csökkentést/labor... Hát kinek van itt laborja?Ausztrália adna 50%-os csökkentést a Proving groundra, de azt se építettem még fel... Európa meg 10 supply-s rookiekat ad. Nem lenne rossz, ha nem kaptam volna eddig három scannelős küldetést, ami hozzám vágott 2-2 darabot belőlük.
-
warcat
veterán
Az a vége,egy gyors küldicske az,aztán indul az utolsó bevetés hatalmas mészárlással fél tucat termen keresztül.
Egész jól kitapasztaltam a legendet.Az eleje nehézkes,és bár nem álltam rosszul,nem tetszett a választott építési sorrendem,most kisakkoztam egy nagyon tuti kezdést.
A magnetic weapons hatalmas segítség,és most sikerült megfeleznem a kutatási időt egy jól sikerült hackingel(cserében nem tudtam kimenteni a specialistát,fogságba esett,de bőven megérte).
Kész az első terror küldi,most megyek az első dark event-re még a fejlesztett fegyverek nélkül,de nem sokkal ezután el fog készülni.
4 fős szakasszal izgalmas volt stun lanceres csapatokat ölni...nem mégse -
fogtunder
nagyúr
alapvetően ha gunslingert viszel, akkor sem vagy teljesen sniper nélkül, mert squadsight-ja az van, viszont ha közelharcra kerül sor, akkor sokkal jobban használható, pláne ha upgrade-elt pisztolyokkal és valami extra lőszerrel. a faceoff nagyon durva, ha takarítani kell, mert mindennek 3-4 HP-ja maradt és ráadásul tudnak haladni a bagázs többi részével, nincsenek lemaradva, mikor menni kell az evakuálni.
(#203) CPT.Pirk: a robbanószerek nagyon felértékelődtek az első részhez képest, sokkal több mindent lehet lerombolni, plusz egy csomó mindennek van armorja, amit le kell szedni, hogy hatékonyan meg tudd ölni. én még a psi operative fuse képességét imádom nagyon, nincs rajta cooldown és úgy tudod szétrobbantani az ellenség fedezékét, hogy közben sebzed is
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hmm, ez normálon annyit változik, hogy ahogy megszerzed a T2-es fejlesztéseket, úgy erősödik az ellenség is, hamarabb találkozok új ellenségekkel. Pl. mire megszokod a stun lancereket, már hamar jönnek az elit lancerek. Meg most mire már legyártottam 5 exo ruhát, addigra jönnek azok a táposabb robotok, akiken 4 vagy 5 csík armor van. Tegnap két rakétát meg egy plazma gránátot is túlélt...
*szerk:
úgy már jártam, killzone-ra kapcsolt sniperek 5 lövésből 4-et mellélőttek. - máskor meg tök jól megy ez a killzone.micafighter: igen, jellemzően én is lerombolom gránáttal a fedezékeket. Biztosabb módszer, mert gyakran nincs köztes fedezék. Meg úgy is mindig 3-an vannak, nem lehet csak egyet elintézni, mert a többi lelövi az emberemet...
-
fogtunder
nagyúr
nekem minden classból van két ember felhúzva legalább kapitányi szintig, különböző buildekkel, ami fix, hogy viszek egyet mindenből, a maradék két helyre azt rakom be, aki épp kell, vagy nincs lesérülve. szerintem küldetéstől is függ, ahol időlimites a történet, oda pl. vagy nem viszek alapból sharpshootert, vagy ha igen, akkor gunslingert.
-
tomsolo
addikt
-
Allien
veterán
Pedig van 2 remek, vissza utasíthatatlan ajánlat a steamen!
Az első csak 83 ojró
a második meg 98 ojró
Viszont a játék mellé kapsz egy Steam kontrollert.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest