Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz kikikirly #14 üzenetére

    Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.

    Nem írtam, hogy a Re-MARS-Tered tökéletes, azt írtam, hogy jobb. Van bőven probléma ott is, de ettől (szerintem) sokkal összetettebb és korrektebb az a rombolási modell, mint amit itt a videóban mutogatnak. Abban egyetértünk, hogy a törmelék megmaradása fontos dolog, de especiel ott is megmaradt a nagy törmelék.

    Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.

    Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni.

    Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák