- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mindent visz: A GeForce RTX 5080 tesztje
- A 70 milliárd paraméteres DeepSeek R1 LLM-et is lokálisan futtatná az AMD
- Játékosoknak szánt, vezeték nélküli headset jött a PowerColor logójával
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BLUE TORNADO #14924 üzenetére
Huh azt így fejből passzolom... Valószínűleg igen de ha más nem lehúzod a csatlakozóját akkor tuti nem nyílik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14922 üzenetére
A FL belseje az nekem is nagyon bejön, abban már a Levorg féle belső van. Az 1,6-os nagyon gyenge, azt ne sajnáld.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14920 üzenetére
0-60 az nálam 8.2 sec, nem világverő de itthonra elég ez is.
Nálam a gázpedál érzékenység csak a folytószelep pucolás után jött elő. Igaz még sztem soha nem volt pucolva (ehhez képest nem is volt annyira retkes).
A kormányzás is direkt mint nálad, jó vezetni összeségében. Sok céges német lom után öröm beülni és menni vele.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14916 üzenetére
Euro 6-on belül több lépcső van azért.
Passat-al játszottuk el az Euro4 és Euro5 között semmi különbség nincs. De az amelyiket az szabvány életbelépése előtt gyártottak az a régi besorolást kapta. Nekem kellett volna bizonyítani, hogy tudja az EU5-öt is, így annyiban hagytam a dolgot.
Igen alacsony tempónál jól gyorsul z enyém is, az awd miatt még az enyémnél erősebb fronthajtásos autóakt is simán lenyomom. Főleg, hogy manuális. Fordulatot 4400-re belövöm álló helyzetben (ott van nyomatékcsúcson) aztán csak leugrasz a kuplungról és go. Havernak volt egy 1.8 turbós Golfja ami még meg is volt írva aztán mégsem bírt el velem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14912 üzenetére
A tiéden van gyárilag nem? Az enyémen sincs csak a WRX-ek kaptak gyárilag szép véget.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BLUE TORNADO #14908 üzenetére
Igen. Rozsdara az feigyelj. Ha nem volt torve a lengokarok akkor is hajlamosak a rohadasra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14906 üzenetére
Levorg nekem is tetszik! Itthon sajnos azok is dragak (inkabb csak szarul keresunk). Nincs infom az 1.6T-rol nem sokiag futott gyartasban es csak itt az EU-ban arultak (tengerentulon nem). Azert eroben az se tepi fel a flasztert, nem annyira kihegyezett es a Levorg eleg nehez. 170 lora van egy 1600+ kg-os boded egy cvt-vel ami amugy is elkeni az erot. De kellemesen megy azert.
A 2.0i az a FL-el jott mert az 1.6T-vel nem tudtak tartani a szigorubb Euro normakat. Olcsobb is gyartani es hiaba a divatos downsized motor nem fogyott jol a kocsi.
Ha lehetne legozni akkor egy Levorgot kernek egy WRX-es technikaval.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BLUE TORNADO #14900 üzenetére
Itt egy jo osszefoglalo a tipusrol:
Az alkatresz eleg draga tud lenni (hatso felfuggesztes pl), bontottan van hozza eleg sokminden ha kasznielem kell mondjuk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14898 üzenetére
Annyit meger!
A feher olyan mint az enyem.
Kozben kitapasztaltam, hogy csak hidegben szol. A kenoanyag megdermed gondolom a hidegben. Ha bemelegszik akkor megint elhallgat es ha melegebb van kint akkor sincs hangja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14896 üzenetére
Nekem most a kuplung kinyomoja szolalt meg. Nem orulok, mert kuplunggal egyutt erdemes cserelni, igy meg nem olcso mutatvany. Es igazabol felesleges is, mert a kuplungom kb 50%-os meg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14894 üzenetére
Borsos ara van. Passat-on nekem 2x is kellett cserelni ha ez vigasztal.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14892 üzenetére
Itt is soznak cserebe se hideg se ho nincs. Pont ma verettem le a gedvat a geprol.
Latod keves extra, keves hibalehetoseg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megjott az olajcserehez a cucc . A Kamoka antibaci pollenszuroje meglepoen minosegi. Remeljuk meretpontos is.
Parci ez neked is erdekes lehet, mert ugyanaz a szuro kell az SH Foriba is mint az enyembe is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14865 üzenetére
Ez igaz. Most egy 4x4-es Skoda van, sajnos hó hiányában nem tudom tesztelni pedig megnézném mennyire ügyes Bubi-hoz képest.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14863 üzenetére
VW-ek szoktak ilyet produkalni. Hatha megjavul ha nem akkor januarban szerviz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14859 üzenetére
Franko! Nekem a gyari TPMS-t felesegem baratnoje hozta ugyanigy.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #14854 üzenetére
Király! Közben én is kutakodtam, mert sztem az enyém is kifúj valahol. Legalábbis hidegen mintha más hangja lenne mint eddig... Szerencsére a dob az jó, csőből meg olyat hajlítanak amilyet akar az ember.
Kaptam ajándékba egy WRX gyári kipu-t (katitól hátramenő részt csak), az nem tudom felmegy-e az enyémre de ha összereszelhető akkor az fog majd felkerülni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14852 üzenetére
Köszi, akkor A3/A5 is jó (tippem nekem is ez lett volna). Bár mivel ACEA-t nem ír sosem néztem csak a API-t meg a viszkozitást. Bár egyszer véletlen SL ment bele az SM helyett (webshopban szarul vt feltüntetve Motul Eco-Nergy besorolása) de azt tudta az A5-öt is. Azért inkább 5k km után ledobtam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14845 üzenetére
Ezzel is olyan 8-9 liter körül lesztek városi fogyiban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14843 üzenetére
Ennyiért jó vétel. Nyilván a városi fogyija nem lesz bajnok cserébe bárhol elmész vele kb.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14841 üzenetére
Igen szigorúan 0W20 és csak az! Ha márkakerbe hordták akkor a motorral nem lehet nagy gond. A CVT a kérdés még akkor.
Ha M+S akkor vagy 3* vagy 4 évszakos esetleg AT gumi.
*: 3 évszakos az amelyiknek nincs teljes értékű téli minősítése.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14836 üzenetére
Teljesen jó!
Bp-Debrecen-Bp oda 120-130 haza fix 130 (2 ember kevés csomag): 9,35
Jah és toltam most egy full városit is: 11,44
Ezek valós/mért adatok nem BC adatok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #14837 üzenetére
Jó az a 2 literes motor. Ha az olajcsere el volt nagyolva és/vagy nem velevalót kapott akkor felléphet olajevés de amúgy nincs semmi különös nyűgje. A CVT-ben ha nem cserélték az olajat akkor az is le tud térdelni. De igazából semmi extra nincs benne ami miatt dobni kéne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14820 üzenetére
Nem jartok at? Mi amikor kint voltunk meg nagybevasarolni is atmentunk.
Az annyira nem esett volna jol neki. EFB-t olcsobb lesz potolni legalabb. Inkabb orulj neki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14815 üzenetére
Jo ar! De ott nincs vilagbajnok afa meg kulonado a mindenre is.
Road test, pont egy ilyen kereteben vertek oda egy uj M5-ot.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kb ugyanzok a szűrők neked is mint nekem, olaj 15k (5 liter 5W40 Motul), olajszűrő 3120 (MANN), levegő 7300 (MANN), kabinfilter 8260 (MANN) csavar alátét 320. Ez kerek 34k. Tehát minden másra cca. 50k az tényleg kicsit soknak hangzik de diaggal meg rendes átnézéssel ez kb reális manapság.
Sőt, a céges Skoda most volt kis revízión márkakerben, csak az 5,5 liter Castrol olaj volt 75k. Innen nézve olcsón megúsztad.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14800 üzenetére
Havernak ugyanezért nem gariztatták a hullámos EBC tárcsát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #14770 üzenetére
Fokkoláson amúgy filóztam én is, mert gyakran zavaróan tud tükröződni a műszerfal nálam (is).
De egyelőre nincs erre felesleges lóvé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14768 üzenetére
Szerencsére az enyémben kopogós műanyag, az örök mint a nyomorúság.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14757 üzenetére
Igen egyelőre marad így. Elég hamar bemelegszik és utána csöndben van de nyilván a kenés hiánya miatt zajos, már pedig ha nincs rendes kenés akkor azért eléggé véges lesz az élettartama. Még kb fél év az olajcseréig, addig tuti nem foglalkozok vele.
Gyorsan ránéztem:
LUK kinyomócsapágy: 8,5k
vagy
SACHS komplett kuplung szett: 57,8k[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14753 üzenetére
Jah a gyári városi adat az 11,5 ha jól emlékszem. Azt kb tudja is. Igaz 1-2 km-es út nincs, azért ha kiállok a garázsból (ahol most kb 14 fok van) akkor is megyek 10 km-t legalább egyhuzamban.
Inkább ez a kinyomócsapágy ami zavar.
Niagara király. Ott voltunk mi is. Maradjatok a Kanadai oldalon az USA oldalról nem olyan szép a látvány, szvsz felesleges átmenni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14749 üzenetére
Varos keves M0 es tobbnyire a 14 fokos garazsbol indulva: 11.44.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #14749 üzenetére
Most nekem is lesz egy tiszta varosi fogyi. 14 nem is de 12 biztos lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14747 üzenetére
Köszönöm! Akkor így marad amíg elviselhető szinten marad a dolog. Ez is nagypapa autó volt, csak még viszonylag időben kimentettem, nem annyira lelakott a váltó mint Parcié. Meg nyilván egy manuális váltót gatyába rázni sokkal-sokkal olcsóbb egy egyszerűbb mutatvány...
Görgőkre külön ránézek/fülelek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14745 üzenetére
Frankó. Pedig nem váltogattam sokat, javarészt országúton megyek vele ahol nem kell sűrűn váltogatni (bár használtan vettem kitudja mit kapott előtte). Remélem nem kinyomócsapágy lesz. Mindegy, ha igen akkor csere. Egyelőre figyelgetem, hogy mi van mert most kezdte csak el.
Gyorsan ránézve 10k körül van Sachs. Mennyire macerás ezt cserélni?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Koszi Sracok! Akkor hallgatozok, hogy honnan jon a hang pontosan. Illetve ami fura, hogy csak kinyomott kuplungnal van hangja. Sebessegben hidegen sincs hangja.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ha jól van hangolva akkor nincs is azzal semmi baj.
Lassan elkezdhetem az olajcseréhez összelegózni a cuccokat. Lehet kipróbálom a gyári olajszűrőt MaterMark ajánlására. A szerelőm meg nagyon futtatja a gyári Toyota olajat. Azzal még azért barátkozom...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Három kamera lesz a következő Nothing telefonon
- EAFC 25
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Óvodások homokozója
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nintendo Switch
- Milyen autót vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- Újszerű! Egyedi gyártású 2 férőhelyes/2 személyes számítógépasztal/íróasztal 150x100x75
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Kézzel font, tökéletes állapotú kosár
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest