Hirdetés
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- PlayStation 5 nélkül kínál PlayStation 5 játékokat a Sony
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Ezek a gaming monitorok az AOC jó ajánlatai közé tartoznak
- Impozáns lesz a következő Intel CPU generáció csúcsmodellje - is
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fujifilm X
Új hozzászólás Aktív témák
-
FefeeX
veterán
válasz
lumpen_stex
#52
üzenetére
nem értem akkor miért írsz ide...

-
derapo
tag
Nekem tűnt csak Shenmue "fillingesnek" a video?

-
FefeeX
veterán
Most találtam specifikációkat...
6,2 zoll azért jóval kisebb a 9,3-nál, az üveg szintén kizárt a rezisztív kijelzés miatt... Szóval így már tuti nem lesz egy kilós
Mondjuk bunyós játékokhoz még ez is sokkal jobb megoldás, mint a korábbi, nunchuck controller, mert az még ennyire sem áll kézre...Zsoccc: azokon nincs analóg kar, így sok multiplatform címhez nem lenne megfelelő az irányításhoz... Kéne egy harmadik típusú irányító is, amit lehet pluszban kapni, és hasonlít a másik két konzol irányítójára...

-
Zsoccc
senior tag
Ez a külön veszek kontrollert nem fog működni! Nemrég olvastam, hogy ezt a kontrollert bizony nem fogja a Nintendo külön árusítani, kizárólag a géppel együtt lehet majd megvenni!!! Gondolom ezzel kívánják elkerülni azt, hogy a Wii tulajok csak egy ilyet vegyenek és még kihúzzák vele egy pár évig. Ha többen akarnak majd Wii U-val játszani akkor a korábbi Wii irányítókat lehet majd használni.
Bár elég valószínűnek tartom, hogy a megjelenés után valamikor fognak ezen változtatni. -
DeFranco
nagyúr
RE:#41: egyszerű a válasz, valószínűleg tévedtem.
Egy másik WiiU topicban egy kolléga linkelt egy hírt, mi szerint nem lehet külön kapni majd csak a kontrollertValamit félreértettem, csak az van leírva, hogy ami most kapható, azok használhatóak lesznek az új géppel (kontrollerek, játékok). Hogy visszafelé is így lenne, azt tényleg nem láttam leírva. Elnézést.
szerk:re#43: dettó

-
dr_ace
aktív tag
az, hogy visszafelé kompatibilis az csak azt jelenti, hogy tudod vele irányítani a sima wii-t, vagy azt is, hogy ez a "kiküldi a video jelet a gép a kontroller kijelzőjére" típusú móka is menni fog vele? mert ez számomra nem derült ki a nintendo szedett-vedett bemutatójából, és nem lennék meglepve ha a régi wii hardveresen ez utóbbira képtelen lenne, de azért van pofájuk "backward compatible"-nek titulálni, hiszen irányítani azért lehet vele a régi wii-t.
ha esetleg én értettem félre valamit akkor sorry, de ez nekem tényleg nem egyértelmű, úgyhogy megköszönöm ha elmagyarázza valaki
-
FefeeX
veterán
válasz
lumpen_stex
#39
üzenetére
Látom magas értelmi színvonalon vagy, hogy egyből személyeskedni kezdesz elég csúnya módon, mikor valaki olyat mer írni ami neked nem tetszik...
Techdemót játékhoz hasonlítani olyan, mint a top mozifilmet a legalacsonyabb költségvetésű sorozattal.
-
Kumite
aktív tag
100000%, hogy ez lesz az alap kontroller. Sehol, egy szó sem esett arról, hogy ez egy kiegészítő lenne.
Az a nagy kérdés inkább szerintem, hogy a csomagba raknak-e alapból Wii Mote-ot és Nunchuk -ot. Szerintem erősen ajánlott lenne nekik, mert akkor van ez az új kontroller is és a motion cuccokat is megkapja a vásárló. Így a fejlesztők is tudják, hogy ha erre a konzolra fejlesztenek, akkor milyen perifériák állnak biztosan a user rendelkezésére, nem pedig opcionálisan kellene belefejleszteni a mozgásvezérelt irányítást, mint pl. ps move esetén.
Előállítási árban pedig max 3-5 ezerbe kerülne mindez nekik, amit a szokásos árrésük miatt akár nagylelkűen le is nyelhetnek minden egyes gépnél. -
Kumite
aktív tag
"Ipad2 600 gramm"
Ebben csak annyi hardver van, amennyi a videó streameléshez és az irányítás-infók átadásához kell. Nincs benne 16giga memória, cpu, komolyabb grafikus mag, a kijelző nem multitouch, tehát biztos valami könnyebb hw kezeli, nem aluból van, nincs benne a felsorolt modulok kezeléséért felelős dolgok stsbtb. Persze nem lesz olyan könnyű, mint egy normál kontroller, de olyan nehéz sem, mint az ipad2. Az a pár műanyag gomb sem ad sok pluszt, de majd kiderül minden idővel.
Valahol félút lesz az ipad és egy normál kontroller között a súly kb. szerintem. De tuti nem lesz kényelmetlen."Lehet mondjuk talán spórolni ha rezisztív kijelzőt raknak bele"
Stylus van, multitouch nincs --> rezisztív benne a cucc."A madarat meg ha nézed végig, meglátod, hogy sokszor pixelesedik."
Azt ugye tudod, hogy a böngészőben lévő videó kb 320p-s, a tévéden meg 1080-as lesz?... A napfény meg nem pixeles, hanem hatszögűre csinálták meg a lens flare effektet.
Szerintem senki nem mondta, hogy a jelenlegi generációt így meg úgy veri. És ha veri is, azt akkor is csak exkluzív címeket lehet majd észrevehetően érzékelni, mivel egy cross-platform játékba nem fognak plusz több hónapos fejlesztést beleölni, hogy Wii U-n szebb legyen. -
DeFranco
nagyúr
Ez a kontroller visszafelé kompatibilis. Ez benne a zseniális. Kerüljön mondjuk 20k-ba a kontroller, 30k-ba a gép, 50k-ba a bundle.
A kazuár nem fogja lecserélni a régi wii-t, csak azért, mert kijött az új, de kiegészítőre szívesen költ, ezért megveszi ezt a kontrollert 20k-ért, az még sem egy komplett konzol ára, és tök funny új dolgokat lehet vele csinálni.
Egy idő után lecsengenek a régi játékok, az újak meg már az új konzolra jelennek meg, kazuárunk meg már beletett 20k-t a kontrollerbe, és innen csak 30k-t kellene költenie az új konzolra, és meg lenne oldva a váltás? Szerinted mit fog csinálni? Hát persze, hogy megveszi az új wii-t, amihez használhatja a régi gép kontrollerét meg ezt is, amit most mutogatnak, és 30k mégsem egy komplett konzol ára...
Mi a végeredmény? Vett még egy konzolt, amit egyébként nem tett volna meg. Tádámmm...
-
dr_ace
aktív tag
szerintem könnyen előfordulhat, hogy nem is ez a kontroller fog alapból járni a konzolhoz, hanem ez csak egy külön megvásárolható kiegészítő lesz (borsos áron). szerintem vagy járni fog hozzá vagy kapható lesz hozzá hagyományos kialakítású kontroller is, meg ne felejtsük el, hogy a wii remote-okat is kezeli ugye.
de ha tényleg nem ez a batár fog járni hozzá alapáron, akkor viszont elég nevetséges, hogy egy külön megvásárolható kiegészítőt még az előtt bemutatnak, hogy magáról a konzolról bármit is elárulnának... nagyon olyan szaga van a dolognak, hogy nem lettek készen időre a dolgokkal, ahogy szerették volna, de valamit muszáj volt bemutatni E3-n. -
FefeeX
veterán
válasz
Cathfaern
#32
üzenetére
Érintős kijelző kell, akksi kell - szerintem ezek már a súly kb 80%-át magyarázzák. Mondjuk az ipad alu burkolata is van pár gramm (max 50), ami műanyagban kevesebb. Az hogy 1-1 chippel (1-2gramm) kevesebb kell bele, az szerintem nem annyira érdekes. Lehet mondjuk talán spórolni ha rezisztív kijelzőt raknak bele, mert akkor nem kell üveg sem; azzal mondjuk egész jól lehet súlyt csökkenteni.
-
FefeeX
veterán
Ipad2 600 gramm. Nincsenek benne gombok, analóg karok, vékonyabb; az ergonómiáról meg szerintem egy PS3 vagy Box kontrollerhez képest... Na jó, kényelmes... Máshogy kényelmes egy ipad meg máshogy egy konzol kontroller...
Grafikai teljesítmény... Techdemo... Ha ennyi a max amit tudnak hozni (márpedig ugye ilyen bemutatókon olyanokat szoktak ellőni, amiket utána ritkán tud hozni a hardver, mert ezt a pár percet annyi ideig optimalizálják, mint egy studió egy egész játékot... A madarat meg ha nézed végig, meglátod, hogy sokszor pixelesedik. A napfény meg hatszög alakú.
Nem mondtam, hogy húdegáz, mivel a Wii-hez képest ez is nagy fejlődés, csak vannak akik szerint a jelenlegi generációt így meg úgy veri. Nos, egyelőre a látottak alapján szerintem meg nem.
-
rumkola
nagyúr
ha ez nem render akkor azbesztmegb**ta durva
nem is értem azt, aki azt írja ez nem áll leejtős
-
Kumite
aktív tag
Engadget szerint meglepően könnyű a cucc, legalábbis sokkal könnyebb, mint amilyennek a mérete alapján tűnik. Kényelmes kézben tartani és jól is kezelhető.
Egy átvezető jelenet alapján megítélni a grafikai teljesítményt sem egy bölcs dolog... Főleg, hogy nem is pixeles, nem tudom Te ezt hol látod annak.
-
Zsoccc
senior tag
Jelenlegi infó alapján azt nem teheted meg vele, hogy elviszed otthonról, és mint egy hordozható konzolt használod, de azt elméletileg megteheted, hogy bevonulsz vele a hálószobába befekszel az ágyba, vagy éppen kimész a teraszra és ott játszol. Aztán lehet, hogy később ilyen-olyan minijátékokkal (go, sakk, mitudomén, amiket mutogattak is) használható lesz akár a buszon is. Még nagyon nem tisztázták le 100%-osan, hogy miként képzelik el.
-
FefeeX
veterán
Ez nem egy óriási teljesítmény... Nagyon pixeles, ráadásul valószínűleg ez is hasonló módon készült mint a GoW2 átvezető jelenetei, aminél szvsz nem is szebb;
Elgondolkoztam azon, hogy most ezek után vajon jönnek-e WiiU-ra a multiplatform játékok,de... Kilós hardverrel a kezemben nem hiszem hogy kényelmes lenne mondjuk Mortal Kombatozni... Multiban meg, jön át haver, vegyek neki egy 100ezres kiegészítő kontrollert?
Sok buktát látok ebben... -
BiP
nagyúr
Tőlem lovagolhatunk a szavakon.
Ez egy új konzol. Teljesítményben meg úgy néz ki, elérte/utolérte az xbox/ps3-at. De a Wii-hez képest mindenképp nagy ugrás. Az ő házuk táján pedig új generáció.Most a kinect és a Move nagyon bekavar, mert egy fél ciklussal eltolja a generációváltást, szóval tényleg nincs igazán jó név rá, de szerintem nem is ez a lényeg. Én is csak azért írtam így, mert "megvádoltak" vele, hogy keverem.
Mire kijön az új xbox meg új ps, addigra (vagy 1-2 év késéssel) meg gondolom a Nintendo is kidob majd valami újat. És valószínűleg az is jól el fog maradni az akkori új gépekhez képest (bár kevésbé, mint majd ez a Wii U), de a Nintendonál a grafika mindig is másodlagos volt.
Közben látom, hogy Zsoccc beírta a reggeli gamepodos hírbe, hogy önmagában nem használható a kontroller.

-
lumpen_stex
aktív tag
válasz
JohnnyHero
#4
üzenetére
hát bazz xbox-on az eőre renderelt videók néznek igy ki....
-
Inv1sus
addikt
Az a madár úgy repül, mintha aranyrudat kötöztek volna a lábára.
-
dr_ace
aktív tag
"Tudom, hogy ez egy újgenerációs konzol a nintendotól."
szerintem nem jó kifejezés az, hogy új generációs. ha új generáció lenne, akkor a mostani generáción túl kéne mutatnia, felülmúlnia azt. de én ezt totál nem látom benne. én inkább "current generation"-nek mondanám, vagy nem is tudom minek
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
majd ha kijön 2-3 éven belül az új xbox meg új ps, akkor azokat fogjuk új generációként emlegetni, azokhoz képest fasorban sem lesz ez a gép, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam... -
BiP
nagyúr
Nem tudom, miért nekem jött a válasz, ezekkel tisztában vagyok.
Tudom, hogy ez egy újgenerációs konzol a nintendotól. A kontrollerről pedig csak a másik hírben esik szó
De én nem kevertem. Ott a doboz, meg a kijelzős kontroller, de ez látszik is.Egyedül az nem világos a számomra, hogy magában a kontrollerben milyen cucc van, önmagában mennyire használható, mint kézikonzol. Tehát pl. egy DS jellegű cucc, vagy CSAK kontrollernek használható.
-
Dr. Romano
veterán
Oké, asszem akkor lehet gyakorolni a konzol nevének kiejtését.
-
Sirandrish
legenda
Szerintem a WII hardvere is bőven elég ha olyan a játék aminnek olyan hangulata van hogy beszarjak...ettől persze simán kircsi hogy fejlődik a Nintendo is

-
Zsoccc
senior tag
Továbbra is szeretném hangsúlyozni, hogy nem a Wii továbbfejlesztéséről van szó egy plusz hardverrel, hanem egy új konzolról, aminek az irányítója használható lesz majd akár a Wii-vel is. A Wii U nem magát az irányítót jelenti, bár tény, hogy a Nintendo bemutatójából akár erre is lehetne következtetni.
-
BiP
nagyúr
Ebből az alacsonyfelbontású videóból nehéz komoly következtetéseket levonni, de így saccra a Wii grafikában végre felnő a másik kettőhöz.
(#8) Keldor papa: link egyszerűbb lett volna.
-
mrhitoshi
veterán
Sorry, legyen HD, hiszen nem mindenki játszik PC-n se Full HD-ban. De ez még mindig nem jelenti azt, hogy váltani kellene. -->> katt

-
tDr1v3r
veterán
a PS3 közel olyan teljesítményt ad le Full HD-ben, mint egy átlagos Gamer gép,
Remélem ezt te sem gondolod komolyan, vadászni kell a fullHD-s játékokat konzolra... szinte minden 720p-be megy, talán ha a GT5 meg a God of War 3 ami 1080p körül...
(#4) JohnnyHero: A konzolok kezdésnél "kicsit" fejlettebbek voltak, mint a PC-k... talán ha tavaly érték be hardverileg. (Körülbelül azóta vannak "butítások" a játékokban, ugye)Szerk: megelőzött egy gonoc bácsi, sokáig gépeltem. :<
-
keIdor
titán
Csak ott van a hiba, hogy a PS3 közel se visz semmit se Full HD-n ahogy a Box sem...
Playstation 3
50 Cent = 1280x720 (blur filter)
Afro Samurai = 1280x720 (QAA)
Aliens Vs Predator = 1120x630 (custom AA)
Alone in the Dark = 1120x630 (no AA)
Army of Two = 1280x720 (no AA)
Assassin's Creed = 1280x720 (QAA)
Assassin's Creed 2 = 1280x720 (QAA), 960x720 (QAA) -> 1080 mode.
Assassin's Creed 2: Bromance = 1280x720 (QAA)
Avatar = 1280x692 (QAA, black borders)
Backbreaker = 1152x640 (2xAA + blur filter)
Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)
Batman: Arkham City =
Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, toggable blur filter)
Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)
Battlefield: Bad Company 2 = 1280x720 (no AA)
Bayonetta = 1280x720 (no AA)
Beijing 2008 = 1024x768 (no AA)
Beowulf = 1280x720 (no AA)
Bionic Commando = 1120x640 (no AA)
Bioshock = 680p (no AA, blur filter pre-patch)
Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)
Bioshock Infinite =
Blacksite: Area 51 = 1280x720 (no AA)
BlazBlue: Calamity Trigger = 1280x720 (QAA background, no AA characters )
Blur = 1280x720 (2xAA + half-pixel, bilinear-filtered edge blur)
Borderlands = 1280x720 (no AA)
Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280x720 (no AA)
Brutal Legend = 1152x720 (no AA)
Bulletstorm = 1280x720 (no AA)
Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)
Call of Juarez: Bound in Blood = 1152x640 (4x2 custom edge AA)
Cars Mater-National = 1280x720 (QAA), 1920x1080 (QAA)
Castlevania: Lord of Shadow = 1280x720 (no AA)
Catherine = 1280x720 (QAA)
Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024x720 (QAA)
Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA)
Conan (demo) = 1024x576 (no AA)
Condemned 2 = 1280x720 (no AA)
Conflict: Denied Ops = 1280x720 (no AA) or 960x1080
Crysis 2 = 1024x720 (no AA)
Dante's Inferno = 1280x720 (no AA)
Dark Sector = 1152x640 (no AA)
Darksiders = 1152x648 (no AA)
Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA)
Dead Rising 2 = 1024x576 (2xAA)
Dead Space = 1280x720 (no AA)
Dead Space 2 = 1280x720 (no AA)
Dead to Rights: Retribution = 1072x603 (2xAA) ?
de Blob 2 = 1280x720 (2xAA)
Def Jam Icon (screenshot) = 1152x648 (no AA)
Demon's Souls = 1280x720 (no AA)
Deus Ex: Human Revolution =
Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA, temporal)
Dirt = 1280x720 (QAA)
Dirt 2 = 1280x720 (QAA)
Dragon Age: Origins = 1280x720 (AA ?)
Dragon Age II = 1280x720 (MLAA)
Dragonball: Raging Blast 2 = 1280x720 (no AA)
Duke Nukem Forever =
Dynasty Warriors 6 = 1280x720 (no AA)
Dynasty Warriors 7 = 1280x720 (no AA)
Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280x720 (no AA)
End of Eternity/Resonance of Fate = 1088x720 (2xAA)
End War = 1280x720 (2xAA)
Enslaved = 1280x720 (no AA)
F.E.A.R. = 1280x720 (blur filter)?
F.E.A.R. 2 = 1280x720 (no AA)
F.E.A.R. 3 =
F1 2010 = 1280x720 (QAA)
FaceBreaker = 1280x720 (QAA), 960x1080
Fallout 3 = 1280x720 (no AA)
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280x720 (no AA)
Far Cry 2 = 1274x692 (QAA, black borders)
Fifa 2008 = 1280x720 (no AA)
Fifa 2010 = 1280x720 (QAA)
Fifa 2011 = 1280x720 (QAA)
Fifa Street 3 = 1920x1080 (no AA)
Fight Night Champion Online =
Fight Night Round 4 = 1280x720 (QAA)
Final Fantasy XIII = 1280x720 (2xAA)
Full Auto 2 (demo) = 1920x1080 (4x AA)
Fracture = 1152x648 (no AA)
Ghostbusters = 960x540 (QAA, pre-patch), 1024x576 (2xAA, post-patch)
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720
G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280x720 (QAA)
Godfather II = 1200x720 (blur filter)
God of War III = 1280x720 (MLAA)
Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, blur filter)
Golden Compass = 1280x720 (no AA)
Grand Theft Auto IV = 1152x640 (QAA)
Gran Turismo 5: Prologue = 1080p mode is 1280x1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080 with no AA. 720p mode is 1280x720 (4xAA)
Gran Turismo 5 = 1280x720 (4xAA), 1280x1080 (QAA, TAA selectable), 1280x720 (QAA) in 3D mode
Guitar Hero 3 = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero Aerosmith = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero World Tour = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero 5 = 1024x576 (no AA)
HAWX = 1280x720 (no AA, horizontal blur)
HAWX2 = 1280x720 (2xAA, full screen blur filter)
Haze (demo) = 1024x576 (2xAA)
Heavenly Sword = 1280x720 (4xAA)
Heavy Rain = 1280x720 (2xAA)
Homefront = 1024x576 (no AA)
IL2 Sturmovik = 1280x720 (QAA)
Infamous = 1280x720 (no AA)
Infamous 2 =
Incredible Hulk = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
James Bond 007: Blood Stone = 1280x720 (2xAA + blur filter, half pixel, bilinear edge filter)
Jericho (demo) = 996x560 (2x AA)
Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (QAA)
Killzone 2 = 1280x720 (QAA)
Killzone 3 = 1280x720 2D, 640x716 3D, (both MLAA )
Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
Lair = 800x1080 (2xAA) - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (no AA)
Legendary = 1280x720 (no AA)
LEGO: Batman = 1280x720 (no AA, slight blur filter)
LEGO: Harry Potter 1-4 = 1280x720 (no AA)
LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
LEGO: Star Wars III = 1280x720 (edge detect blur filter)
Little Big Planet = 1280x720 (2xAA)
Little Big Planet 2 = 1280x720 (MLAA)
Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)
Lost Planet = 1280x720 (temporal 2xAA)
Lost Planet 2 = 1280x720 (no AA)
Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)
Mafia 2 = 1280x720 (no AA)
MAG = 1280x720 (2xAA)
Marvel: Ultimate Alliance = 1280x720 & 1920x1080 (no AA)
Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024x576 (2xAA)
Marvel Vs Capcom 3 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 2 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 3 =
Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no AA)
Metal Gear Online = 1024x768 (2xAA, temporal)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024x768 (2xAA, temporal)
Midnight Club: Los Angeles = 960x720 (QAA)
Mirror's Edge = 1280x720 (no AA)
MotoGP '10/'11 = 1280x704 (no AA)
Mortal Kombat 9 =
Mortal Kombat vs DC = 1040x624 (QAA)
MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA) - The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black borders
MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) or 1920x1080 (no AA)
Motorstorm = 1280x720 (2xAA)
Motorstorm Apocalypse = 1280x1080 (dynamic) 2D, 1024x720 3D (MLAA)
Motorstorm Pacific = 1280x720 (dynamic down to 576p, 2xAA)
MX vs ATV: Untamed = 1024x576 (no AA)
MX vs ATV: Reflex = 1280x720 (no AA)
Nail'd = 1152x640 (4x2 custom edge AA)
Naruto Ninja Storm 2 = 1280x720 (no AA)
NBA07 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA08 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA Live '08 = 1280x720 (no AA)
NBA Street Home court (screenshot) = 1920x1080 (no AA)
Need For Speed: Hot Pursuit = 1280x720 (2xAA on cars, no AA on environment)
Need For Speed: Pro Street = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Shift = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Shift 2 =1280x720 (MLAA)
Need For Speed: Undercover = 1280x720 (QAA)
NFL Tour = 1280x720 (no AA, poor framerate)
NHL '09 = 1280x720 (4xAA)
Ninja Gaiden: Sigma = 1280x720 (no AA, has weird scaling to support 1080p)
Ninja Gaiden: Sigma 2 = 1280x718 (dynamic 2xMSAA, black borders)
Operation Flashpoint 2 = 1280x720 (QAA)
Orange Box, The = 1280x720 (QAA or full screen blur...)
Overlord = 1280x720 (no AA)
Overlord II = 1280x720 (no AA)
Pirates des Caraibes (screenshot) = 768x1080 (no AA), 960x720 en mode 720p
Prince of Persia = 1280x720
Prince of Persia: The Forgotten Sands = 1280x720 (2xAA + blur? or quincunx)
Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (QAA)
Pro Evolution Soccer 2010 = 1280x720 (2xAA in-game, no AA cut-scenes)
Pro Evolution Soccer 2011 = 1280x720 (no AA)
Prototype = 1120x640 (QAA)
Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (no AA)
Race Driver: GRID = 1280x720 (2xAA)
Rage =
Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Red Dead Redemption = 1152x640 (QAA)
Red Faction: Armageddon = 960x540
Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (no AA)
Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-QAA)
Resistance: Fall of Man = 1280x720 (QAA)
Resistance 2 = 1280x720 (QAA)
Resistance 3 =
Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)
Rise of the Argonauts = 1280x720 (no AA)
Rock Band = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band 2 = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band: The Beatles = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band: Green Day = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Ryu Ga Gotoku 3 = 1024x768 (no AA)
Saboteur = 1280x720 (edge detect)
Sacred 2: Fallen Angel = 1280x720 when sub-HD output selected, 1920x1080 for any HD output (no AA)
Saint's Row 2 = 640p (QAA)
Saint's Row 3 = 1280x720 (800x450 lighting)
SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (no AA)
SEGA: All Stars Racing = 1280x720 (2xAA)
SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA, alpha blend)
SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (QAA, 30fps)
Silent Hill: Homecoming = 1024x576 (no AA)
Simpsons, The = 1280x720 (no AA)
Singularity = 1280x720 (no AA)
Skate = 1280x720 (no AA)
Skate 3 = possibly 1152x640 (2xAA, super blur filter makes it difficult to determine exact res)
Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (no AA)
Sonic Unleashed = 880x720 (blur filter)
Soul Calibur IV = 1280x720 (no AA), 1280x576 in 1080p mode
Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (no AA)
Spiderman: Shattered Dimensions = 1120x630 (no AA)
Split-Second = 1280x720 (2xAA)
Star Ocean 4: The Last Hope = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)
Stormrise = 1280x720 (2xAA)
Street Fighter IV = 1280x720 (no AA), 1120x630 (in up-close character view)
Super Stars V8: Next Challenge = 1280x720 (2xAA)
Super Street Fighter IV = 1280x720 (no AA)
Supercar Challenge = 960x1080 (no AA)
Tekken 6 = 1024x576 (2xMSAA w/o motion blur, no AA w/motion blur)
Terminator: Salvation = 1152x648 (blur filter)
Test Drive Unlimited = 1280x720 (QAA?)
Test Drive Unlimited 2 = 1280x720 (MLAA)
Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)
Tiger Woods PGA Tour '11 = 1280x720 (no AA)
Tomb Raider: Underworld = 1280x720 (QAA)
Tony Hawk's Project 8 = 1280x720
Tony Hawk's Proving Ground (demo) = 1024x576 (no AA)
Top Spin 3 = 1280x720 (QAA)
Top Spin 4 = 1280x720 (QAA) 2D, 1024x720 (no AA) 3D
Transformers = 960x1080 (no AA)
Transformers: Revenge of the Fallen = 1120x720 (blur filter)
Transformers: War for Cybertron = 1024x600 (no AA)
Tron = 1280x720 (no AA)
Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)
Turok = 1280x720 (no AA)
UEFA Euro 2008 = 1280x720 (no AA)
UFC 2009: Undisputed = 1280x720 (no AA in-game, 4xAA cutscenes)
Uncharted: Drake's Fortune = 1280x720 (2xAA)
Uncharted 2 = 1280x720 (2xAA)
Uncharted 3 =
Unreal Tournament III = 1280x720 (no AA)
Vanquish = 1024x720 (2xAA)
Viking: Battle for Asgard = 960x720 (2xAA) - AA buffers are merged to a 1920x720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720
Virtua Fighter 5 = 1024x1024 (no AA)
1024x768 en mode 1080p
Virtua Tennis 3 = 1920x1080 (2x AA)
Virtua Tennis 2009 = 1280x720 (QAA)
WWE 08 = ? 640x720 ? (2x AA) - les edges ont l'aparence du 1280x720 mais d'apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720
translation StefanS: "The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640x720"
WALL E = 1280x720 (no AA)
Wanted = 1120x640 (no AA)
Wheelman = 1280x720 (no AA)
Wolfenstein = 1280x720 (no AA)
World Series Of Poker 2008 = 1920x1080 (2xAA)
X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (no AA)
PSN GAMES
1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
After Burner Climax = 1280x720 (no AA)
Battlefield 1943 = 1280x720 (no AA)
Blast Factor = 1920x1080 (no AA)
Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)
Calling All Cars (screenshot) = 1920x1080 (4x AA)
Commando 3 = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
Dead Nation = 1280x720 (no AA)
Echochrome = 1920x1080 (2xAA)
Elefunk = 1920x1080 (4xAA)
Fat Princess = 1920x1080 (no AA)
Forbidden Siren = 1024x512 (4xAA)
Go Puzzle = 1920x1080
GTHD = 1440x1080 (no AA) - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
Hard Corps: Uprising = 1280x720 (no AA)
High Velocity Bowling = 1920x1080 (no AA)
Lara Croft and The Guardian of Light = 1024x576 (QAA)
Locoroco Cocoreccho = 1920x1080 (2x AA)
Mainichi Issyo = 1440x1080 (4xAA)
Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
Red Faction: Battlegrounds = 1280x720 (QAA)
Rocketmen = 1920x1080 (2xAA)
Rub'a'dub = 1600x1080 (no AA)
Snakeball = 1280x1080 (no AA)
Stacking = 1152x720 (custom edge filter)
Stardust HD = 1280x1080 (no AA) pre-update, 1920x1080 (no AA) or 1280x720 (4xAA) post-update
Sudoku = 1920x1080
Super Rub-a-Dub = 1600x1080
Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920x1080 (no AA), not always?
TMNT:TiT Re-shelled = 1280x720 (no AA)
Warhawk = 1280x720 (4xAA)
Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080 (2xAA) -
mrhitoshi
veterán
Hát míg, a PS3 közel olyan teljesítményt ad le Full HD-ben, mint egy átlagos Gamer gép, mondjuk négy mag + közép kategóriás videokártya, addig nincs értelme váltani főleg, hogy csak mostantól nyereséges a Sonynak a PS3.

Más: a videót elnézve, szépnek szép, de a részletekben rejlik az ördög.
-
64b0r
aktív tag
Hmpf... Aki szerint látványos a grafika, az nézze meg újra a videó végét. Sehol egy gyűrűződés a vizen, amikor beleesik a virág, amikor a hal kiugrik a vízből, a víz abszolúte nincs vele kölcsönhatásban, csak úgy mozdul egy kicsit a hal környezetében, mintha egy tál higany lenne....
Szerintem továbbra is a kazuárokat célozzák a wii-vel, csak a kor követelte hardvererősítéssel nyakonöntve, hiszen bejött nekik ez az üzletpolitika, elég sokáig verték eladásokban a másik két konzolt. Itt nem poligonokkal meg überbrutál robbanásokkal fognak aratni, hanem az olyan játékokkal, mint amit a másik videón is láthattunk. -
JohnnyHero
csendes tag
én meg pont hogy nem éreztem benne azt hogy, húúú ez most nagyon oda vert a 6éves box-nak, főleg ez egy techdemo, mozgás közbe játékba majd meglátjuk mit nyújt, de nem az a kérdés hogy lenyomja-e a ps&box párost hanem hogy mennyire mert korban brutális az-az 5-6 év (számítástechnikába)
-
DMG
senior tag
Az a kérdés, hog yhgoyan mérik amjd a gépet mondjuk egy PS4-hez képest. Mert drága cuccból könnyű ilyet kihozni.
-
XuChi
addikt
Nagy előrelépés a nintendo wii-hez képest valóban, de nem egy áll leejtős dolog.
-
keIdor
titán
Úgy tűnik szépen renderel az R700.
Ez azért sokkal erősebb chip, mint ami a 6 éves Xbox-ban vagy az 5 éves PS3-ban van. Mindkettőt váltani kéne már nagyon, meglátjuk ez a Nintendo mire viszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Battlefield 6
- Horgász topik
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Arc Raiders
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3288
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E15 G4i - i5-1235U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I NBD Gari
- Dell XPS 13 9310 i7-1185G7 16GB 512GB 13" FHD+ 1 év garancia
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- PS5 PlayStation 5 Slim (lemezes, 1TB) kiváló állapotban! 6 Hónap Jótállás
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


Amikor megláttam már majdnem elkezdtem örülni, valóban van egy kis Shenmue beütése a látványnak és a zenének.



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


