Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz csaloipon #984 üzenetére

    Egy: küldünk garfutárt. Egyes, kérdésesebb esetekben is kapcsolatba lépünk vásárlóinkkal, hogy a hiba forrását lokalizálni próbáljuk, hogy minél rövidebb ideig kelljen a számítógépet nélkülözniük, vagy el se kelljen küldeni... Pl. komplett konfigot akar visszaküldeni, mikor egyértelműen a RAM a hibás. Vagy a hiba az, hogy a gép nem érzékel USB eszközöket. (Ebben az esetben ragaszkodott a visszaküldéshez a Vásárló, és csupán a windowsban voltak tele az eszközkezelői bejegyzések felkiáltójelekkel, azért nem kezelte.)

    Kettő: a jótállás arról szól, hogy a hibás alkatrészt elsősorban javítsák, ennek lehetetlensége esetén cseréljék. Az el- és visszaszállítás költségét a fogyasztónak kell állnia. A garanciafutár csak egy gesztus azon Vásárlóink felé, akik a hatalmas távolság ellenére is bizalmukat cégünkbe helyezik, és tőlünk vásárolnak terméket!

    HGyu

Új hozzászólás Aktív témák