- Vizsgálat indult, a Meta chatbot gyerekekkel folytatott romantikus beszélgetést
- Akkor is nehéz dolga lesz az Intelnek, ha részesedést vásárol benne az USA
- Megnyitotta kapuit a hardverpláza
- Megjöttek a Corsair Nautilus RS LCD sorozatú, készre szerelt vízhűtései
- Formabontó analóg klaviatúra a Sunder keze nyomán
Új hozzászólás Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #4882 üzenetére
Mindez igaz, csak az én véleményem az, hogy a támadásra-védekezésre itt szabályosan kevesen képesek. Jó van pár profi, de az egyik kezemen meg tudlak számolni benneteket.
Én igyekeztem Zodót támadni, és szorongatni, de nem akartam vele "bulizni", mert annyit nem ér meg. Szerettem volna pontot, pontokat szerezni, mert az öröm é bódottá.
Kidughattam volna az orromat, és idegesíthettem volna, de nem tettem, és közben még meg kellett oldani pár dolgot.
Szerintem még sok verseny kell ahhoz, hogy profiként tudjunk támadni, és védekezni.
Viszont nekünk így is finom volt. Akkor is, ha nem tudom legyőzni, mert szinte az egész versenyen üldöztem őt.Sajnos amatőrként több támadót, és védekezőt látni, akik nem vigyáznak a másikra.
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4873 üzenetére
"Az első felével egyetértek, de a másodikkal nem, lásd. VB topic."
Tudom semmi közöm hozzá, de jó döntés.
Egyértelmű ki okozta a rajtbalesetet.Ezért részben érthető a felháborodás, mert talán jobb verseny lehetett volna elől ha nem így alakul. Igaz ez bárkivel előfordulhat és nem vonzza magával az agyrém közlekedést, viselkedést a pályán.
pl. az egyik koc utáni kicsúszást követő pályára visszatérést (tolatást) illetően ami két akkor érkező autót is (részben) érintett, de akár nagyobb baj is lehetett volna belőle.Peace.
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4845 üzenetére
Választhatsz egy új avatart az alapértelmezettek közül.
Szerk:
Játszik valaki "mai kor" integrált vga kari egyikével?
pl. HD4200,stb.Ezekkel már simán mennie kell ha az ajánlott Geforce 7900 GT or Radeon X1900 GT, 256 MB video RAM csak gondoltam megkérdem.
Ted-Mosby
Reméljük, mihamarabb megoldják.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #4777 üzenetére
Nem muszáj, csak a lehetőség adott, akkor kapsz egy veh filet Andy kocsijával és kész. Aki akar festést jelezze csinálja, aki nem az is jelezze, és csak egy veh filet kap.
Azt meg én nem tudtam biztosan, hogy a bömösben van-e valami saját szellemi termék Ted-től, vagy tök gyári, azért kérdeztem.Satan: grat
JJ: sima kék, vagy a matricázás maradjon? Felnit nem csinálok, meg üveget, csak egy alapszínt az autóra, a jobb megkülönböztetés végett, ha valaki kéri. Annyira azért nem komoly, hogy mindent pingáljak
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4700 üzenetére
Nem bírja azt a temérdek csítet.
Csak viccelek!
Sajnálom hogy szívat a TAmatőrök. Tavaly egy nap szabit csesztem el miattuk hogy bekössék végre a tripla csomagjukat, hossza telefonos egyeztetés után.
Erre a kiérkező szerelő közli velem hogy nincs is a T-nek egyetlen kábele sem a 27 lépcsőházas háztömbben. Szerinted? -
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #4642 üzenetére
Nem félvállról akarom venni, csak épp nem tudom, hogy mit lehetne tenni.
Azt azért nem szeretném, hogy a bömös miatt le legyen butítva a többi ótó.
Gondolom az sem járható, hogy a bömös megkapja másik autó fizikáját, mert akkor meg nem bömös.
Innentől nem érdekel a bömös, majd meglátjuk, hogy Ted mester mit fog a bömösből kifaragni.
Ha lehet valamit tenni azokért akik hátsó hajtású autót akarnak, akkor Ted mester fog is tenni értük.Én kb. négy-öt autóra vagyok kiváncsi. Ha még stabilabbak is lesznek az külön élmény lesz, hiszen ugyanott adott helyzetben gyorsabb tudok lenni.
Lehet faragni a tizedeket. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4638 üzenetére
Amiket itt leírunk, azok vélemények, ötletek, feltételezések.
Nyilván azért írjuk, hogy minél több oldalról legyen megvizsgálva a kérdés, és minél jobb legyen a végeredmény. Ez a közös célunk.
De amíg a ~ 20-ból, megint csak 2-en 3-an dumálgatunk, abból nem derül ki a többség véleménye, hozzáállása.
Aztán lesz egy döntés, és jönnek a kritikák.
Persze a 2. modról még csak mi tudunk nyilatkozni, de problémák, lehetőségek attól még nyitottak, mert elmondjuk/tuk.A balesetek számának csökkenését persze, hogy nem lehet prognosztizálni, de a stabilabb autóval a véletlenszerű egybe csúszások elkerüléséhez nagyobb az esély.
-
JJános
addikt
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4635 üzenetére
Tesztelgetem én is a 2. őt. Keveset mentem még.
Tényleg sokkal jobb az autók kezelhetősége, reálisabbnak érzem az úton való viselkedésüket, és szerintem ez sokat jelent mindegyikőnknek.
Nem csak a szerencse tartja néha az úton az autót. Kukázni nem kellene semmiképpen.
Sok baleset is megelőzhetőbb lenne a jobb fizikájú autókkal, és mindenki számára élvezetesebbek lennének a futamok is.
Inkább a BMW-t kellene valahogy megjavítani, esetleg ideillő más hátsó kerekest nézni.
Eddig nekem nagyon bejön az új mod.
Az idők nem érdekesek, hogy kicsivel jobban megy mindegyik. Legalább javítgathatjuk a csúcsidőket újra.
Nem szívesen mondom, de lehet, hogy jobb kihagyni a Bömöst, mint elvetni a modot.
Bocsánatot kérek érte az érintettektől. Én is lemondtam a Vectráról, mert nem passzolt, és talán túlélem. Persze ez egy kicsit más dolog. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4569 üzenetére
...ha nem értesz hozzá, akkor hogyan formálhatsz véleményt? ...hogy jelentheted ki hogy ..hogy is írtad, valahogy így - ...ezt a bughalmazt akarjátok felrakni a szeróra..? -
Az embert a véleménye is minősíti, ill. annak megalapozottsága.
..
Én nem magyarázom agyon a döntésem, tudom hogy mindent meg lehet magyarázni, ..csak nekem pl. nem kell
rossz döntés, volt azt hittem (talán) hogy a PH!-s autóverseny szellemisége éledt újra, és végül is csak tévedtem.
Nem kell ez a -nem kell semmit megmagyarázni-, meg a 'diktatúra' félig viccbe ágyazott igazsága, ha nem értek valamihez akkor kérdezek, vagy csöndben vagyok, de nem fogalmazok meg bántó kritikát, alap viselkedésforma.
Szal mint írtam itt be is fejezem, és maradjunk a -további jó versenyt- zárásánál -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4551 üzenetére
Nekem tök mindegy, egy mondatból frankón lejött mi is a felállás:
"..Aki faros autót akar az érje be a bömössel, mivel más amúgy sincs a WTCC-ben."..és én ezzel a felfogással nem vállalok közösséget, mert a nulla...mondom nulla toleranciát mutatja.
..mert lehet segítséget használni, mert ezért-azért, mert lehet így menni, meg súly nélkül mert ezért azért, megmagyarázzuk,...de aki faros autót akar az érje be a Bömössel....köszi.
Lehetne megoldást keresni, más modellt más autót...vagy kb. két kattintással megoldani a 'bug'-t...ahogy az aszfaltba logó gumikat is mondjuk.
De persze semmit nem muszáj, ha az ember ezt elhiszi magáról.
Szevasztok, további jó versenyt. -
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #4555 üzenetére
Különbségek meglesznek.
De megférnek a különbségek, mert profi épp úgy van itt, mint amatőr.
És a műkedvelők is itt vannak, de épp jó ez így.Mindannyian be vagyunk korlátozva valami miatt, már aki nem profi.
A billesek az miatt, az idősebbek az miatt. Aki keveset gyakorol az miatt.Profi sem sok van köztünk, de vannak fiatalok, akik nagyon tolják.
Nagyon várom a 2.0-át. Volvo, Peugeot, és a shevik amik izgatnak most.
GO!
Szerk: Jah! Üdv bajnok! (Megint jött valaki aki elver)
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4533 üzenetére
Na kb. annyi mint a Focus-nak.
Nekem nyolc felőlem ki is maradhat, értem hogy mire gondolsz, vagy felőlem berakhatunk más Merga-t is...idő van még.
De hogy 1 RWD legyen az kicsit gáz....bár nem is az, hanem meg hogy ezt ennyivel könnyedén le is tudjátok.
Mert le lehet szrni mások mit szeretnek, de szvsz nem érdemes.
Oké nektek tökéletes az FWD, én örülök neki...de ha csak két ember van a ligában aki szívesen vezetne RWD-t akkor nekik is járhatna választási lehetőség...ha meg több akkor pláne.
..és a WTCC rokonságot meg nem kellene erőltetni amíg ennyi segítséggel, és a valós versenyektől eltérő rendezéssel kerülnek placcra a futamok......egyébként amennyiben ez a Merga idegen a sorozattól akkor a DTM Merga-t nem is értem hogy kerül szóba...
szerk: Szeva Drag'
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #4519 üzenetére
öööcsééém ez a videó...hát ezek sem aludttejen nőttek fel az is tuti
. Mit leosztanak te jóisten. Elmebetegek egy elmebeteg pályán
. Nem lehetne majd a köv. modba betenni ezt a pályát
?
YakQzA: szám címét nem tudom, de szerintem valamelyik Corn szám. Na de gondolom ezzel sem sokat segítettem
.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4446 üzenetére
Nyilván én csak a saját autómmal elért tapasztalataimat tudom elmondani, és a setupoláshoz sem értek, meg kezdő is vagyok ebben a témában.
Csak a váltó kérdés, az egy hétköznapi dolog,
és nem kell hozzá marha nagy szakértelem, vagy gyakorlat, elég egy kis hozzáértés.
Összességében nem tudom, hogy rosszabb-e más autónál a Vectra, ilyet nem is mondok.
Lehet, hogy egy hozzáértő, gyakorlott simes ott robogna vele az élen köztetek.00Roli
A választás "bősége" is gond? -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4439 üzenetére
Persze, hogy én sem arra gondoltam, hogy ugyanaz a kiosztás kell a másik autóba, (írtam előbb, hogy az autók saját fájljai különböznek) hanem hogy lehessen olyan kiosztást találni, amivel hasonló jól tud működni, mint pl. a másik.
Ez hozná az egyenlőséget.
Természetesen a fizikából eredően kompromisszumokra van szükség, mert olyan tényleg nincs, hogy mindenhol mindent tudjon.
Azt azért tudjuk, hogy sebesség / gyorsulás egymás kárára megy, illetve a fokozatok nyújtása, rövidítése összhangban is kell, hogy legyen lehetőleg, mert amit nyerhetünk egy adott helyen, azt máshol akár duplán elveszíthetjük.
És ez fordítva is igaz. Pályafüggő. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4389 üzenetére
HamárHomár
-Dezenével a NurgeBurge karika 8 óra éjszaka után...hangulatban kábé a zenével voltam egyenértékű
JJ ez egyébként nagyon így van, hisz saját idő és energia, csatalkozva vagyok...vagy hogy is akarja mondani
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4383 üzenetére
Kipróbáltam valóságban is, nem csak a grafikont néztem. Elszomorító.
Tudom, hogy rengeteg változtatási lehetőség van. És a végáttétellel is variáltam.
Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak.Ettől még lehet bennem a hiba.
Ha így marad, erősen gondolkodom, hogy maradjak-e a szeretett Vectrámnál.
Nem csak a váltóval van gondja sajnos. -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4353 üzenetére
Ne gyere már a gyakorlással, nem kell egy pályaismerethez 4-500 kör mert az már régen rossz. Megígértem hogy nem siránkozok, nem is azért válaszoltam Roli-nak amit csak ti most felfújjátok, ne tegyétek. Volt egy smile is a mondatom végén!
Csak nekünk bosszantó hogy hiába küzdünk mégsem érünk oda még véletlenül sem.
Annyira talán nem vagyunk bénák ha más játékokban szorongattuk egymást de lehet hogy én tévedek. Tudom... mindenre van válasz.
Ne is válaszoljatok csak hangosan gondolkoztam. Bocs. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4353 üzenetére
Én ma kipróbáltam az összes autót, de csak kb 2-3 kör erejéig, tehát komoly tapasztalatom nincs. Ugyanazzal a setuppal, ami persze nem ugyanazt jelenti minden autónál.
Szembetűnő a különbség pl a váltónál.
Ugyanaz az elosztás, mégis másképp van a váltás.
De majd inkább akkor beszélek, ha tapasztalatom is lesz, és nem csak benyomásom.Nem értem az "azóta" Fordot. Most szörnyű volt.
Hát igen, az egységes "belső" biztosan másképp festene, és csak a setup-olás és a vezetés függvénye lenne a versenyeredmény.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 320S-13IKB - i5-8G I 8GB I 128SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3138
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest