Új hozzászólás Aktív témák

  • czanga

    őstag

    Nálam is sok minden történt a GF8-on. Szokásos olaj csere, de most difiben is cseréltem, így kapott Motul Gear 300-at. Ezen felül ha már alatta voltunk mivel volt némi felületi rozsda az olajteknőn meg a hátsó difi házon a kövektől, ezért kezembe fogtam a drótkefét, lepucoltam utána, és kapott mindkettő 2-2 réteg fekete Hammerite festéket. Megcsináltam a rendszámtábla világítást, vettem a ködlámpákba is új xenon look H3-as izzókat, illetve a hangrendszert kibővítettem. Kapott egy Pioneer ülés alá helyezhető mélynyomót, és nagyon szépen elvezettem minden vezetéket (tápot közvetlen akkuról kapott, ahova 300 fokig hőálló szilikonos vezetéket húztam be). Azt hittem nem lesz nagy munka, de több mint 1 nap rá ment. :D

    Az ülés konzolok végei picit rozsdásodtak a sok év párája és nedvessége miatt amit cipővel behord az ember így azok is fel lettek csiszolva, és Hammerite festést kaptak a végek. Alatta a kaszni kiemelt pontjánál is volt pici, azt is kezeltem. Plusz mivel mindkét ülés ki lett csavarozva és hátra döntve, ezért nem csak jobb elől kaptam szét a kárpitozást, hanem a vezető oldalon is, és porszívóztam pucoltam ott ki mindent... volt vagy fél kiló kavics ott, nem is értem. :))

    Ezeken felül pedig még sok mindent meg fogok csinálni rajta most szabim alatt, pl szereztem jó sok rozsdamentes saválló (A2-70)-es csavart. Amúgy minden csavar ami ki jött az réz sprayvel ment vissza, hogy máskor is ki lehessen tutira szedni. Már a radiátor cserekor így csináltuk, pedig oda is A2-70-es hatlapfejesek mentek. :)

Új hozzászólás Aktív témák