Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz agressiv #225 üzenetére

    A hardver mindig akkor rossz, ha egzakt minden konfiguráción előjön egy probléma. Ha ez igaz a magas DPC látenciára, akkor az Intel, az AMD és az NVIDIA hardverei egytől-egyig rosszak. A hsz-emben láthattad, hogy ez a gond az Intel és az NV-nél is fennáll. Ami biztos, hogy a magas DPC látenciát soha nem a processzor okozza.

    (#206) huskydog17: Az OpenGL két problémának az áldozata. Az egyik a Windows elterjedtsége, így arra van DX, tehát minek az OGL, míg a másik, hogy DX-re sokkal jobb fejlesztőkörnyezetek léteznek. A harmadik az már egy hozadék, de ide lehet sorolni, hogy a gyártók a DX frissítésére baromi gyorsan reagálnak, míg az OpenGL-re lassan.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák