- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Bizonyos ASUS alaplapok megrongálhatják a videokártyánkat
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Az Final Fantasy-re fókuszál a friss Arc meghajtó
- Méri még a legforróbb pontot az új GeForce generáció
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Micro Four Thirds
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Projektor topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
De, a Merci (és a BMW) L3 rendszeréről beszélek.
"ami nem tud sávot se váltani..".
Hogyne tudna. Nem azért nem vált sávot mert nem tud, hanem azért nem vált sávot, mert jelenleg L3ban tilos. A járművek minden további nélkül képesek rá, lásd a BMW L2+ rendszerét, ahol a jármű felajánlja, ha úgy értékeli hogy szükséges, a sofőrnek meg elég belenézni a megfelelő oldali külső tükörbe, a jármű végre is hajtja.
"gyakorlatilag egy sávtartó l3 autópályán"
Hülyeség. Az adaptiv sávtartók (amik léteznek már vagy húsz éve, jóval régebben mint ahogy a Tesla egyáltalán autót gyárt) nem önvezető rendszerek, nem veszik át a vezetést és ezzel a jogi felelősséget. Az L3as rendszerek viszont átveszik, ezért jogi és műszaki értelemben is önvezetők.
Az FSD nem az.https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
- MeanWell RSP-500-48 Új! 48V / 10.5A / 500W tápegység!
- ÚJ 36V 10.5Ah Lanway LongRange Kugoo S1 Nagyhatótávú Elektromos Roller Li-Ion Akkumulátor Akku
- Parkside PBSA 12 D4 X12V Fúró Csavarozó Szett Akkuval Töltővel Garanciális
- Baseus tölthető érintésvezérlésű mágneses lámpa
- OBDLink LX LX101 Eredeti Bluetooth OBD Olvasó Diagnosztika
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest