Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabesz87

    veterán

    Talán nem ide kellene írnom, de végül is Samu TV-vel kapcsolatos. Ma lett tele az összes hócipőm az elcseszett Euronics-al! Augusztus 28-án rendeltünk egy UE32F6400-as TV-t 0% THM hitellel, és úgy hirdették, hogy 2 db 3D szemüveggel (akárcsak az ExtremeDigitalnal). 1 db példányuk volt, a bemutató darab, oda volt kiírva, párommal voltam, ő is látta. Erre még direkt rá is kérdeztem az értékesítő gyerektől, állította ő is, hogy persze, van hozzá! Mondom király, akkor veszünk. Nyilván ránk akarta sózni a bemutató példányt, mondtam, hogy kösz, de szó sem lehet róla. Rendeltek újat, és ma, közel 1 hónap múlva jött meg végre. Boldogan mentünk érte. Csomag kinyit, lecsekkol, és döbbenet: nincs 3D szemüveg. Na akkor kiakadtam, mint a taxióra. Mondtam nekik, hogy álljon már meg a menet. Nem elég hogy 1 hónap elteltével kapjuk meg a tv-t, de még szemüveg sincs hozzá, holott egyrészt úgy hirdették, másrészt direkt rá is kérdeztem, és a srác határozottan állította, hogy van hozzá! Persze ő mondta, hogy már rég volt, nem emlékszik, hogy ezt mondta volna (persze, nyilván, ezt a legkönnyebb állítani). Némi egyezkedés után arra jutottunk, hogy megkérdezi a Samsungtól, és holnap felhívnak. De így vagy úgy, az a minimum, hogy holnap elkérem a vendégkönyvüket! Szerintetek mi mást lehet még tenni ez ügyben, mi a véleményetek?
    Az tuti, hogy az életben többet ebben a retek, szutyok boltban nem veszek semmit!

Új hozzászólás Aktív témák