Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lez68

    csendes tag

    válasz LouiS22 #88490 üzenetére

    Úgy látszik csak a fórumba kellett írnom és rendeződött az ügy :) , péntek du. jöttek a szerelők és megcsinálták. A Voda/UPC-től ma ezt a választ kaptam, amivel nagyjából elégedett vagyok, a bosszúságot úgysem tudják kompenzálni.

    Kedves Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy a 2020.05.06-án tett hibabejelentése kapcsán kötbért írtunk jóvá egyenlegén.

    Nyilvántartásunk alapján Ön bejelentést tett 2020.05.06-án, hogy az internet, telefon szolgáltatása nem működik megfelelően.
    A hibát technikus kollégánknak 2020.05.15-én sikerült elhárítania.

    Tekintettel arra, hogy társaságunk hibaelhárítási kötelezettségének késve tett eleget, így a hibajavítás 72 órán túli időszakára vonatkozóan (2020.05.09. és 2020.05.15. között) 11056 Ft kötbért írtunk jóvá egyenlegén.

    A kötbér számításának módja internet szolgáltatásra:
    a) szerződés szerinti havidíj: 6020 Ft
    b) szerződés szerinti havidíj egy napra vetített összege: 194,19 Ft
    c) napok száma: 7
    d) kötbér szorzója: 8
    A kötbér összege = (b) x (c) x (d)

    A kötbér számításának módja telefon szolgáltatásra:
    a) szerződés szerinti havidíj és a bejelentés előtti forgalmi díj összege: 100 Ft
    b) szerződés szerinti havidíj és forgalmi díj egy napra vetített összege: 3,23 Ft
    c) napok száma: 7
    d) kötbér szorzója: 8
    A kötbér összege = (b) x (c) x (d)

    A számlaegyenlegében bekövetkezett változást a 2020.06. havi számlalevelünk fogja tartalmazni.

    Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük.

    Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1270-es számon.

    Üdvözlettel:
    Vodafone

Új hozzászólás Aktív témák