- Elektroncsöves Hi-Fi
- Milyen notebookot vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szumo
senior tag
És nincs benne csillió fok, mert a parton oda lehetett kozmálni.
S szerintem nincs messze a villamostól sem. Sőtt azt is néztem már hogy kocsival milyen rejtek ösvények vannak, mert a Hungária maga a horrorisztikus pokol.Szerencsére most már az én garanciális ügyem is megoldódott, bár kicsit kalandosra sikerült szegény Sapphire HD3870.
Nekem összességében tetszik a bót, aki viszont nem tud türelmesen várni, az máshol is csak a rosszat látja meg, nem pedig a jót.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Én lassan kezdek elszontyolodni, na nem az ipon miatt, hanem a bevizsgáló cég miatt.
Majdnem 2 hete csücsülnek az alaplapomon, és a hétvégén vissza kell adnom a kölcsön kapott szutykot is amit gépként neveztem mostanában
.
Így nem fogok tudni se dolgozni, se tv-t nézni, se zenét hallgatni.Nem is a két héttel van a bajom, hanem, hogy nekem most nagyon kijutott a garanciális ügyekből, és kezdek megfáradni, hogy a 190e -es gép nem ment rendesen 1 hetet lassan három hónap alatt. Mert valamelyik fődarab oda volt.
Másodszorra van bent az alaplapom, vagyis ez már a cseredarab garanciáztatása. Közben megpusztult a videó kártyám, az se volt egyszerű eset, igaz az már megoldódott, és akkor is tudtam kölcsön kártyát szerezni, mint most alaplapot.Végül is elővehetek egy könyvet, csak az a baj, hogy a könyveim 160km messze vannak, és ha olvasgatok, azzal nem tudok kenyérre valót keresni.
Azért azt nem mondom, hogy én onnan nem vásárolok többet, mert akkor hazudnom kellene. Még mindig az egyik legkorrektebb csapat. Csak nekem nem jönnek össze a dolgok.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Megoldódott a probléma, hála az iPon-os srácoknak. Nagyon rendesek voltak velem.
Tegnap este össze is szereltem a gépet (adatlap), a kábelek elrendezésére esküszöm több idő ment el, mint a lap behelyezésére.
A jogász ismerősöm, a héten nem ér rá, hogy jogászról magyarra fordítsuk a garanciális ügyekben hatályos iratokat. Ezért szerintem először az MSI P45D3 Platinum vs. Zalman CNPS 9700 Led fog megszületni a hétvége körül.S mégegyszer köszönöm a segítséget.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Nekem volt, hogy nagyon sokat vártam, de nem az iPon hibájából.
Türelmes voltam, és meglett az eredménye.
JÓ tudom, nem azért vesz az ember meg az adott dolgot, hogy aztán hetekig nélkülözze, mert valószínű azért vette, mert szüksége volt rá és használni szeretné.
Valamikor jövőhét vége felé remélem befejezem a garanciális helyzetről az írásomat, és majd akkor meglátod, hogy fölösleges a srácokat hibáztatni.
Az a baj, hogy ez egy olyan komplex téma, amit lehet több részben fogok közölni, mert nagyon belefutottam, és még nem látom a végét, viszont ha már elkezdtem, egy átfogó képet szeretnék biztosítani mindenki számára.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz sid.:Rc211v #848 üzenetére
Én tegnap vettem náluk egy laptopot, a mellé rendelt memóriát is tök gyorsan szakszerűen belerakták. Azt hiszem idén már csak egy - két gépet rakok össze náluk.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Ha nem a sajátomat kell garanciáztatni, még türelmesebb tudok lenni, mint a saját cuccaimnál. Mert akkor nem rohangálok kölcsön alkatrészekért.
Azért remélem lesz bennük valami kihívás, pl nagyon olcsón, vagy nagyon sok pénzből kell kihozni, vagy valami célspecifikus gépet kell összerakni.ESD de rég is hallottam róla. Valahol otthon, a műszerész cuccaim közt még biztos megvan a csuklópánt, és a mazzag hozzá. A papucsot meg tavaly dobtam ki, mert annyira szétment. De utáltam anno minden reggel egy fémlapra állni, hogy a papucsom még jó-e. Ettől függetlenül, nagyon szerettem azt a munkahelyemet.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz adalbert1 #855 üzenetére
Az a poén, amikor az ember megnézi az árlistát, és rendel (teljesen mindegy, hogy-hogy veszi át), elfogadja azt, hogy a termék hibás is lehet.
A különbség csak annyi, hogy máshol azért mert esetleg van raktárkészlet 5-10 ezer Forinttal is többet elkérnek adott termékeknél. S manapság egyre ritkább az az üzlet, ahol megfelelő raktárkészletet tartanak, mindenki 1-2 napon belülre mondja a beszerzést.Abban egyet értek veled, hogy bosszantó, sőt iszonyú kellemetlen a dolog (és akkor nagyon cizellált voltam), de ugyanannyi eséllyel kapsz más boltban is hibás terméket sőt lehet, hogy ott még hosszabbra nyúlik a csere (mert pont kifogytak).
Szóval mérlegelni kell! Több pénz, vagy esetleges macera (ha egy gépen megspórolhatsz 20-30e Forintot, nem gondolkodol el rajta?).
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Produkció #897 üzenetére
Elolvasgattam amit írtál.
Hát sajnálom, hogy csalódtál, de vedd azt is figyelembe, hogy most volt az a bizonyos forint romlás, és lehet, hogy belefutottál, nem kicsit, de nagyon.
Tudom, hogy nem teljesen tartozik a témához, de egy kicsit még is.
Mivel nem minden ember vásárol kézpénzért, mint ahogy te vagy én. Sokan hitelből nyomják az új eszközök megvásárlását. Ezért is vagyunk az egy millió hitelből vásárolt plazmaTV országa. (Na de mindegy) Szóval nem tudom, hogy mennyire figyelsz a hírekre, vagy hogy van-e rá időd, de több bank az euro és svájci frank alapú hiteleit szünetelteti.
Ezt is vedd figyelembe. Ez sajnos kihat egyes cégek áraira is, ami ugrásszerű növekedést eredményezhet.Több topicban írták, hogy olyan mérvű az emelkedése az áraknak, hogy néhány hónapig inkább felfüggesztik a vásárlási kedvüket. (Egy 31e HUF-os proci most kb 40e HUF)
Amúgy engem is zavarna, ha ilyesmi történne, de ezért is megyek el minden alkalommal személyesen a vásárolt dolgokért. Rászánom az időmet, meg szeretem a személyes kapcsolattartást. Nekem ez a kiszállítósdi nem jön be.
A gépösszeszerelést meg azért csinálom én, mert:
1. Szeretem csinálni.
2. Ha én rakom össze, tudom, hogy csak magamat hibáztathatom (nem mintha nem bíznék a srácok munkájában).
3. Szeretem élvezni azt a kb 1-1,5 percet amikor kész a gép, és élvezhetem a munka gyümölcsét.De azért kíváncsi vagyok, hogy az ügy hogy végződik. remélem te leírod, mert az AMD BE-ös srác azóta se írta le, mi lett a történetének a vége.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Produkció #902 üzenetére
Produkció: Örülök azért, hogy jóra fordultak a dolgok. Amúgy a hitelt, és a bankokat azért írtam, mert sok cég megemelte a szolgáltatásainak árát hirtelen felindulásból ahogy meghallotta a spekulációt, és nem tudtam arról, hogy Répával mit egyeztettél.
S e t h: Sajnos jellemzően átmeneti túlterheltség szokta ellepni a telefonvonalakat, mert elkezdik kiértesíteni az embereket, hogy javították/cserélték a cuccukat, és mivel ketten vannak, sajnos vagy szerencsére, ezt ki ki döntse el, csak két felé tudnak egyszerre telefonálni, meg közben érkezik a nép első hulláma. Javaslom az újrahívó gombon tartsd a kezed. Nekem sikerülni szokott a telefonálás 6 - 10 próbálkozás után.
ui: mire módosítottam volna az előzőt lejárt az öt perc, így írtam egy kisregényt
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Nekem kezd olyan érzésem lenni, mintha torrenteznék, vagy sportfogadást játszanék
Csak a számítógép alkatrész vásárlás kicsit izgalmasabb.
Ha jól számolom, akkor az én arányom most ilyen:Hazavitt:
1 gép + 1 monitor
1 laptop
1 gép
1 alaplap
1 gép
2 laptop
1 gép
egyéb alkatrészekGaranciáztatott:
1 alaplap 2x az első csere 5 nap alatt a második csere 14 nap
1 videókártya 1x a csere 27 nap, mert a bevizsgáláson test OK volt, csak nem azt a hibát vizsgálták, amivel beadtam, és mondtuk, hogy teszteljék még, mert a kártya az tuti hibás.Szerintem én állok nyerésre.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
ÖÖÖÖ
Vett feltöltőkártyát a paksi erőműhöz? Olyan mellé 30 napos kupont kellene adni, mint a WOW vagy más mmorpg mellé.
Amúgy érdekelne engem is, hogy mi lett a sráccal, BE Procival.Elgondolkodtam, hogy mihez kellhet egy 1500W-os táp.
Tippeim: Precíziós esztergagép meghajtó motorja elé, vagy vasalóhoz, ha nem lehet a szobában 220V de szóba jöhet a 300W infra lámpák kihajtása a fóliasátorban, esetleg autóbeálló téliesítésénél a hó leolvasztásához.Más ötletem nem nagyon van, de a kedvem jó lett tőle
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Huh micsoda pörgés vagyon itten!
Én csak újabb megelégedésemről tudok beszámolni. Tegnap sikeresen végrehajtottam a szervkereskedőtől (ipon) vásárolt nem életfontosságú szerv (merevlemez) beültetését, és az elöregedettek kiműtését a betegből. A beteg fejfájással ébredt az altatásból, majd emlékezetkiesésre panaszkodott, amit infúzió (USB-s külsőrack) bekötésével orvosoltam. A beteg hosszasan eltöprengett újra megszerzett régi emlékein, majd kérte a saját felelőségére való távozásos papírokat.
Szóval a gépem az újonnan beszerzett 500GB-os merevlemeztől most halkabban megy, és kevesebb lett a fogyasztása, mert leselejteztem két 80GB-os merevlemezt, amiből az egyik igen hangosan kerregett már hónapok óta.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Nem akarom még én is jobban szét OFF olni a dolgokat, de ha a T csoporttól veszed a netet, akkor van 75% rá, hogy ott a hiba. Barátnőmnél három rooter után moderált fellengzős hangban 1ó30p beszélgetés után, a rooter soha többet nem dobta el a netet, addig pedig napi 8-10x is. Kollégámnál már csak 47p-et beszélgettem velük, és másnap csodák csodájára megjavult, azóta nincs gondja a netnek, pedig időnként rákérdezek.
Mégegyszer mindenkitől bocs az OFF-ért.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Nézzétek meg, kis ellentmondás van a ramoknál.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Hát én elég régen járok az Ipon-ba, de ilyet még nem tapasztaltam. A kezdetek kezdetétől mindenki szivéjes volt velem, és a garanciális ügyeimet is korrektül kezelték.
Szerintem max. arról lehet szó, hogy a karácsonyi hajrában nincs annyi idejük 1-1 ügyfélre.
Ma délután a kapuig kiért a sor.
Gondolom annak, aki járt már a boltnál, ez sok mindent elárul.Ezek után én nem is csodálkozok, ha az árukiadóknak, nem marad több idejük/energiájuk, hisz a karácsonyi roham lassan harmadik hete tart. Szerintem te is elfáradnál és nem lenne kedved semmihez, ha három hete 10-20 ig ugrálnál a melóban megállás nélkül.
Viszont örülök, hogy találtál olyan modult, amit kerestél, főleg, hogy a boltnak volt raktárkészleten, mivel ez manapság egyre ritkább.
Ami viszont a választást illeti.
Igazság szerint, én elég jártasnak mondhatom magam az informatikában, és van némi elektrotechnikai képesítésem is. Így nem jelent gondot eldönteni, hogy mi mivel kompatibilis, még akkor is, ha csak a gyártó cég online support-ja áll is rendelkezésemre, mert a modul képe csak illusztráció, vagy neagy isten hibás a leírása. Az pedig, hogy az ipon egy online bolt, nálam azt jelenti, hogy a neten rendelem meg a terméket, a boltba pedig csak átvenni megyek.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Üdv!
Az oldalatokon az NEC monitorokat csak úgy lehet megnézni, ha az összeset nézem egyszerre, gyártó szerint nem. Ez a videókártyáknál is sűrűn előfordul, AGP és PCI-e -s kártyáknál egyaránt, csak most oda gyártót nem tudok mondani, de a webkameráknál is van ilyen.
Ja vaslatom, az lenne, ha egy-egy gyártónak csak kevés terméke van, azt egy minden más gyártó címszó alatt lehetne szerepeltetni.
Erre a hibára most bukkantam, hogy a gépösszerakót használtam.
Még valami, a gépösszerakóban az extráknál szerepelhetne az egyéb hűtések extra CPU, SYS stb.
Szép napot, majd kereslek még benneteket.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Csendes ez a január, de nem is baj.
Mert így legalább az látszik, hogy mindenki elégedett a karácsony környékén beszerzett cumóval.
Sőt az újabb rendelt cuccos ügyében kaptam sms-t, e-mail-t, és még telefonon is szóltak, hogy mehetek és átvehetem.
Visszakerül minden a régi kerékvágásba.
Szóval elmúlt a karácsonyi láz.[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz NeoExDeath #1269 üzenetére
Én elég sok mindent vásárlok az iponban, elég sűrűn, és a garanciával még semmi baj nem volt, az áraik nagyon jók, különben nem tolongna sokszor annyi ember a boltban. A minőséget a gyártó garantálja, a garanciát a magyarországi nagykereskedés. Nos a nagykereskedések azért szeretnek ráülni a dolgokra, de ezt is nagyon jól kezelik az iponnál.
Ha fel tudod vállalni, hogy nincs raktárkészlet, és ha a boltban jut valami az eszedbe azt nagy valószínűséggel nem tudják teljesíteni, akkor jó helyen jársz.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz NeoExDeath #1284 üzenetére
Üdv!
Van egy kis különbség az általad példának felhozott edigitál, és az ipon között az edigitál elég nagy raktárkészletet tudhatnak maga mögött. Tehát ha a nagyfaluban jársz, és bemész egybe, akkor az általad kiválasztott termékért hátramegy az eladó és kihozza. Majd fizetsz, és örülsz, hogy azonnal, de jóval drágábban megkapod. Az ipon nem rendelkezik raktárkészlettel, ezért olcsóbbak, és az áraik a deviza meg a nagyker függvényében akár óránként változnak. Tehát ha rendelsz, és ne agy isten reggel mikor a beszerző elindul érte, a nagykerben közlik, hogy nincs, akkor szólnak, hogy az adott áron nem tudják beszerezni. Ha sztornózzák a megrendelésed, és újra meglátod náluk, de x forinttal drágábban, az azt jelenti, hogy máshonnan megint tudják hozni, de csak az új áron, és még nagy a valószínűsége, hogy így is olcsóbb mint máshol. Ilyenkor megrendeled újra ha gondolod.A multkori esetem pl, mikor rendeltem egy komplett gépet, és elrontottam az alaplap rendelését, elmentem egy másik boltba és 5ezebe fájt, az hogy rossz helyre kattintottam. De mivel a gép gyorsan kellett, ezért ezt bevállaltam. Azt hiszem ez eléggé meggyőző, hogy mit jelent a raktárkészlet kontra kicsit várok rá.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz SystemRoot #1343 üzenetére
Szerintem a srác elég sokat színezett a leírtakon, na nem az eltelt idővel, hanem azzal, ahogy a srácok hozzáálltak a garanciális ügyintézéshez, és ahogy ő hozzáállt és tuti idegből írta a cikket, a felét át se gondolta rendesen. Nekem is jutott már ki ilyen ember, aki miatt 3 hétig le volt hívás szűrőzve a telefonom.
A másik meg az, hogy szerintem azért az iponban vásárolt, mert a legjobb áron náluk volt a termék.
Ha meg elolvasod a cikkhez írt hozzászólásomat, akkor láthatod, hogy miután pontosítottam a videókártyám hibaleírását egy fényképpel, riosz ropsz ki lett cserélve. Ennyit tesz egy pontatlan hibaleírás. Majd 25 napot.
Meg a distributorokat sem kell ám félteni, ott is úgy állnak a munkához, hogy más is hozzáférjen.[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Üdv!
Voltam kedden az Iponban, mert lett egy döglött alaplapom egyik estéről másnap reggelre, és hát ha nem viszem be, nem kapok másikat címszóval nekivágtam meló után. Fel is mentem a szervizbe. Leadtam az alaplapot, megbeszéltük a hibajelenséget (se kép se hang ), majd jött egy úr. Szegény Répa volt épp ügyfél nélkül, hát segítőkészen megkérdezte miben segíthet. Az úr kitett egy IO kártyát az asztalra, hogy ez szar. Majd olyan szavak hagyták el a száját, ami nem való egyik fórumba se, de emlegette szinte mindenki édesanyát, a kollégája micsodájának a kalapját, és még sok mindent. Miközben, kiderült, hogy a szatyorból előkerülő összesen 6 eszközt vagy egy hónapja vették. Az úr még további szitkok mellett próbálta elérni a kollégái valamelyikét, ami nem sikerült neki. Majd megkérdezte, hogy azzal a másik 7-8 darabbal mi legyen amit még korábban vettek. Nálam kb ekkor véknyult meg a cérna, Répa elég jól bírta.De hogy egy nagyobb cég elküld egy "lótifutit" (aki mint a kondás: szagra és beszédre is) olyan ügyet intézni, amihez kellene a hozzáértés, és "egy" (6db) eszközt ami dobozán rajta van, hogy for WinXP, az úr állítása szerint 42 informatikus nem tud feltelepíteni, az csúnya lebőgés annak a cégnek.
Mert azt elhiszem, hogy 6 ból 1 rossz, de hogy mind a 6db azt már inkább gyerekeknek kéne mesélni.
Ami pedig megint csak a cég hozzá nem értését bizonyítja, hogy vesz 6-7 db-ot, majd kicsit később még 6 db-ot, és másfél hónap alatt meg se nézik, hogy megfelel-e nekik a termék, csak mikor már nagyon kellene, akkor kezdenek kapkodni, és szidni a boltot, hogy szart adott el, pedig elég lett volna 1-et venni, és ha nem kompatibilis, akkor megkérni a boltot, hogy keressenek megoldást. De nem egy bő hónap után hepciáskodni, mert szorul a számlázási osztályuk nyakán a hurok.S mennyi ilyen lehet még ezen kívül nap mint nap. Pffff
Nem irigylem Répáékat. Már tudom hogy miért nem dolgozok a szakmámban, pedig kezdett a kép megfakulni.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Aki dolgozik, az hibázhat. Aki nem annak esélye sincs rá.
Manapság mindenki rohan, kapkod. Elfelejti élvezni az életét.
Egy kicsit ki kell kapcsolni a gépet, a televiziót, és a rádiót.
Az egér pedig frankón szuperál a csere óta. Mindenki nagyon örült neki.[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Na jó rég írtam ide.
1000 a tegnapi szervizelésért. Szerencsére az ijedségem nagyobb volt mint a valódi baj.Remélem ma megjön a légkondis hozzátok.
Itt most is megy a légkondi, és egy venti. így csak 28 fok van.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
-
szumo
senior tag
Ha tudnád, hogy egy külső bevizsgálócégnél mekkora hegyekben állnak az alkatrészek!
Az egész ország területéről érkeznek a meghibásodott termékek, s ha csak mindegyikre fél órát is szánnak, akkor is szvsz több eszköz érkezik be, mint amivel végezni tudnak napi szinten.
De emlékezz vissza, nem is olyan régen a kék hal és a nagy szél idejében, 30munkanapos volt az ügyintézés. ehhez képest egy 10 munkanap maga a mennyország, csak már a jó sem elég jó nekünk.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Matheush #1924 üzenetére
Üdv!
Szerintem te kicsit el vagy tévedve. Az Ipon olyan garanciális megoldásokat alkalmaz, amit nagyon kevés bolt mondhat el magáról ma Magyarországon. Ingyenes gar. futár, stb. és még az oldalukon is 15 munkanapot vállalnak a garanciális ügyintézésre.
Nem tudom melyik az a bolt, ahol neked ilyen rövid határidővel vállalnak garanciális ügyintézést? Jobb esetben örülhetsz, ha 30munkanap alatt valami történik.
Nem, hogy örülnél, hogy mihamarabb visszakaptad a videókártyádat, és tudod használni, itt rinyálsz mint egy óvodás.Jó párszor volt már garanciális ügyintézésem az Iponnál, és minden esetben korrektek, pontosak voltak. Volt olyan alaplap, amit 2x cseréltek 1,5 hónapon belül. Vagy olyan videókártya, ami 30 napig volt a distributornál, mert vissza akarták küldeni teszt OK val, én pedig állítottam, hogy hibás és a végén kiderült, hogy tényleg az. De akkor sem hisztiztem, türelemmel vártam a soromra. Ha pedig kicsit utánanézel, akkor láthatnád, hogy a nagyker. akkor ajánl fel jobb eszközt, ha már/épp nincs forgalomban olyan amit bevittél garanciáztatni. S ezt igazából a nagyker. szokta megtenni. Az, hogy a bolt esetlegesen még ráígért, és rajta kívülálló okokból nem tudta a lehetőséget prezentálni, nem szabadna felháborodnod, mert így is egy jobb eszközt kaptál.
Szerintem előbb nézz magadba, és utána kezdj el vagdalkozni össze vissza.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Üdv!
Tegnap este óta nagyon sok cucc eltűnt a webshopból, köztük komplett gyártók.
Amibe belenéztem a videókártyák és a memóriák nagyon érintettek a dologban.
Amit tegnap este összeraktam teszt jelleggel gépet, annak mára a fele alkatrésze hiányzik.Mi történt ha nem titok?
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz eneasos #1957 üzenetére
Megnyugodtam, mert tegnap csináltam egy próbarendelést, és az egy dolog, hogy az euró ára ma reggelre megint szökik (minden kb. 1000HUF-al felkúszott ami fontos ), de az árat úgy esélyem sincs tartani, ha a fele cucc nincs, és drágábbat kell venni ugyanazért a teljesítményért.
Jövőhét pénteken úgyis összefutunk megint ha realizálódik a dolog.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz HUN]Repa #1969 üzenetére
Üdv!
Lenne néhány javaslatom, remélem valakinek tetszeni fog.
Az első a szétnyíló menünél azok a kis jelek (négyszögek) elég igénytelenek, és nem is illenek oda. SZVSZ egy a weboldal sötétebb zöld szine, egy aranyos háromszöggel ami jobb oldalra mutat, majd a gombra kattintás után lefelé a kinyíló menük irányába, nagyon sokat javítana az összképen.
A másik, ötletem, pedig az lenne, hogy a videókártyáknál, még egy szűrőzési pont lehetne, mert mikor hasonlítom össze a kártyákat, sokszor jó lenne, ha csak az ATI-kat vagy csak az Nvidia-kat látnám.
Kíváncsi lennék, erről kinek mi a véleménye, és hogy kivitelezhető-e.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Üdv!
A pénteken vásárolt kép összeszerelés után pöcc-röff indult. Nagyon kellemes a hangja, és a teljesítménye is. Faterom nagyon örült neki.Ami kicsit üröm volt a hétvégi örömben, és ez nem az Ipon hibája, hogy hazaérve vidékre, a gép bekötése után indít, és hát nincs internet. A régi gép hálókártyája betesz, van internet. MAC cím másol, de hiába nincs internet. Mindent elkövettem, de a játék, amiért meg lett véve a gép, csak úgy indult, ha nem volt netre kötve a gép, különben a gép újraindult. Kicsit ideges lettem mert egy MMORPG net nélkül kicsit érdekes, de pihenni tértem, hogy majd szombat reggel szólok a kábelTV/interneteseknek. Szombat reggel kiderült, hogy hétvégén nincs ügyelet, minden probléma hétfő-péntek 8-16-ig kerül javításra. Nem nem szentségeltem, csak magamban dúltam fúltam, hogy szüleim ne lássák. A mai világban egy szolgáltató cég, hogy lehet ennyire trehány? S a legviccesebb, hogy nincs lehetőség vidéken máshoz átmenni.
[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
A garis részem ki lehet a monitorokat próbálni. A srácok segítőkészek.
Viszont én csak 3nap pixel garanciásat szoktam venni, mert nincs annál rosszabb, mint amikor leteszteled, és ott figyel 1-2 pixel hiba, és a srácok nem tudnak semmit tenni, mert a gyártó nem vállal rá csak a class2 szabvány szerinti garanciát, az pedig ha jól emlékszem 4 pixel és 6 sub pixel. Ha nem jól emléxem, majd kijavítja valaki.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
A pénteki gép is szépen dolgozik.
Ez is jó vétel voltMinden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Jégkokó #2235 üzenetére
Hát te sem olvasod el azt az oldalt amit nézel! Egy egyszerű kábelért, meg leszaladok a sarki pc-s éjjelnappaliba, nem csinálok belőle nagy hacacárét.
S nem minden bolt tart raktárkészletet, többek között az ipon konkurenciája sem, ami az utca másik végén van, ahol lakom. Valamiért mégsem oda megyek.
Ha pedig belegondolsz, azért olyan olcsóak, és te sem a két szép szemükért indultál el hozzájuk, mert nincs raktárkészletük. Mivel nincs raktárkészletük, az áraik naprakészek, és olcsóak. Ragozhatnám ezt oda-vissza.
Legközelebb legyél körültekintőbb, mert más boltban is erre a sorsra fogsz jutni. Egyre több az ipon -hoz hasonló rendszert működtető más piaci szegmensben működő bolt.Tessék látni, ne csak nézni!
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Jégkokó #2250 üzenetére
Már bocsáss meg, de remélem nem fáj sehol a hülyeség.
Én csak akkor megyek bármilyen boltba, ha vásárolok. Ha vásárolok, akkor pedig tudom, hogy mit akarok, és nem nézegetem, ahogy a kolléga mondta nyalogatom. Arra találták ki fukarékat, meg a nem hülyéket. De mivel soha, SOHA nem vásárolok gagyit, és nem ügyfeleken tesztelem a legújabb cuccost, nem ér meglepetés.
A múltkor kellett volna ddr1 -es ram, beszaladtam egy boltba, hogy veszek XIII. ker., s közölték, hogy holnapra tudnak hozni. Átmentem a D plázába, ott pedig olyan áron tették elém, hogy az Iponban kettőt adtak volna belőle. Hát hazasétáltam, megrendeltem és másnap 14h után átvettem.
Ha meg alaplapot vásárolok, akkor sem az van, hogy bemegyek és ott választok, hanem nekem annak a gyártónak az a modellje kell, amiről én ajánlatot adtam. Kicsit bugyuta vásárló módjára gondolkozol. Tipikus kiszállok a bömösből, és akkor mindenki előttem kell, hogy térdeljen mentalitással.
Bár szerintem hiába tépi az ember a száját, te úgyis csak azt látod meg, amit meg akarsz látni.Ui.: Ma is tiszteletemet teszem az Uraknál a boltban
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz iPon-Paradi #2287 üzenetére
Hát sajnos ilyen ez a popszakma.
Egy nagy szerencsém van az, hogy én megtehetem, hogy megköszönöm az érdeklődését a munkám iránt, és mosolyogva kihajtom a tárgyalás helyszínéről.
Érdekes módon, ha nekem probllémám akad, azt minden esetben megpróbálom a leg higgadtabban intézni. Mert így gyorsabb, mert így egyszerűbb.
Javaslom, hogy a webshop-ban az OEM feliratokat vastagítsátok ki, és egy betűmérettel lehetne nagyobb is talán. Hátha kevesebb probléma adódik a szó észrevételéből.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz HUN]Repa #2292 üzenetére
Ne is reménykedj!
Annyi ilyen emberrel hozott már össze a sors, és mivel kihagyták a középiskolás oktatást, az egyetemen / főiskolán meg már nem foglalkoznak ilyesmivel, mert hát azt a középiskolában megtanulta a delikvens, így itt maradnak nekünk tudatlanul. Persze tisztelet a kivételnek!Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Az ár azért ugrál, mert az Euro árfolyam változik, ami a vevőknek jó is lehet, vagy bosszúságot is okozhat ha gyorsan kell valamit megvenni. Ki kell várni a legjobb árat
Tudtommal, egy külső cég csinálja a weboldalt. Az iponból is bele tudnak nyúlni, de ahogy frissítik, folyamatosan rakják fel a termékeket, a javítás áldozatul eshet neki. Több ezer termék esetén ez megesik. Egy e-mail váltás a boltal tisztázhatja a dolgot.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Sz.V.Sz. tuti nem erre játszanak. A karácsonyi rohamban, pedig egyiküknek sincs szerintem se kedve, se ideje ilyesmire. Szerintem az ott dolgozók csak az este 8 órát várják, és hogy végre hazamehessenek.
Ez a szöveg, meg ha ennyi vagy annyi garancia lett volna rá, akkor így meg úgy.
Annyi ilyet hallottam/láttam már.Amúgy:
A képek és a kiírások tájékoztató jellegűek, a gyártó weboldalán feltüntetett információk a mérvadóak minden esetben.
A garanciaidő:
Néhány esetben ettől el lehet természetesen térni a, ha a nagykereskedő más paramétereket ad meg, vagy garancia hosszabbítás vásárlásával. De nem jellemző, főleg, hogy több ezer árucikkből csak egyet állítgassanak.
Aki meg dolgozik hibázhat.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
Ennek szerintem két oka lehet. Az egyik, hogy a distributortól valaki a készletet elvitte. Pl.: valamelyik nagy multi, és az ipon egy másik beszállító után néz, vagy megvárja, amíg újra lesz. Vagy kérésed meghallgattatott, és újrarakja a webfejlesztő az adatokat javítva.
Amúgy én tényleg azt javaslom, hogy a gyártó adatait vedd alapértelmezettnek, és csak utána a boltokét, Így tuti nem érhet majd csalódás, viszont adott esetben örülhetsz a grátisz időnek
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz Khelben #2380 üzenetére
A linkben megtalálod a választ. Hátul van egy ami benne van, elől pedig opcionális, ami 99% ban azt jelenti, hogy a mi kicsiny országunk az opció nélkül kapja.
Amúgy egy egész kellemes, jól szellőző ház. Én szeretem ezt a gyártót.
[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
szumo
senior tag
válasz themebuilder #2421 üzenetére
Te teljesen hüle vagy aranyapám.
Remélem azért nem forogsz mit a búgócsiga.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest