- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kikikirly
senior tag
Red Faction Guerilla Re-MARS-Tered nagyságrendileg gyengébb.
Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.Ez a jelenség minden épületre igaz ha kellően nagyot robbantasz(pl egyidőbe robbantasz több bombát).Mintha mesterségesen limitálva lenne mennyit számoljon a játék.Gondolom a DX11 és a 2-4 mag együtt bőven betesz a kompex fizikai szimulációnak.És azóta se jelent meg még ilyen minőségű rombolás sehol,trükközések miatt macerás az egész,és ki tudja mennyi munkaórát kell beleölni hogy kinézzen valahogy.Kommented többi részével egyet értek.Viszont mégiscsak előrelépés hogy végre van rendes debris fizika,valszeg ha üveget lősz szét annak is meg fognak rendesen maradni a darabjai, vagy a papir is úgy fog viselkedni a mint a Batman játékokba bekapcsolt PhysX-nél.
Rombolható környezetnél fontosabbnak tartom a komplexebb sérülés modellezést,mégiscsak az a cél a lövödlözős játékokba hogy megöljük az ellenséget.Na ezt kell részletesen kidolgozni, utána jöhet a rombolható környezet.Számomra a PhysX-ben látott particle debris(Mafia 2,Metro játékok) elég jól imitálják a rombolható környezetet.Unreal Engine-s techdemó ennél nagyságrendileg többet nyújt,kezdésnek több mint elegendő.
Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.Közvetlenül egymás után becsapódó lövedékek hatása sincs normálisan megjelenítve,pedig ezek elég alapvető dolgok.Sebesülés,elvágodás ezeket a F.E.A.R. első része tudta,szerintem egy kezeden meg tudod számolni hány játékba van hasonló(kettőröl tudok Max Payne 3,Resident Evil 2 Remake)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot