- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
-
kikikirly
senior tag
Red Faction Guerilla Re-MARS-Tered nagyságrendileg gyengébb.
Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.Ez a jelenség minden épületre igaz ha kellően nagyot robbantasz(pl egyidőbe robbantasz több bombát).Mintha mesterségesen limitálva lenne mennyit számoljon a játék.Gondolom a DX11 és a 2-4 mag együtt bőven betesz a kompex fizikai szimulációnak.És azóta se jelent meg még ilyen minőségű rombolás sehol,trükközések miatt macerás az egész,és ki tudja mennyi munkaórát kell beleölni hogy kinézzen valahogy.Kommented többi részével egyet értek.Viszont mégiscsak előrelépés hogy végre van rendes debris fizika,valszeg ha üveget lősz szét annak is meg fognak rendesen maradni a darabjai, vagy a papir is úgy fog viselkedni a mint a Batman játékokba bekapcsolt PhysX-nél.
Rombolható környezetnél fontosabbnak tartom a komplexebb sérülés modellezést,mégiscsak az a cél a lövödlözős játékokba hogy megöljük az ellenséget.Na ezt kell részletesen kidolgozni, utána jöhet a rombolható környezet.Számomra a PhysX-ben látott particle debris(Mafia 2,Metro játékok) elég jól imitálják a rombolható környezetet.Unreal Engine-s techdemó ennél nagyságrendileg többet nyújt,kezdésnek több mint elegendő.
Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.Közvetlenül egymás után becsapódó lövedékek hatása sincs normálisan megjelenítve,pedig ezek elég alapvető dolgok.Sebesülés,elvágodás ezeket a F.E.A.R. első része tudta,szerintem egy kezeden meg tudod számolni hány játékba van hasonló(kettőröl tudok Max Payne 3,Resident Evil 2 Remake) -
kikikirly
senior tag
,,Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni."
Jó nem sokat konyítok hozzá,viszont a filmekbe elég látványos.Játéknak az a dolga hogy szórakoztasson,nem hogy realisztikus legyen minden áron.Lásd GTA 5 50 méteres ugratások.Ha látványos, nem érdekel a valóságba milyen.Igaz hogy csínján kell bánni a fizikával,ha túltolják és pöccintésre repül 10 métert minden meg összedől a fél ház, már sok, elvesz az élményből ahelyett hogy hozzáadna.Shotgun hátralökés 10-15 méteren, nem sorolnám ide.
,,Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezzék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át."
Egyre gondolunk.
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Hogy itt mennyi a fizika azért kérdéses. Szerintem annyi van, ami a törmelék darabjaihoz (amennyire látom az esik le ami valóban az épület része volt) és lehullásához kell.
Amiről te beszélsz, hogy általános legyen, más anyagokkal/anyagmodellekkel, ill, hogy szerkezeti fizikai szimuláció is legyen: gyk. összedőljön, stb... valóban egy másik szint és nyoma sincs.Cserébe ez jóval egyszerűbb és elég látványos, ha legalább az alapok megvannak, amit fentebb írok:
Ne oda nem illő kockák essenek ki a falból és úgy hulljanak le mint a hungarocell darabok.
Ha ez adják most úgy, hogy kell hozzá +4-6 mag a jelenlegiek mellé akkor bek*phatják.
Különben jó. -
félisten
Mit vontak le? A Guerilla egy fos játék volt. Sajnálom, első Red Factiont szerettem, másodikat kedveltem, de a Guerilla, a mókás rombolhatóságon kívül játékként nagyon gyenge volt még szerintem is. Végig sem bírtam játszani, annyira pocsék volt.
Szóval akkor hozzuk közös nevezőre, legyen egy jó játék rombolhatósággal, és egy jó játék (tehát semmiképp sem cod) szép grafikával, és akkor mérjük újra.
-
félisten
-
Danecay
őstag
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy egy játéknak akkor is van piaca ha kevesebb energiát fektetnek bele bizonyos területeken amik a konkrét játékmenetet nem befolyásolják. Szerintem az ilyen videók nélkül a legtöbb játékosnak az egész fel sem tűnne, főleg az eltelt idő függvényében, így összehasonlítva viszont szomorú a dolog.
-
csongi
veterán
A 10-15 meteres hatra repules kizarolagos jogat Hollywood birtokolja
Szamit a becsapodaskor erintkezo kozeg is, hogyan tudja leadni az energiat.
Melleny nelkuli vall lovesnel leszakad a lapockaja
Es jatekokban ezeket messze nem szamoljak.
A WT legutobbi magyarazata szerint nem lehet valosidoben szamolni ekkora adat mennyiseget.
Egy multi jatekban a levegeobe levo lovedekek szama es tipusai tul sok annak a motornak. Gondolom ez a tobbinek is feladja a lecket. Aztan ott vannak a becsaodasi szogek, loszer tipusok...stb.
Szerintem ez egy akkora adathalmaz amihez meg legalabb 10evnek el kell telni mire realisztikusabb lesz.
Egy ket jatek ugy ahogy adaptalt dolgokat a valosagbol. De mindegyiknel csak reszmegoldasok vannak. Vagy az eszkozokre koncentralnak. Pl, WT, WOT. Vagy a kornyezeti elemekre, PL: BF szeria.
A kettot egyutt meg sosem lattam.
Valoszinuleg, jogilag is korlatozva vannak.
Egy bizonyos hatart nem lephetnek at. Vagy a fene tudja.
Minden esetre a penzbevetel a dominalo, nem a realisztikus fejlodes. -
csongi
veterán
Ezért írtam, hogy nehéz dolog. Még a levegőbe csak csak. De a földi haderőknél annyi változó és külső tényező van, amit lemodellezni...
Hiába van szinte mindenről anyagismeretünk, egy szerelt egységnél kb semmiről nincs infó.
Hogyan viselkednek a lövedékek, különböző összetételű falszerkezeteknél, szögek és távolságok, meg minden más egyéb. Hát majd egyszer csak lesz valami hála sokmagos processzerokonak. -
Polllen
nagyúr
A pörgős multikban a sok pro telesírna mindent, ha az lenne, hogy lábon lövöd és nem tud tovább szaladni.
Valamelyik nap beszélgettük haverokkal, hogy az Apex Legends-ben milyen király lenne már, hogy egy lábra, belassul, utána 2-3 a fejbe és vége. Nesztek bunny-hop és társai...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"