-
PROHARDVER!
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
válasz
Sirandrish #1191 üzenetére
Hová teszi a mincraft a screenshoot-okat?
üdv, föccer
-
netpeti98
addikt
válasz
Sirandrish #1191 üzenetére
Még nem minecraftoztam,de amint tudom futtatni készítem a képeket az alkotásaimról
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz
Sirandrish #1191 üzenetére
SSP módból is jöhet?
Mert akkor publikálom a mostani tervemet:
Jelen pillanatban egy (tornyokkal együtt) 64x47-es váron dolgozok. Dupla vastagságú fal, pistonnal működő bejárat, és a közepébe pedig majd felhúzok egy kis falut. Később majd egy várral fogom bővíteni, meg vizesárokkal, de még nagyon az elején járok. Meg INVEdit nélkül elég nehéz a nyersanyag megszerzése, hiába a második legtöbb blokk kő. Főleg úgy, hogy kipróbáltam egy seedet (bluexephos), és most éppen egy nem is tudom, mekkora barlangrendszert tárok fel, ami már a második. Ezért jelen pillanatban Peacefulon játszok, de amint befejezem a várat, azonnal feltolom Hardra és visszamegyek, megnézem, mit hagytam ki.
Ja, hogy a vár:
Még erre jön vagy öt réteg kő. -
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1193 üzenetére
Nem tudom, hogy honnan veszed, hogy megbántottál. Én csak leírtam, hogy nem tudok csinálni róla.
-
Sirandrish
legenda
"Én ha akarnék se tudnék"
Biztos nem én vagyok az első aki ezt mondja de te nagyon rendes gyerek lehetsz
Én általában (és szerencsére sokan mások is) segítenek azokon akik valamit nem tudnak...DE ha esetleg nem tudok vagy nem akarok segíteni akkor sem írom be hogy "ha akarnék se..." mert...hát mindegy..
Biztosan nagyon megbántottalak azzal hogy kérdezni mertem, ezért elnézést kérek
-
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1191 üzenetére
Én ha akarnék se tudnék, mert kb fél éve Minecraftoztam utoljára, a szerver amin játszottam pedig azóta megszűnt.
-
Sirandrish
legenda
SKACOK!
Nincs kedve mindenkinek felrakni 1-2 képet az "alkotásairól"?
-
Sirandrish
legenda
válasz
MasterDeeJay #1189 üzenetére
Nah szupi...köszike szépen!
Majd meglesem hogy mennyi látszik ha ugy csinálom hogy minden benne legyen -
válasz
Sirandrish #1183 üzenetére
Legújabb Dynmap kell hozzá, bukkit szerverpakk.
Ha régi dynmapod van akkor töröld ki teljesen a dynmap könyvtárat. A legújabb verzió tudja sztem ezt az extrazoomot. 0.21-es
http://webbukkit.org/jenkins/public/dynmap/dynmap-0.21-bin.zipDynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.
#deftemplatesuffix: hires
Ezután konzolba /dynmap fullrender
vagy közvetlenül szerverkonzolba
dynmap fullrender pályanév
Ez után jó sokáig renderel és jó nagy méretben. A PH-s map sincs teljes méretében renderelve, flatmapban 100%, isometricben meg talán 60% de csak a szélei hiányoznak.
-
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1186 üzenetére
Átkonvertálás. Tudod mi az?
-
Henryk
aktív tag
válasz
Sirandrish #1183 üzenetére
Egérgörgővel, vagy a pluszgombbal.
-
Sirandrish
legenda
válasz
MasterDeeJay #1182 üzenetére
És mitől lehet ennyire rázoomolni?
mármint mi kell hozzá? -
válasz
Sirandrish #1181 üzenetére
A mostani térképre már rá lehet zoomolni maxon isometric nézet módban az tűnik úgy mintha flymod lenne. (oldalsó menü zöld kocka Surface néven)
Ez a dnymap baromi jó, már csak az kell hogy az emberfejek helyett rendes játékosok mászkáljanak és akkor már tényleg olyan mintha felülről néznénk.
Dolgozom rajta hogy a játékos jelzés rendesen emberke alakú legyen. Esetleg a mobok is látszódjanak.
Ami még lesz hogy éjszakai mapnézetet is lehet választani! Valamint az időjárás megjelenjen valamilyen formában a térképen. Esetleg fix kameranézetből élőkép a játékból. Sok lehetőség van.
Ha kell a beállítás valakinek akkor:
Dynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.#deftemplatesuffix: hires
-
Sirandrish
legenda
öhm köszi skacok de a képre gondoltam..
Tehát hogy ilyen madártávlatból van "fényképezve"...az flymod-al készült?azzal a Dynmappal én nem tudtam ennyire rázoomolni
Szerk: okés..rendben már értem..csak korán volt még
-
tvse1995
senior tag
Ilyen térképet tudok csinálni az offline mapomról is?
-
Henryk
aktív tag
válasz
Sirandrish #1175 üzenetére
Erről a térképről dumálunk már egy ideje.
Eddig is volt, lehet hogy nem tudtál róla, csak a mostani verzió részletesebb.
-
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1175 üzenetére
dynmap
-
Sirandrish
legenda
válasz
MasterDeeJay #1171 üzenetére
Ezt fly moddal lőtted vagy elérhető admin/op-ként ez a funkció?
-
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1171 üzenetére
Ilyen közel van a várfalhoz az alapozásunk? Hm, vagy csak túl magas a fal.
üdv, föccer
-
bAtt001
addikt
válasz
MasterDeeJay #1171 üzenetére
ott a faházam a jobb alsó sarokban
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
MasterDeeJay #1170 üzenetére
Linuxnál nagyjából úgy van, hogy beteszi magát a ramba, 1-2-300Mb mindössze, és amíg van hely a ramban, addig nem nyúl hozzá a swaphoz, 0Mb kerül bele. Egyéb optimalizációk és esetleges gyorstárazás szerintem ha van is, az disztró függő.
Win alatt viszont mindig van swap használat, ha kikapcsolod a swapot, akkor meg pár progi nem tud elindulni.
-
-
A fesz szabályzás azért kellene mert gyárilag nagyra van rakva a proci fesze. Azaz 2,7ghz-hez 1,35v, ezt tudja 1.05v-on stabilan (én azért 1.075-re raktam). Az intvga fesze és órajele szintén segít pár wattot üresjáratban.
A win7 alapból bőven 1gb alatt fogyaszt, a többi szabad ramot gyorsítótárazásra használja ami akár mikor felszabadítható. Ezért látszólag sokat eszik, de okkal. Biztos vagyok benne hogy linux alatt is van hasonló gyorsítótárazás, csak nem jelenik meg sehol mert mélyen végzi.
SSD-re nem hiszem hogy költenék. Így is a legolcsóbban igyekeztem megcsinálni a szervert. -
Henryk
aktív tag
válasz
MasterDeeJay #1165 üzenetére
Fesz szabályzást ha rákárdezel az ubuntu topicban biztos tudják hogy kell, nálam alapon van, a proci 3.2-es de visszaveszi magát 800-ra, az bőven jó nekem.
TS szerver nálam is fut róla, anyniból áll a telepítése, hogy bemásolod, és elindítod.
Java van alapból is, de ha nem felel meg kb 2-3 sor becopizásával lehet telepíteni akármilyet.
RAM nálam 100+ nap uptime-al 290MB körül áll (minecraft nélkül) aminek nagy része a transmission és a mysql. Win7 ezzel szemben alapjáraton benyal 3-4GB-ot.
(#1167):
Ha csak aza baj a vinyón tárolással, hogy hangos, akkor pedig tényleg nagy hasznát vennéd egy SSD-nek. Pálya menne ramdrive-ba, térkép a szeróval az SSD-re, így hang nélkül menne, és meghagyod a vinyót backupnak.Én is egy szobában alszok a szerverrel, egy elég halk vinyó van benne, de azért csak hallani néha, mert transmissionben már 1200+ aktív megosztásom van..
ezért is tettem memóba a pályát, mert anynira lehúzza a vinyót a torrent, hogy más nem él meg mellette.
-
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1165 üzenetére
Ha memória, akkor LeC...
Ha valaki megfinanszírozza a másik 3k-t, akkor én benne vagyok a bővítésbe. Ennyi fizetség "kijár" az üzemeltetésért cserébe.
üdv, föccer
-
A szerver egy teljesen halk valami, a ramdrive azért kell hogy halk is maradjon. Egy darab filet fél óránként kiírni nem jár akkora zajjal mint pár másodpercenként kicsiket írogatni.
Ez azért kell mert a szerver helye jelenleg az ágyamtól 2m-re van, és sajnos nem is tudom máshova vinni. Ezért van az hogy mindent passzívra és halkra csinálok.
Ha lenne a szervernek helye, akkor raknék bele vincsiket akár raidba is. -
Henryk
aktív tag
válasz
MasterDeeJay #1161 üzenetére
Hmm... szerintem tulbonyolitod ezt az egeszet.
Ubuntu szervert feldobnal, sokkal kevesebb problema lenne az egesszel.
Amit a térképpel csinálsz az teljesen felesleges, minek teszed ramdrive-ra az egesz szervert?Nálam úgy van megoldva, hogy a minecraft szerver a 2TB-os vinyón van a térképpel, mentésekkel együtt, szóval nyugodtan terjeszkedhet a térkép, azt lementeni pedig teljesen felesleges, mert ha a map megvan, a térkép abból újragenerálható bármikor.
A mapot pedig úgy oldottam meg, hogy a minecraft szerver könyvtárából csináltam linkeket a world mappákhoz, amik át vannak irányítva az ubuntu ramdisk-be, így a szerver azt hiszi, hogy a pálya is ott van a lemezen, pedig közben a memóriába írkál.
Mentéshez pedig csináltam egy pár soros kódot ami a memóriából visszamenti a pályát a vinyóra, ehhez kiraktam egy szép gombot a webminre, ha rányomok akkor pálya mentve.Automata mentéssel nem szórakozok, úgyis fent vagyok mindig, ha csinálunk valamit utána mentek, feleslegesen nem töltöm a vinyót, és nem másolgatok pár percenként több GB-ot, mikor senki nincs fent.
Szervernek megint van már 100+ nap uptime-ja, szóval nem kell azt félteni, max az áramszünet szólhat közbe, de arra meg itt van a UPS. -
válasz
CPT.Pirk #1162 üzenetére
Valóban célszerűbb lenne. Egy részét meg is tudnám csinálni, de vannak speckó dolgok amiknek utánna kellene járni pl:
int vga és proci órajel/fesz szabályozás
Ts szerver
64 bites java (bár ez valószínűleg van is)
És a sok utánajárás beállítás után nyernék +512-1gb ramot.Tehát nem biztos hogy megérné.
föccer:
4db hely van így jó lenne bele +2x2gb de akár +1x4gb is. Dualnak amúgy sincs már nagy jelentősége. A lap Asus M4A88T-M (sikerült a legtöbbet fogyasztó lapot összeszednem ilyen kategóriában
túlzással persze)
A dynmap rendererje csak globálisan enged állítani felbontást, azaz normal (ami a régi volt), lowres, hires. Azaz ha beállítanám most hires-re akkor összekeverné a régi renderelést az újjal a mostani pályán. Annyit tudok spórólni hogy kiveszem a surface és cave renderert majd a régi pályából és csak flat marad. Gondoltam hogy a netherest is ki kéne venni, aki lemegy oda az vállalja be hogy nincs online térkép.
Ja és pont LeC től vettem a mostaniakat is és pont ugyan ilyent!!Henryk
Sajnos le kellet venni, kevés a hely.
#deftemplatesuffix: hires
ezen sor elöl vedd ki a #-t
És akkor a 4000x4000 pálya lesz 3gb -
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1161 üzenetére
Ho, azt hittem, hogy ennél durvább memcsi kell bele. A ddr3 1333-asokból a 2*2 gb kittek használtan 6-7k-ba mennek itt az aprón. Van hozzá szabad slot a lapon? Ha igen, akkor a felét állom egy 2*2 gb-osnak. A másikat valaki csak hozzá csapja.
Szerintem 1.8 után a jelenlegi map-ot tök felesleges hd-ben megtartani. Oda elég lesz a régi, amig egyáltalán menni fog. Az 1.8 meg had szokja hd-ben
üdv, föccer
mod: LeC kollégánál van egy ilyen:
8GB [4x2GB] HYNIX 1333MHz DDR3 - 9.990Ft - AKCIÓ,
vagy egy ilen:
HYNIX 2GB 1333@1600MHz DDR3 PC10600 (HMT125U6BFR8C) - 2.990Ft/db
üdv, föccer
-
Henryk
aktív tag
Óhhh.. naggyon zsír ez az új map, feltoltam fullra és nekitoltam egy fullrendert egy 2000x2000-es pályának..
Végre nem 1 pixel 1 blokk.. bár a tectonicustól azért elmarad a max minősége, de ugye ez dinamikus, így megbocsájtom neki.
A tieden viszont olyan foltos ha bezoomolsz, ennyire le van veve a minosege? Meg ha jol latom arnyekok is ki vannak veve.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
MasterDeeJay #1161 üzenetére
Nem lenne célszerűbb Linuxos szervert csinálni?
Ram fogyasztás sokkal kevesebb lenne Win7-hez képest, és a ramdisket mindenféle extra program nélkül meg lehet csinálni natívan. -
Baromi sok az írás olvasás, azaz a szerver a chunkokat 2 másodpercenként menti és sokat olvas is. Ezt megoldottam úgy hogy ramdrive-ból megy.
A szerver nem nagy azaz pár mega. A pálya sincs 200mb, a renderelt térkép a nagy (az alacsony felbontású párszáz mb, a nagy felbontásúhoz kell 2-3gb)
A ramdrive fél óránként ment autómatán, a szerver restartol 8 óránként. (memory leak-es a szerverpakk)
A szerver normális működéséhez (értsd nincs overloaded jelzés) 4gb ram kell legalább.
Jelenleg 2gb ramdrive, 4gb szerver, a maradék 2gb-on a windows7 él. (2x4gb hynix ddr3-1333 Cas9 van most benne) Proci mindig unatkozik, de nem gond, így legalább 38w-ot eszik.
Ami kellene az +4gb, és így a ramdriveot feljebb rakhatnám 4gb-ra, valamint a szervernek is rakhatnék még +2gb-ot. Ekkor mehetne a HD térkép a mostani pályához.
SSD sztem fölösleges lenne, most csak egy sima 320Gb-s notivincsi van benne. (fél óránként kell 2gb-t írnia)Tehát a gépbe elég lenne +4gb ram ahoz hogy legyen HD térkép, persze hosszú távon ha meg akarjuk tartani az 1.8 után is a régi térképet akkor lehet ez is kevés lenne. (2 térkép az 4-6gb HD renderelve, nethereket nem számoltam!)
A HD renderelt térképeket nem rakhatom a vincsire, igen komolyan terhelné hosszú távon. (1-64kb fileméretek több százezer darab!!) SSD meg nem éppen ilyen kis fileokra való.
Már lassan 26 napja online. Ha megérkezik az új tápegység akkor lesz egy félóra pihenője amíg beszerelem és kitakarítom. (jelenlegi 15 éves cheaftek 300w csere lesz 12vDC 80w-osra) Illetve a proichűtő lesz még cserélve, egy Zalman 9700-ast kap meg venti nélkül ami bőven sok rá. -
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1158 üzenetére
Milyen memó kell a szeróba? Esetleg egy ssd nem segítene?
üdv, föccer
-
Henryk
aktív tag
válasz
MasterDeeJay #1156 üzenetére
Ohh van már végre rendes dynmap? Az zsír, ki is próbálom szerón
Anno a tectonicus-t használtam, az olyan laza 5-10gb koruli jpg kepet tolt ki, de latszodott rajta az összes pixel eletnagysagra be lehetett zoomolni, csak ugye nem dinamikus, jo hogy most ezt egybegyurtak, kivancsi leszek mennyivel többet eszik majd igy a terkep, bar eddig ugy volt nalam belove hogy mindenre reagaljon, ha betölti, ha megvaltozik a chunk, sot ha valaki megmozdult vagy kinott egy fuszal mar generalta is ujra..
-
válasz
MasterDeeJay #1156 üzenetére
Csökkentettem a felbontást, sajnos 1,4gb volt a térkép kb 70% renderelésnél. A régi módhoz képest még így is feljebb van véve!
Ha tudna valaki biztosítani megközelítőleg 3gb tárhelyet akkor visszakapcsolnám a nagyfelbontásút is. (vagy 4gb ramot
)
-
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1156 üzenetére
De, még nézik. A letöltést biztosan. Ott 300 gb a korlát.
üdv, föccer
-
válasz
CPT.Pirk #1154 üzenetére
Tud ez a motor hardveresen, azzal nincs is baj. Csak fölösleges dolgokat számoltatnak vele. Advanced opengl tényleg segített valamit.
Ja és mindenkinek aki a szerveren játszik:
Megújult az online map!!!!4444négynégyhttp://mcextreme.dyndns.info:8123
Tesztként beállítottam az online map renderelését extra nagy felbontásban. A játék szintjét hozza ez a fajta megjelenés ha rázoomoltok (isometric nézetben érdemes). Sajnos a ramdisken a hely emiatt el is fogyott egyszer, most megdupláztam (2gb lett) és ha nem fogy el akkor maradhat.
Használjátok, de lehetőleg fölöslegesen ne fusson ha nem vagytok gép előtt mert még nincs meg a nagyobb netcsomagom.
(remélem UPC nem vadászik már azokra akik fullra terhelik a feltöltést, havi 200gb fel mindig megvan) -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
MasterDeeJay #1153 üzenetére
Mennyiben befolyásolja a dolgot, hogy az LWjGL-t használják a megjelenítésre?
Picit talán segített az Advanced OpenGl használata, levileg van benne occulsion izé, vagyis hogy a nem látszó távoli dolgokat nem rendereli le.
-
válasz
CPT.Pirk #1152 üzenetére
A gépigény problémán sokféle képen lehetne javítani. De ezt csak a fejlesztők tudják megcsinálni. (illetve akárki aki látott már grafikus motort kódszinten)
Garfikus motor lecserélése: (már ha mostanin egyáltalán lehet annak nevezni) Ez esetben sok mindent újra kellene írniuk. A mostani motor egyértelmű baja az hogy gyengén van az opengl része kivitelezve.
Mipmapping-ot mi a francért nem rakják már bele, pár oldal kód és látványosan szebb lenne a játék. A fejlesztő biztos nem látott még egy 3D-s játékot sem, ha ezt nem ismeri. Mellé meg aniso-t, rakás videó ram van a gépekben, ilyen pici textúraméretnél semmi változás nem lenne. Nagyon távoli dolgoknál meg vagy átlagolt egyszínű textúra vagy faék egyszerű sprite is elég lenne, francnak se kell egy egész kockát textúrával kirajzolni full méretben olyan távolba ami a nézőpontból 2x2 pixel-en látszik
Mobok és gombák helyet ezt kellene megírni. Ennél rosszabb nincs is hogy képesek rá és mégsem írják meg. Ez miatt kell ennek orbitális nagy gépigény.AA támogatás, nagyon nem fontos de javítana a látványon.
Paralax mapping, esetleg HDR de ezek már csak extrák. Jávás opengl tudná is.
A legfontosabb, a nem látható dolgokat NE töltse be a játék csak ha kell. Szvsz ezzel a hálózati forgalom csökkenne.Az meg hogy zabál 1gb-ot a játék (én 4gb-t is adtam neki a HD pack meg shaderek miatt) nem annyira lényeges. Van ram akkor használja nyugodtan. De az nem normális dolog hogy a videókártyám 70 fokos és hajszárító hangja van, míg egy komolyabb grafikájú játéknál meg 60 fok körüli.
Teljesen megértem hogy jávázni akarnak, mert ez eredetileg egy webes játék lesz és még mindig mérföldekkel jobb mint flashben (az lenne aztán a diafilm). Csak egy nagyon picit gondoljanak azokra akik látják hogy mennyire jobb lenne ez a játék ha írnának bele 10 oldal kódot.
Ugyan ez a játék más programnyelven és normális motorral egy 486-oson kellene hogy fusson!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Persze, ismerem a "VGA" képességeit. Ellenben valamikor a Biomék megjelenése környékén volt egy patch, aminél oda is volt írva a changelogba, hogy performance increase, és akkor fel is ment az fps stabilan 25 fölé, szóval lehetségesnek lehetséges, hogy ez a gma950 is elvigye a játékot.
(majd lehet rányomok egy kis tuningot, vagy fordítok egy új drivert Linux alatt)Kíváncsi vagyok, változik-e a helyzet most az 1.8-al, az mindjárt itt van. Egyébként elvileg november 11-én [link] akarják kiadni a teljes játékot, arra tippelek, hogy addig már csak max 1 tartalmi frissítés lesz, az mellé már csak bugfixek és optimalizációk lesznek.
Gondolom ők is tisztában vannak a gépigény problémával. -
Henryk
aktív tag
válasz
CPT.Pirk #1149 üzenetére
Nekem is hasonló a laptop, és igen a VGA az nagyon sovány.
Amikor váltogatod a látótávot azért gyorsabb pillanatnyilag, mert ilyenkor a chunkokat újratölti, és amíg az elején kevés a megjelenítendő terület addig jól bírja a VGA.
Amúgy próbáld meg, hogy csinálsz egy szervert, és a konfigjában lehúzod a látótávot, asszem talán 5 körül van a minimum, és 15-ig lehet feltolni.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Azért az akadozás okát nem teljesen értem, mert mikor váltok látótávot az f-el, akkor kb. 10 másodpercig tök jól megy, és mindegy, hogy éppen növelem, vagy csökkentem a látótávot.
Egyébként proci még csak csak elég (CoreDuo 2*2GHz + 2Gb ram), de mellé jön az Intel féle csodálatos GMA950.
Valamikor az 1.6 körül a játék 30 fps fölött is ment, de azóta kissé visszaesett, minimumon sem akar 20 fölött menni.
-
Henryk
aktív tag
válasz
CPT.Pirk #1144 üzenetére
Laptopnál ne várj csodát bármit állítgatsz, ezen csak Notch bácsi tudja segíteni egy jó nagy adag optimalizálással.
Közel akkora gépigénye van mint a crysis 2-nek, mert java, csak azzal ellentétben ezt le lehet annyira butítani, hogy mégis eldöcögjön.Nálam laptopnál van hogy még az fps-t se látom, mert f3-ban a terhelésjelző grafikon egyszerűen kitakarja a fél képernyőt aljától tetejéig pirosan..
-
Henryk
aktív tag
válasz
BaziJoe00 #1140 üzenetére
Másik megoldás, hogy a linux-os verziót használod, ahhoz működik az ott lévő indítóparancs, és olyan méretet adsz meg amit akarsz.
Linuxosnál egy külön Java ablakod is lesz, valamint kilépés gomb a főmenüben.
Viszont fel kell tenni és be kell állítani egy normális Java-t hogy fusson konzolból. -
veector
senior tag
-
BaziJoe00
tag
Üdv olyan kérdésem lenne, hogy a minecraftnak szeretném a memória méretét növelni, tehát hogy többet használhasson a 900 mb-nél, találtam egy .bat-os módszert ([link])de egyszerűen nekem azt írja ki hogy:"invalid or corrupt jarfile C:\...\MinecraftSP.exe"
ollie kollégával már beszéltem ez ügyben, esetleg másnak lenne valami ötlete hogy ez miért lehet? De ha esetleg tudnátok más módszert akkor azt is szívesen fogadnám!
válaszokat előre is köszönöm! -
Nova96
őstag
Nincs info hogy 1.8 mikor jön?
(Nincs eladó gif kódja valakinek?)
-
bAtt001
addikt
egy exit gombot szívesen látnék a főmenüben, már ha teljes képernyőben játszom. néha nem is tudom lehúzni tálcára csak ctrl+alt+del-el
-
Henryk
aktív tag
válasz
Sirandrish #1133 üzenetére
Igaz, hogy nem kötelező használni, de szerintem nem illik bele a minecraft alapvilágába ez a fejlettségi szint, ezért jobb külön modként használni ezeket, és akkor mindenki a neki megfelelőeket kiválogatja, beteszi.
Megnéztem róla több vidit is, nem rossz cucc, de ezt úgy tudnám csak elképzelni hogy több emberrel közösen kiépíteni nagyobb dolgokat belőle, pl összemixelni meglévő atomerőmű építményt ezzel a moddal "működőképessé" és ellátni vele egy várost, ahol mindenféle gépek mennek róla, kiépíteni villanyhálózatot, csatornahálózatot, és teljesen modernizálni mindent.
Így lenne értelme, de az hogy 1 embernek full hitech háza van saját napkollektorral, vízerőművel, atomerőművel, míg a szomszédjai fakunyhóban laknak, nem fér össze.
A kevesebb néha több.
(#1134):
Az Aether cucc a repülő hegyes pandora hegység féle pályarész lesz majd, elvileg álomvilégszerű, ha lefekszel feljuthatsz, ha fent leesel felébredsz. -
Sirandrish
legenda
Hát nem tudom de én ilyen "megnyomok két gombot és enyéma világ" modokat maximum akkor használnék ha életnagyságban akarnám felépíteni a parlamentet pl.
az Industrialt meg attól hogy egy adott szerveren jelen van pont nem muszáj használni..
Szóval ha neked a sima fatüzelős furnace kell akkor használhatod..nem kell neked napkollektorokkal előteremteni az energiát...viszont ha szeretnéd akkor megtehetnéd..ami szerintem jó lenne.. -
Henryk
aktív tag
válasz
Sirandrish #1125 üzenetére
Félreértettél, nem azt mondtam hogy minden mod ilyen, hanem csak az adokveszek/ átalakítok/ addolok típusúak, amivel nem kell kitermelned az adott anyagot kézzel.
Apróbb modokkal semmi baj, amik nem forgatják fel a játék értékrendszerét.Az az industtrialcraft pont az elsők közé tartozik, és bármennyire is tetszik 1-2 embernek, a nagytöbbségre nem szabad ráerőltetni, hogy de igen barlanglakó, építs atomerőművet meg űrsiklót mert aza király..
Ezeket meg kell hagyni külső modoknak, amelyik szerver modern világot akar, az tegye csak be nyugodtan.
-
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1130 üzenetére
Mostani update-be is berakja pl az Aethert Sky Dimension néven.
-
válasz
Sirandrish #1127 üzenetére
Továbbra sem jó ötlet az ilyen modokat integrálni, ugyanis minél több minden van a játékban, annál kevesebb hely lesz további modoknak, vagy annál több munka lesz modokat készíteni.
-
Henryk
aktív tag
Igen, erről beszélek, hogy ha saját kétkezi munkával csináltok valamit, annak lesz értéke, mert megdolgoztatok érte, és elmondhatjátok, hogy igen ezt mi építettük a semmiből.
Én majd 1.8-ra tartogatom az erőmet, az új dolgok miatt. Lesz egy szép nagy saját önellátó birtok, és mellé kinézni egy NPC falut, és azt feltuningolni, körbefalazni, belső erdővel, termőföldekkel, stb. kiépíteni rendesen utcákkal, így mindig lenne egy csomó rohangáló emberke a városban, akik végzik a dolgukat, és több ember is beköltözhetne, így egybe lehetne gyúrni egy NPC falut egy player várossal. Belül gazdálkodni, kint meg vadászni, és lehet kereskedni az NPC-kkel.
-
Sirandrish
legenda
akkor meg főleg nem értem..
Ott van az IndustrialCraft..talán az egyik ha nem a legjobb mod..
Ha azt belepakolná az elég nagy fejlesztésnek számítana..
Bőven beleférne és sok plusszt ad a játéknak..
Szélerőmű,Napkollektor,automata fúró, Elektromos berendezések stb..
Nagyon nagy buli egy önellátó házban élni...
És ugye minden szirszarért ugyanúgy megküzd az ember csak több mindenre "költheti".. -
válasz
Sirandrish #1121 üzenetére
Szerintem ez pont az a játék amin a végtelenségig lehet csiszolgatni..
Így van. Gondolom ezért nem foglalkozik komolyabban a modokkal, mert akkor nem lenne idő fejlesztésre. Az meg nem igaz, hogy nem akar másoknak pénzt adni, minden Humble Bundle alkalmával ezreket adományozott.
-
Sirandrish
legenda
Nálunk is elég sok minden van téglából és minden darabjáért meg szenvedtem..mégis van a szeron mod..
Nem értem a kettő között az összefüggést...
csak ebbe a szeróba van fejenként mittomén 300óra és összesen 30gyémántunk nem volt még..mindamellett hogy kb 30.000négyzetméter bányám van 3 szinten..Szóval a mod nem azt jelenti hogy mindened megvan
-
kexksz
addikt
Meg kell találni az egyensúlyt. Én anno voltam moderátor Bircrafton (pár hónapja az volt kb egyetlen nagyobb szerver huncraft mellett) és ott minden jól megvolt csinálva. Volt bukkit, de annyira volt használva, hogy spawn tele, meg másokhoz tele, meg bigbrother plugin (griefereket el lehet vele kapni, aztán restoreolni) meg ilyen apróságok, amik könnyebbé nem teszik a játékot, viszont egyből ki lehet szűrni, hogy ki odavaló és ki nem.
Ja meg még spleef arena plugin volt, az vicces volt.
Más: Építjük a zsidósapkás ősembert (István király akart lenni eredetlieg)
[link] -
Henryk
aktív tag
Minden kiadott modot nem tehet bele..
Erre ott lesz a mod support, ő meg adja hozzá a stabil alapjátékot.
Ami nagyon jó cucc azt eddig is berakta, de nem erőltethetsz rá mindenkire 1000 modot, ha nem akarja.Nekünk 1.8-ban direkt modfree szerverünk lesz, dynmap és pár apróbb dolgot leszámítva, amik nem befolyásolják a jétékmenetet, így amikor nincs bukkit nem dől össze a világ.
Sokat játszottam szétmoddolt szerókon mindenféle hiperszuper cuccal kibővítve, de egy idő után egyszerűen szar, hogy minden túl egyszerű, mindent megkapsz pár paranccsal, és azt látod hogy az emberkék dobálják a gyémántot a lávába, mert nincs értéke, és hatalmas tégla felhőkarcolókat építenek, merthogy annyit vesz amennyit akar, nem kell netherbe mennie glowestonért, bányát még nem is látott de már full gyémántban mászkál, stb..
Egyszerűen minden építmény értéktelen, mert tudod hogy nem dolgoztak meg érte, csak beaddolták és összedobták.
Egy modnélküli szerón ha van egy szép téglaházad azt elismerik, mert tudják mennyi meló kézzel agyagból összekotorni annyit, és mindennek van értéke, szépsége.Szóval én már kinőttem ezt a rengeteg adokveszek/átalakítok/beaddolok cucccot, mert többet jelent a kényelemnél, ha tudom hogy minden cuccot kitermelt mindenki, és nem borul fel a játék értékrendje.
-
Sirandrish
legenda
válasz
MasterDeeJay #1120 üzenetére
Szerintem ez pont az a játék amin a végtelenségig lehet csiszolgatni..
Ezt is belerakni..azt is belerakni...ebből egy jobbat is..abból is egy jobbat...egy kis ez egy kis az..
Nem hiszem hogy ha most belerakna 3-4modder által kreált cuccost azzal ellőne mindent...SŐT... -
válasz
veector #1113 üzenetére
Fáklyás plugin régóta van Bukkithoz. Ha a kezedbe van a fáklya akkor van fény amerre mész. Ha kell felrakhatom a szerverre, de szinte biztos hogy nem tökéletes.
Notchbácsi üzletember, egyértelmű hogy az a célja hogy minél több zsét kiszedjen a játékból. Majd szépen apránként adagolja. Ha mindent kitolna pár hét alatt akkor kevesebb lenne a bevétel. Egy verzióváltás újabb hír és reklám, még több pénz.
De ez még mindíg jobb mint amit a Codokkal művelnek. Egy vagyon az összes kieg. -
Sirandrish
legenda
Igen, megcsinálta a játékot..
Aztán jött még 30emberke akik sokkal de sokkal jobbá tették..
És mit csinál velük? jah hogy leszarja mert még a végén 14centet fizetnie kellene..
Nem mellesleg a modderek 90%a szerintem pénzt sem kérne .
És lenne egy mérföldekkel jobb játékod...Tényleg..így belegondolva, mindenki rosszul járna...
-
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1116 üzenetére
Köcsög hát, végülis 2 hetente adja ki az update-eket, ha valamit elcsesz benne egy nap alatt kijavítja, stb. Ja meg megcsinálta a játékot, de az mellékes.
-
Sirandrish
legenda
válasz
X3B6O0X #1112 üzenetére
én csak több féle és szinü anyagot akarok..
Elég durvának tartom egy ekkora szabadságot adó játékban hogy ha fel akarok húzni egy szobrot az lehet kő/fa/sár/homok vagy ugye a birkagyapju amiből szintén csak pár szín van..
Sokat dobna a dolgon ha minden olyan szinü és állagú lehetne amilyet szeretnék
Persze a te ötleteidet is elbírnám viselni
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz
Sirandrish #1110 üzenetére
Elméletileg 1.8-tól így lesz, Wiki szerint. Mondjuk ez a gőzkockás megoldás, amit linkeltél, jobban tetszik.
Egyébként, ki mit rakna a Minecraftba? Én például esőerdőket, ahol pókok vannak, és nagyon gyakran esik az eső. Vagy például többfajta fát, például kókuszpálmát. Mondjuk homokos területeken, ahol van egy kis víz 5 blokknyira. Oázisok. Vagy például ruhák, amivel együtt a hőmérsékletet is bevezetnék. Havas tájon, ha nem viselsz ruhát, tíz perc alatt megfagysz. Sivatagban pedig le kéne venni még a páncélt, is mert hőgutát kapsz. Vagy juharszirupfák. Cseppkőbarlangok, mészkővel, amik egy MC hét alatt egy kockányival nyúlnának. A mészkőből meg festék, amivel blokkokat kehet színezni. Még a követ is. Esetleg az esőerdőkben különleges fák, pl.: Kaucsuk. Kézben tartható fáklyás. Vagy bányászsisak. Hátizsák. És nagyon ritkán ősemberek. Az almafát is bevezetném. Meg a kakaóültetvényt, hogy ne csak dungeonökből lehessen szerezni (pl. esőerdőben lehetne ez is). A jégesőt már le se merem írni... És ha van pokol, akkor miért ne lehetne mennyország, ahol semmi sem bánt? És még egy ötlet, hőlégballonok. -
veector
senior tag
válasz
Sirandrish #1110 üzenetére
Igen, az volt a javaslat lényege is, de remélem csak ideiglenes ez a feljebbrakós megoldás.
-
veector
senior tag
válasz
Sirandrish #1107 üzenetére
Feljebbrakták a felhőket
Kár, hogy nem azt csinálták amit egy képen szépen ábrázolt valaki és tök jó lett... -
kexksz
addikt
válasz
Sirandrish #1101 üzenetére
Ki lehet.
-
Henryk
aktív tag
Szerintem tisztább a teljesen új map, mert úgyis csak az lesz használva, a régire utána nem fog felmenni senki.
Rengeteg újítás lesz pályagenerálásban is, és más téren is, nem lenne értelme patch után a régi pályán szenvedni.Egy pozitívuma lehet, ha a régi mapot használjátok pl. bányászósnak, és akkor nem kell a szép új mapot szétfurkálni, csak építkezni.
-
föccer
nagyúr
válasz
Sirandrish #1101 üzenetére
Mi a bajod vele? Túl magas az épületed, és átmegy a falakon?
üdv, föccer
-
Sirandrish
legenda
Skacok...valaki nyúlt már bele a Minecraftba?
Konkrétan az érdekelne hogy a felhőket ki lehet-e szedni? vagy a texturáját (mivel van neki) átlászóvá tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- Samsung Tab A7 Lite (LTE/4G) SM-T225
- 0 perces RYZEN laptop, eredeti Win10! FullHD IPS / 12GB DDR4 / 1TB M.2 SSD! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- iPad Pro 11" M4 2024 256GB Cellular - Apple garancia, 100%, független, ezüst, doboz, számla
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest