Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistu_
tag
Üdv!
Egy Iponos embertől szeretnék kérdezni valamit. Eltudnátok küldeni a csomágszámát az egyik garis megrendelésemnek. Én vagyok az a nagykanizsai aki a hét minden napján betelefonált szinte egy Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 ügyében (ti kéthete egy 4.0-ást szállítottak ki). Elvileg pénteken kellett volna megérkeznie, ma reggel pedig még mindig nincs itt. Általában már reggel 9 előtt itt szokott lenni a futár. Kösz!
-
04ahgy
nagyúr
válasz
dangerzone #998 üzenetére
Más céget nem tudok, de az iPonnál nem bukod. Sokszor mi magunk javasoljuk a frissítést, a magasabb kompatibilitás miatt (Phenom és nem +-os AM2, LGA775 és 8200, 7200, 5200, Celeron E1000 széria). Biztos ismerős...
Másrészt a gyártók biztosítják a frissebb BIOS-t, mintha csak egy újabb illesztőprogram lenne. A frissítés is egyre egyszerűbb, bárki számára. Legtöbbször magától megkeresi a neten, letölti, telepíti.
HGyu
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Szerintetek ha az alaplapi biost frissítettem, akkor buktam a garanciát? Vagy garanciavesztés csak akkor jár ,ha fizikailag nyúlok az alaplaphoz? -
tlac
nagyúr
ezeket a kérdéseket inkább a garis topikban tedd fel
amennyire én tudom:
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
3. § (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
napon belül elvégezze. -
04ahgy
nagyúr
válasz
csaloipon #984 üzenetére
Egy: küldünk garfutárt. Egyes, kérdésesebb esetekben is kapcsolatba lépünk vásárlóinkkal, hogy a hiba forrását lokalizálni próbáljuk, hogy minél rövidebb ideig kelljen a számítógépet nélkülözniük, vagy el se kelljen küldeni... Pl. komplett konfigot akar visszaküldeni, mikor egyértelműen a RAM a hibás. Vagy a hiba az, hogy a gép nem érzékel USB eszközöket. (Ebben az esetben ragaszkodott a visszaküldéshez a Vásárló, és csupán a windowsban voltak tele az eszközkezelői bejegyzések felkiáltójelekkel, azért nem kezelte.)
Kettő: a jótállás arról szól, hogy a hibás alkatrészt elsősorban javítsák, ennek lehetetlensége esetén cseréljék. Az el- és visszaszállítás költségét a fogyasztónak kell állnia. A garanciafutár csak egy gesztus azon Vásárlóink felé, akik a hatalmas távolság ellenére is bizalmukat cégünkbe helyezik, és tőlünk vásárolnak terméket!
HGyu
-
válasz
csaloipon #984 üzenetére
törölni ugyan nem biztos, hogy fogják a hozzászólásodat - hiszen néha a negatív reklám is válthat ki ellenkező hatást -, de akik eddig nem csalódtak a ipon - és az ott dolgozók - hozzállásában, azok félő, hogy nem veszik azonnal és látatlanban készpénznek a írásod tartalmi mondandóját! én legalább is eztán is fogok tőlük rendelni, és vásárolni!
-
Jégkokó
veterán
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
csaloipon #984 üzenetére
Kedves Konkurencia ! Köszönjük hogy csak ezért regisztráltál egy álnév mögé bújva ! Lehet minket bírálni meg lejáratni több kevesebb sikerrel,de meg kell nézni azt is hogy a többi kisker miért ment tönkre és még mi miért vagyunk és LESZÜNK az élmezőnybe ,sajnos a vadkapitalizmusba "az erősebb kutya b@szik" mondás igaz ! Ha mi tönkreteszünk titeket illetve hogy miattunk kell bezárnotok nem hiszem hogy mi lennénk a hibások és gerinces dolog ilyeneket írni!! Ezt tudod a "rágalmazás" kategória ami ha nem áll néven történne még talán komolyabb foganatja is lehetne ,de mi nem foglalkozunk ezzel mindenki eltudja dönteni hol költi el a pénzét ! A hozzászólást MI kérnénk hogy a moderátorok ne töröljék !
Köszönjük !
Répás Tamás
IPon Computer Kft. -
kelzsoca
félisten
válasz
sid.:Rc211v #987 üzenetére
A webshopban ott van, de azt egy automata rendszer tölti fel, így nem biztos hogy azt be is tudják neked majd szerezni, így ezt nem tartom jó ötletek
-
joey04
titán
Teljes konfig vásárlásnál lehet kérni kipróbálást(a mostani gépemet is így rendeltem anno) kérdésem hogy ezt a pixelgaranciás monitoroknál is lehet kérni?Tehát ha rendelek egy monitort kérhetek kipróbálást hogy ne legyen pixelhibás?Így eleve csak akkor kapnám meg ha nem pixelhibás, nem kéne a cserével szöszmötölni...
-
zsolt1129
addikt
válasz
csaloipon #984 üzenetére
Megértem a felháborodásodat,meg azt is hogy sokan nincsenek kibékülve az IPON-al,de azért "Az iPon egy csaló cég" ebben a formában azért nem teljesen állja meg a helyét.
MOD: Egy javaslat. Ha Garfutárt igénybe szeretnéd venni,tényleg célszerűbb telefonon eggyeztetni a későbbiek folyamán elkerülendő félreértések miatt is.A Nickneved is egy kicsit becsületsértő. Nemhiszem hogy ebben a formában kellett volna véleményt nyilvánitanod.Ezt nem sértésnek szántam.
-
Shad0w
senior tag
válasz
csaloipon #984 üzenetére
Az igazság az, hogy egy 7000 Ft-os routerért már kétszer kiküldték a garanciafutárt, és most elvileg választhatok másikat, hogy többet ne kelljen nekik kiküldeniük... Sztm vmit elrontottál az igénylésnél, vagy úgy jártál, mint én, hogy nem vette a rendszer az igénylést és még egyszer kellett igényelnem. Esetleg hívd fel őket telefonon és érdeklődj, hogy mivan ahelyett hogy beirkálsz ilyen faszságokat bármiféle tény nélkül.
-
csaloipon
újonc
Tisztelt Olvasók!
Az iPon egy csaló cég, aki a garancia feltételeket nem tartja be!
"Amennyiben Ön magánszemély, akkor önre a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak, melyeket az iPon Computer Kft. kivétel nélkül betart, az azon túl vállalt garanciánál a garancia papíron leírt feltételek vonatkoznak Önre."Ebből a részből semmi nem igaz! Nem küldenek garancia futárt ha hibás lesz a termék, és csak lerázzák az embert, perelni persze nem célszerű, mert csak elhúzzák az egészet és mi járunk rosszabbul! A fogyasztóvédelem is mondta, hogy be lehetne ezért perelni őket bármikor!
Ne vegyen senki semmit ettől a csaló cégtől, aki utána finoman szólva leszarja a rendelőt, ha már megkapta a pénzét!
(Úgyis törölni fogják az üzenetem, de nem érdekel, ha páran elolvassák és megtudják az igazat már az is valami)
-
csaloipon
újonc
Tisztelt Olvasók!
Az iPon egy csaló cég, aki a garancia feltételeket nem tartja be!
"Amennyiben Ön magánszemély, akkor önre a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak, melyeket az iPon Computer Kft. kivétel nélkül betart, az azon túl vállalt garanciánál a garancia papíron leírt feltételek vonatkoznak Önre."Ebből a részből semmi nem igaz! Nem küldenek garancia futárt ha hibás lesz a termék, és csak lerázzák az embert, perelni persze nem célszerű, mert csak elhúzzák az egészet és mi járunk rosszabbul! A fogyasztóvédelem is mondta, hogy be lehetne ezért perelni őket bármikor!
Ne vegyen senki semmit ettől a csaló cégtől, aki utána finoman szólva leszarja a rendelőt, ha már megkapta a pénzét!
(Úgyis törölni fogják az üzenetem, de nem érdekel, ha páran elolvassák és megtudják az igazat már az is valami)
-
04ahgy
nagyúr
válasz
sid.:Rc211v #981 üzenetére
Jaja, én találtam meg az üzid, a spamek közt... A gmail nagyon szorgalmas volt. Azért találtam meg elsőként a mailed, mert a keresőbe csak beillesztettem a címed, és kiadta, nem is figyeltem, hogy spam-e. Aztán meg kerestük ezerrel. Főleg az volt gáz, hogy én emlékeztem, hogy láttam, mégsem volt e-mail sehol.
HGyu
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
sid.:Rc211v #979 üzenetére
Közben megkaptuk amit elküldtél tehát oda fogjuk neked elküldeni , bár más is lehetne a mail címed az ilyencímekről a spam-ek között landol !
-
sid.:Rc211v
őstag
-
04ahgy
nagyúr
válasz
Psytróger #972 üzenetére
"És mi a helyzet ha Nálatok lett véve minden alkatrész, ráadásul Ti is szereltétek össze? Ilyen esetben átveszitek az egész gépet, és a hibás alkatrész kiszűrése ingyenes? Mert pl. valószínűleg azért szerelteti össze valaki az üzlettel a gépet, mert nem ért hozzá - ebből következik hogy a hiba megtalálása is problémát okozhat."
Természetesen az egészet, egyben kell ilyenkor behozni, és mi szűrjük a hibát, díjmentesen. Speciális esetekben, például ha több merevlemez van a gépben, és egy hibás, akkor kérjük az ügyfelünket, hogy csak azt hozza be, hiszen így a számítógépe használható marad.
Legtöbbször azonban ügyfeleink felé, gesztusképpen elnézőek szoktunk lenni, ha nem mi szereltük a gépet össze, akkor is, sőt, ha egy-egy nem nálunk vásárolt alkatrész akad, azért sem harapunk. Viszont a hibás alkatrész kiszűrése összetett feladat, és időbe telik. Ezért mindig igyekszünk a vevőnek szaktanácsadással, iránymutatással segíteni, hogy ő szűrhesse ki a hibás alkatrészt. Ez jó neki is, mert jóval rövidebb az ügyintézés. Jó másnak is, mert a garanciális részleg kapacitása másképp tud csoportosulni."Valamint a garanciafutár hogy működik ilyen esetben? Hozza-viszi az egész gépezetet a futár?"
Minden vásárlónk, aki házhozszállítással rendelte termékét, a kiszállítási díj megfizetésével jogosulttá válik erre. És valóban, az egész gépet hozza-viszi, ha a fentebbi esetre vonatkozott kérdésed.
"És ha pl. kinézek Nálatok egy monitort három napos pixelgaranciával, és szintén garanciafutárt kérek, akkor mikortól indul a három nap, és meddig tart? Amikor átvettem a gépet a futártól, onnantól számít? Mert ha igen, akkor se biztos hogy három napon belül visszaér Hozzátok hiba esetén."Ilyenkor a 3 nap a kézhezvételtől indul. A garancia pedig akkor tekinthető 3 naposnak, ha a meghibásodást (pixelhibát) az ezt követő 3 napban, írásban jelezted. (E-mail, melyben egyértelműen azonosítható a konkrét termék, vagy garanciafutár igénylés.) Természetesen személyesen is behozható a vásárolt áru ebben az esetben is.
HGyu
-
04ahgy
nagyúr
válasz
sid.:Rc211v #963 üzenetére
Szia!
Du********ok településről jött a monitor, és királyunkról elnevezett utcában laksz. Megjött a mail, 31-én küldted, már továbbítottuk a pénzügyre, neveddel, számlaszámoddal.
Elvileg 30 nap állna rendelkezésükre az iktatásra, és a visszautalás teljesítésére, a gyakorlatban azonban sokkal hamarabb meg szokott történni. A jövő héten az utalás megtörténtére jó eséllyel számíthatsz.HGyu
-
BemAnyó
senior tag
Nah ma voltam bent iponban, rendesek voltak nagyon vissza küldik a disztribútornak a GT -t és kérnek árajánlatot hogy mennyit is kéne ráfizetnem egy 4850 es re, péntek reggelre elvileg ki is derül
-
BemAnyó
senior tag
upsz 2x ment el
-
sid.:Rc211v
őstag
válasz
sid.:Rc211v #963 üzenetére
04ahgy Légyszives válaszolnál nekem erre?
-
Psytróger
tag
És mi a helyzet ha Nálatok lett véve minden alkatrész, ráadásul Ti is szereltétek össze? Ilyen esetben átveszitek az egész gépet, és a hibás alkatrész kiszűrése ingyenes? Mert pl. valószínűleg azért szerelteti össze valaki az üzlettel a gépet, mert nem ért hozzá - ebből következik hogy a hiba megtalálása is problémát okozhat.
Valamint a garanciafutár hogy működik ilyen esetben? Hozza-viszi az egész gépezetet a futár?
Éé ha pl. kinézek Nálatok egy monitort három napos pixelgaranciával, és szintén garanciafutárt kérek, akkor mikortól indul a három nap, és meddig tart? Amikor átvettem a gépet a futártól, onnantól számít? Mert ha igen, akkor se biztos hogy három napon belül visszaér Hozzátok hiba esetén. -
BemAnyó
senior tag
válasz
zsolt1129 #969 üzenetére
Hát pedig minden játék tesztben odavert neki nem is keveset (ez még tavaszal volt amikor vettem), aztán ez gondolom változott a driverek frissítésével, de az nvidia is adott ki olyan drivert nem is rég ami egy igen komoly gyorsulást hozott, érdekes lenne egy összehasonlító teszt hogy most mi az állás,
-
BemAnyó
senior tag
Sziasztok, történt hogy szuper kis Galaxy 8800GT hdmi -m behalt fél év után, az Ipon nagyon gyorsan és korrektül intézte a garanciát, amit felajánlottak teljesen tisztességes, egy ASUS 8800GT glaciator (hdmi átalakítóval), kérdésem a következő: van e nekem esetleg arra lehetőségem (akár + ráfizetéssel) hogy mégsem ezt hozzam el ?
Olvasgattam a tv out, meg HDMI témáról az eltelt 2 hét alatt és mindenhol az jött le hogy ebben az Ati sokkal jobb, ráadásul még integrált hang chip is van rajta , így HDMI -n egyszerre kijöhet a HD minőségű kép és a 7.1 es hang, tehát nem kell koax -olni, és még a minősége is élből jobb, hisz egyazon órajel generátort használják, teljesítményben kb egy 4850 -es felelne meg mert a 3870 -es már gyengébb a 8800gt -nél, ami ugyan nekem bőven elegendő lenne most is csak downgrade -et nem akarok. -
04ahgy
nagyúr
Természetesen. Egy 30s ideig tartó megfelelő lenne?
amerigo @ #964: folytatom tovább: behoz hozzánk a vásárló egy komplett gépet. Vagy minden alkatrészt nálunk vett (jobb esetben), vagy nem. Mindent nálunk vett, de nem mi szereltük össze. Ez esetben a garancia ugyebár alkatrészenként értendő, tehát ha valami hibás, azon alkatrész esik a jótállás keretében történő garanciális javítás / csere hatálya alá. De ő komplett gépet hozott be, alaplappal, memóriával, processzorral, merevlemezzel, házzal, táppal, optikai meghajtóval. Néha nem is nálunk vásárolt dolgok ezek. Ha ilyenkor, átvételi elismervény mellett átvesszük a gépet, és elindítjuk a hibás alkatrész kiszűrését (amit már eleve egymagában kellett volna neki behoznia – hibás, vagy hibásnak vélt alkatrész címen), akkor mikortól számít a 15 nap? Másrészt, ha jól gondolom, ilyenkor a hibaszűrés díja terhel(het)i a vásárlót.
HGyu
-
Shad0w
senior tag
Ööö, Kedves iPon szervizesek. Lenne egy olyan kérésem, hogy amikor megkapjátok az Edimax wifi routert, akkor nyomnátok rajta egy teljes resetet? Asszem elfelejtettem nullázni mielőtt visszacsomagoltam.
(túlságosan bosszantott, hogy megint rossz)
Köszönöm. -
sid.:Rc211v
őstag
Helo ha jól tudom veled beszéltem telefonon multhéten hogy viszakérném a samsung T200-as monitorom árát..Mondtad hogy küldjek egy mailt az rma@ipon.hu-ra és irjam le ott hogy visszakérem a pénzem meg valamilyen garancia számot is irjak oda amit mondtál nekem telóba (3109) oda biggyeztettem azt is, illetve még a bank számla számomat és az adataimat sem felejtettem ki..Na most nem tudom hogy az email megérkezett-e de ha igen akkor a kérdésem csak annyi lenne hogy mikor kapom meg a pénzem
köszi a választ
-
04ahgy
nagyúr
Valóban igazad van!
Pontosítok akkor: a keletkezett hibát előidéző körülmény, esetleg rejtett hiba. Így jó?
De az, hogy hiba, vagy az, hogy hiba oka, azon szerintem nem változtat, hogy nekünk gariba be kell vennünk, és a bevizsgálást megindítani, és a cserét adott esetben kivitelezni.
Másik: a törvény szava úgy szól, hogy a kicserélést / kijavítást 15 napon belül kell elvégezni, illetve törekedni kell erre. Vajon ez is munkanapként értendő? Hiszen a konkrét rendelkezés sem munkanapot, sem naptári napot nem határoz meg. Hiszen hétvégén, munkaszüneti napokkor a szervizben sem dolgozik senki. Ünnepekkor pedig munkanap-átcsoportosítások vannak. (Most is épp volt egy.) Ilyenkor a hosszú hétvége vajon beleszámít a 15 napba, vagy sem?
HGyu
-
04ahgy
nagyúr
HUN]Repa hozzászólásában foglaltakat kissé bővebben elmagyarázva:
A 3 napos garancia arról szól, hogy a garanciális meghibásodáskor a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre. Ha a 3 napon belül meghibásodott merevlemezen egy kondi pukkant el (1Ft-os alkatrész), és a cseréje megoldaná a hibát okozó dolgot, és utána az újnak megfelelő használati értékkel működne a termék rendeltetésszerűen, akkor sem teheti meg, mert az javításnak minősülne.
Tehát mi is szó nélkül cseréljük, csak ezt a bevizsgálást követően tesszük meg. A bevizsgálást tőlünk független szerviz végzi, ezért fellép átfutási idő, a terméket csak ezt követően tudjuk cserélni. Természetesen újra.
A cseregarancia pedig több cég által, ellenérték fejében biztosított többletszolgáltatás. Azt jelenti, hogy egy rövid bevizsgálást (30-60p) követően azonnal kapsz csereterméket.
Tehát cégünk nem vonja ki magát a törvény alól, ne állíts valótlanságokat!
Ha egy winyó fel sem pörög, egy cég sem cseréli szó nélkül. Bevizsgálásra kerül, hogy vajon a hiba már a vásárlás előtt is fennállt-e, a feltételezésnek megfelelően. Ugyanis a vásárlást követően sok dolog történhet a hibás gyártáson túlmenően egy merevlemezzel, mely a fel nem pörgését okozhatja. Szakszerűtlen beépítés, túlfeszültség, zárlat, mechanikai behatás. Természetesen mi a lehető leginkább jóhiszeműen járunk el vásárlóinkkal szemben, és feltételezzük, hogy a szükséges ismeretek birtokában vannak a termék beépítésekor, vagy szakembert alkalmaznak. Viszont a törvény sem tiltja meg a bevizsgálás lehetőségét, ezért mi ezzel élünk is.
Továbbá, finoman említeném meg, hogy a számlán nem szerepel a garancia szó egyetlen szótagja sem, csak a garanciajegy / szállítólevélen. Ott láthattad. És elnézésed kérjük, hogy a számlázó és készletnyilvántartó rendszerünk fel lett készítve az azonnali cserére is, melyet hangsúlyozok, mi nem tudunk biztosítani.
Mindenesetre első hozzászólásnak tökéletes volt a bemutatkozásod a PH! fórumán!
HGyu
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia ! Nem vonja ki senki magát sehonnan .... és szó nélkül nem cserélik hanem előtte jól letesztelik és megnézik hogy valóban az a rossz vagy esetleg a delikvens más eszköze hibásodott meg , igy csak utána cserélik ha hibás !! Amugy ami a garlevélen szerepel az egy tájékoztató jellegű dolog feléd ,hogy azt tudd nincs raktárkészletünk tehát cserélni HELYSZÍNEN nem tudjuk neked !
-
kitttty
csendes tag
sziasztok,
a számlán szereplő: "cseregarancia: NEM"
kitétel mit takar?Hogy vonhatja ki magát egy cég a törvény alól?
Ha pl. egy vinyó fel sem pörög, akkor 3 napon belül nem cserélik szó nélkül?? -
tlac
nagyúr
válasz
HUN]Repa #953 üzenetére
tudom, hogy némelyik nagyker spórolás miatt pl. egy alaplapnál csak magát a lapot küldi el és a tartozékokat nem (szerintem nem szép dolog), így aztán a gyártó is csak a lapot cseréli
de azért ez nem ugyanaz, mint amikor egy tiszta karcos cuccot kap a vásárló
jognyilatkozat hogy áll?
-
HUN]Repa
aktív tag
a gyártó nem mindig ad teljesen új . bontatlan csomagolásu terméket ,amikor mi leadjuk akkor van hogy csak a csomagba azt cserléik ami hibás (antenna ,kábel , maga a készülék stb..) szerintem a csere ténye szerepel a lapon és erre a gyáró is ugy ad nekünk garanciát ! De ha problémája van szintén az uj termékkel akkor az ugyan ugy számít garanciának sőt 3naposnak igy akkor javítani már nem is lehet ,tehát vagy kicseréljük neki (de mivel jelezte hogy mást szeretne) meg fogjuk neki oldani a levásárlát !
-
Shad0w
senior tag
De az is lehet, hogy csak a doboza használt és a belsejét teljesen cserélték. Mind1, az ilyeneken nem szoktam fennakadni. Tulajdonképpen ez csak olyan lábjegyzet értékű információ, ha működne rendesen akkor nem érdekelne (ígyse, csak megjegyeztem). Bár arra kiváncsi lennék, hogy hogyan sikerült egy routert így lezúzni, a telefonomon sincs ennyi karc, mint ezen, pedig azt használom rendesen...
-
04ahgy
nagyúr
HUN]Repa kollégával a garis ügyintézésért felelünk. Fontos a cég jó híre mindkettőnk számára.
Mivel mindketten láttuk, hogy jelezted, nem hiányos a termék, ezért nem fogunk a hiányzó antennán szőrszálhasogatni.
Coyot @ #946: mi köszi a vásárlást, használd a termékeket megelégedettséggel!
HGyu
-
Shad0w
senior tag
válasz
HUN]Repa #945 üzenetére
Hát vmi olyasmi van benne, hogy egyszer már beküldtem az Edimax BR6204WG routert, mondván, hogy a QoS nem működik és amikor beállítom akkor a router sem. Ezután kaptam vissza egy gyár által "újra" (azért az idézőjel, mert erősen kopott darabról van szó) cserélt routert antenna nélkül, viszont a hiba ugyanúgy fenn áll. Szal telefonáltam egyet, és abban maradtunk, hogy küldjem vissza megint és megnézik, én viszont most már inkább szeretném becserélni egy másik routerre, elvileg ez is megoldható, nem tom. Én konkrétan az antenna miatt parázok egy kicsit, hogy nehogy az legyen, hogy hiányos a termék amit visszaküldtem.
Csak kíváncsiságból, konkrétan milyen pozícióban vagy az iPonnál, hogy hétvégén a cég ügyeivel is foglalkozol? (vagy mennyit kapsz érte?
)
-
Coyot
őstag
2darab msi 3850 256Mb boldog tulaja vagyok darabonként 14ezer HUF ért, köszi ipon
-
Shad0w
senior tag
válasz
HUN]Repa #943 üzenetére
Áhh, úgynézki, hogy barátnőm átjön délután, majd ő megcsinálja (tulajdonképpen első körben is ő csinálta, csak úgy volt, hogy a hétvégén már nem látom..
).
Köszi a segítséget, remélem akkor is ilyen kedves maradsz amikor majd olvasod a hibaleírást (vagy aki majd olvasni fogja). -
Shad0w
senior tag
Ööö, igényeltem azta garanciafutárt, de nem kaptam róla válasz e-mailt. Akkor most igényelve lett vagy sem?
-
danih
veterán
Most egy régebbi HSZ-re reagálok
Heló, a történetnek még nincs vége - ugyanis a nyáron tőlem elvett szabmat töltöttem
Rendeltem néhány alkatrészt tőlük, ma/holnap megyek értük, beviszem a procit.
Vagy talán csak a dobozát. Ugyanis nekem nem jó babrálni a gépem és kivenni a procit - nekik meg gondolom nem öröm visszavenni egy - már használt - procit. Ezért gondoltam, hogy nekem elég, ha a különbséget visszatérítik.
Van itt Iponos, jó lenne ez így? -
04ahgy
nagyúr
Valóban, vita tárgyát sem képezi, hogy az a legegyértelműbb megjelölés. De remélem abban is egyetértünk, hogy a laikusabb vásárlójelöltek – nyilvánvalóan nagyobb létszámú tábora – viszont nagy valószínűséggel megrémül egy száraz típusmegjelöléstől. Sokkal többeket érdekel az, hogy egy merevlemez megbízható, működőképes, kedvező árú legyen, mint ahányakat az elektronika revíziója, vagy a tányérkiosztás.
HGyu
-
04ahgy
nagyúr
Sajnos a futár érkezési napját mi ( iPon ) nem tudjuk garantálni, hiszen külső cég, a GLS szállít. Rengeteg tényezőtől függ, másnap érkezik-e futár. Pl. ha egy adott napon (jellemzően egy hosszú hétvége utáni is ilyen) sok futárigény van, akkor nem minden csomag elszállítását tudják aznapra biztosítani. Ha pedig túl kevés egy adott területről a csomag, akkor meg azért várnak egy napot, hogy a gépjármű ne fusson kihasználatlanul. A GLS egy logisztikai cég, úgy oldja meg a szállítást, hogy a lehető legoptimálisabb legyen neki.
A futár másnapi érkezése függ még attól is, hogy milyen napon (munkanap vagy munkaszüneti nap), továbbá milyen időpontban (délelőtti / délutáni órákban) történt az igény leadása, az igénylések ugyanis csak munkanapokon tudnak rögzülni. A weboldalon csak egy buta szkript található, mely automatikusan nem enged nyilvánvalóan hibás dátumokat rögzíteni, visszadátumozni.Mindamellett a futárigénylések java része (~85%-a) az igényelt napon valósul meg. Az arány a legkedvezőbb abban az esetben, hogy ha a megrendelés és az igényelt nap közt egy munkanapnál több az időintervallum. Ergo, több idő van a legkedvezőbb logisztikai tervezetek létrehozására, megtervezésére.
A fentiek szerintem mezei logikus gondolkodással beláthatók, kikövetkeztethetők. Nem szeretnék azonban egy informatikai jellegű topik témájától ennél jobban a közlekedésmérnökök / logisztikusok teendői felé eltérni.
HGyu
-
Sajnos nem volt időm végignyálazni, de igyekszek kiemelni a jószág mutató linket. Pl. WD 1TB egyik linkje globálisan mutat. Ha nem WD Black vagy WD Green, akkor melyik? Később rájöttem hogy ez nem Green változat, megint módosítottam a tervezetemet, mert az kellene.
A "WD10EACS" mint nélkülözhetetlen típus megjelölés, soha nem lehet keverni másik 2db WD 1TB jószággal. Ezen legjobban szúrt a szemem, kénytelen voltam többször ellenőrizni a webshopot és akkor megkerült a WD Green. Akkor úgy döntöttem, hogy az összehasonlítás a típus megjelölés hiányában inkább az árban hasonlítom össze másik boltokkal.
-
MarKoo
addikt
Mára kértem a garanciafutárt, mivel elromlott a másfél hónapos alaplapom.
Kaptam is visszaigazolást, hajnali 3-kor még csomagoltam, és reggel 7 óta fent vagyok, hogy hátha jön, de valahogy mégsem...
Ma meg már biztos hogy nem jön, mert 5-ig ígérték.
-
04ahgy
nagyúr
Sajnos ez a világ már csak ilyen. Minden étel előemésztett, már csak rágnunk sem kell. Valahogy hozzászoktunk...
Valahogy ez a hasonlat jól leírja ezt. Hogy mi van az iPonnál. Az oldal szerkesztői nagy munkával, több ezer, több tízezer termék adatait foglalják össze, képet tesznek, gyártói linket. Ez az esetek 99%-ában működik is, és releváns. De óhatatlanul is becsúszhat hiba, jöhet más termék, a gyártó is változtathat, mind linket, mind terméket. Emberek végzik azt is. De még szerintem mindig jobb, mint egy egy egysoros leírás és egy ár, mint pl.:
VGA PCIEx16 EAH3850HTDI 256MB TOP 26500Ft
Szerintem. Olyannyira megszoktuk már, hogy egy véletlen hibán is kiakadunk. Ha egysoros leírás lenne csak, az miért is nem nehezíti a vásárlót? Szerintem, ha már a hivatalos gyártói oldal be van linkelve, már egy nagy segítség, sokszor nem kell keresgetni."Mint tudjátok, hogyha téves linket tartalmazhat, a FVH rághat az ipon csontját."
És az összes többi számtechbolt csontját egyformán, sőt jobban. Van ahol sokkal több a hibás link. Az internet egy dinamikusan változó tömb, halmaz. Lehetetlen mindent naprakészen tartani. Egyszerre.
"Ezenkívül teljesen meg vagyok elégedve, volt szúrópróbaszerű tanácsadási kérdéseim, sikeresen válaszolt mindenre, volt néhány nézeteltérés, de nagyjából kitűnő szakmai színvonallal rendelkezik az egyik eladó."Megtisztel minket véleményed.
Szerk: ha valaki a mi hibánkból, netalán a disztribútor hibájából kap rossz árut, mást, mint rendelt, mindig igyekszünk a cserét kivitelezni, feltéve, ha időben jelzik ezt felénk.
HGyu
-
Csak két dologban nem vagyok megelégedve, helyszínen kértem a megrendelés törlését, mivel csak 1db jószágot tudott adni nekem, én 2db-ot rendeltem. Főleg memóriáknál érdemes feltüntetni, hogy "vigyázat, csak 1db van belőle" stb. üzenetet kéne felrakni a webshopra, az amelyik tényleg 2db-nál kevesebb.
Másik, a jószágok pontatlan leírásai. Néha nem mutatnak pontos linket, valamelyiküknek csak globális websitet mutat, az megnehezíti a vásárlók információszerzésében. Mint tudjátok, hogyha téves linket tartalmazhat, a FVH rághat az ipon csontját.
Ezenkívül teljesen meg vagyok elégedve, volt szúrópróbaszerű tanácsadási kérdéseim, sikeresen válaszolt mindenre, volt néhány nézeteltérés, de nagyjából kitűnő szakmai színvonallal rendelkezik az egyik eladó.
Jelenlegi véleményem: Továbbra is onnan fogok megrendelni.
-
szumo
senior tag
ÖÖÖÖ
Vett feltöltőkártyát a paksi erőműhöz? Olyan mellé 30 napos kupont kellene adni, mint a WOW vagy más mmorpg mellé.
Amúgy érdekelne engem is, hogy mi lett a sráccal, BE Procival.Elgondolkodtam, hogy mihez kellhet egy 1500W-os táp.
Tippeim: Precíziós esztergagép meghajtó motorja elé, vagy vasalóhoz, ha nem lehet a szobában 220V de szóba jöhet a 300W infra lámpák kihajtása a fóliasátorban, esetleg autóbeálló téliesítésénél a hó leolvasztásához.Más ötletem nem nagyon van, de a kedvem jó lett tőle
-
04ahgy
nagyúr
Tegnap kicseréltünk egy másfél kilowattos (!!!)
tápegységet!
HGyu
-
S e t h
nagyúr
Szeretném itt is megköszönni HUN]Repa segítségét, akihez bizalommal fordulhattam garanciális ügyintézés kapcsán és a hozzáállása valamint közreműködése alapján csak annyit mondhatok ,hogy nem kellett csalódnom az iponban .
-
kelzsoca
félisten
válasz
sid.:Rc211v #913 üzenetére
Most én is abban a fázisban vagyok hogy visszaküldtem a pixelhibás T200-as monitort, tegnap vitte el a futár, és várom a csere darabot
Remélem minél előbb lezáródik a dolog és kapok egy hibamentes monitort, mert bár nekem is megvan a régi de az újat szeretném használni
-
-
szumo
senior tag
Nekem kezd olyan érzésem lenni, mintha torrenteznék, vagy sportfogadást játszanék
Csak a számítógép alkatrész vásárlás kicsit izgalmasabb.
Ha jól számolom, akkor az én arányom most ilyen:Hazavitt:
1 gép + 1 monitor
1 laptop
1 gép
1 alaplap
1 gép
2 laptop
1 gép
egyéb alkatrészekGaranciáztatott:
1 alaplap 2x az első csere 5 nap alatt a második csere 14 nap
1 videókártya 1x a csere 27 nap, mert a bevizsgáláson test OK volt, csak nem azt a hibát vizsgálták, amivel beadtam, és mondtuk, hogy teszteljék még, mert a kártya az tuti hibás.Szerintem én állok nyerésre.
-
sid.:Rc211v
őstag
válasz
HUN]Repa #912 üzenetére
Tudom hogy nem a ti tehettek róla nem hargszom rátok..Persze nyilván nem küldtök mégegyszer pixelhibásat mert az már gáz lenne
Pénzt nem kérem vissza majd csak megjön végre hozzátok egy pixel hiba menetes T200 ..Csak kérdés h mikor..Végülis tudom használni a gépet addig a régi monitorommal de kicsit kellemtlen hogy amit kifizettem azt nem használhatom...Üdv!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
sid.:Rc211v #910 üzenetére
Hi ! Érkezett az közben és cserélték is már nekünk , nem az a baj hanem amit küldtek azt megnéztük és az is pixelhibás volt , ha te most ugy is kéred én elküldöm neked ,de akkor megint nálunk fog kikötni ahogy lesz olyan (amugy pénteken lesz megint) akkor megnézzük és feladom neked , ha kell másik tipus vagy pénz vissza ,az is megoldható bármikor !
Sajnálom ha kellemetlenséget okoztunk neked ! De sajnos a monitorokat nem én gyártom ;)
-
Produkció
senior tag
válasz
sid.:Rc211v #908 üzenetére
én aquaba szívtam sokat gariztatással....mindenhol ez megy nyugi
-
tlac
nagyúr
válasz
sid.:Rc211v #908 üzenetére
erre a 3 munkanapos dolgok vonatkoznak
vagy lehet a 8 munkanap is, ha megunod, visszakérheted a vételárat... -
sid.:Rc211v
őstag
Hello.. Nekem most van folyamatban egy garis ugyletem az iponnal ..Illetve mar le kéne hogy zarjuk mert igen csak kezd elcsúszni a dolog..Egy Samu T200-as monitort pixel hibájával együtt kültem vissza nekik garancia futárral..Még aznap "bejelentettem" amikor megjött a és láttam hogy pixel hibás..Ez történt szept. 26-.án pénteken..Okt 1.-jén jött a futár elvitte..eddig monitor sehol
..Mult hét csütörtökön telóztam nekik mondták vagy is HUN]Repa mondta hogy most hétfőn(10.13) itt lesz(elvileg) ..hat nem lett itt. oké hogy hétfőn nem jött ,de hogy a héten se fog azt azért nem gondolotam volna.(mondjuk még holnap megjöhet)..Nem tudom mit kell egy monitoron annyit vizsgálódni ..bekapcsolod -pixel hiba-csere-Gondolom nem az ipon tehet róla hanem a disztribútor de ez mar akkor is gaz
Amilyen "mazlim" van úgy fogok jarni mint tlac kolega..
Ezek a te*ves garanciás ügyek nem arról hiresek hogy gyorsan mennek..legalább is én ezt tapasztaltam eddig más boltokban(pl alien) ..komolyan mondom nem értem ..fáj nekik vagy mi ? -
Sish
tag
Ez mióta van?
[link] Még nem is láttam
-
szumo
senior tag
válasz
Produkció #902 üzenetére
Produkció: Örülök azért, hogy jóra fordultak a dolgok. Amúgy a hitelt, és a bankokat azért írtam, mert sok cég megemelte a szolgáltatásainak árát hirtelen felindulásból ahogy meghallotta a spekulációt, és nem tudtam arról, hogy Répával mit egyeztettél.
S e t h: Sajnos jellemzően átmeneti túlterheltség szokta ellepni a telefonvonalakat, mert elkezdik kiértesíteni az embereket, hogy javították/cserélték a cuccukat, és mivel ketten vannak, sajnos vagy szerencsére, ezt ki ki döntse el, csak két felé tudnak egyszerre telefonálni, meg közben érkezik a nép első hulláma. Javaslom az újrahívó gombon tartsd a kezed. Nekem sikerülni szokott a telefonálás 6 - 10 próbálkozás után.
ui: mire módosítottam volna az előzőt lejárt az öt perc, így írtam egy kisregényt
-
Produkció
senior tag
nem tom hogy jött ide a hitel...a két ár közötti eltérés meg 1 nap volt...amúgy repa mondta hogy elírás történhetett, hétfőn kihozták 115k-val, visszalett küldve, és egyúttal lemondtam repánál a megrendelésem, mivel máshol kaptam 1 kedvezőtt ajánlatot....segítőkész volt, még felajánlott 1 hangfal szettet is kárpótlásképpen, de nem fogadtam el mivel nem erre ment ki a "játék" és amúgy sincs rá szükségem, de mindenesetre tényleg "nemes gesztus" volt tőle....így végül nincs miről beszámolnom, ja még mellétette hogy megkaphatom az eredeti 111,5k-s árba....mondtam hogy nem kell köszi, és elfogadta....így lezárult a téma, szal elírás volt, ennyi....mellesleg én már nem szeretek szenvedni az összerakással, kb 50.gép lenne amit összeraknák és már unom, amúgy se az én gépem lesz, mellesleg nem high end gép hogy élvezed az összerakását...
-
WonderCSabo
félisten
Nekem az Iponnal semmi gondom se volt, sőt örültem a viszonylag alacsonyabb áraknak, meg a számomra közelségnek. Sajna a átrakták a boltot a Francia útra, ami elég távol van tőlem. Mik a tapasztalatok az új üzlethelyiséggel kapcsolatban?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest