Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #39111 üzenetére
YouTube -> Engineering Explained -> change coolant
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #39113 üzenetére
a hűtő legalacsonyabb pontján,értelemszerűen csak ott tud kifolyni belőle rendesen.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #39111 üzenetére
A hűtő alján kéne lenni egy leengedőnek,ha máshogy nem megy,vedd le a csövet.
-
Drughi
addikt
válasz Darksiders84 #39107 üzenetére
Nem lesz elég, 5 litereset kell venni, de abból legalább marad meg.
Xiaomi 14T
-
Darksiders84
aktív tag
válasz Darksiders84 #39107 üzenetére
Hűtőfolyadék
-
samen
tag
válasz Darksiders84 #38434 üzenetére
Nem vagyok pesti.
-
samen
tag
válasz Darksiders84 #38431 üzenetére
Ez nekem is fura volt,h nem lehet rendelni,de ezt mondták,hogy így megy!Bár színben rugalmas vagyok,még kettő másik is szóba jöhet,de sajna olyan sem jön.Ilyen a szerencsém.
-
kisza25
félisten
válasz Darksiders84 #38431 üzenetére
Most ez a helyzet, mert mennyiséget kell gyártaniuk, nincs idő állítgatni a szeptember 1-es euro6d átállás miatt üresek a raktárak.
Dacia ugyanez, ismerős 6hónapot várt a dusterre,
de sok gyártónál eltüntek motorok, meg nem rendelhetők autók, valaminél az akciós árakat is megszüntették, mert nem tudnak többet gyártani
(Én végül fiat tipot veszek, raktárról lett volna, de nem pont olyan amit szeretnék, így megrendeltem, de itt már eleve euro6d vel gyártják, így november 1 gyártás kb december közepén átvehetem)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #38349 üzenetére
45os a tank és 38nal villan ki. 2012+ sport meg 42es és 39nel. egyébként Az F betű középső száránal áll le
[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
válasz Darksiders84 #38349 üzenetére
szvsz ugyanannal a kutnal ugyanazzal a toltovel ugyanugy betolva telerakod kattanasig, mesz vele, majd ugyanott ugyanugy megint kattanasig. Aztan szamolsz es kideru mennyi az annyi
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38349 üzenetére
Nekem sikerült párszor 30+ litert tankolni most is amit vettem szuszkát hazafele pályán jutott eszembe tankolni kéne, mert a kereskedő kb egy decit tesz bele
-
nagyúr
válasz Darksiders84 #38349 üzenetére
Nem lehet jól saccolni, nekem 2 különböző autóm van, mindkettőben tök random mikor gyullad a lámpa. Volt már hogy 2,5L-nél, van hogy 10L volt benne Fogyasztást rendesen csak két teli tankkal fogsz tudni mérni.
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38302 üzenetére
Enyémben 140 ezer van, M13A. 0W30-al járok vele. Semmit nem eszik belőle.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38308 üzenetére
Az egy F Astra, a tiéd meg egy Swift - két különböző konstukció, nem feltétlenül célszerű összehasonlítani őket olaj szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38294 üzenetére
Az 5W40 tökéletes olaj bele a továbbiakra is, feltételezem hogy azért rakna bele a szaki 10W40-et, mert azt gondolja hogy a kopott motorba vastagabb olaj kell.
Ez egy általánosan elterjedt tévhit... főleg hogy ez Suzuki motorban a 200e km az semmi. Ha nem nyélen ment végig
sokan 5W30-at raknak M13A-ba, köztük én is azzal etettem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #38294 üzenetére
Ne feledd,itt nem szerelők vannak.Inkább kérdezd meg még másik szervíz ben is.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38294 üzenetére
Ha mindig az előírásnak megfelelő olajat kap/kapott az autó, nincs szükség az attól való eltérésre, bármennyit is mutat a km-számláló.
pjen: Khm...
Amúgy meg attól, hogy valaki autószerelőként dolgozik, még közel sem biztos, hogy ért is hozzá. Sajnos...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38291 üzenetére
Azt a szerelőt, aki ilyet mond, hanyagolni kell.
————————
Más: Az imént cseréltem ki a WagonR-ben a 14,5 éves gyári hangszórókat és fejegységet. Meglepett, hogy a gyári hangszórók is kétutasok voltak.
Most kapott 4 db Blaupunkt BGX 402 Mk2-t, meg egy Pioneer MVH-S100UBA fejet.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38291 üzenetére
Milyen motor? M13A?
Miért kéne elfelejteni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38289 üzenetére
2 emberes, vagy gép kell hozzá.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38284 üzenetére
Fékfolyadékból pár deci kell csak, az 1 literes Motul DOT4 3k Ft. Maga csere sem drága, 5k körül megvan szerintem.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38281 üzenetére
Szerintem az autóhifis topikban nagyobb sikerrel jársz.
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38273 üzenetére
Ezt a bontós leadásra érted? A kormányablaknál tudtommal csak fél évre lehet kivonni.
-
Siriusb
veterán
válasz Darksiders84 #38267 üzenetére
A 15 éves WagonR váltójába idén Eneost vettem, azóta gyönyörűen simán jár.
Motorba szintén Eneos-t, 5w40-et szoktam rakni. -
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38267 üzenetére
Tulajdonképpen bármilyen 75W90 GL-4 jó. Sokan a Castrolt szeretik, de más nagyobb márka termékével sem lehet mellényúlni. Apum WagonR-ében most Motul van, egyelőre még nem esett szét.
Motorolajból inkább 5W30, mert az a gyári ajánlás, de a 40-nel sincs semmi baj, az is mehet nyugodtan. Inkább az ACEA és az API jelölések legyen megegyezőek vagy jobbak, mint az előírás.
[ Szerkesztve ]
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38229 üzenetére
Nem tudom, ez jó ötlet köszi! Még egy próba lesz, van ötletem egy tesztre, hátha. De jó lenne eladni alkatrésznek, azért az nonszensz hogy még én fizetek, ha leadom.
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38226 üzenetére
Nem patika. 2002 évjárat. Körben javítgatva van, stb 180ért hoztam el, még rá is költök, de van mit átraknom a másikból. De azért elég szépen néz ki, csak közelről látszanak a bajok, amit ki is lehet korrigálni. Olcsóbban nem nagyon van 84 lovas, a motortér az rendesen tiszta. Szóval ha nem ez lett volna, akkor 150 körül gyengébb motorral, de azok se fullosak. Ja és kpzár riasztó ABS meg 2légzsák az extra. Az igaz, hogy extrából csak a villanyos ablak kellett volna.
Elégedett vagyok[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38196 üzenetére
Márkaszervizben olyan 20k körül szokott lenni, ha jól emlékszem.
-
@tco@
aktív tag
válasz Darksiders84 #38191 üzenetére
Akkor reális árban nézegettem őket, bár 1.2M a plafon. Vidéken vannak gyanúsan szépek millióért is. Majd megnézek párat
@Darksiders84: KM óra állás tőlem lehet 50 meg 350 ezer is, nem izgat, a szervízkönyvet is simán lehet hamisítani. A leghihetőbbek pont a kb 180-260 ezer köztiek, de kétlem, hogy ne menne el a motor simán fél milliót is...szóval ez mindegy nekem.
Mivel a váltóhiba és az ABS-kocka is bármikor beüthet, nagyjából csak a külső, és a motor állapota ami döntő Nem véletlenül nézek 2007 utániakat, a facelift és 1-2 visszahívás ami addigra megtörtént, már kicsit jobbá tette őket.
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38193 üzenetére
Az biztos, hogy a vásárlók is tehetnek erről. Nem kéne naívnak lenniük
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38191 üzenetére
Hát nem tudom, én most nézegetek régebbieket, de nem érdekel a km. Oda tekergetik, ahova akarják.
-
jézusom
addikt
válasz Darksiders84 #38176 üzenetére
Biztos, hogy papírozni kell a motorszám miatt, csak kérdés, hogy mikor mennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
Nerd
aktív tag
válasz Darksiders84 #38176 üzenetére
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38140 üzenetére
Ott vettem én is 500 huf volt a pár.
Méretre vágtam és sanyi. -
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38138 üzenetére
Elég sok autósboltban van csak gumi is.
Pont most pótoltam én is. -
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38105 üzenetére
Általában 2 biztosítéktábla van: egy a motortérben, egy pedig az utastérben a kormány alatt. Nem tudom, hogy a helyzetjelzőké melyikben található, de a fedél alján kell lennie egy matricának, ami jelöli, hogy melyik melyik.
Persze, bárhonnan beszerezheted, csak arra figyelj, hogy méretben jó legyen (normál vagy kicsi késes), illetve az áramerőssége is pont ugyanakkora legyen. Ha van a készletedben pont olyan, akkor azt is nyugodtan használhatod.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Darksiders84 #38101 üzenetére
Valószinű hogy csak az izzók égtek ki. Kb 2 perc a cseréjük.
Vannak olcsóbbak és drágábbak, normál-emeltfényű-szinezett-led.
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38101 üzenetére
Vagy biztosíték, vagy izzó - mindegyik párszáz forint csak.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38082 üzenetére
Nekem anno (2-3 éve) 8k volt a pár, kerámiázva.
Szóval nagyjából annyi amit írsz, vagy picit több.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38065 üzenetére
Igen felhajtva ugy marad, semmi esetre sem hajtodik le magatol. 🙂
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38063 üzenetére
Nekem alulrol a masodik allasba van allitva, mert alapon nekem alacsony. Igaz 190 centi vagyok. 😁
Párom 170 centi. Neki is igy tokeletes. 🙂[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38060 üzenetére
-
Roxbury
őstag
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38058 üzenetére
Az nem dohanypakk, hanem egy kiveheto tarto, amit magaddal vihetsz. Mas tipust nem akartam, lattam ismerosi korben hogy szidjak a gagyikat 10 ezerert. Recsegnek, hajlanak, rondák. Ezt tudom, hogy jó, ha olcsobbat akarsz, lehet szenvedes lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38056 üzenetére
En nemreg raktam az enyembe (2006) egy armster 2-es konyoklot. Kenyelmesebb, ha fel van nyitva, de en anelkul szoktam behuzni. Meg lehet oldani ugy is. Maga a konyoklo nagyon popec, stabil. Ami mozgas van az mar a gyari suzuki kozepkonzol mozgasa amire fel van csavarozva. 🙂
-
MaTTeS
senior tag
válasz Darksiders84 #38007 üzenetére
Az alsó a kipörgésgátló gombja (ASR). Ha az autó tartalmazza mindig be van kapcsolva, de gombnyomásra kikapcsolható.
A felső az egyfokozatú ülésfűtés. -
őstag
válasz Darksiders84 #38052 üzenetére
Egy gomb a hátsó szélvédő fűtéssel.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #38046 üzenetére
ha befizetted akkor be van fizetve,majd jön az igazolásd róla, hidd el a központi nyilvántartásban látni fogják igazoltatásnál,hogy rendezve van-e vagy sem.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
őstag
válasz Darksiders84 #38043 üzenetére
Amikor lenyomod, utána még van egy kapcsoló, lefelé így megy le automatán, ha a 'gombot' is lenyomod. Nem tudom értelmesebben leírni (ha a 2005+ swiftről van szó).
"... and I hope you have a great day!"
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38041 üzenetére
Felhúzni is a gombbal kell az ablakot, csak egyfolytába nyomni kell.
Lefelé úgy megy, hogy egyszer megnyomom és automatán lemegy magától. -
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38035 üzenetére
Nem biztos hogy mutat átlagfogyit, felszereltség függő.
Váltóolaj anyag: [link] x3
Munkadíjjal 15-17k-ban megáll[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38026 üzenetére
Átlagfogyasztásra is tudod rakni...
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #38026 üzenetére
de ki lehet,nyomogasd a jobb oldali pálcát a műszerfalon addig amíg üres képernyő nem lesz.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #38024 üzenetére
45000 km a csere előírás.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #38018 üzenetére
A gombokkal ki lehet tolni,és ott az elem.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38018 üzenetére
A miénket még nem kellett szétszedni, nem tudom, hogy milyen belülről. Javaslom, keress a YouTube-on egy videót.
HKorn: Ebből a motorból csak a részecskeszűrő, ami szívás, a többit nem érzem hátránynak. A turbó eleve jó, a közvetlen befecskendezés ugyan kormol, de nincs EGR, szóval ez sem gond, a 3 hengernek meg jó érces hangja van kiforgatva.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38013 üzenetére
Sok apró nyomból lehet következtetni. A Totalcaron volt egy cikk egy VW Jettáról ebben a témában, azt ajánlom figyelmedbe.
szerk.: Meg is van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38009 üzenetére
Láncos, igen. Cserélni csak akkor kell, ha hidegen, indításkor becsörög, de nem hallottam még olyanról, hogy szükség lett volna rá.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38007 üzenetére
Azt hiszem, az ülésfűtés kapcsolóinak lenne a helye.
Nem tudom, hogy gyári könyöktámasz létezik-e, de utángyártott biztosan van, csak azokat általában fúrni és csavarozni kell. -
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
5w40 jó bele, de azért tudd már meg milyen ment bele.
1 év / 15.000 km a csereperiódus, ami ennek a motornak rnendben is van, ha jót akarsz a lelkednek akkor 10-12 ezernél ledobod
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37989 üzenetére
Komplett kuplungszett olyan 30-40k körül szokott lenni.
Ha fönt fog, az azt jelenti, hogy a tárcsa már a végefelé jár. A következő stádium a csúszás (pl. padlógázra felpörög a motor, de alig gyorsul az autó), akkor már mindenképp csere.
A keménységét meg majd megszokod. Vagy ülj be egy Honda Jazz-be, máris nem fog keménynek tűnni a Suzukié.szerk.: Az előírt periódus 15k km vagy 1 év, de ha mondjuk sokat fut városban rengeteg hidegindítással, akkor felezni kell a gyártó szerint.
Ja, és jó az 5W40, de emlékeim szerint az 5W30 a gyári ajánlás.r.levente75: Akkor azt talán kizárhatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
Én mindíg 10000 vagy egy évre cserélem,főleg ha sok a város.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37989 üzenetére
Kuplung inkább csúszni fog mielőtt meghal.
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37985 üzenetére
Én is most vettem az enyém.
A pedálok még nekem is furcsák kicsit magasan vannak vagy nagy a lábom...
Nekem ami fura az hogy minden úthiba kátyú nagyon feljön hangban.
Szakszervíz is látta szerelőm is megnézte egy bal gömbcsuklót állapítottak csak meg de kanyarban nekem furcsa koppanás van. Lehet úthiba vagy nem tudom mi de azt mondták minden rendben.
A másik autónk az simítja az utat lehet hogy csak az után furcsa átülni. -
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37985 üzenetére
Ha fönt fog, az a jele a cserének.
-
ntomi0730
senior tag
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Én 3hete cseréltem a váltóba a csapágyakat, de az enyémben 300ezer van, és még csak hidegen szólt a csapágy. 2008 swift.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Lassan úgy is kuplung csere érett lesz,ha addig nem akkor cseréltetném a csapágyat is.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Bármi megeshet. A tanfolyamon találkoztam egy olyan M13A WagonR-rel is, amiben 282k volt, és még csak akkor jött elő rajta.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Nekem 2008-as van 138k km-el.
Nálam sem volt még cserélve egyik sem. -
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Nekem 95K Km nél cserélték a csapágyat,de a szerelő mondta,volt már 40000 Km nél is.ABS kocka sem egyértelmű,az enyémen a tömítés ment szét,a leeresztett fék olaj tiszta volt a szerelő szerint is.A váltó csapágy pont így indult,mindenki kötötte az ebet a karóhoz:ha cserélve van az olaj a csapágy nem megy tönkre,aztán kiderült,hogy mégis.Lehet az ABS kockának is van az olajcserén kívül is nyügje.Persze a csere hasznos.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Nincs egzakt km, hogy mikor jön elő. Apum WagonR-ében is 137k van, és teljesen csendben van a csapágy.
Az ABS-nek meg nem lesz baja, ha rendszeresen (2 évente) cseréltek benne fékfolyadékot.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Azért olvassátok ki mert az enyémen sem ez a hiba volt,hanem oxigén szenzor,ha jól emlékszemKiolvasták ,kicserélték,azóta nincs hiba jelzés.Kettő van belőle,a felső halt meg.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
keress rá, p0420
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Tényleg típushiba, és kezdeni sem lehet vele nagyon semmit, legalábbis nem hallottam még, hogy bárkinek is sikerült volna végérvényesen eltűntetni. Együtt kell vele élni.
Amúgy az első lambdaszondára panaszkodik, nem a katalizátorra.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
válasz Darksiders84 #37627 üzenetére
Egyelőre nem terveztük az eladását, mert tényleg jól szolgál második autóként, pláne hogy újonnan került a családba és végig megkapta a szervizeket, szóal tudjuk, hogy jó, bár pár esztétikai hiba azért már van rajta ennyi idősen.
Most mondjuk annyira keret sincs hogy vegyünk egy másikat, de nem kizárt, hogy idővel kicseréljük majd.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37619 üzenetére
Azt mondja hogy láncos a vezérműszíj. Ezzel van dolog kell 80-100 ezer kmként gondolom nem cserélik de újítják húznak rajta talán?
Vagy vezérműlánc van, vagy szíj, a kettőt együtt még nem láttam.
A kinézett Swiftben lánc van, amit nem kell cserélni, csak ha hidegindításkor csörög, de ez nagyon-nagyon ritkán fordul elő. Húzni sem lehet rajta, és amúgy van feszítője.(#37618) pjen: Elhiszem, de akkor is könnyebb egy olyan példányt keresni, amiben eleve van klíma.
(#37616) t.imi: Igen, lehet a lendkerék a ludas, de a kuplung is, illetve a kettő együtt. Csak szétszedés után derül ki. Meg azért azt a tartóbakot is csak ki kéne cserélni, valamilyen szinten közrejátszik az is.
A másikhoz meg diagnosztika kellene, hogy egy átfogóbb képet kapjunk.[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
válasz Darksiders84 #37619 üzenetére
Az nem rossz ár, Mienkben ugyan 137k km van, de akkor kb 1 millát az is érhet. A szíj nem láncos, hanem vezérműlánc van benne szíj helyett
Nekünk 137k km alatt még nem kellett cserélni és hangja sincs.
Run&Ride
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37620 üzenetére
200K alatt.Ponrosan nem tudom,de három éve volt.Mért nem hívod fel őket.Hengersor úti suzuki szervíz.Picit keresgélsz a neten,és megoldodik. TC-n is van róla leírás.
-
pjen
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Nem klímás elvileg elengedné a beszerelés árát.
Nem tudja, mire vállalkozik.
De amúgy célszerűbb egy olyat keresni, amiben már eleve van.A váltóról és az ABS-ről meg volt egy-egy cikk a Totalcaron, kiindulási pontnak jók.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Mennyiért adják mennyi km-el? Nekünk pont egy ilyen van a Vitara mellett rohangálósnak, kiváncsi lennék mennyit érhet.
Run&Ride
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37611 üzenetére
A váltó kuplungal 80K,az ABS 35K 3 év garival. Legalábbis nekem. 11 és 12 év 100000Km után. Klímát keresni kell, télen olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Eredeti szakszervízes klíma ami új 865k szereléssel anyaggal.
Utángyártott sufnitunning a töredéke. -
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37608 üzenetére
több 600 felettit is ismerek.. olaj meg víz legyen aztán ennyi. ha gazositva van akkor kb 250k után lesz hengerfejes de ugye még úgyis megeri mert fillérekért javítható.
Ebben az autóban nem a motor a gyenge hanem a váltó, abs kocka.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37596 üzenetére
Vagy finoman nyomkodni kell a féket,lemaradnak,de ha a kilóméter óra szerint mész 140-145 között,megvárják még le túdsz sorolni.Ha nem,hát villognak,ráérnek.
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37541 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37359 üzenetére
A Splash szerintem egyszerűen csak nem terjedt el annyira, a Swift már csak a neve miatt is jobban fogyott, a régi "papír-Swift" megbízhatósága megalapozta neki a sikert.
Mindkét típusnál előfordulhat az ABS-kocka meghibásodása, amit a fékfolyadék rendszeres cseréjének elmulasztása okoz (a fékfolyadék magába szívja a levegő nedvességtartalmát, ezzel szétrohasztja belülről a szeleptömböt). Ennek következtében beeshet a pedál és nem nagyon lesz fékhatás. Ha rendszeresen (2, legfeljebb 3 évente) cserélték a fékfolyadékot, akkor nincs baj.
Az 1.3-as Swiftre még jellemző, hogy a váltó nyelestengelycsapágya elromlik, sajnos alulméretezték. Rendszeres (45k km-enkénti) váltóolajcserével ugyan valamennyire kinyújtható az élettartama, de előbb-utóbb be fog következni. Az 1.5-össel elvileg nincs ilyen probléma, illetve a Splash-ről sem hallottam még ilyesmit.
Továbbá a széria eleji gombóc-Swiftek rohadtak a pótkerék környékén, erre volt is gyári visszahívás, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest