- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Házimozi haladó szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootka
csendes tag
Érdekes jelenség, meg kell hagyni. Mindenesetre köszönöm mindenkinek a megerősitést, igy az ismerősömnek nem kell egy kör futni a garanciával, mert több felhasználónál is jelentkezett a dolog.
Gondolom meghajtó program hiba, vagy tudja a búbánat. Lehet Nvidia featureüdv,
rootka -
nagyúr
A Crysis tesztből is jól látszik, hogy a 9600 GT textúrázásban előnyben van a HD 3870-nel szemben a texture fill rate miatt, bár az eredményt annak fényében kell nézni, hogy a Crysis nV-re van "optimalizálva"
Más. Akinek nem csupán az FPS-ek számítanak, annak érdekes lehet a PureVideo HD is, ami tulajdonképpen már a 8800 idejében megjelent, de a 9600 GT is tudja. Szóval itt egy kis értékelés, összevetés az Avivo HD-vel:
[PureVideo HD - Avivo HD][ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
4x MSAA mellett nem szerepel jol az ATi R600 architekturaja de 8x MSAA-val megfordul a kocka, eleg sok jatek van amit tamogatja a MSAA-t es elbirjak ezek a kozepkategorias kartyak a 8X MSAA-t mainstream felbontasokban, persze nem sok oldal van akinek lenne annyi esze ne 90 frame atlagokat (60Hz TFT vsync on haleluja ) irogasson a tablazatokba hanem ha ilyen atlagok vannak feljebb vegyek az AA-t, ilyenkor kiderul azert mindig melyik oldalon kell melyebbe nyalni mert kulonben DÁDÁ lesz
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
fLeSs
nagyúr
"igen, úgy pontos, hogy 4xAA-ban sz*r az ATI, 8-asban valóban magára talál"
Én ezt átfogalmaznám.
Az ATI mindkét módban hoz egy adott szintet, viszont4xAA-ban a több textúrázó/ROP miatt gyorsabb az NV.
8xAA-ban a gyenge memóriakezelés miatt lassabb az NV."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem baj ha van textúrázás...
A Rightmark GS teszteket azóta nem nézem amióta a HD2600Pro eredményeit hozta a HD2400XT. Ez egyszerűen non-szensz... Eleve ott van a galiba, hogy a HD2400-as szériában nincs R/W memory cache, következésképp jelentősen rosszabb a nagyméretű adatokkal dolgozó Stream output kezelés. Ez annyit jelent, hogy a sokkal rosszabb eredményekre képes a HD2400XT, de mivel a Rightmark-ban nem gyengülnek, így azon egyszerű dologra lehet következtetni, hogy a Rightmark GS tesztjeiben olyan kicsi a Stream output terhelés, hogy az adatok egyszerűen elférnek regiszterekben, ergo pont a stream output lényegét nem tesztelik.Előkéne kaparni valahonnan a Microfos DX10 GS sample-öket, ők biztos írta olyan kódokat ami minden szempontból leteszteli a karikat. Majd meló után ránézek a dolgokra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Ezekre a tesztekre is lehet driverbol optimalizalni amit az ATi-nal mar a kartyak megjelenesere a kesesnek koszonhetoen ures idejukben megtettek, mig az NV-nek volt jobb dolga es inkabb a valos alkalmazasokban leptek elorebb
Fless egyebkent most minden tesztejevel a professzorra probal racafolni ha nem tunt volna felTullihegitek ezt az egesz R600 DX10 temat, en mar eltemettem fel evvel ezelott, az ATi is elfogja felejteni olyan gyorsan ahogy csak tudja az egesz R600 bagazst
(bar amilyen b@lf@sz ceg az AMD eltudom kepzelni legkozelebb megint beneznek valamit, vagy majd mindenaron a 45nm-t eroltetik aminek pofara eses lesz a vege, aztan 1ev mulva ott tartunk majd ahol most)."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Megvalaszoltad a kerdesed
"az nVidia jól lőtte be a várható VS/GS és PS arányt, és egy valós játékban a gyenge geometriai teljesítmény nem lesz jelentős a várhatóan még jó darabig fajsúlyosabb PS teljesítmény mellett."Ez a kulonbseg jol lathato mar hosszu ideje a ket ceg kozott, az NV a kornak megfelelo egyensulyba helyezi a GPU architekturajat, mig az ATi mintha a jovoben jarna, ehez persze a jatefejlesztok nagy segitseget nyujtanak az NV-nek mert ugye a legtobb jatekot hozzajuk igazitjak.
Csokkenhet a szakadek ha az NV jarja tovabb a mostani utat az ATi-nak eleg lehet ha megtomkodi par TMU-val az architekturat, azzal mar jobb helyzetbe kerulhetne a mostaniakhoz kepest.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Akkor igyekezzen az ATi meggyozni a jatekfejlesztoket hasznaljanak tobb pure GS-t, ja, hogy nincs penzuk/tehetseguk ehez, ez van, en is felszoktam hozni ezt a temat de nem eleg ha mi beszelunk rola, nekik kene tenni ellene, valamit megoldas csak van, az nem segit leirjuk 1000x a dolgokat
Akkor zarjak be a bazart mert nem tudnak GPU-t tervezni
Szerintem egyertelmuen a keves TMU a legnagyobb hibaja az R600-nak, persze ha az NV meglepne az R600 fele az ATi meg a G80 fele a kovetkezo korben es nem talalkoznanak kozepen megint pofara esne az ATi, majd kiderul, csodakat azert nem kell varni, elso korben jo lenne legalabb az NV szintjet elernek telejesitmenyben, a 200$ kartya azert lenne 200$ mert versenykepes a konkurens 200$-os kartyaval es nem azert mert 250$-rol csokkentettek az arat, hogy valaki legalabb ranezzen."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
7600GT
senior tag
"kezd az az érzésem lenni, hogy a G8x/G9x kártyák a driverek előrehaladtával növik ki a GS iránt ellenszenvüket..."
Ezt úgy érted, hogy ha mondjuk még várunk pár hónapot, akkor pl. a magas stream output használatot követelő kódoknál is javul majd a teljesítmény? Őőő, szerintem ha egy architektúrát ilyen mértékben a dx10 ellen terveztek, akkor ezen a driver optimalizációk sem segítenek.
Egyébként hamarosan meg fog jelenni az Assasins Creed, amelynél a fejlesztők azt ígérik, hogy dx10-es módban sokkal gyorsabban fog futni a játék. Nah ott nagyon kiváncsi leszek, hogy mit mutat majd az Ati meg az nV. Nem lehet tudni, hogy azt a játékot ki vásárolta meg?
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
7600GT
senior tag
-
Firestormhun
senior tag
1280*1024-ben is nagyjából ugyanannyi.
Tavaly nyár közepéig NV vista driverei kritikán aluliak voltak, majd 160-as ForceWare-től felfelé rengeteget javult a teljesítmény DX9 és DX10-ben egyaránt.
Amikor kiadták Company of Heroes DX10-es változatát nyáron, 1280*1024-ben 4xAA-val átlag 31 fps-t produkált, mostani driverekkel ugyanolyan beállítások mellett de 1680*1050-ben átlag 39 fps....
-
Kroni1
veterán
Valóban, a 9600GT-vel nagyjábol ugyanazok jöttek ki 1280-on is, bemásolom ide az összes 1280x1024, Vsync off fps-t amit írtatok, talán igy könnyebb összehasonlítani:
2900PRO
CubemapGS: gömb: 63 fps; autó: 24 fps
PipeGS: 133 fps
Displacement mapping: 14 fps
MotionBlur10: 61 fps
ParticleGS: 1400 fps
Skinning10: 10 katona: 480 fps; 500 katona: 15 fps2900XT
CubemapGS: gömb: 48 fps; autó: 19 fps
PipeGS: 95 fps
Displacement mapping: 9 fps
MotionBlur10: 57 fps
ParticleGS: 1032 fps
Skinning10: 10 katona: 368 fps; 500 katona: 12 fps8800GTS G80
CubemapGS: gömb: 118 fps; autó: 36 fps
PipeGS: 51fps
Displacement mapping: 16fps
MotionBlur10: 18fps
ParticleGS: 1400fps
Skinning10: 10 katona: 435 fps 500 katona: 11fps9600GT
CubemapGS: gömb: 154 fps; autó: 58 fps
PipeGS: 87fps
Displacement mapping: 18fps
MotionBlur10: 22fps
ParticleGS: 1734fps
Skinning10: 10 katona: 531 fps 500 katona: 16fps -
-
-
Drizzt
nagyúr
Nálam is pöttyös volt az, ne izgulj!
A lightsmarkra meg azt gondolom, hogy a statikus részek megvilágítását Light path mappel, vagy hasonlóval oldja meg, az indokolná az erős textúra-sebesség függést. És akkor csak a dinamikus objektumokra teljesen realtime a fényszámítás, a többi fénytextúrákat használhat, ez nagyon gyors megoldásokat vezethet, csak éppen nem túl interaktív környezetben használható jól.
I am having fun staying poor.
-
Mortel
senior tag
A galaxyt, és egyéb nem ref. nyákos ártyákat nem lehet Rivatunerből állítani.
A régi Inno3D-et simán lehetett, ezt nem.
Van egy Extreme Tuner nevű progi amivel lehet, de nem lehet hozzájutni.
Azért kérdeztem, hogy nincsen-e valakinek ilyen kártyája?
Üdv:
M
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM