- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Így építsd a billentyűzeted!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Healbacsi
őstag
Visszabb kell venni.. A jatek jobban eszi a memoriat mint a videokartyat. Ismerosom messze a minimum gepigeny alatt jatszik, az attoltesek lassuak, de minden folyamatos, nem csuszik a kep a hangtol.
A streamerek gepein siman gyonoruen fut (bar azok eros i7-es gepek). Egyszeruen csak ugy allitottak be a jatekot, hogy a megjelenest magasabbra allitottak, hogy a jovoben is legyen benne nemi tartalek. Nem ez az elso jatek, ami a jelenlegi csucsgepeken fut tokeletesen.
De a jatek meg csak 3 napja eles, sokan bugokra hivatkoznak, de szerintem a nagy szazaleknal a gep maga instabil, csak eddig meg nem volt olyan jatek ami a teljes gepet ennyire igenybe vette volna, es ezek a dolgok meg nem jottek elo korabban.
[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
nekem tegnap egy olyan pod esett szó szerint a fejemre, amiben volt egy codex és két kelgyó, közben az előzőből még volt egy codex 2 élettel, a klónja és egy stun lancer. ha nem lett volna nálam 2 mimic beacon, akkor kb. esélytelen, így sikerült megúszni.
amúgy szerintem a stun lancer a legidegesítőbb egység a játékban. kettőt mozog és utána még üt, ha mákod van, megúszod egy gravely wounded státusszal, ha nincs, akkor cipelheted az embert magaddal, gyakorlatilag két emberedet üti ki.
lassan kezd amúgy menedzselhetővé válni a történet, ahogy lettek jobb fegyverek és páncél, meg értelmes képességek. a játék elején, mikor még senki nem tud semmit és kb. meztelenül álldogálunk a csatamezőn, nem nagyon fér bele, hogy mellé lőjenek az emberek, de közben mindenki azon a szinten van, hogy talán a lábát eltalálja.
(#76) nejad: alapbeállítás szerint vegyesen használ a játék random és character pool karaktereket, valami ini-t kell szerkeszteni, hogy alapból a poolt használja és csak akkor nyúljon a randomhoz, ha az kifogyott. én mondjuk azt csináltam, hogy a játékban alapból kapott katonákat alakítottam át, mindent meg tudsz változtatni rajtuk, még a nemüket is, aztán ki lehet menteni őket a character poolba.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #150 üzenetére
nemtom, nekem eddig még minden meglett limiten belül eddig, de tény, hogy gyakran necces. néha visszatöltöm a mentést és kipróbálok más taktikát, ha nem jön ki jól a dolog. tegnap pl. lett volna még két köröm, simán ki tudtam volna menteni mindenkit, csak az utolsó podban bekapott sectopod lerombolta az épületet, amin az evac zone volt, erre a játék közölte, hogy akkor most leszek szíves átfáradni a térkép túlsó felébe.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #198 üzenetére
Sose volt ilyen rossz találati arányom. A legutóbbi pár küldetésemben 100%-os találati rátája volt a katonáimnak, pedig még alapfelszerelésen vannak, a fegyvereiket se modoltam. Szerintem csupán nem használta a fedezékeket, a flanket meg a magasabb poziciót elég jól. Teljes fedezék mögül nagyon nehéz kilőni az ellenséget, flankelni kell okosan, vagy ha nem megoldható akkor elpusztitod a fedezékét pl gránáttal. Ha magas pozicióbol lösz illetve flankelsz akkor nagyon pontosak a katonáid, 50% alatti pontosság esetén sokszor jobb ha tüzelés helyett mást csinálsz a katonáddal. A katonáimnak azért olyan magas a találati aránya mert leginkább csak 60-70% feletti lövésekbe megyek bele, de többnyire csak flankből szeretek tüzelni vagy jó magasról sniperrel (flankből ), az meg általában 80%-nál is pontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #215 üzenetére
Lassan 50 óra gameplay alatt nem sikerült még rájönnöm milyen ládákat emlegettek itt. Valaki felvilágosítana ?
Más: én naiv azt hittem 2 orvos elég lesz a csapat poolba (egy küldetésre 1et viszek, de legyen egy tartalék is). Én naiv azt hittem mikor mindkettő lesérült, hogy nélkülük is boldogulok. Boldogultam, szerencsére nem halt meg senki, de nem volt kellemes
Tanulság: ne legyetek naivak
Nagyon hasznos amúgy azaz advanced warfare center. Sajnos a hidden potential eléggé RNG mert lehet baromi erös az adott classnál, meg lehet baromi gyenge is. Én hidden potential képességek alapján elkezdtem átképezni a csapatot.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz CPT.Pirk #218 üzenetére
Van,mert ha más sorrendben lépsz az emberekkel,akkor más a végeredmény.
(Például ha mellélőnél egyik katonával,helyette egy másikkal lelősz egy idegent,majd utána jön az emlegetett,akkor más a vége)
Meg kell tanulni kezelni a dolgot,az ironman+commander lenne igazából az XCOM élmény,a kezeléséhez meg fejlődni és tanulni kell, akár töltögetéssel is,most a legend végigjátszás közepén már úgy érzem szépen menne,egy dolog tart vissza,hogy 10+órás játékidőknél nem fér bele,hogy a kukában végezze egy peches széria után az ironman kampány.Ennyi időm nincs rá.EA: It's in the crate!
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz CPT.Pirk #218 üzenetére
A feladatok celjain kivul - amit barki meg tud csinalni, classtol fuggetlenul - meg fel lehet torni extra bonuszert, iranyitas atveteleert, riaszto kikapcsolasaert (es persze kesobbi extra elonyokert) ortornyokat, mecha ellenfeleket, stb, csak megfelelo specialista kell hozza.
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #222 üzenetére
Pedig jó az a specialista torony hekkelés, épp ma volt hogy 3 ellenség állt egymás mellett plusz mellettük két nehéz torony, még concealed voltam, beküldtem egy rakétát a 3 egységre, fedezékbe vonultak utána de az egyik torony pont flankelte őket, azt meghekkeltem és hátulrol megsoroztam őket (2x lőhet a torony), a 3 egységből egy maradt életben meg a másik torony, azok meg az én tornyomat lötték. Öröm volt nézni
-
nejad
aktív tag
válasz CPT.Pirk #254 üzenetére
ja ufo tegnap az xcom 2-ben betámadta az anyahajómat, le kellett szállnom valami pittyegő izét megsemmisíteni, nem védték sokan de hullámokban jött az erősítés nekik, a végén már az összes emberemet használhattam, és mindig mellém dobálták le őket, rendes vérfürdőt rendeztem asszem 47 nyírtam ki, embert nem vesztettem csak két sebesült lett, szervezetten vonultam vissza, volt, hogy nem tudta leanimálni vagy nemtom , hogy mondják az overwatchokat mert 9 ember abban volt és mindegyik egyszerre lőt csak villanásokat láttam utána meg halott robotokat meg nindzsákat láttam, persze a legröhejesebb még mindig a nudista ufo a játékban epic ez a játék kár, hogy az előző részek kimaradtak de ha ezzel végzek lehet azt is megveszem
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #256 üzenetére
nekem is most volt az első, defense matrix sajnos nem volt, viszont mind controlloztam egy andromedont és meghekkeltem egy heavy mec-et, azokkal bementem látótávolságon belülre, a sniperek két lövéssel elintézték, el se mozdultam a rámpáról az emberekkel
I hate morning people. And mornings. And People.
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #263 üzenetére
Így van, nő az áruk, a régió bónuszokat pedig úgy kapod ha elfoglalod a régió összes területét, plusz a régio bónusznál a kis kör jelzi, hogy mennyi ráfiotoronyra van szükség. Pl nálam ázsiában az összes terület elfoglalása mellett 2 rádiotorony kell még és megkapom a régió bónuszt. De van ahol elég 1 torony.
Psi ops amúgy nagyon tetszik Milyen csapattal szerettek játszani ? Nálam most a favorit egy ranger, egy heavy gunner, egy psi ops, egy gunslinger sniper, plusz két specialista, egyik healer, másik offenzív. Az offenzív specialistát leginkább a robot egységek ellen hoztam eddig, de már annyira nem feltétlen szükséges, egy maxos gunslinger blue screen ammo-val és beam pisztollyal nagyon aprítja a robotokat A maxos ranger is nagyon komoly, 1v2, 1v3 szituációkat sokszor sérülés nélkül meg lehet vele oldani (ranger nálam általában nem a csapattal mozog a conceal miatt, vagy felderít vagy fedezi a flanket.)
Shadow chamber meg elég vicces, el szoktam olvasni mindent de nem láttam leírva, csak a küldetéseknél vettem észre, hogy jé, ott egy szám, meg mellette ellenség típusok, minden küldetésnél
Eléggé hasznos hogy előre látod hogy adott küldetésbe milyen ellenfelek lesznek, jobban fel tudod készíteni a csapatot.
A küldetés típusából meg egy idő után már sokszor előre tudod mi lesz kb.
[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #271 üzenetére
a gatekeeper úgy működik, mint a cyberdisk az előzőben, szóval amíg nyugalmi állapotban van, nehéz sebezni, aztán mikor kinyílik, akkor van egy jó esélyed. csak ha kinyílt, akkor ugye valamit csinált, aminek többnyire nem örülünk. a psi op amúgy itt is nagyon sokat segít, mert a null lance sebzéséből nem von le az armor.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #273 üzenetére
nem kell a játék felén túllenni hozzá, nekem valahol a codex hackelés környékén már épült a psi lab, bár ehhez kellett az is, hogy a black marketen vettem boostot az elős armor és a magnetci weapons fejlesztésekre és volt idő. a black marketet érdemes gyakran használni, aránylag kevés intelért cserébe lehet akár 8-10 napokat is faragni a hosszabb kutatásokon.
amúgy ha raksz melléjük engineert/gremlint, akkor gyorsan fejlődnek, másfél hónap alatt egy közel fullos katonát tudsz nevelni, ha nem sérül meg bevetéseken.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #276 üzenetére
gyorsan kell építeni egy workshopot a második sor közepére, azzal tudsz egy engineerből kettőt, kettőből négyet csinálni, főlé, alá és a két oldalra meg mehetnek a több embert befogadó cuccok, mint a resistance comms.
a supply nekem amúgy a plazma fegyverekkel fogyott el, mert rohadt drágák, plusz ugye a mark III gremlin, a kard, alien psi amp, mind 150+ supply, közben ugye a guerilla tactic schoolban is venni kellene a dolgokat, mindig van valami, amire nem jut. a psi labbel is úgy jártam, hogy kész lett, aztán nem tudtam berakni senkit, mert annyi se maradt, hogy egy újoncot felvegyek
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Shadowguard
senior tag
válasz CPT.Pirk #309 üzenetére
Igen, gyanítottam, hogy ez kicsit el van már rontva (AWC hidden abilities bónuszait már nagy eséllyel a fél csapatom bukta), de most még úgyis csak ismerkedni akarok a játékkal. Aztán a tapasztalatokkal felvértezve, ha sikerült elbukni majd újrakezdem commanderen, alaposan megtervezve a dolgokat, tutorial nélkül, mert jó az a plusz ranger az elején, de cserébe nagyon fogja a kezem a játék elég sokáig. Meg ha igaz, amit olvastam cserébe kettővel kevesebb rookiem van az elején.
És nem pazarolom el az intelt feleslegesen contactokra, ha nem muszáj -
sagajr78
tag
válasz CPT.Pirk #309 üzenetére
Ez a sorrend nem rossz az alacsony nehézségeken (veteránra meg könnyebb nehézségre még csak nem is kell az AWC, annyira harmatosak a harcok és az ellenfelek). Ugyanakkor commander és legendary fokozaton már azon elbukja a játékát az ember, ha ezt a sorrendet akarja követni. Oda más sorrend kell, mert különben nagyon komoly hátrányok alakulhatnak ki, amelyek ledoglozása nem hogy könnyű nem lesz, de egyes esetekben lehetetlen is.
AWC-vel kell kezdeni a nehezebb fokozatokon (egyrészt mert így kevesebb ember bukja az extra skill-t, másrészt sokat rövidül a gyógyulási idő). Aztán majd kell energia, aztán lehet gerilláskodni, kommunikációs szobát felhúzni és minden más majd ezután (sőt, a gerillák és a komm szoba is cserélhető, mert bár nehéz lesz 2 hónapig 4 emberrel bunyózni, de sokkal nagyobb szívás beragadni egy helyre a kevés kontakt lehetőség miatt).
Ja és egy kis trükk, ami a hosszú töltési időket gyorsíthatja amikor feladatról tér vissza az ember (ennek kapcsán az az érdekes, hogy a feladatra menetel és onnan jövetel idejét nagyban befolyásolja, hogy mennyi ember és milyen magas értékű tulajdonságokkal megy oda vagy jön onnan; minél több és tapasztaltabb, annál jobban nyúlik a töltési idő). Mikor repülnek haza a katonák bevetésről, akkor 1-2 másodperccel azután, hogy mutatja a csapatszállító belsejét a program, nyomjon az ember egy Caps Lock-ot. Ekkor megakad egy pillanatra a kép, majd máris befejeződik a töltési idő. Nem árt még egyszer megnyomni a Caps Lock-ot ekkor, ne maradjon úgy és ne világítson a billentyűzeten a kis lámpája.
Ez a lehetőség a hotfix applikálása után (ami több szempontból is ellenjavalt, mert nagyon sok galibát okoz még mindig azoknak akik felteszik, több bug-ot okoz és stabilitási meg indítási gondokat, mint amennyit állítólag javít) már nem fog működni. -
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #349 üzenetére
Plazma fegyók megvannak már? Ha valamelyik katonádat kontrolálja akkor psi ops-al ha megvan a Solace képesség akkor a katonád közelébe mész és lejön róla egyből a mind control, meg psi opsra nem is hat helyből ugyhogy azt nem kell félteni. Mind control mellett még az avatar tud Null Lance-et meg Void Rift-et csak nagyobb a hatósugara meg többet sebez mint a psi ops-é, és ha megsebzed, hajlamos elteleportálni. Ranger rapid fire, Heavy Gunner Chain Shot meg rupture, meg gun slinger Fan Fire képességek elég gyorsan le tudják gyürni fejlesztett fegyverekkel.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz CPT.Pirk #351 üzenetére
Ha updateled a psi labot, egyszerre kettő is tudsz képezni. Ráadásul a psi laborból ki tudod venne a már valamennyire képzett pszikert egy akcióra majd visszamegy és tanul tovább...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
sagajr78
tag
válasz CPT.Pirk #363 üzenetére
Nagyon helyes! Te játékod, úgy játszod ahogy neked szimpatikus.
giorgio:
Igazándiból csak nagy távon válik pontatlanná. Egész pontosan közelre (5-ös távolság különbségig) kicsit pontosabb is az assault rifle-nél, utána 14-es távig megegyeznek a módosítók (ez már bőven túl van a fele lőtávolságon, a maximum meg 25 amihez hozzájön még a célpont és a lövész saját pontja, így adva ki a teljes 27-es távolságot ameddig a fegyverek ellőnek), aztán kezd el pontatlanná válni. Ugyanakkor a legnagyobb levonása is a maximális hatótávolságon mindössze -8 Aim, de ekkora távról úgysem lő az ember (főleg mert a katonák látótávolsága ennél kisebb és észre sem veszik a célpontot). Közepes és rövid távolságokra nekem nagyon jól bevált és több crit-et tudtam vele csinálni mint assault rifle által, így nekem kifejezetten jól jött. A plusz mobilitás miatt meg nem egyszer simán lefutották a srácok az advent bicskásokat.Én egyébként az összes specialist és ranger (kard specialistákat) katonámat ilyen fegyverrel futtattam. A specialistákat azután is, hogy wraith armor és 5-ös mobility bónuszos superior speed PCS volt rajtuk. A gyengébb speed PCS-ek meg eladásra kerültek, mert vagy legyen egységes mindenkié vagy hagyjuk a fenébe a dolgot alapon szereltem fel az embereimet ilyen módosítókkal.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #370 üzenetére
az avengerre visszatérés mesterségesen van megnyújtva, hogy minek, azt ne kérdezd, mert én se értem. asszem a stop wasting my time javítja, vagy a capslock módszer is működik. a menü megnyitásra mondjuk ez tényleg horror.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
sagajr78
tag
válasz CPT.Pirk #379 üzenetére
Könnyen összejöhet, hogy egy védettebbet kaptál később vagy csak szimplán változott néhány alapvető tényező, amit a program nem kötött az orrodra és így más módosítók voltak használatban.
Minden nehézségen a sectopod-okból van két típus (prototype és normál) és mindkettőhöz tartozik 2-2 hacking defense, amik között elég komoly eltérés is lehet. Azt másban nem is térnek el, nehogy egyszerű legyen a játékos élete, hogy a HP-ból megmondja melyik jön épp ellene.
A hacking defense értékeik meg nehézségtől függően 105-150 közöttiek lehetnek minden nélkül, amihez a hacking nehézség még hozzájön.Amennyiben jól sikerült értelmeznem az egész hacking mechanizmust, akkor valahogy így működhet (erre némi jegyzetelés után és a hacking rewards meg nehézségek átnézése után jutottam, tehát simán benne van a pakliban, hogy tévedek és bonyolultabbnak feltételezek egy egyszerű, de ismeretlen szisztémát használó mechanizmust):
Adott a célpont hacking defense értéke, amihez a hacking kísérlet nehézsége fog hozzáadódni emelve a védelmet (vagy ahogy a program mutatja, rontva a siker esélyét). A sikerhez ezt kell túlteljesítenie a hekkernek az alap hacking értékével amihez a program egy 1-100 közötti véletlen értéket még hozzáad.A hacking nehézségnek a megállapításába sok minden beleszólhat. Így például kicsit a játékos javára billen a mérleg ha a csapata még rejtőzik, szintén jobb a helyzet ha az ellenfél a támadó az adott feladatban és nem a védő (valamit vagy valakit őriznek akkor mindig jóval nehezebb a hacking valamiért), továbbá az sem mindegy, hogy a célpont mekkora force level értékű pod részeként jött. Na ez utóbbi az, amit a játékos ha megfeszül sem tud kideríteni, mert 1-2 speciális összeállítást leszámítva, ahol konkrétan meg van adva a force level, mindig a program generálja le valami saját szisztéma szerint egy adott force level értékű pod összeállítását.
A legideálisabb esetben a 2 körre kikapcsoláshoz egy 23-as nehézség van és ez módosulhat +/-15-el, míg az irányításhoz szükséges nehézség 46-os ha jól emlékszem és ehhez is jön még a módosító (ha a gép kedves akkor csökkenti ha nem az akkor növeli az értéket). Persze mondanom sem kell, ez az ideális állapot ritkán lesz tetten érhető, mindegy milyen nehézségen játszik az ember.
Általában inkább a 30/60-as érték fog dominálni (szintén 15-ös módosítóval), a legrosszabb esetben pedig 45-80-as alap lesz (ez a szinte lehetetlen).
Ha megvan a végleges érték (ezt a játékos nem látja, csak a célpont saját hacking defense értéke lesz mutatva, illetve nekiállhat az ember kalkulálni a kiírt százalékos esélyekből) akkor jön a csík (ezt neveztem egy korábbi hozzászólásban d100-as dobásnak mert 1-100 közötti random értéket fog kihozni). Tulajdonképpen ez a csík lesz az az érték, ami hozzáadódik majd a játékos hekkerének hacking értékéhez.
Amennyiben ez a kettő együtt meghaladja a célpont teljes védelmét akkor siker lesz, ha nem akkor bukta.
Ha így írná ki a program, nem százalékosan akarná mutatni a siker esélyét, talán érthetőbb is lenne az egész.
Így az ember nekiállhat visszafelé számolni, hogy ha például 19% az esély akkor 82-es (azért ennyi, mert ha pont a nehézséget jelző csíkon áll meg a csúszka, akkor is szopacs van és nem sikerül a hacking) érték kéne még a sikerhez a meglévő hacking mellé, tehát összesen ekkora a célpont teljes védelme. Ebből levonja az ember a jobb alul látható hacking defense értékét és akkor megtudja mennyire volt nehéz a kérdéses feladat.Szerintem túlbonyolították ezt a részét a programnak a srácok. A szélsőségek gyakoriak, az igazán ütős előnyök ritkák, de amikor bejönnek akkor nagyon sokat könnyítenek (akár permanensen is).
-
Shadowguard
senior tag
válasz CPT.Pirk #394 üzenetére
A flashbanges részt tudom, csak dobótávolságba is kellene jutnom valahogy, lehetőleg úgy, hogy az Andromedon utána ne ölje meg a gránátdobálót. Elég vacak helyen van az a pod: nyílt terület, pont a térkép sarkában. Otthagyni biztosan nem lehet, mert hacker küldetés és ott muszáj megölni mindenkit. Mimic beacon viszont nincs nálam, majd következőnél okosabb leszek (pedig általában azt is szoktam vinni).
micafighter: Már van Az írta ki, hogy Unknown enemy. Gondolom azért, mert ez volt az első eset, hogy ilyen ronda dögökkel találkoztam.
-
zsamiatt
őstag
válasz CPT.Pirk #425 üzenetére
oké, hogy Gerilla, de véletlenül pont a feladat köré csoportosulnak az alienek? A civilek pont arra futnak, hogy lelőjék őket?
Egyszerűen nem hagyja meg nekem a döntés szabadságát a játék. Hogy harcolni akarok és küzdeni vagy menekülni. Pl el tudtam volna fogadni, hogy felfedezés után 8 körrel erősítést kapnak, utána megint 10 kör újabb erősítés.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #516 üzenetére
Szerintem nem is akarták hogy átlag játékos úgy vigye végig hogy senki se haljon meg, direkt úgy tervezték ezt a játékot hogy kockázatokat vállalj, a katonáidat személyre szabod, megszereted őket, viszont a sok limit miatt vesziteni fogsz embereket, akiket majd gyászolhatsz. Ez egy ilyen mazochista játék
-
zsamiatt
őstag
válasz CPT.Pirk #520 üzenetére
a sectopodnak nem sikerült annyit beszedni. Az a küldetés ahol egy házban kell valamit kiolvasni egy gépből. Vagy 5 codex védi, egy sectopod, a zöldburokban lévő kemény csávó, meg jó néhány rohamosztagos. 8 kör alatt kellett bejutni és kiolvasni. most azon vagyok, hogyan tudom kivonni a csapatokat és szétszórni a területen miután megvan a szajré. Van még 2 sérül kodex, 1 negyed életerővel rendelkező sectopod, 3 rohamosztagos. 4 katonám van szinte mindegyik sérült már. Ja és most lett aktív a hekkeljem meg a codexet feladat is. De amikor meghekelem jön a lila f*sz* gyerek mind kontrolozni.. Szóval azt inkább elnapoltam. Próbálom túlélni a küldetést egyenlőre.
A katonáknál plazma rifle, gauss gépágyú és sniper puska van.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
sz_abika
addikt
válasz CPT.Pirk #516 üzenetére
Ha most élő kontextusba tesszük át a dolgot, akkor a valóságban is a VIP kimenekítése a cél "at all costs". Itt az Xcom2-ben pedig kimondottan feláldozhatók a katonák és nem egy szupercsapat van, mint az elődben.
Nekem overwatch/evac all modon kívül, valami perfect information mod van fent. Nem "vanilla" gamet befejezni, annak nem is szabadna hogy achit érjenPSN: xszabikax
-
Hokunda
aktív tag
válasz CPT.Pirk #532 üzenetére
"Szóval végre jön patch is hamarosan a sebességre és bugokra. Ideje volt már! "
Bugokon miket értenek? Javítják az "egymásba lógásokat" is? (karakter fegyvere/karja belecsúszik a fedezékül szolgáló tereptárgyba pl)
A sebességgel mondjuk nincs gondom, fostos kis gépemen is szépen eldöcög (1-2 átvezetős akadást leszámítva)
-
Kotomicuki
senior tag
válasz CPT.Pirk #535 üzenetére
Hát, ha ilyen mértékben nyúlnak még hozzá párszor a játékegyensúlyhoz, akkor lehet, hogy a legendary (is) felejtős lesz...
A mimic bracon nagyban hozzájárult ahhoz, hogy nagyobb tömeg (HP/páncél-pool) ellen is talpon tudjon maradni a csapat. Ha ezek után emiatt elkezdenek hullani az őrnagyok, meg az ezredesek... (azon a szinten 1, max. 2 lövést fog kibírni, ha meg ebből lesz 4-5 víve a gránátok rovására... )[ Szerkesztve ]
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Cray Tyler
senior tag
válasz CPT.Pirk #539 üzenetére
Körönként mentés (vagy sűrűbben), minden sikeres haywire után mentés, minden crit után mentés, gyakorlatilag minden kiadott parancs után mentés. Ha én lőttem mellé, visszatöltöttem. Ha az ellenség eltalált, akkor is visszatöltöttem.
Avatar project késleltető missionokben 1 szál ranger ment be conceal alatt az épületbe, felragasztotta a bombát, és még ugyanabban a körben ki is hoztam. Ezeken a bevetéseken értelemszerűen nem volt kill, és gubizás sem a csata végén.
Ami esetleg új lehet és twitch-en sem nagyon láttam, hogy sokszor mozogtam a mapokon visszafelé. Tehát előrementem köszönni (gránát, vagy más AoE damage) és ha a rangerek le bírták vágni ugyanabban a körben a sebesülteket, akkor maradtam. Ha nem bírtak velük, akkor visszahúzódtam, overwatch, és néztem a műsort. Ha sok volt a miss, akkor visszatöltöttem, embereket kicsit máshogy elrendeztem. A grenadier/sniper egy overwatch alatt lőhet többet is. Fegyverek és a srácok is aim-ra voltak gyúrva. Lehető leggyorsabban plazmára váltottam, páncélból spider volt rajtam a sztori végéig (utolsó missionre wraith), főképp a grapling miatt. Mind control/hack mindig olyanra, akinél volt AoE. A sav, rakéták vagy a sectopod/gremlin drone static charge-szerű izéje remekül irtja a legyengült és csoportban álló ellenséget.
Ha van codex, akkor szóródva közlekedtem, így mindig csak egy valaki szopta be a fegyver-kiürítős skilljét. De mire a sztoriban jött a codex, addigra már mindenkinek volt 1 free reloadja, ezért annyira nem volt gond (csak ki kell mozogni 1 körön belül a lila kulából). Codexre csak sniperrel lőttem, death from above skillel magasról, és lehetőleg csak critet. Így kevesebb klón lett. Ha ez nem volt alkalmazható, akkor flashbang. Blue screen ammo snipernél alap, skulljack (specialistnél), mimic, az egyik rangerre heatwave (ami baldestorm-mal együtt brutál).
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Házimozi belépő szinten
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!