- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gaming notebook topik
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- HP notebook topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz zolynet #21698 üzenetére
ennél van jobb is. google-be beírod a két csaj, egy csésze mondatot angolul (2 girls one cup) a kevésbé multilanguálisoknak, és az első találat a tied.. jó étvágyat...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
őstag
Sziasztok!
Esetleg valakinek egy ilyen 3,4GHz-es gép?Üdv:Attila
-
Tottu
senior tag
válasz martonx #21694 üzenetére
Azért írtam így, mert ezek a területek érdekelnek, és ezekhez kapcsolódó munkát keresek. Továbbá azért írtam ilyen általánosan, mert pályakezdő vagyok, szóval így is,úgy is új dolgokat kell tanulnom, mert az a "szakmai gyakorlat" biztos nem elég egy munkahelyen amit az egyetemen szereztem... (Vagy ezt is csak azért gondolom így, mert pályakezdő vagyok? )
"A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard
-
Tottu
senior tag
Üdv!
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki Szegeden programozói állást? Elsősorban Java, .Net vagy Flash (AS3) érdekelne.
"A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard
-
(Bundás)
addikt
Kell valakinek Nokia 3310-3330-hoz, valamint Motorola (talán V300, V525)-höz adatkábel egy sörért?
-
_Petya_
őstag
Sziasztok!
Kellene nekem valami olcsó AGP-s videokártya, netezős, szövegszerkesztős gépbe (3D teljesítény, ilyen-olyan kimenet lényegtelen)
Ha valakinek van, dobjon meg egy privát üzenettel.
Petya
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
SirRasor
addikt