- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- Milyen joysticket vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Melleny nelkuli vall lovesnel leszakad a lapockaja
Hát... Azért ahhoz elég sok együtállás kellhet, meg kb. csőtorkolat előtt állhat a célpont.
Es jatekokban ezeket messze nem szamoljak.
Már végtagsérüléseket is esetlegesen, mert a játékélmény...
Az OFP-ben, 2001-ben már volt olyan, hogy hat részre volt osztva a test (törzs, fej és négy végtag), ha a kezed sérült, a fegyver imbolygott, alig lehet célozni, ha az egyik lábad lelassulsz, ha a mindkettő sérül, akkor csak kúszni tudsz. Gyakorlatilag a valós folytatást leszámítva (Armed Assault széria) ez azóta se nagyon van ilyen szinten beépítve a játékokba, pedig nem lenne ördöngősség...
A WT legutobbi magyarazata szerint nem lehet valosidoben szamolni ekkora adat mennyiseget.
Egy multi jatekban a levegeobe levo lovedekek szama es tipusai tul sok annak a motornak.Azért meg lehet oldani, az Armed Assault 3 esetében 100+ játékossal is. Pedig van fizika, van ballisztika, van sérülésvizsgálat...
Valoszinuleg, jogilag is korlatozva vannak.
Egy bizonyos hatart nem lephetnek at. Vagy a fene tudja.Átléphetnek, te is megveheted az Arma3 professzionális változatát, a VBS3-at, itt egy videó mit tud a VBS Blue IG oldalága. Csak éppen valami 3000 euró az alaplicensz...
-
válasz
FoxiestFox #58 üzenetére
Ezzel nem lehet vitatkozni, mert sehol sem fogják az RE szériát a szórakoztató játékmenet vagy a szép grafika miatt dícsérni.
Viszont látszik belőle az, hogy a felhasználók elsöprő többsége nem is hiányolja a rombolhatóságot annyira, hogy amiatt hátat fordítson egy játék-szériának. A korábban bemutatott Far Cry széria erre tökéletes példa...
-
-
Mert az elején csak a PhysX gyorsítókártyán ment, majd az nVidia megvette, és a teljes értékű használatát csak az nVidia kártyákon tette lehetővé. Pont akkoriban, amikor nem uralta olyan szinten a VGA piacot, mint most. Ráadásul zárt rendszer volt, kevés beleszólással, így a fejlesztők szépen ignorálták.
Az nVidia akkor is a G-Sync-nél látott zárt gondolkodásmódban látta a jövőt, aztán arccal tompította a zuhanást.
-
válasz
kikikirly #17 üzenetére
Jó nem sokat konyítok hozzá,viszont a filmekbe elég látványos.
Ha látványosra akarják, akkor azt egyébként nem lenne nehéz megoldani, ragdoll fizika azért a legtöbb FPS-ben van már, szóval csak akarat kérdése lenne...
Shotgun hátralökés 10-15 méteren, nem sorolnám ide.
Fizika: ha a sörétes puska a célpontot 10-15 méterre hátratolná, akkor a fegyver elsütője is ugyanezt tapasztalná.
Egy 12-es slug (gyöngygolyó, brenekke, stb., ki hogy hívja) torkolati energiája cirka 4000-4400 Joule, ami harmadával nagyobb, mint egy .30-06-os puskalövedéké (az M1 Garand lőszere, ha így könnyebb beazonosítani), viszont mivel nem áramvonalas, gyorsan veszti a mozgási energiáját.
Mi a realizmus? Kb. az, amit ez a srác tapasztalt meg, mikor nem megfelelő fogással és felkészüléssel sütötte el a sörétes puskáját. Ugyanekkora energia realizálódhat egy célponton maximum. Csonttörés, egyensúlyból való kibillenés reális. 10-15 méteres repülés? Közel sem.
-
válasz
kikikirly #14 üzenetére
Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.
Nem írtam, hogy a Re-MARS-Tered tökéletes, azt írtam, hogy jobb. Van bőven probléma ott is, de ettől (szerintem) sokkal összetettebb és korrektebb az a rombolási modell, mint amit itt a videóban mutogatnak. Abban egyetértünk, hogy a törmelék megmaradása fontos dolog, de especiel ott is megmaradt a nagy törmelék.
Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.
Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni.
Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át.
-
Amit az elején felvázolsz, az egy valós fizikai modellezésnél lenne igaz. Meg kell határozni az anyagokat, a tömeget, rugalmasságot, a jellemző viselkedést, és a motor ezek alapján kiszámolja, hogy mi fog történni, ha belelősz az épületbe.
A saját véleményem szerint itt egy egyszerűsített megoldás van, tehát az objekteknél csak arra kell ügyelni, hogy a tervezetnek megfelelő legyen a kialakítása - például a videóban ha megfigyeled, az oszlopoknál külön van egy "mag" és rajta egy különálló külső borítás. Ezeket itt is meg kell csinálni.
-
válasz
Hannibhál #10 üzenetére
Bocsi, de az az adott játék színvonalát minősíti. Az, hogy van ennél rosszabb, még nem mentség. Mert ez sem jó.
Ezen a videón bemutatott rombolás márpedig rosszabb, mint amit a Red Faction Guerilla Re-MARS-Teredben láthatunk. Ami egy játék, amivel akár most is játszhatsz és nem egy tech-demó.
Más szóval a Chaos a fenti videó alapján még mindig sehol sincs, pedig ez még nem játék-érett, talán idén év végén juthat el a videóban látott képesség az UE4 motoros játékokban. Oké, legalább elindultak valamerre, tehát lehet örülni, de térdre ne boruljunk már le amiatt, hogy 2019-ben az Epic kegyeskedik végre foglalkozni a rombolhatósággal az UE4 alatt...
-
Azért érdemes megfigyelni, hogy itt szó nincs valódi fizikai modellezésről, az épületek beton (kő, stb.) szerkezete "sérül", vagyis egy részét eltávolítja a motor és törmeléket meg por effektet tesz elé. Az ablakok például simán eltűnnek, nincs üvegtörmelék, üvegtörés, vagy lyukak az ablakokon, nincs a sérült épületrészekből a gravitáció által bekövetkező omlás, nem rántja magával a "környezetét" a lehulló rész.
Látványosnak tehát látványos, de ez továbbra sem valós fizikai modellezés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Elektromos autók - motorok
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kedvenc zene a mai napra
- Mercedes topic
- Diablo IV
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest