Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den Hadnagy
senior tag
Az szerintem sokkal zavaróbb ill. sajnálatosabb, hogy neked mindösszesen ennyi (mármint a 72 óra kérdése) a történet tanulsága, illetve ennyi ment át a mondanivalómból - minden jószándékom ellenére. Remélem mások számára érthető voltam.
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
stifi
senior tag
válasz Den Hadnagy #38 üzenetére
"Mi az, hogy nincs 72 órás csere? Tudtommal bármit visszavihetek, ha 72 órán belül meggondolom magam. Bárhova." - valószínű pont ez a tévedésed zavar engem annyira, hogy belementem ebbe a beszélgetésbe. sajnos az NFH oldala megújult és a régi cikkek linkjei nem működnek, de ajánlom figyelmedbe ezt: klikk
a többit hagyjuk, tényleg nem fórumtémaNincs időm kedvesnek lenni!
-
BlackPriest
őstag
"az asus meg a nokia sosem csinált közös akciót. a forgalmazó raktárában rohad mind a két termék, és azt találták ki hogy összeszigszalagozzák, hátha jobban fogy. az eladó megveszi a forgalmazótól, és továbbadja a fogyasztónak - innen ered a probléma. ugyanis téged, mint fogyasztót megilletnek olyan jogok, ami az eladót nem illeti meg a forgalmazóval szemben. téged megillet a csere ha a termék hibás (akkor is ha ajándék), de neki nem fogja kicserélni senki"
nem is tudtam, hogy a nagy üzletláncok gyártói gari nélkül veszik a cuccokat. amíg külön árulta a telefont, addig sem adott rá garanciát? vagy addig a puszta jófejsége és saját költsége volt egy garis ügyintézés?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
egyrész a bolt köteles az igazat mondani függetlenül attól, hogy idegesítő e a vásárló, vagy kedves, mekkora melle van, stb, másrészt ha nekem egy eladó olyat mond, hogy jólvan, írjam meg a blogomban, a megjelenést már a munkaügyi hivatalban sorban álláskor fogja olvasni, abban biztos lehetsz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Den Hadnagy
senior tag
Sorry, környékezett a gondolat, hogy túlfeszítem/túlfeszítjük a fórum mennyiségi kereteit, ezért is az off.
Azért engedtem meg magamnak ekkora terjedelmet, mert - mint az a legelső írásomban is szerepelt - másokat akartam megkímélni a boltban átélt "élményektől", vagy legalábbis azt elérni, hogy felkészülten tegyék be a lábukat az üzletbe. Remélem valamennyire célt értem.Az eszmecserét ezen a ponton befejezem, hiszen minden érvemet leírtam, kétszer is. A témában legközelebb az edigital hivatalos válaszával jelentkezem. Már ha válaszolnak.
Üdv:
DH
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
titán
válasz Den Hadnagy #38 üzenetére
PÜ-ben vagy a hóban verjétek le egymást plz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Den Hadnagy
senior tag
nem célom a személyeskedés, de szívesen feszegetem a határokat! leírom akkor máshogy, az eladóval kezdem:
az asus meg a nokia sosem csinált közös akciót. a forgalmazó raktárában rohad mind a két termék, és azt találták ki hogy összeszigszalagozzák, hátha jobban fogy. az eladó megveszi a forgalmazótól, és továbbadja a fogyasztónak - innen ered a probléma. ugyanis téged, mint fogyasztót megilletnek olyan jogok, ami az eladót nem illeti meg a forgalmazóval szemben. téged megillet a csere ha a termék hibás (akkor is ha ajándék), de neki nem fogja kicserélni senki. ezt a felelősséget próbálja a vevőre hárítani, ami se nem etikus, se nem jogos. ha nem tudja megoldani, akkor vagy nem kell továbbadni az ajándékot, vagy ki kell rendesen számlázni valamilyen összegért, és a számlával már rendes jótállási keretek között javítható - vagy visszafizethető az ára ha nem javítható.Csak akkor azt áruld el nekem, hogy vevőként ez miért kellene, hogy az én gondom legyen? Ettől még nem illetnek meg a normál vásárlót illető jogok? De. És ez az egésznek a lényege.
Nyilván vevőcsalogatóként kitalálnak egy kedvező akciót, ennek következtében jó esetben megugrik a vevőforgalom, az általad leírt problémával lehet együttérezni, de nem gondolom, hogy egy üzleti tranzakció során nekem dolgom lenne bármennyire ezt megtenni, pláne ilyen eladó-oldali viselkedéssel, attitűddel.Nem célod a személyeskedés? Ez akkor mi? Objektivitás? Hidegfejűség?
"én úgy képzelem el a szituációt hogy ott hőbörögtél a boltban, és fogalmatlanul kántáltad a "megtévesztés, 72 órás cseregarancia, fogyasztóvédelem, panaszkönyv, csalók, ügyvéd, megírom a homáron" varázsszavakat, amit a tipikus vevők szoktak felháborodásukban tenni."
Feszegetheted a határokat, de a tények önmagukért beszélnek.a "nincs ajándékra garancia" hülyeség.
a te részedről:
lehetsz tudatos fogyasztó, de a feketén/fehéren leírt szabályozásokkal nem jól érvelsz, a mondandód nagy része érzelmi alapú (ami egyébként érthető)
nincs 72 órás cseregarancia pixelhibára, nincs kijelzővel rendelkező nagyértékű elektronikai eszköz fogalom, a Nokia gyári garancia meg nem keverendő össze a tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásával. nem a nokia szervizével kötöd a jogviszonyt, hanem az eladóval - az hogy ennek ellenére a szervizben vezetik a feltételezett jótállási időt, sőt akár számla/garancialevél nélkül meg is javítanák neked csak plusz szolgáltatás.
"nem egy tájékozatlan/rosszul tájékoztatott alkalmazott tévedéséről van szó, hanem a boltvezetővel együtt összehangoltan végrehajtott, tudatos félrevezetésről" - ezt sosem értettem, hogy miért gondolja valaki hogy direkt ővele akarnak kiszúrni egy boltban, összehangoltan, tudatosan? mire lenne ez jó? kinek van erre ideje, kedve?Mi az, hogy nincs 72 órás csere? Tudtommal bármit visszavihetek, ha 72 órán belül meggondolom magam. Bárhova. Még akkor is, ha hibátlan. Pláne egy olyan üzletbe, ami hangsúlyozottan hirdeti a 14 napos meg 40 napos elégedettségi garanciáját. Hol szerepel a honlapon az "ajándék" szó? Miféle jogszabályra hivatkoznak? Létezik ilyen? Még ha létezne, akkor is él a megtévesztés, mert a honlapon semmi nincs feltüntetve erről. Hol van a fair tájékoztatás?
Nem gondolom, hogy ki akarnak szúrni velem. Azt gondolom, amit írtam: meg akartak fosztani a tartós fogyasztási cikk nekem járó kötelező egyéves jótállásától. Hazugsággal. Félrevezetéssel. Azért, hogy a maguk dolgát megkönnyítsék, kvázi kibújjanak egy jogszabályi kötelezettség alól. Nem? Szerintem ezek a tények, nincs itt semmi érzelmi alap. Amiket felsoroltam, nem jogszabályi érvek voltak a boltban, hanem keresztkérdések, amik esetén több volt, mint gyanús, hogy egyik sem jár. Még a Nokia-garanciát is letagadták. Ha velük vagyok jogviszonyban, ha nem. Ez akkor mi?
"az hogy ennek ellenére a szervizben vezetik a feltételezett jótállási időt, sőt akár számla/garancialevél nélkül meg is javítanák neked csak plusz szolgáltatás" - Amitől szintúgy megfosztanak, ha hiszek nekik, és nem járok utána. Ez a probléma magva.
a leírt problémádnak nagy része nem fogyasztóvédelmi kérdés, teljesen felesleges részletekkel érvelsz.
Nem feltétlenül szükséges érvelnem. Leírtam, ami pontosan történt.
ennyit kellett volna írni az NFH-nak: "ekkor és itt vettem egy tablet+ telefon kombót, és azt mondta a bolt hogy a telefon ajándék, nincs rá garancia. kérem a hatóság állásfoglalását az ügyben"
ebben minden fogyasztóvédelmi kérdés le van írva, mindenki munkáját megkönnyíted. a többi 5000 karakter körítés teljesen irreleváns a valós probléma szempontjából, tele van feltételezéssel, spekulációval és "szemembe nem nézés" "homlokgyöngyözés" színezéssel.Megint kevered a dolgokat. Semmiféle 5000 karakter nem volt a cél. A "homlokgyöngyözéses színezés" egy itteni hozzászólás része volt, nem a panaszlevélé.
Most akkor az igazamat vitatod, vagy formai és stilisztikai kérdésekben kívánsz nem kért tanácsokkal ellátni? Nem gondolom, hogy rászorulnék.Te veted a szememre a feltételezést és spekulációt? Az első hozzászólásod a témához nem pont ettől hemzsegett. Érdekes logika, meg kell hagyni.
én csak nem értem minek.
Igen, ezt világosan látom, hogy nem érted. Azért, mert szeretném, ha ez a fajta kereskedői hozzállás végre kikopna ebből az országból. És ehhez bizony szükség van az ilyen panaszokra, mert amúgy minden maradna a régiben. A minőségbiztosítás mindkét fél érdeke lenne. Magyarul az ilyen kereskedői magatartásnak nincs helye 2014-ben. De már 2000-ben sem lett volna...
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
stifi
senior tag
válasz Den Hadnagy #35 üzenetére
nem célom a személyeskedés, de szívesen feszegetem a határokat! leírom akkor máshogy, az eladóval kezdem:
az asus meg a nokia sosem csinált közös akciót. a forgalmazó raktárában rohad mind a két termék, és azt találták ki hogy összeszigszalagozzák, hátha jobban fogy. az eladó megveszi a forgalmazótól, és továbbadja a fogyasztónak - innen ered a probléma. ugyanis téged, mint fogyasztót megilletnek olyan jogok, ami az eladót nem illeti meg a forgalmazóval szemben. téged megillet a csere ha a termék hibás (akkor is ha ajándék), de neki nem fogja kicserélni senki. ezt a felelősséget próbálja a vevőre hárítani, ami se nem etikus, se nem jogos. ha nem tudja megoldani, akkor vagy nem kell továbbadni az ajándékot, vagy ki kell rendesen számlázni valamilyen összegért, és a számlával már rendes jótállási keretek között javítható - vagy visszafizethető az ára ha nem javítható.
a "nincs ajándékra garancia" hülyeség.a te részedről:
lehetsz tudatos fogyasztó, de a feketén/fehéren leírt szabályozásokkal nem jól érvelsz, a mondandód nagy része érzelmi alapú (ami egyébként érthető)
nincs 72 órás cseregarancia pixelhibára, nincs kijelzővel rendelkező nagyértékű elektronikai eszköz fogalom, a Nokia gyári garancia meg nem keverendő össze a tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásával. nem a nokia szervizével kötöd a jogviszonyt, hanem az eladóval - az hogy ennek ellenére a szervizben vezetik a feltételezett jótállási időt, sőt akár számla/garancialevél nélkül meg is javítanák neked csak plusz szolgáltatás.
"nem egy tájékozatlan/rosszul tájékoztatott alkalmazott tévedéséről van szó, hanem a boltvezetővel együtt összehangoltan végrehajtott, tudatos félrevezetésről" - ezt sosem értettem, hogy miért gondolja valaki hogy direkt ővele akarnak kiszúrni egy boltban, összehangoltan, tudatosan? mire lenne ez jó? kinek van erre ideje, kedve?
a leírt problémádnak nagy része nem fogyasztóvédelmi kérdés, teljesen felesleges részletekkel érvelsz.ennyit kellett volna írni az NFH-nak: "ekkor és itt vettem egy tablet+ telefon kombót, és azt mondta a bolt hogy a telefon ajándék, nincs rá garancia. kérem a hatóság állásfoglalását az ügyben"
ebben minden fogyasztóvédelmi kérdés le van írva, mindenki munkáját megkönnyíted. a többi 5000 karakter körítés teljesen irreleváns a valós probléma szempontjából, tele van feltételezéssel, spekulációval és "szemembe nem nézés" "homlokgyöngyözés" színezéssel.
én csak nem értem minek.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
simonkam
újonc
Tudom ajánlani ezt a terméket, én egyébként itt vettem: http://digibox.hu/foto-video-optika/857-goxtreme-nano-sportkamera.html?search_query=nano&results=19
Búvárkodáshoz használom, nekem egyelőre bevált!
-
Den Hadnagy
senior tag
"a problémád értem, de rengeteg fogalmi zavar van az indoklásodban."
- Felsorolnád és kifejtenéd ill. indokolnád is ezeket ezeket?
én úgy képzelem el a szituációt hogy ott hőbörögtél a boltban, és fogalmatlanul kántáltad a "megtévesztés, 72 órás cseregarancia, fogyasztóvédelem, panaszkönyv, csalók, ügyvéd, megírom a homáron" varázsszavakat, amit a tipikus vevők szoktak felháborodásukban tenni.
- Rosszul képzeled. Nem vagyok fogalmatlan, tudatos vásárlónak tartom magam. Annak ellenére sem hőbörögtem, hogy nonszensz volt, amit a boltosok első pillanattól állítottak. Se a megtévesztés, se a panaszkönyv (ami - ha már fogalmatlansággal vádolsz, akkor biztosan tudod te is - Vásárlók Könyve), se az ügyvéd, se a Tékozló Homár nem hangzott el. Jobban hiszek a józan érvelésben, és az udvariasságban. Kerülöm a személyeskedést is, hiszen sehova nem vezet. Ami azt illeti, az eladó bekamuzta, hogy az általa meg nem nevezett, de hivatkozási alapul szolgáló ajándékhoznincsgarancia jogszabályt akár a Fogyasztóvédelemnél is megérdeklődhetem (ami tiszta blöff, ha belegondolsz). Mindezek ellenére nem voltam "tipikus felháborodott vevő".
hidd el hogy még egy segítőkész eladó is elég hamar "jól van menjél írd meg a blogodon szarok rá" fázisba kerül ezek hallatán.
- Blogolni nem szoktam, és ha végigköveted az egzakt leírásom időbeli sorrendjét, akkor talán kiviláglik, hogy milyen alapkérdést milyen semmitmondó válasz követett, amire minden erőfeszítésem ellenére nem kaptam értelmes indoklást. Ismerem az eladót, valóban nem volt vele gond korábban, ezért is volt meglepő a homlokgyöngyözés, a szemembe nem nézés, és a konstans vállvonogatás, amikor feltettem egy alapkérdést. Amire egy vegytiszta, a boltvezetővel kórusban előadott hazugság volt a válasz. A tények makacs dolgok - ezt a márkaszerviz is megerősítette.
egyrészt nincs igazad (vagyis nem úgy ahogy gondolod), másrészt a boltot sem értem, hogy miért nem mondta egyszerűen azt amit hallani akartál, ugyanis nem akartál olyat ami nem megoldható.
ezért feltételezem hogy a fogalmi zavarral előadott, követelőző hangnem volt inkább a nemtörődömség oka.- Ebből a zagyvaságból konkrétan annyi igaz, hogy a boltost nem értem én se.
Szóval röviden: annak ellenére, hogy a személyeskedés határát erősen súroló megjegyzéseid egyike sem volt igaz rám (fogalmatlanság, hőbörgés, kántálás, követelőzés stb.) - amiknek alapján itt képzelsz meg feltételezel mindenféle ki nem fejtett sületlenségeket, igazából egyetlen értelmes érvet sem sikerült hoznod arra, hogy ugyan mi okból ne lenne indokolt az eljárásom, vagy miért ne lenne igazam. a hozzászólásod így semmi más nem volt, mint egy tartalom nélküli beböfögés, már ne is haragudj.
Elképzelhetőnek tartom (vagy akár feltételezhetem, hamár), hogy talán azért reagáltál ennyire át nem gondolt módon, mert netán a pult másik oldalán állsz, és minden vásárlóról feltételezed, hogy egy ostoba agresszor... de akkor pont abba a hibába esnék, mint amibe most te, de nagyon csúfosan.
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
stifi
senior tag
válasz Den Hadnagy #29 üzenetére
a problémád értem, de rengeteg fogalmi zavar van az indoklásodban.
én úgy képzelem el a szituációt hogy ott hőbörögtél a boltban, és fogalmatlanul kántáltad a "megtévesztés, 72 órás cseregarancia, fogyasztóvédelem, panaszkönyv, csalók, ügyvéd, megírom a homáron" varázsszavakat, amit a tipikus vevők szoktak felháborodásukban tenni.
hidd el hogy még egy segítőkész eladó is elég hamar "jól van menjél írd meg a blogodon szarok rá" fázisba kerül ezek hallatán.egyrészt nincs igazad (vagyis nem úgy ahogy gondolod), másrészt a boltot sem értem, hogy miért nem mondta egyszerűen azt amit hallani akartál, ugyanis nem akartál olyat ami nem megoldható.
ezért feltételezem hogy a fogalmi zavarral előadott, követelőző hangnem volt inkább a nemtörődömség oka.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Den Hadnagy
senior tag
válasz BlackPriest #32 üzenetére
Tekintettel arra, hogy végülis a Nokiában megnyugtattak, nem akarom tovább feszegetni a dolgot. Azt akarom, hogy az ügyfélszolgálatuk (mármint az edigital) tudjon róla, hogy mi folyik ott Miskolcon
Marhára nem volt kedvem amúgy nyakig felöltözve egy stresszes légkörben tovább konfrontálódni... tudjátok, amikor végigfut rajtad a víz.... Nem balhét akarok, csak normális elbánást. Amúgy persze igazad van.
Ha lesz válasz, posztolom.
DH
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
BlackPriest
őstag
válasz Den Hadnagy #31 üzenetére
vásárlók könyvébe is le kellene írni, arra kötelesek válaszolni, nem tudnak arra hivatkozni, hogy nem érkezett meg a levél, e-mail, stb, mert másolatot is kapsz belőle
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Den Hadnagy
senior tag
Látnod kellett volna az arcukat... Szemembe egyik se nézett, de a vállvonogatás/mp valami elképesztő volt. Nagyot csalódtam. Ennyit kellett volna mondani: "1+1 év Nokia garancia, köszönjük a vásárlást!", és akkor most nem lenne a szájízem olyan, amilyen. Nekem az ED mindig is etalon volt (költöttem már náluk jócskán).
Ha ilyen szintű ugyintézésre vágynék, akkor sufnigéesembe járnék, amire viszont nem vagyok hajlandó.Kicsit megint elcsúszott, hogy tulajdonképpen ki kiért van.
Kíváncsi vagyok az ügyfélszolgálat válaszára.
DH
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
titán
-
Den Hadnagy
senior tag
Bocsánat a kicsit offért, de talán másnak is tanulságos lesz. (A cikkben érintett edigitalos promóval kapcsolatban futottam bele érdekes dolgokba.)
A mai napon a következő levelet küldtem el az Extreme Digital ügyfélszolgálatának, ill. a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnek.
"Tisztelt Cím!
A mai napon online megrendelést követően a Extreme Digital Miskolc 3535 Miskolc Corvin utca 7. c. alatt található üzletében személyesen vettem át Asus Transformer Book T100TA-DK003H 2 az 1-ben eszközömet és Nokia Lumia 630 (Dual SIM) fekete okostelefonomat.
A vásárlás folyamán szokásomhoz híven érdeklődtem a készülékekhez tartozó garanciális feltételekről. Az eladó tájékoztatása szerint az Asus táblagéphez 2 év garancia tartozik. Kérdésemre, hogy a Lumia 630 okostelefon esetében a garancia hogyan alakul, azt a választ kaptam, hogy mivel ajándék (!) a készülék, garanciát nem vállalnak. A kételyeimnek hangot adtam, mivel tudtommal ilyen kategória, ill. az ahhoz köthető garancianélküliség Magyarországon jogszabályilag nem létezik.
Az elhúzódó beszélgetésbe ekkor kapcsolódott be a szintén jelenlévő boltvezető is, így már ketten összehangoltan bizonygatták, hogy mivel a készülék ajándék, értéke nincs (!!!), ezért garanciát sem adnak a telefonra. Rákérdeztem, hogy az ilyenkor szokásos 72 órás cseregaranciával mi a helyzet (pl. pixelhiba esetén ez minden kijelzővel rendelkező nagyértékű elektronikai berendezésre vonatkozni szokott). A válasz az volt, hogy a már említett okból ez sem él. További kérdésemre, hogy vajon a Nokia gyári garancia ilyenkor él-e, illetve a kérdésemre, miszerint "Minderre mit fognak mondani a Nokia Care szervizközpontban", a válasz ez volt: "Semmit!". Hivatkoztak valamiféle speciális jogszabályra, amelyet megnevezni nem voltak hajlandóak.A történtekkel kapcsolatos észrevételeim:
- nem egy tájékozatlan/rosszul tájékoztatott alkalmazott tévedéséről van szó, hanem a boltvezetővel együtt összehangoltan végrehajtott, tudatos félrevezetésről;
- az online felületen hirdetett csomag esetében szó sincs bármilyen ajándékról; egyszerűen egy kedvező árú csomag került promotálásra
- amennyiben a levelem feldolgozásakor a link netán már nem élne, jelen levelemhez mellékelem a hirdetésről készült számítógépes képernyőképetAmikor a fizetésre került a sor, és egy újabb kollégához kerültem (aki mellesleg a fenti beszélgetést végighallgatta), ő nagyon érdekes módon végül hajlandó volt többedszeri kérésemre a telefon mellékelt garancialevelét az üzlet bélyegzőjével ellátni.
A vásárlás és a távozás után kételyeim továbbra is megmaradtak, így felkerestem a miskolci Nokia márkaboltot, ahol a történetet teljes elképedéssel fogadták. A készülék gyártási száma szerint a telefonra 2015. novemberig teljes körű garancia vonatkozik...
Jelen levelemet azért írtam meg, mert ha feltételezzük, hogy egy hiszékenyebb ügyfél elfogadja, amivel összehangoltan félrevezették az üzletben (aminek okát egyébként nem értem), akkor pl. a készülék meghibásodása esetén nem fogja igénybe venni a neki járó garanciális szervizt (ami a telefon árképzése során nyilván tételként szerepel), hanem magánúton javíttatja meg a készülékét, vagy újat vesz, stb., így kvázi anyagi kár éri (a plusz fáradtságot nem is említve). Végül pedig ha adott esetben használtan értékesíteni akarja a telefonját, akkor a garancialevél hiánya miatt ismételten anyagi kár éri, hiszen a készülék használtpiaci ára az adott feltételekkel a reálisnál alacsonyabb.
Visszatérő vevőjükként az eljárást felháborítónak ill. minőségbiztosítási szempontból súlyosan aggályosnak tartom, amely abszolút méltatlan egy ilyen nagyságrendű áruházlánchoz.Tisztelettel kérem a panaszom kivizsgálását.
Tisztelettel és köszönettel:
Miskolc, 2014. november 17."
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
imibogyo
veterán
Nem értek egyet. Egyáltalán. Te mennyi ideig használtál hasonló szerkezetet? Mert én csináltam anno magamnak hasonlót, igaz nem 300k-ért, hanem 10-ért, de baromi kényelmes volt hosszabb távon is használni. Azóta már kinőttem az ilyenekből, de azért nem kevés órát beleöltem, úgy két éven át napi 2-3 órát biztosan.
-
tjb007
nagyúr
válasz BlackPriest #26 üzenetére
Mintha a többiek -akármelyik, nem pont telko szolgáltatóról is legyen szó- azokat díjaznák.........
Csak addig vagy fontos mindegyiknek amíg új vagy, utána mindenki magasról tojik rád. Tisztelet a kivételnek (már ha van). -
BlackPriest
őstag
válasz fornettisuti #25 üzenetére
a digi sosem a régi ügyfeleket díjazta...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
fornettisuti
veterán
vicc, hogy emailbe kell kapni a digis szamlat, meg ugyfelkapus reghez van kotve a kedvezmeny, kb. 10-12eve vagyok digi elofizeto, net-kabeltv-telefonvonal komboval es ezt nem kepesek dijazni, a szamlat csekken fizetem (igy kenyelmesebb nekem).
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Füleske
addikt
Szinkronmechanikának hívják.
A linkelt széknél már csak az állítható karfát (legalább a magasság , meg ne ilyen kényelmetlen anyagból legyen), a mélységben állítható ülőlapot , a magasságban állítható hátlapot hiányolom , mint szerintem minimumot. Ezekkel együtt meg is lenne a "rendesen megkért" ár. -
BlackPriest
őstag
az enyém jól szellőző szövet és bőr kombinációja, de mondjuk, hogy hasonló. nekem sosem volt vele bajom.
az alvó párnámmal annál inkább, nem tudtam mitől fáj a hátam folyton, aztán lecseréltem memóriahabos okospárnára és láss csodát, elmúlt. szóval nem kétlem, hogy a jó cuccoknak jó hatása van az egészségre, de nekem bevált ez a szék
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Benyaking
aktív tag
Ezekről az Easypic kamerákról mi a véleményetek?
Használt már ilyet valaki? -
h.adam.92
őstag
válasz hypno skate #1 üzenetére
Nem értettem sosem ezt a versenyautó széket, már csak a légzsákot és a biztonsági övet hiányolom róluk.
-
titán
Nem azért az egyhúszért, de az IKEÁ-ban 40ezer (asszem 38) alatt olyan széket kapsz, hogy ihaj. Nem a buta hintamechanikást, hanem amikor a hátlap és az ülőlap egymástól függetlenül mozog. És masszív is mint a fene. 4 éve használom 100kg körüli terheléssel gyakran napi 10 óra fölött. Volt benne rengeteg szimulátoros autóverseny (ami már 4 jóval drágább másik széket megsemmisített, szó szerint), ennek meg se kottyan semmi.
A fekvő formaautós székhez:
Szerencsétlen formaautósok nem azért ülnek ilyen pozícióban, mert az olyan kényelmes volna, hanem mert máshogy nem férnek be a nyomorult autóba. Ezt másolni ritka nagy baromság. Szimulátorozni sokkal hosszabb ideig szokott az ember egyhuzamban, mint autóversenyezni. Faszán tönkreteszi az egészséget, úgy, hogy még nem is fizetnek érte (ez hobbi, nem munka).evDirect villanyautós töltőhálózat
-
sefan67
aktív tag
Ez a Digi-Usanotebook akció mekkora kamu! A lenovo y50 ezzel a konfiggal amúgy is 299, sőt valahol 289-ért is meg lehet kapni ha szerencsés pillanatot fog ki az ember! Ha tehetném, büntetném az ilyet.
-
aktív tag
az asus t100-ban nem z2740-es proci van, hanem z3740!!
Peace is a lie, there is only passion...
-
tjb007
nagyúr
„Nagyon érdekes akciót indított az ASUS és a Nokia.”
A Microsoft, nem a Nokia (főleg most, hogy teljesen kukázva lett a brand).
Karácsonyig amúgy még lehet hasonló akciókra számítani. -
erdoke
titán
„Csak" 106 centis (42") derékbőséget lehet a székbe paszírozni? Ettől akkor is távol voltam, amikor 130 kilót mutatott a mérleg (198 centi mellett). Ha 42" a derékbőség, ott nem a székkel van gond, hanem sürgősen változtatni kell az étrenden.
A legjobb aláírás a héten
-
BlackPriest
őstag
én is egy max 20k-s széket nyúzok évek óta (melótól alvásig benne ülök kb), a koszon kívül semmi baja és nekem sem fáj semmim tőle
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Füleske
addikt
válasz hypno skate #1 üzenetére
"A különleges széknek rendesen megkérik az árát: 84 000 forint környékén kapható."
Izé. Egy normális szék ami nem a dobd-ki-fél-év-után-de-addig-is-meggebedsz-1-óra-rajta-ülés-után kategória az itt kezdődik árban. De vannak milliós székek is , na azoknak "rendesen megkérik az árát".28 ezerért képzelem mit adnak. Mondjuk lehet ez a szék is hasonló kategória , csak mivel rá van írva hogy "gémer" , háromszoros áron adják.
-
SirRasor
addikt
Az Alcor Bloom 20k-ért elég jó, pláne hogy a honlapját meglátogatva a lényeget rakták ki, amit pl: a Kindle 5 sem tud: PDF reflow, azaz nem képként kezeli a nem képeket, hanem maga által tördelt szövegként (tehát pl rendesen zoomolható).
Make Love not war!
-
hypno skate
senior tag
válasz Feketelaszlo #2 üzenetére
Én kényelmesnek találtam amit a Möbelixben árulnak
Elég széles és mély is az ülőfelülete, csak a hintamechanikát nem az én ízlésem szerinti helyen lehet rögzíteni.A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
hemaka
nagyúr
A szeken kivul mas nagyon nem kellene a listabol.
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
TK36
aktív tag
Biztos hogy jó ez a gamer székeket forgalmazó cég itt? Mert ha jól értelmeztem a weboldalukat akkor "Számítógép alkatrész nagykereskedelem" illetve "különbek legyünk versenytársainknál, megteremtve ezzel a nagykereskedelem olyan módját, amelyre eddig Magyarországon ...".
-
szakalistvan
senior tag
válasz Sanchez638 #3 üzenetére
A reklám szerintem inkább a boltnak szól,mint a terméknek
-
Sanchez638
addikt
Nem értem ezeket a kisebb egybe gépeket. Annyi pénzért vagy kicsivel többért rendesebb lapos is lehet venni, ráadásul kisebb is. Netezni meg bőven elég
Számom az adatlapomon.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz hypno skate #1 üzenetére
Hát nem tudom, aki csak a külalak miatt ragaszkodik ezekhez a székekhez, szerintem jobban jár ha autóbontóban vesz egy jobbelső ülést, akár sportosabb vagy kifejezetten versenyülések is beszerezhetőek alig használtan 20-30 ezer forint környékén, és akkor a formához tényleges minőség is fog társulni - s ha magadnak csinálod akkor valószínűleg a gázrugón, karfán (ha kell) meg a szerelvényeken sem fogsz spórolni.
-
hypno skate
senior tag
Jók ezek a forgószékek, de pl. a Mőbelixben már elég régen kaphatók, felhajtható kartámasszal. Most éppen leárazva, valami 28 ezerért.
De más bútorboltban is találkoztam ezzel dizájnnal nem kicsit olcsóbban.A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Resin (gyantás) 3D nyomtatás, tervezés, profi festéssel
- Razer Viper Ultimate, kábel nélkül
- Xbox One S 500GB, 2 kontroller+játékok!
- HP Pavilion 15,FHD 15.6",AMD Ryzen 5 3500U,16GB DDR4,512GB SSD,2GB VGA,WIN11
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest