- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Odapakol erőben a Honor Pad GT2 Pro
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
Sziasztok elég kezdő vagyok a C#-ban eddig objective c-ben programoztam csak (IOS), Most viszont kéne csinálnom egy windows-os programot.
A kérdésem az lenne, hogy van egy Access adatbázis fájlom egy szépen meg tudom nyitni, ki is iratom belőle amit kell (dataGridView),
SQL lekérdezés: "SELECT ID, Nachname, Vorname, Jahrgang, Lizenz, Land, Club , Adresse, Telefon, E_Mail, Anmerkung, Startnr FROM AdressbuchEkkor valamiért az id-t a 2-es oszlopban érem el, ezek mellett van még két gomba sorban egy szerkesztés és egy törlés.
Ekkor tökéletesen működnek a gombok.Na most az adott Form-on van egy kereső mező amibe beírva a sz9veget szűkíti a dataGridView-ban levő sorokat a következő lekérdezéssel
SQL: "SELECT ID, Nachname, Vorname, Jahrgang, Lizenz, Land, Club , Adresse, Telefon, E_Mail, Anmerkung, Startnr FROM Adressbuch WHERE VorName like'" + toolStripTextBox2.Text + "%' or NachName like'" + toolStripTextBox2.Text + "%'"Viszont itt már ha rányomok a gombra akkor: Input string was not in a correct format. hibaüzenetet kapom ami amiatt van hogy ekkor az id a 0-s oszlopban érhető el.
Én úgy gondolnám, hogy a dataGridView-bana lekérdezés sorrendjében történik a "besorolás". Valamiért az elsőnél előre kerülnek a gombok , de a kinézetben jó helyen vannak a sor végén.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- NEXT LEVEL RACING NLR-A020 - LITE Free Standing Monitor Stand
- 5700X / B550 / 16 GB DDR4 / 250 GB SSD / 4 TB HDD / RM650X